Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Se splača šolati prodajalce?
  Prava resnica o tem, kako pomembno je šolanje prodajalcev. In še vabilo na vedno razprodano delavnico - prodaja ena na ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Se splača šolati prodajalce?
Seminarji
Komentarji:   30 11.08.2016

Se splača šolati prodajalce?

 

Prava resnica o tem, kako pomembno je šolanje prodajalcev.

In še vabilo na vedno razprodano delavnico - prodaja ena na ena.

Živo blato
Seminarji
Komentarji:   2 08.05.2013

Živo blato

V soboto sem obrezoval jablane, katerih veje so se zlomile pod težo obilnega snega. Jablane rastejo ob potočku. Starejši sin mi je »pomagal«, tako da je z gumijastimi škornji tacal po potoku in komentiral moje početje.

Kar naenkrat sem opazil, da se je začel pogrezati v blato, saj je breg ob potočku zaradi deževja precej razmočen. Kaj je sin naredil, ko je videl, da je obtičal v blatu?

Začel je z vso silo premikati noge levo in desno, naprej in nazaj … Rezultat takšnega reševanja iz blata? Kmalu je bil do kolen z obema nogama pogreznjen v blato, njegovih škornjev se sploh ni več videlo. Kakšnih pet minut sem ga še pustil, da se rešuje sam, potem pa sem ga potegnil iz blata. Pa ni bilo preprosto, na breg je moral stopiti bos, potem pa sem se kar nekaj časa ukvarjal z izvleko njegovih škornjev …

Nauk?

Sinu ni nič pomagalo, da je gibčen, močan in poln energije. Z vsakim gibom je bil globje v blatu. Podobno se dogaja podjetnikom, ki so sicer pridni, delavni, vestni, vendar za reševanje težav v prodaji uporabljajo napačne metode.

Veliko delajo, ampak napačne stvari.

Veste, kaj je glavna težava mnogih podjetij? Odgovorni premalo razmišljajo o marketingu in prodaji! Če bi vsak dan urico razmišljali o tem, kako povečati prodajo, kako zaslužiti več, če bi razmišljali o strankah, bi hitro našli pot iz blata.

Če vas zanima, kako lahko v svojem poslu uporabite najmočnejše marketinško orodje na tem planetu, kliknite tukaj.

Ta metoda je bila najmočnejša pred več tisoč leti in je najmočnejša še danes. Deluje vedno in povsod!

Še nekaj značilnosti te metode:

  •  Je poceni, včasih celo zastonj.
  •  Metodo že uporabljate, žal ne dovolj pogosto.
  •  Z nekaj znanja, lahko začne SISTEMATIČNO delovati tudi za povečanje vaše prodaje.
  • Njena uporaba je zelo enostavna.
  • V nekaj dneh lahko z uporabo te metode garantirano povečate prodajo.

Pohlep …
Seminarji
Komentarji:   2 16.01.2013

Pohlep …

Naredil sem nekaj, česar ne bom več ponovil. Eksperiment. Pristal sem na predlog, da pripravim predavanje, ki ga oglašujemo na kuponko.si.

Tako se sedaj moje predavanje prodaja z 90% popustom. Sem pa v dobri družbi … Kračo lahko kupite s 85-odstotnim popustom, sol vam z avtomobila sperejo za 1 evro, tetovirate se lahko za 50 % ceneje (domnevam, da tatoo vseeno ostane za vse življenje), preoblikovanje telesa s 84-odstotnim popustom prav tako ni od muh.

Sami veste, da sem velik nasprotnik uporabe popustov v poslu. Ker s popusti navadno naredimo več škode kot koristi. Stranke se na popuste navadijo, prodaja je sicer nekoliko višja, zaslužek zaradi manjše razlike v ceni pa ne. Kaj vse lahko naredimo namesto dajanja popustov? Lahko izboljšamo storitev, bolj nagradimo prodajalce, več oglašujemo …

Ampak popusti, sploh zelo visoki, pritegnejo pozornost …

Zakaj sem torej pripravil predavanje, ki se oglašuje na kuponko.si?

  • Da vidim, kakšen bo odziv (prodajalci moramo vedno testirati).
  • Da »izkoristim« veliko bazo, ki jo ima kuponko.si, zame bodo sedaj prvič slišali tudi tisti, ki me še ne poznajo.
  • Da enkrat nastopim pred publiko, ki kupuje visoke popuste.
  • Da se preizkusim v novem žanru, predavanje bo preplet standupa in klasičnega predavanja. Odkrivam torej nov žanr.
  • Ker tudi jaz včasih ne znam reči ne in sem obljubil, da bom predaval.

 

Kako trenutno kaže moji ponudbi?

Prodali so že več kot 383 kuponov. Predavanje torej zanesljivo bo. Organizatorji pravijo, da bodo prodali še nekaj deset kuponov, potem pa konec.

