Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Oglas za traktor
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 20.07.2020
Poučen članek v prilogi Kmečkega glasa. Na sliki vidite star oglas za traktor Waterloo Boy – one man tractor.
Že iz imena produkta je jasna edinstvena prodajna prednost – traktor lahko upravlja samo ena oseba. V tistih časih je bilo to zelo redko. Potem je pomembno, da obljubljajo garancijo – kupec je zaščiten. Več tveganja prodajalec prevzame nase, več bo prodal. Oglas je dober tudi zato, ker zelo podrobno in jasno prikaže vse lastnosti traktorja v obliki alinej. Kaj pa vaši oglasi? Se jasno vidi zakaj mora stranka kupiti ravno pri vas in ne kje drugje? Kakšne vrste garancij nudite, ste podrobno in jasno našteli vse razloge zakaj se splača kupiti pri vas, ste dali kupcu razlog zakaj reagirati še danes?
In še nekaj sem izvedel v članku. Ker so kupci v tistih časih težko primerjali traktorje med sabo in ker so mnogi proizvajalci pretiravali pri opisu zmogljivosti traktorjev, so pred 100 leti v ZDA uvedli enotni traktorski test. Od takrat naprej se kupci lahko zanesejo na trditve proizvajalcev glede moči motorja, porabe, vzdržljivosti …