Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

06.07.2009 @ 13:19 Enes
Ne dolgo nazaj je veliko ljudi trdilo, da nepremičnine ne morejo pasti. Ko sem trdil nasprotno so me imeli za norca. Sedaj taisti ljudje pravijo, da bodo cene nepremičnin še dalje vztrajno padale.

Aleš, še vedno ne verjamem, da bodo nepremičnine toliko padle. Vendar dopuščam da je možno.

Velik faktor za cene napremičnin smo Slovenci. Dokler nas bo večina gledala na najemnine kot metanje denarja stran in ne kot strošek bo tako. Dokler ne bomo poznali oportunitetnih stroškov bo tako.

Poznam ljudi, ki živijo le od socialne pomoči v milijon evrov vredni hiši (lokacija). Dokler bo imeti hišo bolj pomembno kot lepo živeti, bodo cene še vedno previsoke.
06.07.2009 @ 12:48 Nives
Mega ideja. Komaj čakam, da jo kdo zagrabi in izvede.
Bomo tudi mi hotelirji prišli na svoj račun :-)
03.07.2009 @ 10:45 poli
upam, da gredo letaki v zabojnik za star papir in ne v "navadne" smeti :)

pa še to - malo moteče pri branju postov & komentarjev za nazaj (po zasluženem dopustu)je, da te back vedno vrže na začetek in ne na mesto kjer si bral - obstajajo rešitve...
28.06.2009 @ 14:13 Aleš
Klimatske spremembe se na zemlji odvijajo že od velikega poka naprej in na to lahko ljudje bolj malo vplivamo. Samo krave "naprdijo " letno več metana, kot ga proizvedemo ljudje z celotno svetovno industrijo. Izbruh enega še delujočega srednje velikega vulkana pa več CO2, kot vsi avtomobili v 5 letih skupaj. Pa je to v bistvu naraven pojav. Toda ob nasičenosti dobrin v razvitem svetu je potrebno začeti tržiti nove produkte in ni boljše tržne niše, kot izkoriščanje množičnega strahu pred tem in onim. Sem spada gotovo tudi globalno segrevanje. Ko so pred leti naznanili nenaden padec umetnega satelita Skylab-a na zemljo in se je o tem pisalo na dolgo in široko, so po svetu spretni trgovci prodali na stotine tisočev zaščitnih čelad . In nihče od teh kupcev se ni vprašal, kako te lahko čelada reši pred nekaj tonami, ki padejo z neba. Ja...neumnost je najboljši kupec.
Še danes eni pišejo Sherlocku Holmesu in ga prosijo ta rešitev zapletenega umora v njihovi soseski.
23.06.2009 @ 04:27 DJ Lovro
Ma, kaj jaz vem ... Če bi v moji dejavnosti npr. angažiral nekoga, ki se mi ponuja čisto zastonj, bi se vseeno prej dobro pozanimal, za kaj gre, kako dela in tako dalje. Ne bi zaupal kar tako. Spet je odvisno, kakšen sistem imaš. Če je to bolj free varianta, potem ni problema. Če pa imaš sistem "tak in tak", potem delaš vse v tej smeri in preverjaš, da bo tudi tisti "zastonj" delal v to smer in ne nasprotno. Včasih se lahko tako naredi več škode kot koristi. Spet pravim, odvisno, za kakšno dejavnost oz. izdelek gre. Jaz sem že, recimo, enostavno razdelil svoje nalepke obiskovalcem v lokalih in so jih ti potem zalepili na avte in jih leta in leta vozili naokoli. Večina mi je rekla, da so sedaj brez njih, ker so kupili druge avtomobile in sem spet na potezi!

Pred kratkim sem bil na koncertu The Killers v Ljubljani (Itak Džafest) in karte za zadevo je bilo možno dobiti v easy nagradni igri, ulični varianti računalniške igrice Guitar Hero, kjer si moral virtualno odigrati s skupino. Karto so ti podelili (lepo zapakirano poslali na dom) tudi, če te je publika v igrici izžvižgala ... Menda so na različne načine razdelili kar okrog 20.000 vstopnic + prodali cca. 10.000, da se je napolnilo hipodrom Stožice (časopisni naslovi so bili potem taki: prvič v zgodovini, prekletstvo Stožic je odpravljeno in tako naprej). Je pa bil koncert vreden vseh pohval, na svetovnem nivoju in ne k'r neki ... DJ Umek je lani v intervjuju za Playboy izjavil v stilu: "... bistvo je, da napolniš, ne glede na to, na kakšen način ...".

In Lisac potem reče: "... ko te poznajo, je vse lažje ...".
19.06.2009 @ 14:02 Marko
Tudi nas so v 90ih učili, da bo zmanjkalo nafte (le da so rekli čez 30 let :))

lp
19.06.2009 @ 07:40 Aleš Lisac
Kitak, v marketingu in prodaji je potrebno določene stvari povedati. Zelo pomembno je, da ljudem povemo kaj delamo in svoje trditve tudi dokažemo.
Sadam Husein je govoril resnico, orožja o množičnem uničevanju ni imel, ker pa ni znal/želel svojih trditev dokazati, je končal na vešalih.
18.06.2009 @ 22:32 kitak
Še naprej vam pomagam zaslužiti več! Pomagam vam uspeti.

To sta meni 2 vrlo mimo stavka. Če to nekdo res počne, zakaj bi moral to še dodatno izpostavljat. To se vidi. Razen, ko se to ne vidi in se stranko želi zmanipulirat v to. Seveda, glavno da kupi.
18.06.2009 @ 20:42 Aleš Lisac
Sergej, vedno sem odprt za dobre ideje. Ne dvomim, da vam znanja ne manjka ... Peter Parks in podobni so meni všeč, ker tisto o čemer govorijo tudi delajo ... in pokažejo svoj MBA, ki so ga s tem pridobili. (MBA - massive bank account) ;)
18.06.2009 @ 12:44 petra
cool, to nam delaj
na vrh