Ne glede na to, koliko kuponov bodo prodali, ponudbe ne bom ponovil.

Če slučajno želite plačati 6,9 evra za moj 60-minutni nastop, kliknite na to povezavo in se prijavite.

Vsem, ki ste že dolgo v poslu, je jasno, zakaj to počnem. V 60 minutah lahko publiko navdušim, lahko povem marsikaj pametnega. Ampak to je šele začetek. Kdor želi več, kdor želi spremembo, ve, da se splača (resno in veliko) investirati v znanje.

Za vse, ki ste odločeni za spremembo, za vse, ki želite zaslužiti in prodati več, voditi uspešen posel, pa priporočam troje:

  1. Marketinška superkonferenca »Zdravo podjetje«. Dva dneva, 10 predavateljev – svetovalcev, druženje, zabava, znanje, priložnost za podjetnike.
  2. Marketinško križarjenje. 6 dni križarjenja po Zahodnem Sredozemlju v družbi marketinškega guruja in 40 podjetnikov. Predavanja, druženje, izleti, zabava.
  3. E-šola direktnega marketinga. Na voljo sta 6-tedenska in celoletna šola. To je nekaj za vse, ki želite znati o marketingu toliko, kot znajo najboljši, in želite to znanje tudi uporabiti v praksi.

 

Te informacije vam lahko zelo pomagajo!
Seminarji
Komentarji:   10 15.10.2012

Te informacije vam lahko zelo pomagajo!

Vabim vas na brezplačen spletni seminar – webinar s Tomažem Gorcem.
 

tomazdr

"Tomaža sem oblekel primerno tematiki naše marketinške superkonference - Zdravo podjetje. Tomaž nastopa v vlogi specialista, pri katerem bo možen tudi brezplačen pregled brez čakalne vrste!"

 

Tomaž bo govoril o tem, kaj se vam danes splača narediti, da bo vašo spletno stran opazilo več strank,
ki imajo denar in željo po nakupu vaših izdelkov in storitev.
 
Na področju spletne optimizacije (SEO) in oglaševanja na Googlu je vsak dan nekaj novega.
Brezplačno boste izvedeli nekaj trikov, s katerimi se da kar veliko zaslužiti.
 
Webinar prirejamo za vas v sklopu predavanj, ki se povezujejo s temo marketinške superkonference Zdravo podjetje,
na kateri bo Tomaž tudi med specialisti predavatelji. Na sami konferenci pa bo imel Tomaž tudi svojo specialistično ordinacijo.
 
Webinar bo na sporedu v sredo, 17. 10., ob 15.00. Prijavite se takoj,
ker je število mest omejeno na 100, običajno pa imamo dvakrat več prijav.

S takojšnjo prijavo si boste tudi zagotovili, da vam bomo poslali povezavo do posnetka webinarja!

 

Zdravo podjetje
Seminarji
10.10.2012

Zdravo podjetje

Kaj si ljudje najbolj želimo?

Zdravja.

O zdravju lahko govorimo tudi v kontekstu podjetja. Zdravo podjetje je tisto, ki lastnikom prinaša več denarja, kot so ga vanj vložili. Z zdravim podjetjem pa so prav tako zadovoljni tudi zaposleni, stranke, dobavitelji, davčna uprava …

Za zdravje moramo nekaj narediti. Pomaga, če živimo zdravo, pomaga, če gremo na kakšen preventivni pregled, pomaga, če s posvetujemo s specialisti za različna področja.

Za vas smo pripravili nekaj posebnega.

Marketinško superkonferenco z naslovom Zdravo podjetje. In tudi »napotnico« za celo vrsto pregledov pri specialistih za različna področja poslovanja vašega podjetja.

Za vas sem posnel tale kratek video.

Več informacij o tem, kako poskrbeti, da bo vaše podjetje (še naprej) zdravo, boste našli tukaj.

 

Marketinško križarjenje
Seminarji
Komentarji:   1 06.02.2012

Marketinško križarjenje

 
Od 11. do 16. maja 2012
Misija? Narediti čim več zase in za svoj posel.
 
 
Odklop, marketinške ideje, uživanje, dobra hrana, Sredozemlje ... 
 
costa
 
“Predstavljajte si, kako zajtrkujete, jeste kosilo, večerjate, poležavate na plaži, raziskujete zahodno Sredozemlje s kolegi podjetniki, direktorji in seveda z mano. Vse to za manj, kot bi plačali samo za tedensko bivanje v hotelu.”
100 top tržnikov - 4. generacija
Seminarji
Komentarji:   0 06.02.2012

100 top tržnikov - 4. generacija

Danes zopet gledam video izjave zadovoljnih udeležencev prvih treh generacij.

In vedno znova dobim kurjo polt. Ponosen sem na program, ki smo ga pripravili.

Brezplačna predstavitev programa za četrto generacijo programa 100 top tržnikov bo 29 februarja ob 17.00 uri v Ljubljani.

