Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Pogovor dveh gurujev o direktnem marketingu
-
Direktni marketing30.01.2011
Pogovor dveh gurujev o direktnem marketingu
Poleg mene stojita Drayton Bird in Ken McCarthy.
Drayton je človek, »ki o direktnem marketingu ve več kot kdor koli drug na svetu,« je izjavil David Ogilvy. Ken McCarthy pa je eden od pionirjev internetnega marketinga. Ken je bil prvi na svetu, ki je organiziral seminar o marketingu na internetu – že leta 1994.
Včeraj sta se Ken in Drayton pogovarjala po telefonu. O marketingu. Če želite, lahko njun pogovor slišite tukaj.
Ena izmed tem, ki sta se jih lotila Ken in Drayton, je bila, kateri medij uporabiti, kateri medij deluje najbolje … Draytonov odgovor je zanimiv, naredil je primerjavo med vojsko in marketingom. Če uporabljate en sam medij, je tako, kot bi imeli vojsko, v kateri deluje samo topništvo …
Sicer pa res prisluhnite pogovoru, veliko se boste naučili.
- Direktna pošta - nalepke za višji odziv
-
Direktni marketing22.02.2010
Direktna pošta - nalepke za višji odziv
Že kar dolgo se vam nisem oglasil. Priznam, da me je 7 marketiških seminarjev, ki jih organziramo v sodelovanju s Toyoto, polno zaposlilo. Ne gre samo za seminarje, gre še za vse ostalo, kar takšen projekt prinaša. Trenutno dnevno prejemam med 200 in 600 maili, veliko je telefonskih klicev, organizacijskih zadev. Jutri imamo še zadnja dva seminarja iz serije »Toyota«, potem pa obljubljam več objav na tem blogu vsak teden.
Danes pa sem za vas pripravil kratek video – tole mi res ni vzelo več kot par minut … V videu boste izvedeli, kako zanesljivo povečati odziv na direktno pošto.
- Direktni marketing - garantirano 15% višji odziv!
-
Direktni marketing08.11.2009
Direktni marketing - garantirano 15% višji odziv!
Dokazano je, da 3M oziroma pri nas Aero listki povečujejo odziv na direktno pošto. Robert Cialdini je dokazal, da je odziv, če uporabite takšen listek, vsaj 15% višji. Jaz to že dolgo vem in takšne listke uporabljam že vsaj 10 let.
Poglejte nekaj listkov, ki so jih za nas natisnili v Aeru. Včasih smo v nekaj mesecih porabili tudi več kot 30.000 takšnih listkov. Študentje so pridno lepili listke na našo množično direktno pošto.
Da, tudi jaz sem izmeril učinek in strinjam se, da je odziv višji. Tam med 10% in 30%.
Prejšnji teden pa sem od Aera dobil novo ponudbo. Tokrat za dezinfekcijske robčke.
Prava ponudba za čas prašičje gripe. Prepričan sem, da tudi dezinfekcijski robčki povečujejo odziv na direktno pošto.
Všeč mi je, da je Aero za povečanje prodaje svojih robčkov uporabil direktno pošto. Tako najbolje dokazujejo, da verjamejo v svoj izdelek. Nasprotno nas mobilni operaterji veliko raje, kot da bi nas nagovarjali po telefonu ali SMS-u (to so vendar njihove storitve), nagovarjajo tako, da plačujejo za oglasni prostor televiziji ali nam pošiljajo direktno pošto.
Ste se kdaj vprašali, zakaj vam Telekom pošlje opomin po pošti, namesto da bi vas kar poklicali? Ali zakaj vam podjetje, ki vam je prodalo prenosni računalnik, nikoli ne pošlje elektronske pošte s ponudbo novega prenosnega računalnika?
Ampak to so že druge teme. Današnji nasvet je zelo enostaven. Odziv na direktno pošto boste povečali z uporabo listkov ali z uporabo kakšnega »aktivatorja«, kot je recimo dezinfekcijski robček.
Več »neumnosti« nastavite v vašo direktno pošto, dlje se bo prejemnik z njo ukvarjal in večja je verjetnost za odziv.
- Direktni marketing – kviz za vas!
-
Direktni marketing02.11.2009
Direktni marketing – kviz za vas!
Direktni marketing – kviz za vas!
Direktni marketing je znanstvena disciplina. Ker je rezultate možno natančno izmeriti. Ni res, da moramo v marketingu 50% denarja vreči skozi okno. Če testiramo, lahko vedno investiramo z dobičkom.
V direktnem marketingu je zelo pomemben naslov (oglasa, prodajnega pisma, elektronskega pisma itn.). Boljši je naslov, višji bo odziv.
