Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Oglas za traktor
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 20.07.2020

Poučen članek v prilogi Kmečkega glasa. Na sliki vidite star oglas za traktor Waterloo Boy – one man tractor.

traktor

Že iz imena produkta je jasna edinstvena prodajna prednost – traktor lahko upravlja samo ena oseba. V tistih časih je bilo to zelo redko. Potem je pomembno, da obljubljajo garancijo – kupec je zaščiten. Več tveganja prodajalec prevzame nase, več bo prodal. Oglas je dober tudi zato, ker zelo podrobno in jasno prikaže vse lastnosti traktorja v obliki alinej. Kaj pa vaši oglasi? Se jasno vidi zakaj mora stranka kupiti ravno pri vas in ne kje drugje? Kakšne vrste garancij nudite, ste podrobno in jasno našteli vse razloge zakaj se splača kupiti pri vas, ste dali kupcu razlog zakaj reagirati še danes?

In še nekaj sem izvedel v članku. Ker so kupci v tistih časih težko primerjali traktorje med sabo in ker so mnogi proizvajalci pretiravali pri opisu zmogljivosti traktorjev, so pred 100 leti v ZDA uvedli enotni traktorski test. Od takrat naprej se kupci lahko zanesejo na trditve proizvajalcev glede moči motorja, porabe, vzdržljivosti …

 

na vrh