Marketinška lekcija tega videa? Pokažite kaj o vas govorijo zadovoljne stranke. Izjave strank so izjemno močno prepričevalno orodje.

Program 100 top tržnikov je odlična priložnost za vse, ki želite postati boljši prodajalci, za vse, ki iščete odlične prodajalce in za vse, ki imate visoke cilje!

Največji marketinški seminar 2012
Seminarji
Komentarji:   0 13.01.2012

Največji marketinški seminar 2012

celje

Tole včeraj v Celju je bilo samo ogrevanje za Največji marketinški seminar 2012!

"Prodali" smo tudi nekaj stojišč.:)

Predavanje je bilo v okviru "Festivala izobraževanja in zaposlovanja".

Bravo organizatorji.

Aja, ste se že prijaviil na Največji marketinški seminar 2012, ki bo v začetku marca?

www.najvecji-seminar.si

Pohitite, kot vedno bo tudi tokrat za zamudnike vstopnic zmanjkalo.

 

Mastermind avgust 2011
Seminarji
Komentarji:   0 29.08.2011

Mastermind avgust 2011

Od srede do nedelje.

Misija? Narediti čim več zase in za svoj posel. Misija je uspela.

masterptuj

Garali smo kot Rimljani. Naslednji Mastermind bo avgusta 2012, zaenkrat še nismo prodali vseh prostih mest. 

Fotobranje
Seminarji
Komentarji:   12 01.08.2011

Fotobranje

Je mogoče prebrati knjigo v 20 minutah? Lahko beremo 25.000 besed na minuto? Ko sem se odločil, da cel vikend posvetim tečaju fotobranja, je bil moj cilj jasen. Želel sem se naučiti brati hitreje in si obenem zapomniti več.
Verjeli ali ne, fotobranje res deluje. Na kratko lahko strnem vtise vikendseminarja takole. Dobil sem novo motivacijo za branje. Sedaj, ko imam sistem, s katerim lahko v 20 minutah preberem knjigo, bom prebral več, knjige, ki sem jih že prebral, pa jih v glavnem pozabil, bom prebral ponovno.
Prav navdušen sem. Si predstavljate, koliko več informacij in znanja bom sedaj lahko vsrkal vase? In to celo z manj napora kot prej. Fotobranje je definitivno veščina, ki se jo splača naučiti. Kot pri vsaki zadevi tudi tu z vajo postajaš vse boljši in boljši. Ampak metode se lahko v par dnevih nauči vsak.
Kako poteka fotobranje? Na kratko povedano, v petih korakih. Prvi korak je priprava, v kateri se v minuti pripravimo na branje, določimo namen branja in se sprostimo. V drugem koraku (predogled) na kratko pogledamo gradivo in se odločimo, ali bomo knjigo res prebrali. V tretjem koraku se dejansko lotimo fotobranja. Knjigo v nekaj minutah prelistamo. Na hitro jo v sproščenem stanju pregledamo stran za stranjo in ne poskušamo brati niti naslovov, kaj šele teksta. Samo drsimo skozi knjigo. V četrtem koraku (popregled) v desetih, petnajstih minutah še enkrat pregledamo knjigo. Iščemo sprožilne besede, postavimo si vprašanja, na katera želimo odgovor. Potem sledi peti korak – aktivacija. V 20 minutah zavestno prepoznamo informacije, ki so skladne z našim namenom branja. Iz knjige izluščimo bistvo. Aktivacija najbolje deluje po inkubaciji (20 minut do en dan po fotobranju). Med aktivacijo uporabljamo različne tehnike, kot so superbranje, potop, poskakovanje, miselni vzorci, pohitreno branje …
Končni rezultat? Knjiga vam v krajšem času in na neutrujajoč način pove, kar ste od nje želeli izvedeti. Avtor tega programa je Paul R. Scheele. Poiščite na spletu več informacij o avtorju in metodi. Sicer pa sem se jaz ta vikend učil na tečaju pri Mateju Sedmaku. Ni mi žal, da sem poletni vikend preživel v zaprtem prostoru. Tale veščina mi bo prišla še kako prav.
In še en nov cilj sem si postavil. Od sedaj naprej (foto)berem eno knjigo na dan.
 

100 top tržnikov - izjave druge generacije
Seminarji
Komentarji:   1 23.05.2011

100 top tržnikov - izjave druge generacije

Danes že tretjič gledam tale video. In vedno znova dobim kurjo polt. Ponosen sem na program, ki smo ga pripravili. Brezplačna predstavitev programa za tretjo generacijo programa 100 top tržnikov bo 1. junija ob 17.00 uri v Ljubljani.

Marketinška lekcija tega videa? Pokažite kaj o vas govorijo zadovoljne stranke. Izjave strank so izjemno močno prepričevalno orodje. Če želite priti na brezplačen informativni dan, kjer boste prejeli še lepo darilo, potem kliknite sem. Program 100 top tržnikov je odlična priložnost za vse, ki želite postati boljši prodajalci, za vse, ki iščete odlične prodajalce in za vse, ki imate visoke cilje!

