Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
-
MarketingKomentarji: 0 21.08.2018
Kdaj ste nazadnje v gostilni pili malinovec?
Leta 1989 v Bolgariji, je moj odgovor. Natakar mi je v kozarcu prinesel mlačen malinovec. Takrat so imeli v gostilni samo štiri vrste pijače … vino, vodo, kavo in malinovec. Po tem malinovca v gostilni nisem več pil. Do prejšnjega tedna, ko sem bil na Cresu.
Zakaj sem pil malinovec in kako vam to lahko pomaga dramatično povečati prodajo vašega podjetja?
Zgodba je preprosta. Malinovca v gostilni nismo pili, ker nam ga ni nihče ponudil.
Sedaj pa se je nekdo (s sodobno terminologijo se taki osebi reče »growth hacker«) spomnil, da ga ponudi. Kako ponudijo malinovec Hrvati?
Prinesejo kozarec hladne vode, zraven pa vrečko, v kateri je koncentrat malinovca (imajo različne okuse). Iz vrečke potem koncentrat iztisnete v kozarec in vaš malinovec je pripravljen.
Mislim, da je bila s tem novim načinom prodaje prva Cedevita. Če opazujete, kaj po lokalih pije mladina (vsaj tista, ki ne pije alkohola), boste videli, da je Cedevita pogosto njihova prva izbira.
Mislite, da bi lahko tudi vi naredili nekaj v stilu malinovca, cedevite?
Z eno idejo dramatično povečali prodajo? Odkrili nov prodajni kanal, nov način promocije, nekaj, česar drugi še ne delajo, in s tem povečali prodajo?
Vem, da je možno, saj mi je v moji karieri doslej to uspelo že v vsaj 20 različnih panogah. Sam za to, da odkrijem en ukrep, s pomočjo katerega povečate prodajo, zaračunam od 24.000 evrov naprej. Tukaj je nekaj detajlov moje ponudbe. Seveda mi ne uspe vedno.
Se pa vedno trudim. Verjetnost, da odkrijem nekaj, kar spektakularno deluje, je večja, če namerno zbiram koristne informacije.
V Ljubljano prihaja tak človek, na prvi pogled »malinovec«, ki pa ima za sabo nekaj odmevnih zgodb o »growth hackingu«. Verjamem, da bom med njegovim predavanjem stuhtal nekaj, kar bom uporabil v svojem poslu. Zakaj ne bi prišli poslušat tega »malinovca« tudi vi? Investicija je smešno nizka, pa še v Ljubljani je delavnica, tako da ni potrebno na letalo …
Prijavite se in se vidiva. Aja, koda "Lisac" vam prinese 10% popusta. :)