Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

George Foreman
Guruji
29.01.2010

George Foreman

Kdo je oseba na sliki desno od mene?

foreman

a) »The Grill Man« - človek, ki je prodal 120 milijonov kuhinjskih žarov
b) Pridigar, ki je vsem svojim petim sinovom dal ime George
c) dvakratni svetovni boksarskii prvak George Foreman

Naučite se prodajati in nikoli ne boste lačni, je le eno od sporočil velikana boksa in uspešnega poslovneža Georgea Foremana. George je olimpijski boksarski prvak, dvakrat pa je postal tudi profesionalni boksarski prvak po vseh verzijah v težki kategoriji. Je tudi najstarejši prvak, saj je svoj drugi naslov osvojil pri 45 letih. Velja za enega najboljših boksarjev vseh časov.

Svoje slavno ime iz boksa je odlično unovčil tudi v poslu. Mlajša generacija ga bolj kot boksarja pozna kot televizijskega prodajalca roštiljev. Po vsem svetu so jih prodali več kot 120 milijonov! Svoje ime je George posodil za različne druge izdelke in zaslužil več kot 240 milijonov dolarjev – vsaj trikrat več, kot mu je prinesla sijajna boksarka kariera.

Georgovo predavanje sem poslušal pred dvema mesecema v Atlanti. Navdušil me je. George je poln energije, odličen govornik in kljub svojim velikim športnim in poslovnim uspehom še vedno prijazen in skromen. Na vprašanje, zakaj je tako priljubljen, je brez obotavljanja povedal, da je to zato, ker je iskren in iskrenost vedno pomaga tudi pri prodaji. Ko gre za osebno prodajo, ljudje najprej »kupijo« vas, šele nato pogledajo izdelek.

V svoji boksarki karieri je bil večkrat dobesedno na tleh. Tudi v poslu je z napačnimi odločitvami v nekem obdobju ostal brez vsega. A kot pravi, se boste vedno pobrali, če ne boste poslušali negativnih misli. Če vam kdo reče: »Tega se ne da narediti,« morate to preslišati, prisluhnite pa, če vam kdo reče: »Poznam način, kako lahko to naredimo«. George ima kar 10 otrok (petim je ime George. :))

Vprašali so ga, kaj uči svoje otroke, da bi postali uspešni in srečni v življenju.

Najbolj je poudaril naslednje 3 nasvete:
- Zgodaj vstajajte in začnite delati in slediti svojim željam. Lepe stvari se zgodijo zgodaj zjutraj.
- Ozrite se okoli sebe in poiščite nasvete pri ljudeh, ki imajo izkušnje na področju, ki vas zanima.
- Mogoče ne morete biti najmočnejši, najhitrejši, največji, a vedno se lahko potrudite in ste prijazni. In po prijaznosti se vas bodo bolj zapomnili kot po drugih lastnostih.
 

Prvi seminar o internet marketingu na svetu!
Guruji
12.10.2009

Prvi seminar o internet marketingu na svetu!

V soboto sem se vrnil iz Londona. Tudi letos sem predaval na EADIM (Evropska akademija direktnega in interaktivnega marketinga). Bolj kot v svojem predavanju sem užival v predavanjih drugih marketinških strokovnjakov.

Na EADIM so udeleženci lahko slišali človeka, ki je iz nič naredil podjetje vredno 900 milijonov funtov, poslušali so tekstopisca, ki je na marketinških tekmovanjih pobral več nagrad kot kdorkoli drug, poslušali so človeka, ki je organiziral prvi konferenci o internetu že davnega leta 1994 itn..

Priznam, da sem si kot običajno tudi tokrat prijedel veliko znanja. Kako prijedel? Ja, človek se še več kot na predavanjih lahko nauči na večerjah. Ena večerja recimo z Kenom McCarthijem, je vredna veliko. Neprecenljivo, bi rekli pri Mastercardu.

ken1

Zelo vesel sem bi tudi javne Kenove pohvale mojega predavanja, na moje besede se je večkrat skliceval celo v svojem predavanju.

ken2

Še ena slika s Kenom McCarthijem in legendo direktnega marketinga Draytonom Birdom. Če vas zanima, kaj je o internetu govoril Ken že leta 1994, si lahko ogledate tale 10-minutni posnetek. Ken je organiziral sploh prvi seminar o internet marketingu na svetu!

Če nimate časa, pa poglejte samo zadnjo minuto posnetka. Delam na tem, da Kena v kratkem pripeljem v Slovenijo.

David Ogilvy
Guruji
13.08.2009

David Ogilvy

David Ogilvy se je rodil 23. junija 1911, v Angliji. Zakaj sem se tokrat spomnil ravno nanj? Ker se mnogi, še posebej v času recesije, sprašujte, ali se splača oglaševati, kje oglaševati in kaj v oglasih povedati.

David Ogilvy je bil mojster oglaševanja. Če zanj še niste slišali, vam lahko z enim samim stavkom povem, kdo je bil Ogilvy in kaj njegovo ime pomeni v svetu oglaševanja. V svetu oglaševanja je Ogilvy približno to, kar je bil Josip Broz Tito za Jugoslavijo, le da pri tem britanskem oglaševalskem geniju ne moremo govoriti o kakšnih negativnih predznakih.

Njegovo skrito orožje je bil direktni marketing. Z direktnim marketingom je tudi začel – za stranko je napolnil hotel tako, da je za $500 poslal razglednico z vabilom na otvoritev vsem podjetjem iz telefonskega imenika …

Nujno poglejte tale video. Klasika. Posebej mi je všeč kako David Ogilvy govori o direktnem marketingu. Vsak, ki dela v marketingu, bi moral najprej delati v dirketnem marketingu! Direktni marketing je bil Davidovo skrito marketiško orožje.

David Ogilvy je vedno verjel v izdelke, ki jih je pomagal prodajati! Naredil je prve oglase za Schweppes in vedno je pil Schweppes. Ustvaril je blagovno znamko Dove. Prava mojstrovina je Davidov oglas za rolls royce. Stavek At 60 miles an hour the loudest noise in this new Rolls-Royce comes from the electric clock (Pri 60 miljah na uro je najglasnejši zvok v novem rolls-royceu zvok električne ure) iz naslova oglasa je eden najboljših oglasnih naslovov vseh časov.

In za konec še Davidov nasvet o oglaševanju. Oglašujte samo takrat, kadar imate kaj pametnega za povedati. Dobri oglasi vsebujejo novico, pomembno informacijo, skratka nekaj, o čemer je vredno govoriti. Oglasi, ki samo prepričujejo v nakup, se izgubijo v množici, takšni oglasi sporočajo, da vam prodaja ne gre dobro in da morate nujno prodati.
Oglašujte torej samo, če imate kaj povedati, kaj takšnega, kar je vredno objave. David Ogilvy je umrl leta 1999 na svojem dvorcu Chateau de Touffou, v francoskem kraju Bonnes.

Obvezno poglejte tudi zapis, ki govori o postavitvi oglasov. Ogivlyeva postavitev je še vedno najboljša. Tole bi moral videti vsak, ki postavlja oglase! Rok, hvala za link!

na vrh