Kako iz nič napraviti milijarden posel?
Seminarji
Komentarji:   3 03.05.2011

Kako iz nič napraviti milijarden posel?

Za Kathy Ireland verjetno še niste slišali. Tudi jaz sem zanjo prvič slišal prejšnji teden v Chicagu, kjer sem poslušal njeno predavanje. Ampak gospa je po nekaterih izračunih vredna več kot Oprah …

kathy

Začela je kot manekenka za kopalke v reviji Sports Ilustrated. Po uspešni manekenski karieri je počasi zgradila imperij, ki letno proda za več kot 1,4 milijarde dolarjev izdelkov. Njeno podjetje (Kathy Ireland Worldwied) deluje v 29 državah, prodaja pa več kot 15.000 različnih izdelkov. Nogavice, nakit, kozmetiko, cvetje, pohištvo in še veliko, veliko več.

Kathy je primer podjetniške zgodbe o uspehu. Posel je začela noseča in brez denarja, iz majhnega stanovanja. Potem pa je, predvsem ker je verjela vase in ji ni bilo težko potrkati na nešteto vrat, ustvarila podjetje, ki ima 1,4 milijarde dolarjev prihodkov letno. Njen prvi izdelek so bile nogavice. Nihče ni verjel, da bo uspela s prodajo nogavic, a ji je kljub temu uspelo prodati 100 milijonov parov nogavic, ki jih je sama oblikovala. Potem so sledili drugi izdelki.
Kathy je leto dni starejša od mene, rojena je leta 1963. Splača se poslušati uspešne ljudi in se družiti z njimi. Ker vedno izveš kaj novega in ker takšne zgodbe okrepijo zavedanje, da je vse mogoče. Če si res želiš in če si pripravljen plačati ceno.
 

Največji marketinški seminar 2011
Seminarji
Komentarji:   0 21.02.2011

Največji marketinški seminar 2011

Za nami je prva izvedba največjega marketinškega seminarja.

Udeleženci pravijo, da je bilo odlično. Televizija Vaš kanal je vse posnela.

V nadaljevanju, na tej strani in podstraneh, pa lahko pogledate nekaj odličnih fotografij, ki jih je posnela Klavdija Žitnik.

toyota01

Dvorana je bila polna, udeleženci so z veseljem dvigali roke, sodelovali!

toyota02

Denis Avdić je poskrbel za smeh, meni pa je podaril majico, ki se je ne upa obleči niti Chuck Norris!

toyota03

Po kosilu je na vprašanja občinstva odgovarjalo pet ekspertov.

Laboratorij direktnega marketinga z Draytonom Birdom
Seminarji
Komentarji:   0 16.01.2011

Laboratorij direktnega marketinga z Draytonom Birdom

Drayton Bird, eden največjih svetovnih strokovnjakov direktnega marketinga, bo po sodelovanju na Največjem marketinškem seminarju ostal v Ljubljani tudi 18. februarja s prav posebnim namenom.

Laboratorij direktnega marketinga!

Kaj se bo v laboratoriju dogajalo?

Po 90-minutnem uvodnem predavanju, na katerem bo Drayton govoril o izbrani temi direktnega marketinga, se bo 5 udeležencev usedlo na vroči stol, Drayton pa bo pred vsemi obravnaval njihove konkretne marketinške primere - dileme, vprašanja, težave, izzive, priložnosti, možnosti itn. - s katerimi se bo že vnaprej seznanil in se nanje dobro pripravil.

Vi pa boste lahko srkali in uporabili znanje britanskega strokovnjaka s skoraj petdesetletnimi izkušnjami na področju direktnega marketinga. Bird se že vse življenje ukvarja z direktnim marketingom, je odličen pisec prodajnih besedil, dolga leta je bil predsednik največje agencije za direktni marketing Ogilvy and Mother Direct, v zadnjem času vodi svojo marketinško agencijo Drayton Bird Partnership in je dekan evropske Akademije za direktni marketing EADIM s sedežem v Londonu. Še vedno rad potuje po svetu in predava o marketingu, na željo slovenskih udeležencev njegovih predavanj pa smo ga v Ljubljano povabili že tretjič.

Svoja marketinška vprašanja bodo lahko postavili tudi ostali udeleženci laboratorija, prednost bodo imeli tisti, ki bodo vprašanja poslali vnaprej, da jih bomo lahko Draytonu pravočasno prevedli.

Število udeležencev laboratorija je omejeno na 60, samo 5 udeležencev pa bo z laboratorija odneslo tudi celovito rešitev za svoj marketinški izziv.