Vas zanima, kako dobra je vaša marketinška intuicija? Mislite, da znate uganiti, kateri naslovi so delovali bolje in kateri slabše?
V okviru tretjega državnega prvenstva v direktnem marketingu smo v četrfinalu testirali 8 različnih naslovov. Cilj vsakega naslova je bil na spletno stran brezplačnih slovarjev na najdi.si pripeljati čim več obiskovalcev.
Kliknite na tale KVIZ iz direktnega marketinga in ugibajte!
Že samo z reševanjem kviza se boste veliko naučili.
Ne pozabite – direktni marketing je znanstvena disciplina. Direktni marketing je dobičkonosna zadeva. Pod enim pogojem seveda. Če testirate!
Državno prvenstvo v direktnem marketingu je edino marketinško tekmovanje na svetu, kjer o rezultatih ne odloča žirija, temveč zmaga tisti, ki proda več! Vabljeni na ogled uradne strani državnega prvenstva v direktnem marketingu, kjer lahko brezplačno pogledate več sto različnih rezultatov testiranja
- Direktni marekting - v živo z državnega prvenstva
-
Direktni marketing13.08.2009
Direktni marekting - v živo z državnega prvenstva
Če vas zanima prodaja, psihologija prodaje, marketing, pisanje tekstov, ki prodajajo, priprava oglasov, ki delujejo …
… potem imam za vas nekaj aktualnega, ekskluzivnega, uporabnega, BREZPLAČNEGA!
Na spletni strani državnega prvenstva v direktnem marketingu smo objavili 37 oglasov, prodajnih pisem, ki jih v tem trenutku testiramo.
Preglejte oglase in poskušajte uganiti, kateri so (bodo) delovali bolje. Preizkusite svoje marketinško znanje, svojo marketinško intuicijo.
Vpišite komentar pri oglasih, ki so po vašem mnenju zelo dobri in tudi pri tistih, ki po vašem mnenju ne bodo dobro prodajali.
Skupaj se bomo učili na realnih, aktualnih slovenskih primerih! Vabljeni na www.prvak.si!
- Direktni marketing - Drayton Bird je za vas posnel webinar
-
Direktni marketing24.07.2009
Direktni marketing - Drayton Bird je za vas posnel webinar
Če vas zanima direktni marketing, potem bo tole za vas!
Drayton Bird je za vas posnel webinar. Sam se nikoli ne naveličam poslušati velike legende direktnega marketinga.
Vzemite si čas in uživajte. Briljantno! Neprecenljivo!
Da, Drayton Bird tudi letos organizira EADIM - Evropsko Akademijo Direktnega in Interaktivnega Marketinga. In v tem seminarju predstavlja eksperte, ki bodo predavali na EADIM.
Tam bom predaval tudi jaz. Ampak v London grem predavat predvsem zato, da bom poslušal druge eksperte s področja direktnega marketinga. Ker se rad učim, ker se znanja, za razliko od hrane, ne moremo nikoli prenajesti.
In kakšne eksperte je Drayton uspel prepričati, da bodo predavali zanj ... samo praktike, ki res poznajo direktni marketing, eksperte, ki se z direktnim marketingom ukvarjajo dnevno. Če imate možnost, se mi pridružite oktobra v Londonu.
Draytonov webinar je seveda brezplačen. Še enkrat ponavljam, nekaj kar je vedno znova ponavljal David Ogilvy: "Drayton Bird ve več o direktnem marketingu, kot kdor koli drug." Vesel sem, da poznam Draytona, vesel sem, da se lahko učim od njega.
- Direktni marketing – osnovna napaka
-
Direktni marketing20.07.2009
Direktni marketing – osnovna napaka
Direktni marketing – osnovna napaka
Tole vizitko smo dobili včeraj v časopisu »Zaton news«. Družinski popust za 50% na vstopnino v Muzej antičkog stakla v Zadru.
Vse lepo in prav, ampak prav nikjer na vizitki ni napisano, kje ta muzej je. Manjka pa tudi spletna stran ali telefon.
Tudi najboljšim se včasih zgodijo takšne osnovne napake. Rešitev? Naslednjič naj vaš izdelek pregledajo »sveže oči« – nekdo, ki ne ve, kaj delate, ki je morda vaša potencialna stranka, ampak ni videl vašega oglasa, pisma, letaka itn. Vsak nov marketinški dokument naj pregleda vsaj 10 parov svežih oči.
Potem ko vaš marketinški dokument preživi ta osnovni test, pride na vrsto pravo testiranje.
Več o pravem testiranju – pravkar smo dali v ogenj več kot 40 različnih verzij oglasov – pa na uradni strani državnega prvenstva v direktnem marketingu. Kmalu! S testiranji začnemo ta teden!