Pogoj za sodelovanje je znanje angleškega jezika in bodisi močna želja po iskanju rešitve marketinškega izziva skupaj z Draytonom Birdom bodisi samo želja po poslušanju in učenju od strokovnjaka z izjemnim poznavanjem direktnega marketinga.

"Drayton Bird o direktnem marketingu ve več kot kdor koli drug na svetu." (David Ogilvy)

100 top tržnikov - druga generacija
Seminarji
Komentarji:   0 03.01.2011

100 top tržnikov - druga generacija

Danes že tretjič gledam tale video. In vedno znova dobim kurjo polt. Ponosen sem na program, ki smo ga pripravili. Brezplačna predstavitev programa za drugo generacijo programa 100 top tržnikov bo 12. januarja ob 17.00 uri v Tehnološkem parku v Ljubljani.

Marketinška lekcija tega videa? Pokažite kaj o vas govorijo zadovoljne stranke. Izjave strank so izjemno močno prepričevalno orodje. Če želite priti na brezplačen informativni dan, kjer boste prejeli še lepo darilo, potem kliknite sem. Program 100 top tržnikov je odlična priložnost za vse, ki želite postati boljši prodajalci, za vse, ki iščete odlične prodajalce in za vse, ki imate v letu 2011 visoke cilje!

Samo za ženske - ponovitev!
Seminarji
Komentarji:   1 17.11.2010

Samo za ženske - ponovitev!

VABILO na brezplačni seminar »POSTANI PODJETNICA!«
Spoštovane,
ste že kdaj pomislile, kako lepo bi bilo, če bi vam uspešne podjetnice povedale svojo zgodbo o uspehu; s katerimi težavami so se srečavale kot »začetnice« in vam odgovorile na vsa vaša vprašanja o samostojni podjetniški poti? Potem imam za vas dobro novico (preberite cel zapis).

podjetnica

Banja Luka
Seminarji
Komentarji:   1 29.10.2010

Banja Luka

Kje sem bil prejšnji teden?

alesb1

Kot vidite, sem bil v Banja Luki.Delavnica Nemogoče je prišla tudi v Banja Luko. Kje bo 130. izvedba te marketinške delavnice, še ne vem. Razmišljam celo o tem, da bi bila 130. izvedba zadnja … Saj veste, zadnjo bi v trenutku napolnil. Za zadnji let s Concordom so šle karte za med. Omejena ponudba vedno dvigne povpraševanje in ceno. Ko zadnji vlak enkrat odpelje, je konec.

alesb2

Kot povsod drugod, smo se na delavnici Nemogoče veliko naučili in se zabavali.

alesb3

Že nekajkrat sem vam omenil, da so strokovnjaki, ki pridejo od daleč, bolj zanimivi za medije kot lokalni strokovnjaki. Vsaj 3 televizije so me prišle intervjuvat.

alesb4

Intervju za Pink TV. 

alesb5

Na delavnici Nemogoče je veliko skupinskega dela, seveda pa mora tudi voditelj povedati svoje. Pohvaliti moram Miroslava iz agencije Spektar, ki je vse odlično organiziral. Danes pa odhajam v London predavat na www.eadim.com.
S seboj imam 400 razglednic. Uganete, za kakšne razglednice gre?  

100% startup
Seminarji
Komentarji:   0 27.10.2010

100% startup

Letos je drugo leto zapovrstjo potekal podjetniški forum100% startup, ki je namenjen izključno ambicioznim podjetnikom z drznimi vizijami. Osrednja tema letošnjega foruma je bila Uspešno upravljanje ključnih področij startup podjetja, pri čemer je bil poudarek tako na tehnologijah in strategijah podjetja kot tudi marketinga, prodaje, financ in pridobivanja virov financiranja.

ales

Več kot 100 podjetnikov je bilo navdušenih nad dogodkom in izbranimi temami. Imel sem občutek, da so bili prisotni zelo zadovoljni tudi s predavatelji. Seveda sem predavanja poslušal tudi sam – saj veste, profesionalci vedno pridemo na svoje predavanje prezgodaj in ne oddidemo takoj po svojem predavanju. Odličen vtis sta name naredila predvsem Blaž Kos in Matej Kurent. Matej je predstavil izdelek, s katerim bodo osvojili svet. Več si o tem izdelku lahko preberete na njihovi spletni strani.

Ko me je Blaž Kos  pred publiko vprašal, kaj menim o tem izdelku, sem občinstvu zaupal marketinško formulo, po kateri je ta projekt nastal. Ker je to marketinški blog, bom seveda formulo zaupal tudi vam. Glasi pa se takole: »Izberite si izdelek ali storitev, ki gre zelo, zelo dobro v prodajo. Potem pa se nekako »prišlepajte« zraven. Primer inovacij, ki so uspele po tej formuli, so na primer vsi izobraževalni produkti (tečaji, knjige) za Microsoftove produkte, dodatki za priljubljene Crockse in seveda tudi kristalni podstavki za Iphone. Dragi moji, splača se izobraževati. Ne tolažite se z izgovori, tudi zato, ker so mnoga izobraževanja danes celo zastonj!
 

Samo za ženske!
Seminarji
Komentarji:   3 25.10.2010

Samo za ženske!

VABILO na brezplačni seminar »POSTANI PODJETNICA!«
(v Mariboru in Ljubljani)

Spoštovane,
ste že kdaj pomislile, kako lepo bi bilo, če bi vam uspešne podjetnice povedale svojo zgodbo o uspehu; s katerimi težavami so se srečavale kot »začetnice« in vam odgovorile na vsa vaša vprašanja o samostojni podjetniški poti?

Potem imam za vas dobro novico.

100 top tržnikov - video
Seminarji
Komentarji:   0 06.10.2010

100 top tržnikov - video

Danes že tretjič gledam tale video. In vedno znova dobim kurjo polt. Ponosen sem na program, ki smo ga pripravili.

Marketinška lekcija tega videa? Pokažite kaj o vas govorijo zadovoljne stranke. Izjave strank so izjemno močno prepričevalno orodje. Če želite priti na brezplačen informativni dan, kjer boste prejeli še lepo darilo, potem kliknite sem. Ali pa sem. :)

100 top tržnikov - Radenci
Seminarji
Komentarji:   3 29.09.2010

100 top tržnikov - Radenci

Oglejte si nekaj fotografij z zaključnega vikenda Top 100 tržnikov. Prav vsi udeleženci pravijo, da je program presegel vsa njihova pričakovanja.
V kratkem bomo na posebni spletni strani in tudi na tem blogu objavili videomnenja večine udeležencev.
Že po treh mesecih imamo nekaj resničnih zgodb o uspehu. Ena izmed udeleženk je program začela brezposelna, danes (tri mesece pozneje) pa ima svoje podjetje, prve stranke in tudi zaposlila je prvo osebo!
Kar nekaj je takšnih, ki so iskali službo, sedaj pa se odločajo med tremi ponudbami …
O tem programu se bo še govorilo. Navdušen sem nad odlično povezanostjo udeležencev programa med seboj in s predavatelji. Več informacij o novi izvedbi programa Top 100 tržnikov bom objavil kmalu.
top1

gasilska

top2

Udeleženci so predstavljali svoje projekte. Včasih pomaga, če na prezentacijo priletiš s padalom. :)

top3

Se boste pridružili drugi generaciji Top 100 tržnikov?

top4

Nasmeh pove vse.

top5

Aleš Zaletel, soavtor projekta.

top8

Izobrazbena struktura udeležencev? Vse od srednje šole, do dvakratnega doktorja znanosti! Prav vsi moramo znati prodajati.

top6

Dobre ideje, projekti ...

top7

Čestitke vsem udeležencem, ki so se pravilno odločili, da je investiranje v dodatna znanja in veščine najboljša naložba.
 

Webinar z Draytonom Birdom
Seminarji
Komentarji:   0 23.09.2010

Webinar z Draytonom Birdom

Evropska akademija direktnega in interaktivnega marketinga (EADIM), ki jo je leta 2007 ustanovil Drayton Bird, med predavatelje vabi elitne marketinške strokovnjake z vsega sveta in vesel sem, da bom predaval tudi letos oktobra v Londonu.

Drayton Bird je za vas pripravil brezpčen webinar. Če vas zanima direktni marketing, se vam splača prijaviti. Mislim, da bo webinar na voljo še ta teden, morda še naslednji teden, vsak dan ob 15.00. Prijavite se! 

Webinar za vas
Seminarji
Komentarji:   0 14.09.2010

Webinar za vas

Evropska akademija direktnega in interaktivnega marketinga (EADIM), ki jo je leta 2007 ustanovil Drayton Bird, med predavatelje vabi elitne marketinške strokovnjake z vsega sveta in vesel sem, da bom predaval tudi letos oktobra v Londonu.

Akademija je letos pripravila številne izboljšave in zato prireja brezplačni webinar, ki bo v sredo, 6. oktobra 2010, ob 10:30.

Na webinarju boste lahko slišali Draytona Birda, belgijskega strokovnjaka za e-mail marketing Michaela Leanderja in študenta EADIM Michaela Trigga. Poleg navdiha boste dobili tudi vse informacije o šolanju na EADIM. Za več podatkov in za brezplačno registracijo kliknite tukaj.

V želji, da se »srečamo« na webinarju in pozneje tudi na Akademiji EADIM v Londonu, vas lepo pozdravljam, Če se boste prijavili na EADIM, bomo za vas uredili boljše vpisne pogoje.
 

100 naj tržnikov
Seminarji
Komentarji:   1 01.07.2010

100 naj tržnikov

Včeraj smo začeli s poletnim programom 100 naj tržnikov. Res sem bil navdušen nad zagnanostjo udeležencev.
Zelo redko se v Sloveniji zgodi, da udeleženci na koncu vstanejo in z dolgim – »gledališkim aplavzom« nagradijo predavatelja.
To se je včeraj zgodilo Dragici Korenjak. Bravo! Pravi »standing ovation«. In to ob 20. uri zvečer, po dolgem vročem dnevu.

 mojedelo1

Čestitke vsem udeležencem, ki so se pravilno odločili, da je investiranje v dodatna znanja in veščine najboljša naložba.
 

Projekt 100 vrhunskih tržnikov
Seminarji
Komentarji:   2 08.06.2010

Projekt 100 vrhunskih tržnikov

Vstopite v klub najbolje plačanih sodelavcev v podjetjih.

Projekt 100 vrhunskih tržnikov

V večini slovenskih podjetij so vrhunski tržniki med 10% najbolje plačanih sodelavcev v podjetju. Sam sem že delal in svetoval v podjetjih, kjer so tržniki zaslužili več od direktorja!

Zakaj? Ker podjetju prinašajo denar. Najboljši tržniki se ne bojijo odpuščanj. Če želijo, si lahko takoj poiščejo novo zaposlitev. Ker vsa podjetja potrebujejo dobre tržnike.

Mojedelo.com in Aleš Lisac smo si zadali cilj, da v treh mesecih ustvarimo 100 vrhunskih tržnikov in jim potem najdemo zaposlitev (ali pa pomagamo podjetjem, kjer so že zaposleni!). Pripravili smo intenzivni izobraževalni program, v katerem bodo izbrani kandidati 3 mesece aktivno študirali in prakticirali različne prodajne metode.

E-šola direktnega marketinga!
Seminarji
Komentarji:   2 08.06.2010

E-šola direktnega marketinga!

Direktni marketing – podjetniško orodje prihodnosti!

Ga želite obvladati?

Tokrat sem za vas pripravil nekaj posebnega. Nekaj, kar v Sloveniji še ne obstaja.
Ker vam želim pomagati zaslužiti več. In ker me k temu nagovarjate že vsaj 5 let.

Za vas sem pripravil e-šolo direktnega marketinga. Želim vam omogočiti, da se na konkretnih primerih in na podlagi dognanj največjih strokovnjakov naučite glavnih prijemov direktnega marketinga.

Da bo vaše učenje čim bolj udobno, učinkovito, interaktivno in da si boste to res lahko privoščili (časovno in finančno), bo šola potekala preko interneta.

Šola ima eno zanimivost, posebnost … verjetno je to edina šola, kjer boste plačani za svoj študij! A o tem malo pozneje.

Tajna služba, javnost, kamera, Lisac, pornič, Zavrl ...
Seminarji
Komentarji:   3 20.05.2010

Tajna služba, javnost, kamera, Lisac, pornič, Zavrl ...

Glavna tema letošnje Marketinške superkonference je hitrost.

Pogosto se podjetniki izgovarjamo, da nimamo časa za pripravo oglasa, prodajnega pisma, videa itn.

No, pa poglejte, kaj se da narediti hitro!

Tale videoposnetek smo izsekali iz posnetka enega izmed naših seminarjev. V glavni vlogi nastopa Franci Zavrl, ki ga seveda vsi poznamo.

V 30-sekundnem posnetku boste slišali tudi naslednje besede: »posnetki, tajna služba, javnost, Lisac, pornič, kamera, škandali, politika, promocija.«

Prava škoda bi bila, če si tega 30-sekundnega posnetka ne bi ogledali. Franci žal na letošnji Marketinški superkonferenci ne bo nastopil. Nismo bili dovolj hitri in Franci bo takrat nekje drugje ...

Marketinška lekcija?

Hitrost je pomembna. Marsikaj se da narediti hitro. Ta mail sem recimo pripravil v 3 minutah. Samo recikliral sem video in dodal nekaj besedila.

Zaigral sem na marketinški sprožilec, ki se mu pravi radovednost, dodal malo avtoritete, ki jo prinaša uporaba znane osebnosti – Francija Zavrla. In vi sedaj to berete.

Vsak lahko za svoje podjetje in zase osebno marsikaj naredi hitro. Hitrost je tema letošnje superkonference, ki bo na Bledu 15. in 16. Junija 2010. Med ducatom predavateljev bo tudi Drayton Bird, marketinška legenda, ki bo na konferenco prišel iz Londona samo zaradi vas.

Upam, da sta vam bila lekcija in videoposnetek všeč. Franci pa je bil poučen in zabaven – kot vedno.

p.s. Če želite brezlačne povzeteke (v nekaj stavkih od vsakega predavatelja) na svoj GSM, pišljite SMS s ključno besedo »hitrost« na 3131.

Hitrost
Seminarji
Komentarji:   1 20.05.2010

Hitrost

Hitrost je v poslu pomembna. Hitrost sprejemanja odločitev in tudi hitrost izvedbe. V zadnjem času dobivam še več vprašanj podjetnikov kot običajno. Kriza vpliva na vsebino vprašanj, zato trenutno prevladujejo vprašanja z enim skupnim imenovalcem.

Hitrost!

»Aleš, kaj naj naredimo, da bomo hitro dosegli zastavljene cilje?« Poudarek je na besedi hitro.

Marsikaj je mogoče narediti HITRO, predvsem pa učinkovito!

In prav hitrost bo tema naše Marketinške superkonference, ki bo 15. in 16. junija 2010 na Bledu. Več kot 10 predavateljev bo govorilo o hitrosti. Vsi bodo na svojih področjih razkrili, kje je mogoče s hitrimi in poceni ukrepi doseči takojšnje rezultate.

Z Marketinške superkonference boste odšli s fasciklom hitrih rešitev za svoj posel. Več o konferenci, predavateljih in temah preberite na tem linku.

Letos bomo prvič na Marketinški superkonferenci gostili eminentnega gosta iz Anglije. Na Bled bo prišel Drayton Bird, človek s 50 leti izkušenj v marketingu. Človek, za katerega je David Ogilvy rekel, da o direktnem marketingu ve več kot kdor koli drug na svetu … Že samo Draytonove prezentacije se vam ne splača zamuditi!

Oglejte si moje osebno video vabilo na marketinško superkonferenco.

 

Vrhunski prodajalci
Seminarji
Komentarji:   1 19.05.2010

Vrhunski prodajalci

so bili vedno zelo iskano blago. Poglejte si tale oglas, objavljen pred 85 leti. Iskali so starejšega prodajalca, ki govori več jezikov, z reprezentativnim nastopom, izkušenega, ki je že uspešno deloval v podobni panogi ... Iskali so »kapaciteto«.

prodajalci

Dobri prodajalci so zelo iskano blago. Pravi prodajalci ponosno povedo, da so prodajalci. Brez prodajalcev se ne zgodi praktično nič.

V vsakem poklicu dosežeš več, če znaš prodajati. Prodajne veščine so nekaj, kar bi moral znati vsak. Tudi poklici, kjer vam recimo prodaja nazadnje pade na pamet, bi morali več delati na izboljševanju te veščine.

Če bi bili na primer zdravniki boljši prodajalci, bi več pacientov prepričali v bolj zdrav način življenja. Predpisati tabletke je lahko, nekomu »prodati« idejo, da se splača shujšati, da se splača manj oziroma ne kaditi, da se splača bolj zdravo živeti, pa je precej težje.

Vsi bi se morali naučiti bolje prodajati. Potem bi se nam v življenju godilo bolje. Govorimo seveda o etični prodaji, o prepričevanju, ki ni manipulacija in kjer imajo na koncu korist vsi vpleteni. Prodajalec nekaj zasluži, kupec pa dobi nekaj, kar mu polepša, izboljša življenje. Živela prodaja!

Skupaj s podjetjem mojedelo.com smo pripravili zanimiv projekt. Če bi se želeli pridružiti projektu 100 vrhunskih tržnikov, preberite nadaljevanje tega zapisa. 

Prodajanje znanja
Seminarji
Komentarji:   0 11.05.2010

Prodajanje znanja

Jutri imam seminar na temo, kako prodajati informacije. Verjetno ste opazili, da se informacije in razna uporabna znanja čedalje bolje prodajajo. Če na primer gradite hišo … Zakaj bi se učili vsega od začetka, če pa lahko kupite zajeten fascikel z naslovom: »Vse, kar morate vedeti pred in med gradnjo hiše«? V fasciklu pa najdete nasvete o tem, kje najti prave obrtnike, kako delati z njimi, kakšne materiale izbrati in kje jih kupiti, kje in kako do vseh dovoljenj itn.

Ali če imate na primer doma vrt, sadovnjak ali sobne rastline. Se spomnite gospoda Zgonca, ki je po radiu dajal nasvete o tem, kako ravnati z rastlinami? Tudi gospod Zgonc, »guru rožic«, je prodajal informacije.

Danes pa sem po radiu slišal za ločitveni sejem v Milanu. Na tem sejmu seveda prodajajo informacije. Informacije o tem, kako se ločiti. Ker človek tega ne počne ravno pogosto, je morda pametno prebrati kakšno knjigo, obiskati kakšen seminar, sejem, si najeti mentorja …

Prodajanje informacij je zabaven in donosen posel. Posel tudi ni težak, ker vsak od nas nekaj zna, česar drugi še ne znajo. Seveda pa je to tudi resen posel in bolje se je naučiti nekaterih trikov. Zakaj bi delali napake, če lahko na kratkem seminarju izveste, kakšni so poslovni modeli in pasti na tem področju, kako postaviti cene, katere medije uporabiti, v kakšni obliki prodajati znanje … 

  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh