Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Kdaj ste nazadnje v gostilni pili malinovec? Leta 1989 v Bolgariji, je moj odgovor. Natakar mi je v kozarcu prinesel mlačen malinovec. Takrat so imeli v ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Častim za rojstni dan!
Dnevnik guruja
27.07.2019

Častim za rojstni dan!

Pred 11 leti sem v mailu, ki sem vam ga poslal za svoj rojstni dan, častil predavanje. In napolnil Halo Tivoli. Na dogodku so našteli malo manj kot 4.000 udeležencev in to je bilo najštevilčnejše slovensko marketinško-prodajno predavanje vseh časov.

ales

Po 11 letih menim, da je čas za novo gostiteljsko druženje, na katerem s predavanjem, hrano in pijačo častim vse udeležence.

Ob 50. rojstnem dnevu sem se nekako izmuznil, za dve petici (55) pa sem se odločil drugače. Častim, ker ste si to zaslužili, saj me tudi v teh časih redno berete, hodite na naše seminarje, kupujete (in upam, berete) naše knjige.

Častim, ker ste tudi mene in naše podjetje uvrstili med svoje vire odličnih informacij za povečanje prodaje in dobička.

Seveda vem, da mi niste brezpogojno zvesti in prav je tako. Pametni podjetniki se vedno izobražujemo pri različnih virih.

Vendar sem hvaležen, ker ste tudi z mano.

Ker so se od 2008 do danes časi dokaj spremenili, bom za rojstni dan častil drugače kot pred 11 leti. Darilo, ki ga imam za vas, je večje, boljše in vrednejše.

To je dobra novica za tiste, ki boste darilo sprejeli.

Tokrat ne častim samo predavanja, temveč celodnevni izobraževalni dogodek in pogostitev s hrano in pijačo.

Vendar morate s prijavo pohiteti, ker je število vabil omejeno.

Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
Marketing
Komentarji:   1 17.07.2019

Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja

V enem letu boste o marketingu, prodaji in podjetništvu vedeli več kot po 4 letih običajnega študija. Prebrali boste vsaj 10 pravih knjig, poslušali boste najboljša predavanja, reševali domače naloge.

Za vas sem izbral tisto, kar je najpomembnejše. Preverite, če izpolnjujete pogoje.

Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 17.07.2019

Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel

Namesto v sobi (escape room), smo mi naredili igro pobega kjer je igralcem na voljo celoten grajski kompleks. 10 nalog, ki zaposlijo možgane, roke in pokažejo kako dobro znate sodelovati s soigralci. Super zadeva za družine, podjetja (teambuildingi), različne družbe. Za dva do pet igralcev, naenkrat lahko igra več skupin.

Za več informacij in prijave, kliknte na to povezavo.

Na kakšni postelji je spal ruski car?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 11.07.2019

Na kakšni postelji je spal ruski car?

Na kakšni postelji je spal Peter Veliki? Poglejte fotografijo. To je postelja, na kateri je spal ruski car Peter Veliki. Ozka, neugledna postelja. Na obeh koncih malo privzdignjena. Le kaj je bilo mogočnemu Carju, ki je bil visok več kot dva metra, da je spal na takšni postelji? peter Krivi so bili zdravniki. Jasno, da je imel Car dostop do najboljših zdravnikov tistega časa. In takrat so priporočali posteljo, ki je spredaj in zadaj vzdignjena, priporočali so spanje v polsedečem položaju. Če tako rečejo zdravniki, še Car posluša ... Če želimo prodati, nam morajo stranke priznati avtoriteto. Avtoriteta pomeni, da stranka našo ponudbo razume bolj kot nasvet, ne kot poskus prodaje. Zdravniki so velika in pomembna skupina prodajalcev, ki imajo še dandanes veliko avtoritete. Večina ljudi, ko dobi od zdravnika recept, takoj in brez pomisleka zavije v lekarno, doma pa vestno in brez ugovora pozoblje tablete. Tudi prodajalcu, ki ima avtoriteto, verjamemo in upoštevamo vse njegove nasvete. Vas zanima, kako do več avtoritete v vašem poslu? Za vas sem pripravil brezplačen webinar. Kliknite na to povezavo (webinar bo v četrtek 18.7. ob 14.00).

Marketinška rehabilitacija na morju
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 06.05.2019

Marketinška rehabilitacija na morju

Tudi med bogataši je veliko različnih odvisnikov. Odhod v komuno utegne biti prava rešitev za zdravljenje, vendar so komune največkrat naporne in dolgočasne. Kaj ne bi bilo marketinško bolj prefinjeno, če bi bogatašem ponudili nekaj, kar je bolj primerno njihovemu življenjskem slogu?

Recimo, medtem ko izboljšaš svoj handicap v golfu, se še znebiš odvisnosti od kokaina? Poleg tega rehabilitacija poteka v posebni družbi, saj si drage golfistične komune ne more privoščiti ravno vsak.

Saj veste, ljudje vedno kupujemo iz dveh razlogov. Iz razloga, ki se dobro ali pravilno sliši (racionalnega), in iz pravega razloga (emocionalnega). Razlog, ki se v tem primeru pravilno sliši, je odvajanje od odvisnosti. Pravi razlog pa je pritisk staršev ali družine, sugestija odvetnika in če je že treba iti, naj bo vsaj zabavno in ne preveč podobno klasičnim komunam za običajne smrtnike.

golfrehab

Tudi jaz sem pripravil nekaj podobno izbranega za moje kolege podjetnike.

Marketinški seminar na morju – družba podjetnikov s podobno ambicioznimi izzivi, cilji in dosežki, ki se teden dni družijo in premišljujejo o svojem poslu. Odlična kombinacija izobraževanja in križarjenja po baltskih prestolnicah.

Preverite program našega že tradicionalnega marketinškega križarjenja in morda se boste v tem našli. Ustrezati vam mora družba podjetnikov in najboljše marketinško-prodajno izobraževanje na velikem potujočem hotelu, vsak dan pa še turistični ogled kakšne znamenitosti baltskih prestolnic.

Prijazno dobrodošli na krovu križarke Costa Magica. Na voljo je še nekaj kabin, vendar pohitite, saj že 15. 6. 2019 odletimo iz Benetk v Stockholm, kjer se začne križarjenje. Več na www.marketinsko-krizarjenje.si 

Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 05.05.2019

Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija

Preizkusite našo podjetniško igro na telefonu.

V resnici gre za izobraževalno aplikacijo, ki pomaga razumeti poslovanje podjetja in finance.

Našli jo boste v trgovini z aplikacijami. Deluje na androidih in iphonih. Aplikacija Firma Boss je brezplačna. 

Another drink?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 07.03.2019

Another drink?

Pravkar sem se vrnil z marketinškega križarjenja po Karibih. Malo sem predaval, malo pa sem užival v toplem karibskem vremenu.
In v tem uživaškem delu potovanja so me prijazne natakarice in natakarji spomnili na zmagoviti prodajni stavek, ki vedno in povsod deluje. Tudi v vaši panogi!

pina1

»Would you guys want another drink?« ali pa »Another beer, Mister?« ali pa »Few more pina coladas?« ali še kašna druga različica enega in istega vprašanja.

Ker vprašajo, dobijo dodatno naročilo. Če ne bi vprašali, bi bilo dodatnih naročil manj.

Kaj pa vi, vprašate za naročilo ali čakate, da se stranka sama spomni?
Če boste prevzeli pobudo in vprašali, boste dobili več naročil, prodali boste več. Torej?

pina2

P. S. Fotografija je iz San Juana – spominska plošča je na hiši Barrachina, kjer si je leta 1963 Don Ramon Porta's Mignot izmislil pina colado.

Niso plačevali davkov
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 19.01.2019

Niso plačevali davkov

Moji predniki so bili dobri prodajalci. Cesarja Friderika III. so prepričali, da jim je pustil prodajati, ne da bi morali plačevati davke.

Kako?

Nemški cesar Friderik III. je leta 1492 Kostelcem izdal krošnjarski patent oziroma pravico do trgovanja brez plačila davkov. Razlog so bile takratne razmere na kočevsko-ribniškem območju: slabe letine, vpadi Turkov in pritiski cehov.

potni

Tudi moj stari oče se je vsako zimo odpravil na krošnjarski pohod. Poglejte fotografijo njegovega potnega lista, ki ga je uporabljal pred drugo svetovno vojno. Kot vidite, je bil dokument v slovenščini. Kralj Aleksander je vedel, da imamo Slovenci radi svoj jezik. Ni pa bilo v potnem listu fotografije starega očeta, temveč samo njegov opis.

Zakaj vam pišem o tem?

Ker je včasih dobro prebrati kakšno uporabno zanimivost.
In ker želim vas in vaše prodajalce naučiti vsaj tako dobro prodajati, kot so to počeli moji predniki.

Krošnjarji niso imel nalepk s cenami na izdelkih, ampak so se z vsakim kupcem posebej pogajali o ceni. Tisti, ki so prodali dražje in več, so živeli bolje. Tako je bilo včasih.

Tudi danes se splača naučiti dobro prodajati. Ker dobri prodajalci zaslužijo več. S pravim treningom in poznavanjem prodajne psihologije boste tudi vi prodali več in dražje.

Kako?

Za vas sem pripravil program, na katerem boste garantirano dobili prave odgovore. Zagotavljam vam, da se boste s prijavo na ta program, dobro odločili.

Kliknite na to objavo. http://www.lisac-lisac.si/seminarji/prodaja1na1/

 

 
Pokvarjen mikser
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 05.01.2019

Pokvarjen mikser

 mikser

Pokvaril se nam je mikser, pravzaprav posoda mikserja. O tem sem na Facebooku objavil kratek zapis z naslednjo vsebino:

»Šok. Danes sem v popravilo peljal mikser. Pet let star. Na zaslonu je zapisano, da je naredil že nekaj več kot 1700 smutijev, sladoledov … V trgovini kjer sem ga kupil (ne na kakšnem odročnem servisu), so mi pokvarjeno posodo, zamenjali z novo. Mikser dela kot nov. Čakam na račun. S prodajalcem klepetava in klepetava, on pa nič. Ker se mi je že mudilo, mu rečem, če mi lahko računa, ker se mi mudi. On pa: »Aparat je še v garanciji, 7 let garancije. Ta zamenjava je zato brezplačna. Prinesite še drugo posodo in v ponedeljek vam še tisto zamenjam.« 
Če bom še kdaj kupoval mikser, veste kje ga bom kupil. In o tej izkušnji bomo s prijatelji še govorili, govorili.«

Veste kaj je pa glavni šok tega zapisa?

To, da je nanj reagiralo več kot 200 ljudi, da so zapis desetkrat delili. Povzetek zapisa pa se je pojavil tudi na enem spletnem portalu … V več kot 60 komentarjih so vsi hvalili prodajalca teh mikserjev in najmanj štirje so rekli, da so imeli s tem mikserjem enako pozitivno izkušnjo.

Marketinški nauk?

1.     Bolje je prodajati dražje, kot pa poceni. Če prodajate dražje, vam ostane več. In ker vam več ostane, lahko za stranke res dobro poskrbite. Takšen mikser stane več kot 700 evrov. Posoda, ki so mi jo brezplačno zamenjali stane več kot 100 evrov. Seveda je nabavna vrednost posode precej nižja. In če so pri prodaji mikserja zaslužili recimo 400 evrov, mi lahko zamenjajo kar nekaj posod, pa bodo še na plusu. Če pa prodajate poceni, ni denarja za garancije, za darila za kupce, za boljšo storitev.

 

2.     Priporočila so zelo močno marketinško orodje. Danes pa ljudje priporočajo samo, če so res zadovoljni, če so pozitivno presenečeni. Dobra podjetja imajo sistem, proces za obravnavanje kupcev PO NAKUPU. Sploh v današnjih časih, ko negativna in pozitivna mnenja po spletu zelo hitro potujejo, je še bolj pomembno, da poskrbimo za odlično storitev.

 

Magnifico ima jajca
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 26.12.2018

Magnifico ima jajca

Magnifico!

Poglejte kaj sem o njem zapisal leta 2004:

STE DOVOLJ ČUSTVENI?

Ste že slišali, da čustva prodajajo? Prodajati morate čustva, z logiko pa je potrebno nakupno odločitev samo upravičiti.

V marketinških učbenikih in priročnikih nas profesorji učijo, da je v marketingu potrebno igrati na čustva.

Problem je v tem, da povezave med čustvi in marketingom profesorji ne znajo pojasniti na vsem razumljiv račun.

Prav imajo, ko pravijo, da čustva prodajajo, kaj pa s tem v resnici mislijo in kako lahko za povečanje prodaje čustva uporabite tudi vi?

Sedaj vam bom zadevo pojasnil kratko in jedrnato. Tako, da si boste zapomnili enkrat za vselej. Lekcije, ki jo boste prebrali v nekaj naslednjih minutah, ne boste pozabili.

Nikoli.

Kaj mislite, zakaj sem bil na Visoki strokovni šoli za podjetnike (Gea College) že dvakrat izbran za najboljšega profesorja leta?

Jaz mislim, da enostavno zato, ker študentom snov razlagam v obliki zgodbic, ki si jih je zelo enostavno zapomniti. Če hodijo na moja predavanja, si z nekaj malega zapiski lahko zapomnijo večino povedanega.

Z najmanj učenja se naučijo največ.

Ni čudno, da je študentom to všeč. Pravzaprav podpiram njihovo lenobo.

Tako kot so ljudem všeč shujševalne kure, kjer lahko jedo kar koli v neomejenih količinah. Problem pri takšnih shujševalnih kurah je, da se sicer dobro prodajajo, delujejo pa ne.

Moji nasveti pa so enostavni in delujejo.

Če bi predaval recimo o čustvih in marketingu, bi bilo dovolj (za šestico seveda), če bi si študent v svoje zapiske zapisal:

Peder.

Ali pa recimo Čefur, tudi Magnifico in Hir aj kom hir aj go bi bilo kar v redu.

 

magnifico

 

Zakaj je Magnifico uspel?

Razlogov je seveda več. Ampak danes govorimo o čustvih in o tem, kako s pomočjo pritiskanja na prave gumbe prodati več.

Pritiskanje na čustva deluje.

Bi Magnifico uspel, če bi se imenoval samo Robert Pešut?

Bi bil njegov komad Magnifico je Peder enako uspešen, če bi bil naslov pesmi Robert je homoseksualec?

Južnjak ni enako kot Bosanc in Čefur je nekaj drugega kot eno in drugo.

Vsaka beseda ima točno določen čustveni pomen in naboj.

Vsaka beseda že sama po sebi govori svojo zgodbo. Zato je izjemno pomembno, katere besede uporabljate. Naj vam to povem še malce drugače:

»Za vaš uspeh je kritično, pravzaprav urgentno pomembno, katere besede uporabljate.«

Magnifico je izbral prave besede – čustveno nabite besede, ki veliko povedo in ob katerih je težko ostati ravnodušen.

Magnifico vam je lahko všeč, ali pa ga sovražite. Najtežje pa ga je ne opaziti, najtežje je ostati ravnodušen.

Sedaj razumete, zakaj so čustva tako pomembna in kako s pomočjo čustev vplivati na prodajo?

Upam, da vsaj malo cenite, da sem vam zadevo razložil na tako jasen in enostaven način, da te lekcije ne boste nikoli pozabili.

No, za vsak primer skupaj poglejmo še nekaj bolj ali manj relevantnih primerov.

Moja žena in njena prijateljica sta se pred leti, ko sta bili še obe samski pogovarjali o tem, kakšne možnosti ima pri fantih ena in kakšne druga.

Alenka je razočarano ugotovila, da ima moja žena veliko večje možnosti in da ona v primerjavi z njo nima šans.

Le zakaj, saj je Alenka vendar atraktivna blondinka?

Alenka je imela naslednjo teorijo: Prvi vtis je najpomembnejši (in tu se moramo z njo vsi strinjati). In ti, moja prijateljica, narediš vedno veliko boljši prvi vtis. Že, ko se predstaviš, si človek predstavlja čisto nekaj drugega, kot pa ko se predstavim sama.

No, pa poglejmo, ali je imela prav. Kako sta se predstavljali obe gospodični?

Živjo, jaz sem Alenka, bibliotekarka.

Na kaj ste pomislili? Na ne preveč atraktivno punco z očali, ki cele dneve preždi v službi med zaprašenimi knjigami? Dolgčas na kvadrat.

Sedaj pa poslušajte tole.

Živjo, sem Natalie, prevajalka, italijanistka.

Hej, gre za mojo ženo in Korak pred konkurenco, ki ga jaz izdajam. Če ste torej pomislili na kakšno neumnost, naj vas bo sram.

Glede na to, da je Natalie moja žena, je jasno, na katero predstavitev sem padel jaz. Se strinjate, da so besede pomembne? Se strinjate, da nam besede lahko spremenijo razpoloženje (celo življenje!)?

Sicer pa bi tudi Alenka lahko povedala, da je profesorica angleščine (aha, že vidim, da si sedaj predstavljate čisto drugačno osebo kot zaprašeno knjižničarko).

Besede, s katerimi se predstavljamo osebno ali poslovno, na srečo izbiramo sami. Čisto od nas samih je odvisno, katere besede bomo uporabili.

Robert se je odločil, da bo Magnifico, peder, čefur in da bo v zadnjem albumu z naslovom Import Export zapel Hir aj kam hir aj go.

Izbral je prave besede.

Prevaranti
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 11.12.2018

Prevaranti

Zadnje čase veliko berem o takšnih ali drugačnih prevarantih. Prevaranti nas lahko ogromno naučijo o psihologiji prodaje. Zadnja dva, ki sem ju ujel na radar.

low

Prvi je Jho Low, malezijski prevarant, ki je ukradel okoli 5 milijard dolarjev.

diners

Danes pa sem v hrvaškem časopisu Nedeljni Jutranji prebral, da je srbski direktor Dinersa hrvaškemu Dinersu (oziroma lastniku franšize Erste Bank) ukradel 20 milijonov evrov. In to na čisto preprost način … Ponaredil je bilance. Za 7 milijonov evrov je zmanjšal obveznosti do dobaviteljev, za 12 milijonov evrov je povečal terjatve do kupcev in za 685.00 evrov zmanjšal obveznosti do članov. Kupec (Erste Card Club) je prevaro ugotovil dan po nakupu srbskega Dinersa … Vem, vem podjetje so kupovali na Bolhi po sistemu videno kupljeno …

Skupne značilnosti omenjenih dveh (in večine drugih večjih prevar)? Pohlep, pohlep, pohlep. Dodatno pa še pokvarjeni politiki, podkupljivi bankirji, nesposobni in podkupljivi revizorji, zloraba moči avtoritete (»za vsem stoji država«, »revidirano od ene od štirih največjih revizorskih družb«, »gre za uglednega, poštenega državljana« …).

Psihologija prodaje 101: uporabi moč avtoritete, zavedaj se moči delovanja psihološkega sprožilca pohlep, uporabi moč pričanj zadovoljnih strank, referenc.

prevara1

Skupna značilnost praktično vseh večjih prevar, ki so se zgodile v zadnjih 50 letih na tem planetu? Brez pomoči bankirjev ne bi šlo, kljub vsemu pa bankirje zelo redko pošljejo v zapor. Bankirji jo vedno odnesejo s plačilom denarne kazni (a ne iz scojega žepa).

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Marketing
Komentarji:   0 21.08.2018

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?

Kdaj ste nazadnje v gostilni pili malinovec?

Leta 1989 v Bolgariji, je moj odgovor. Natakar mi je v kozarcu prinesel mlačen malinovec. Takrat so imeli v gostilni samo štiri vrste pijače … vino, vodo, kavo in malinovec. Po tem malinovca v gostilni nisem več pil. Do prejšnjega tedna, ko sem bil na Cresu.

Zakaj sem pil malinovec in kako vam to lahko pomaga dramatično povečati prodajo vašega podjetja?

Zgodba je preprosta. Malinovca v gostilni nismo pili, ker nam ga ni nihče ponudil.

malinovec

Sedaj pa se je nekdo (s sodobno terminologijo se taki osebi reče »growth hacker«) spomnil, da ga ponudi. Kako ponudijo malinovec Hrvati?

Prinesejo kozarec hladne vode, zraven pa vrečko, v kateri je koncentrat malinovca (imajo različne okuse). Iz vrečke potem koncentrat iztisnete v kozarec in vaš malinovec je pripravljen.

Mislim, da je bila s tem novim načinom prodaje prva Cedevita. Če opazujete, kaj po lokalih pije mladina (vsaj tista, ki ne pije alkohola), boste videli, da je Cedevita pogosto njihova prva izbira.

cedevita

Mislite, da bi lahko tudi vi naredili nekaj v stilu malinovca, cedevite?

Z eno idejo dramatično povečali prodajo? Odkrili nov prodajni kanal, nov način promocije, nekaj, česar drugi še ne delajo, in s tem povečali prodajo?

Vem, da je možno, saj mi je v moji karieri doslej to uspelo že v vsaj 20 različnih panogah. Sam za to, da odkrijem en ukrep, s pomočjo katerega povečate prodajo, zaračunam od 24.000 evrov naprej. Tukaj je nekaj detajlov moje ponudbe. Seveda mi ne uspe vedno.

Se pa vedno trudim. Verjetnost, da odkrijem nekaj, kar spektakularno deluje, je večja, če namerno zbiram koristne informacije.

vin

V Ljubljano prihaja tak človek, na prvi pogled »malinovec«, ki pa ima za sabo nekaj odmevnih zgodb o »growth hackingu«. Verjamem, da bom med njegovim predavanjem stuhtal nekaj, kar bom uporabil v svojem poslu. Zakaj ne bi prišli poslušat tega »malinovca« tudi vi? Investicija je smešno nizka, pa še v Ljubljani je delavnica, tako da ni potrebno na letalo …

Prijavite se in se vidiva. Aja, koda "Lisac" vam prinese 10% popusta. :)

Marketinška formula za povečanje prodaje
Marketing
Komentarji:   1 21.08.2018

Marketinška formula za povečanje prodaje

Kdaj ste nazadnje uporabili to preizkušeno marketinško formulo za povečanje prodaje?

Oglasi, ki so pripravljeni po tej formuli, garantirano vzbudijo zanimanje. V nakup pa prepričajo zlasti tiste kupce, ki so že razmišljali o nakupu, le sami sebe še niso povsem do konca prepričali.

Kakšna je torej ta formula?

1.      korak 1: Vzamete ceno svojega izdelka.

2.       korak 2: Ceno delite s številom dni uporabe vašega izdelka, storitve (ali s številom dni plačevanja kredita …).

3.       korak 3: Sedaj rezultat deljenja primerjajte z nakupom kakšne osnove dobrine – na primer kave, časopisa, vstopnice za kopanje v bazenu …

Poglejmo, kako deluje formula v treh aktualnih primerih za nakup vozil znamke Dacia.

dacia1

dacia2

dacia3

Kot vidite, lahko dobite avto za 3 evre na dan, 5 evrov na dan. Podobno akcijo so pred leti izvedli pri Mazdi, kjer si lahko dobil mazdo 3 za 3 evre na dan, mazdo 6 pa za 6 evrov na dan. Tam je bil trik v malo večjem pologu.

Zakaj formula deluje?

Ker je nakup avta predvsem čustvena, podzavestna odličitev. Racionalizacija s tremi evri na dan pa prepriča še racionalni del naših možgan. Naloga prodajalcev je kupcem servirati dovolj racionalnih argumentov, s katerimi lahko opravičijo svoje že pred tem sprejete čustvene odločitve.

Tako, sedaj veste. Vendar pazite na paradoks – kot kupca vas poznavanje te formule niti malo ne zaščiti, še vedno se bo zgodilo, da boste podlegli njenim čarom, čeprav jo sedaj razumete.

Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 12.07.2018

Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?

 

 

Mnogi prodajalci so prepričani, da mora stranka v prodajnem razgovoru prodajalcu čim večkrat pritrditi. Večkrat kot slišijo da, bolje je.

Zgornje prepričanje je zmotno.

V prodaji je pomemben zgolj en DA. Tisti zadnji. Če stranka na koncu reče da in kupi, nam je uspelo. Če nam med prodajnim procesom ves čas prikimava, nazadnje pa vseeno reče ne, vse njeno prejšnje strinjanje popolnoma izgubi svoj pomen.

Za vas imam nasvet, ki se vam ga splača preizkusiti v praksi. Temelji na dejstvu, da se stranke velikokrat počutijo varnejše, če lahko prodajalcu rečejo ne. Beseda NE zagotavlja neko varnost, ljudje pa imamo zelo radi ta občutek.

Bom pojasnil na primeru moje žene. Najin starejši sin jo vpraša, ali gre lahko s prijatelji za vikend na morje. Star je 16 let in odhod seveda ni samoumeven.

Kakšen bo ženin prvi odgovor?

»Ne, ni govora!«

Potem sledi še krajša ali daljša razlaga. Pred koncem šolskega leta so bile razlage obsežnejše, med počitnicami, ki so že v teku, pa niso več tako goreče in dolge, ampak vseeno je prvi odgovor vedno ne. Žena odgovori z ne, ker se po takšnem odgovoru bolje počuti …

Kako se zgodba nadaljuje?

Čeprav je že rekla ne, sinu začne postavljati vprašanja: »Kdaj bi pa šli, kdo bo šel še zraven, bo z vami kdo od staršev, kdaj bi prišel domov, kdo bo pa vozil, kje boste jedli …«

Ko sin odgovori na vsa vprašanja, se pogosto zgodi, da mati privoli tako, da ga napoti k meni. Če mu dovolim, je potem zanjo vse zelo preprosto – za vse sem kriv jaz, ker otroku preveč popuščam.

Ste opazili, da je bil ženin prvi odgovor NE? Prav zaradi njega se je med pogovori bolje počutila. Zdelo se ji je, da ima pod nadzorom celoten proces in če je rekla ne, bo tako tudi obveljalo. Vseeno pa se pogosto zgodi, da se zgodnji Ne pozneje spremeni v DA.

Kaj se vam splača narediti?

Spremenite svoj prodajni nagovor tako, da stranka na začetku nekajkrat lahko reče ne. Tako že takoj posrbite, da bo pritisk manjši, stranka pa vas bo bolj sproščeno poslušala in se bolje počutila. Morda vam bo postavila več vprašanj, pogovor bo potekal brez pritiska – saj veste, večina ljudi ne mara prodajalcev, kupujejo pa vseeno radi.

Kako natančno to narediti prav za vaše podjetje in vašo panogo, lahko izveste na seminarju »Prodaja ena na ena«, lahko pa vam pripravimo odgovor prav za vaše podjetje, če se včlanite v Lisac&Lisac VIP klub.

 

 

Tiskani oglasi ne delujejo več?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 26.03.2018

Tiskani oglasi ne delujejo več?

 fb

Veliko se je spremenilo v zadnjih desetletjih ... Pred kratkim sem šolal prodajalce oglasnega prostora, ki so se pritoževali, da stranke ne verjamejo, da so tiskani oglasi še vedno učinkoviti. Res je, da odziv ni več takšen, kot je bil recimo leta 1992. Vendar pa s pravim prostopom lahko tudi s tiskanimi oglasi zaslužimo. 

Poglejte, še Facebook je objavil serijo celostranskih oglasov. Facebook? Oni pa ja imajo svoj medij s katerim bi nam lahko vsem povedali kar imajo za povedati. Pa so se vseeno odločili za časopisne oglase. Premislite zakaj.

Cena?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 08.03.2018

Cena?

V sredo sem med predavanjem na Gea Collegu študentom dal nalogo, naj napišejo 15 izdelkov ali storitev, ki so jih kupili v zadnjih dveh tednih (ok, fantje v  zadnjih dveh letih). Poleg vsakega izdelka so morali napisati, kje so ga kupili in ZAKAJ ravno tam. Potem smo skupaj pogledali razloge za njihove nakupe. V razredu je bilo približno 25 študentov in niti eden ni niti pri enem nakupu na prvo mesto kot razlog nakupa omenil cene!

geacene

Prevladujoči razlogi so bili navada, priporočilo, lokacija, ekskluzivna ponudba … Nauk? Podjetniki vse prevečkrat želijo povečati prodajo z nižanjem cen … Kot vidimo, cena skoraj nikoli ni glavni razlog za nakup oziroma nenakup. Za vas sem pripravil webinar, na katerem bom govoril, kako pravilno postavite ceno svojemu izdelku ali storitvi.

Fotografije golih deklet včasih in danes
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 08.03.2018

Fotografije golih deklet včasih in danes

Razlika med uporabo golega dekleta leta 2018 in leta 2006

Včeraj sem po dolgem času spet prelistal Slovenske Novice. Prebral sem šale na zadnji strani in vremensko napoved, potem pa je se je moje oko ustavilo na fotografiji »zapeljivke dneva«. Saj veste, vsak dan na sredini časopisa objavijo sliko golega dekleta.

Moje pozorno marketinško oko je opazilo veliko spremembo. Fotografija golega dekleta je v Slovenskih novicah že standard. Samo včasih so pod sliko objavili tekst kakšnega pregovora. Preberite, kaj sem o tem zapisal na svojem blogu leta 2006:

»Praktično nemogoče je pogledati sliko lepega, mladega, golega dekleta v Slovenskih Novicah, ne da bi prebrali pregovor pod sliko. Se strinjate, mar ne? Oko vam nehote zaide na pregovor. Kljub sliki lepega mladega dekleta, vi berete pregovor … 

Nauk? 

Uporabljate slike, ki pritegnejo pozornost in pod slike nekaj pametnega napišite. 

Če v vašem prospektu pod slikami niste nič napisali, delate napako. Če prodajate viličarje in ste pod sliko viličarja napisali oznako modela, delate napako. Rekel sem, da morate pod sliko napisati nekaj pametnega! Napišite raje: »Model z najmanjšo porabo v svojem razredu« ali »Naš najbolje prodajani model.« Pod sliko vedno napišite nekaj, kar želite, da si stranke zapomnijo. 

Teksti pod slikami so zelo, zelo pomembni! Spomnite se na ta nasvet, ko boste brali pregovor pod sliko mladega, lepega, golega dekleta.«

nagica1 

prej         

nagica2

potem

Podpis pod fotografijo je zelo težko spregledati, mar ne? 

V Slovenskih novicah so se zavedeli, da najbolj dragoceni in brani del strani (podpis pod fotografijo golega dekleta) slabo izkoriščajo. Od tega, da bralci preberejo pregovor, ni prihodkov. Zato so začeli prostor pod fotografijo prodajati. Sedaj vas namesto pregovora pod fotografijo čaka oglas za SEX TABLETE.

Nauk vsega skupaj?

Uporabljajte slike, ki pritegnejo pozornost, in ne pozabite pod sliko napisati nekaj, kar bo prodajajo vaše izdelke ali storitve.

P. P. S. Bi šli z mano na marketinško križarjenje, če bi vas povabil?  

Intervju
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 12.02.2018

Intervju

 

Poglejte kratek intervju z mano. Nekaj tem iz intervjuja:

 

  • Kaj narediti za povečanje prodaje?
  • Kako pripraviti prodajalce, da bodo prodali več?
  • Kakšno je resnično stanje v prodaji v Sloveniji?
  • Razmerje med dobrimi in slabimi prodajalci – koliko je dobrih, koliko slabih?
  • Kaj narediti, če prodajalci niso učinkoviti?
  • Kako lahko povečamo učinkovitost celotne ekipe prodajalcev?
  • Kako prepoznati dobrega prodajalca?
  • Najpogostejša napaka prodajalcev?
  • Zakaj prodajalci ne zaključijo prodaje, se bojijo zaključiti prodajo?
  • Poznate najpogostejše ugovore svojih kupcev?
  • Kako agresiven naj bo prodajalec?
  • Katerih prodajalcev ne maramo?
  • Kaj loči dobrega od slabih prodajalcev?
  • Kako takoj vzpostaviti odličen stik s kupci?
  • Kako motivirati prodajalce? Je pritisk dober?
  • Kako spremljati prodajalce? Kaj naj merimo?
  • Kaj je cona udobja pri prodajnih ekipah?
  • Katre prodajalce je treba zamenjati?
  • Zakaj prodajalci ne poslušajo?
  • Kaj je prodajni proces? Kako prodajni proces izboljšamo?
  • Kaj dober marketing naredi za prodajalce?
  • Kako naj prodajalec nadaljuje marketinško zgodbo?
  • Kako se soočiti s pritiski na ceno?
  • Zakaj šolati prodajalce?
  • Specializacija in širina v prodaji?
  • Kdaj in kako vam lahko pomaga svetovalec? Kako ga izbrati?

 

 

Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
Seminarji
Komentarji:   0 01.02.2018

Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?

 ugovori

Brezplačen videoseminar za vas. Kako odgovarjati na tipične ugovore strank.

Marketinško križarjenje 2018
Seminarji
31.01.2018

Marketinško križarjenje 2018

Ste nostalgični glede prihodnosti?

krizarjenje

V svoji karieri sem spoznal več tisoč podjetnikov.

Do sedaj še nisem srečal nobenega, ki bi konstantno delal samo 4 ure tedensko, ki bi mu uspelo čez noč ali brez dela, po srečnem naključju. Uspeh je vedno rezultat ciljno usmerjene aktivnosti.

Značilnost vseh uspešnih podjetnikov?

Usmerjeni so v prihodnost. Živijo in delajo v današnjem trenutku, z mislimi in domišljijo pa so v prihodnosti. Obujanje spominov na stare dobre čase v poslu ni produktivno.

Obujati moramo »spomine« na dobre NOVE čase.

Biti moramo nostalgični glede prihodnosti. Ker nam le optimistična usmeritev v prihodnost lahko pomaga, da bo do lepša prihodnost res prišla.

Ste za eno nostalgično usmeritev v bližnjo prihodnost?

Vabim vas, da se mi pridružite na marketinškem križarjenju.

Združili bomo prijetno s koristnim. Križarjenje po Sredozemlju, v družbi vam podobnih, uspešnih podjetnikov. Vse to začinjeno z marketinškimi predavanji, brainstormingi in veliko mreženja.

Poglejte, kaj sem pripravil za vas, pridružite se nam.

 

Marco Bragadino in njegov ICO
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 28.01.2018

Marco Bragadino in njegov ICO

marco

Marco Bragadino je bil dober prodajalec. Vedel je, da moraš ponuditi tisto, kar si vroče želijo. Benetke so v Bragadinovih časih izgubljale sijaj. In jim je obljubil stare dobre čase. Trdil je, da zna narediti zlato. Benečani so se odločili, da Bragadinov ICO (pardon, alkimistične raziskave) financirajo. Ker dolgo časa ni bilo rezultatov, so postali nestrpni. Marco pa je pravi čas pobegnil. Potem je isti manever ponovil v Munchnu. Tam so tudi vložili v njegov ICO (pardon, alkimistične raziskave). Ker ni bilo rezultatov, so ga Nemci obglavili. Nauk. Če želite prodati, morate obljubiti tisto, kar si stranke želijo. Fino je, če obljube izpolnite. 

Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
Dobre knjige
Komentarji:   0 19.01.2018

Naj knjige leta 2017 po mojem izboru

knjige 

The 48 Laws of Power Paperback; Robert Greene 

»Amoral, cunning, ruthless, and instructive, this piercing work distills 3,000 years of the history of power into 48 well-explicated laws«

Avtor je v eni knjigi zbral tisočletne modrosti o moči. V politiki, poslu in tudi osebnem življenju bomo lažje dosegli cilje, če bomo poznali 48 ključnih zakonov s področja moči. Knjiga je polna poučnih zgodb iz kitajskih, grških, francoskih in drugi dvorov. Tam je šlo vedno za moč in prevlado in  zmagali so najspretnejši – tisti, ki so igro najbolje obvladali. Ko enkrat preberete knjigo, vam bo kristalno jasno, kaj počnejo politiki, kaj počnejo najuspešnejši poslovneži. Navaden smrtnik bi njihove igre opisal kot neizprosne, krute, nemoralne … Ampak, če želite moč in oblast, morate igrati njihovo igro. Mnoga pravila pa so tudi takšna, da se jih splača uporabiti v osebnem življenju in v vsaki službi. Cilje bomo prej in lažje dosegli, če bomo poznali teh 48 ključnih zakonov. Nekaj izmed njih je zelo preprostih, eden pravi: »Nikoli ne zasenči svojega gospodarja«. Sem se spomnil na prijatelja, ki je sicer dobil dobro službo, ampak po pol leta je bilo vsega konec. Tudi zato, ker je prijatelj vozil za 60.000 evrov dražji avto kot njegov šef … Zanimivo je tudi (vsaj na prvi pogled precej kruto) pravilo, ki pravi, da je treba potolči sovražnika do konca, sicer se to maščuje. In avtor navaja niz zgodovinskih primerov, ko se je vladarjem maščevala njihova usmiljenost. Zanimiva knjiga z zgodovinskega in psihološkega vidika. Priporočam. Morda vas bo odvrnila le obsežnost te knjige. Seveda jo lahko berete postopoma, menda se tudi počasi daleč pride.

 

The Like Switch: An Ex-FBI Agent's Guide to Influencing, Attracting, and Winning People Over; Jack Schafer and Marvin Karlins

Lani sem prebral dve knjigi, ki sta ju napisala FBI agenta. The Like Switch je knjiga, ki govori o tem, kako se prikupiti prijateljem, znancem, sodelavcem, strankam, sovražnikom. Nekdanji FBI agent, specialist za vedenjsko analizo in rekrutiranje vohunov, je napisal priročnik s preizkušenimi nasveti, kako v trenutku »preberete« človeka in vplivate na to, kako on dojame vas. Tako da lahko praktično pri vsakomur dosežete, da mu boste všeč.

Never Split the Difference: Negotiating as if Your Life Depended on It

Chris Voss, Michael Kramer

 

Nekdanji mednarodni pogajalec v situacijah s talci in FBI agent je napisal knjigo o pogajanjih, uporabno v poslu, doma ali če rešujete talce pred ugrabitelji. Knjiga Never Split the Difference mi je všeč, ker je drugačna od vseh pogajalskih knjig, ki sem jih prebral do sedaj. V mnogočem se avtor tudi ne strinja s pogajalci, ki so se izšolali na Harvardu. Gre za zbirko praktičnih navodil, ki so se obnesla v pogajanjih s teroristi po vsem svetu. Avtor pokaže tudi, kako ta pravila uporabite na različnih življenjskih področjih. Če se boste držali pravil iz te knjige, boste na vsakih pogajanjih bolje pripravljeni kot vaše »nasprotniki«. Ker gre za nekdanjega FBI agenta, je vse razloženo v obliki pravil in formul, ki se jih še vedno učijo FBI agenti. Avtor je bil vodilni FBI-ajev pogajalec pri ugrabitvah. Že samo zgodba o tem, kako je odkupnino za ugrabljenega poslovneža z več sto tisoč dolarjev znižal na samo nekaj tisoč dolarjev, je vredna branja … Življenje je zaporedje malih in velikih pogajanj. Opremljeni z nekaj pravili s tega področja, boste dosegli več, ko bo to res potrebno.

The Last Days of Night: Graham Moore 

Graham Moore je napisal odlično knjigo, ki skoraj v celoti temelji na zgodovinskih dejstvih in opisuje boj za prevlado na začetku uvajanja električne energije. Edison, Westinghouse in Tesla. V glavni vlogi je mladi Westinghousov odvetnik, katerega naloga je rešiti Westinghousa pred bankrotom, ki ga skoraj povzroči Edinson. Slednji toži Westinghousa, ker naj bi brez dovoljenja uporabljal patent za električno žarnico. Potem je tu še boj med enosmernim in izmeničnim tokom. V tem boju so dovoljena vsa sredstva. Edison neprimernost izmeničnega toka dokazuje celo tako, da za prvo usmrtitev na električnem stolu uporabijo izmenični tok. Ker se malo uštejejo, morajo kar nekajkrat vključiti tok, preden kaznjenec umre. V precej opazni, če ne glavni vlogi v tem brutalnem boju, so seveda bankirji … Zanimivo, napeto, poučno branje. Čeprav enako kot pri Titanicu že poznamo konec in zmagovalca, prav tako Teslovo vlogo (ki je v resnici izumil praktično vse v zvezi z elektriko), je knjiga tako napisana, da je ne moreš prenehati brati. Po tem, ko preberete to knjigo, boste tudi lažje razumeli šalo, ki kroži po Facebooku: »Kako se imenuje ukradena Tesla (avto)? Edison.« Knjiga vam bo ponudila ogromno materiala v razmislek, tudi o tem, da je (veliki) posel politika, tudi umazana igra.

Homo Deus: A Brief History of Tomorrow; Yuval Noah Harari

Kakšna bo prihodnost človeštva? Tega nihče ne ve. Avtor svetovne in slovenske uspešnice Sapiens: kratka zgodovina človeštva je precej prepričljivo opisal našo prihodnost.

Ljudje smo v preteklih stoletjih praktično ukrotili lakoto, epidemije in vojne. Prvič v zgodovini več ljudi umre od starosti kot od nalezljivih bolezni. Na začetku 21. stoletja je večja verjetnost, da človek umre zaradi prenajedanja kot zaradi stradanja. Glavne razloge za slabo življenje bomo kmalu odpravili. Kaj nas čaka potem? Kaj nam prinašajo nove tehnologije, umetna inteligenca? Bodo z umetno inteligenco podprti roboti res zavladali tudi Homo Sapiensu?

Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal; Oren Klaff 

Dobro veste, da znam pripraviti odlično prezentacijo, ki proda izdelek ali storitev. Tudi zato, ker sem prebral praktično vse, kar sem našel vrednega s področja poslovne retorike, pogajanj, nastopanja v javnosti. Oren Klaff je napisal najboljšo knjigo, ki sem jo s tega področja prebral v zadnjem času. Ne gre za knjigo, s pomočjo katere se boste naučili pripraviti prezentacijo, nastopati pred večjo ali manjšo skupino ljudi. Gre za knjigo, v kateri boste spoznali napredne tehnike prepričevanja, da bo vaš sogovornik začel poslovati z vami. Knjiga je namenjena vsem, ki prodajate večje projekte. Ko gre za biti ali ne biti, ko iščete enega večjega kupca, poslovnega partnerja, ko iščete kupca za svoje podjetje, ko iščete investitorja, morate poznati Orenovo metodologijo. Predvsem je Oren našel načine, s pomočjo katerih v večini situacij spelje vodo na svoj mlin. Zadel je bistvo … Če na drugi strani nimate sogovornika, ki vas je najprej pripravljen poslušati in če vas potem ne bo jemal resno, ne boste dosegli ničesar s še tako lepo in zlikano prezentacijo. Avtor je veliko idej dobil s študiranjem nevroznanosti – večina naših odločitev je podzavestnih in s pravimi metodami lahko vplivamo na sogovornika, da na koncu naredi, kar želimo. Prva točka pri predstavljanju (pitching) vsake ideje ali projekta je nekaj, na kar mnogi pozabljajo. Gre za »Setting the Frame«. Če na začetku prevzamete pobudo, če se pogovarjate v okviru zgodbe, ki ustreza vam, boste uspešni. V nogometu ali šahu bi se reklo, da morate nasprotnika pripraviti do tega, da igra vašo igro … Res veliko dobrih primerov in svežih, novih idej.

Scientific Advertising; Claude Hopkins

To delo sem prebral že najmanj petkrat. Knjigo priporočajo praktično vsi marketinški in prodajni guruji. Jezik je sicer malo arhaičen, ampak naj vas to ne moti. Gre za kratko knjigo, ki je po mnenju mnogih še vedno najboljša na področju marketinga in prodaje. Pa še brezplačno si jo lahko snamete s spleta …Kaj še čakate?

The Revenge of Analog: Real Things and Why They Matter; David Sax

Priznam, da mi je bila ta knjiga všeč tudi zato, ker smo v našem podjetju izdali analogni izdelek. Družabna namizna igra sodi prej v preteklost kot v prihodnost. Vendar avtor dokazuje, da je tudi za analogne izdelke v sodobnem digitalnem svetu še dovolj prostora. So celo področja (namizne igre so eno izmed njih), kjer se analogno dobro prodaja in celo pridobiva na tržnem deležu. Avtor nam pokaže odličen primer, kjer so podjetja našla tržne niše (gramofonske plošče, namizne igre, papirnati rokovniki, klasični filmi za fotografiranje) in v digitalnem svetu odlično živijo od prodaje analognih izdelkov. Gre za odlično kombinacijo psihologije in reportaže o realnih analognih produktih. Tudi pri Googlu in Facebooku še vedno verjamejo v papir, ko razvijajo nove ideje. Samo digitalni svet enostavno nima prihodnosti, ljudje smo narejeni tako, da potrebujemo, želimo, hočemo tudi analogno.

Life of the Party: The Remarkable Story of How Brownie Wise Built, and Lost, a Tupperware Party Empire; Bob Kealing  

Zgodbo Brownie Wise bi moral prebrati vsak, ki se je kdaj ukvarjal z direktno prodajo ali mrežnim marketingom. Gre za zgodbo o materi samohranilki, ki je po drugi svetovni vojni pomagala iz Tupperwara narediti svetovno korporacijo. S pomočjo te knjige tudi lažje razumemo, kateri pogoji morajo biti izpolnjeni za uspešno rast podjetja, kjer vse temelji na prodaji na prodajalcih. Spet pa ne manjka korporacijske politike – ko je niso več potrebovali, so dolgoletno direktorico Brownie Wise, ki je »ustvarila« Tupperware, izbrisali iz uradne zgodovine podjetja, kot da je nikoli ne bi bilo.

The ONE Thing: The Surprisingly Simple Truth Behind Extraordinary Results Hardcover; Gary Keller,  Jay Papasan 

Za to knjigo ste verjetno slišali. Pojavila se je vsaj na 350 seznamih največjih prodajnih uspešnic. Njena ideja je enostavna. Če želite biti bolj produktivni in bolj uspešni, se morate osredotočiti na eno stvar. Ko svojo energijo osredotočite samo na eno pomembno zadevo, s tem povečate verjetnost za uspeh. V svojem življenju želite MANJ. Predvsem manj motilcev. Dnevna doza mailov, Facebooka, twitov, smsov, sestankov vas na koncu spravi v stres in vas onemogoči. Zanimivo je, da lahko dosežete in naredite več, če se osredotočite na eno stvar. Pomislite, kaj je najpomembnejše v vašem poslu. In zakaj ne delate več tega, kar je najpomembnejše?

Kako v trenutku pridobiti zaupanje, vpliv in odnos?: Tom Schreiter

Zakaj prodajalci ne morejo prodati, stranke pa nočejo prisluhniti? Ne gre za to, kakšna je predstavitev. Ali cena. Ali prodajalčev zadah. Temveč gre samo za prvih nekaj čarobnih sekund, ko prodajalec sreča svojo potencialno stranko. Kaj se zgodi? V prvih nekaj sekundah se potencialna stranka odloči:

1. Da vam bo zaupala. Vam verjela. ali 2. Vklopila opozorilni alarm pred prodajalcem. Uporabila filter »prelepo, da bi bilo res«. Postala skeptična. Se začela spraševati, v čem je »past«. Ta odločitev je takojšnja, in, žal, po navadi tudi dokončna.

 Tom ‘Veliki Al’ Schreiter nam v knjigi pokaže, kako v nekaj sekundah zgradite vez zaupanja in prepričanja s potencialno stranko. Kako? Z neposrednim nagovorom tistega dela možganov, ki sprejema odločitve – z nagovorom podzavesti. Vendar naj vas ne skrbi. To ni nič težkega. Spoznali boste preproste štiri- in petčrkovne besede, mikropovedi in preproste, naravne tehnike, ki jih lahko obvladate že v kratkem času. Vaša naloga je prenesti sporočilo v glavo vaše stranke, tako da bo imela izbiro. Če ne morete doseči, da vam bo potencialna stranka zaupala in verjela, ji v resnici sporočila sploh ne dajete.

Uporabite te preverjene, preproste tehnike, s katerimi boste v trenutku zgradili takšen odnos s potencialno stranko, da bo vse drugo … preprosto.

Tudi dve kriminalki sem prebral (ok, poslušal zvočni knjigi v avtu).

The Postcard Killers; James Patterson

V tej napeti kriminalki newyorški detektiv Jacob Kanon išče morilca svoje hčerke. Knjiga je zanimiva tudi zato, ker se vse dogaja v glavnih evropskih mestih. Seveda na koncu detektiv najde množičnega morilca, ki pošilja razglednice iz evropskih mest, jasno pa do konca ne veste, kdo in kako je v resnici moril …

Razor Girl: Carl Hiaasen 

Ta kriminalka je vzbudila mojo pozornost, ker se dogaja na Floridi, na Key Westu. Praktično vsa mesta, kjer se zgodba odvija, poznam, že večkrat sem bil na »kraju zločina«. Cela zgodba je zabavna: do solz sem se nasmejal, ko se je eden od obrobnih kriminalcev ubil, ker je ukradeno teslo poskušal napolniti z navadne vtičnice in ni poskrbel za izolacijo, v glavni vlogi pa je prevarantka, ki se brije po mednožju, medtem ko se namerno zaletava v avtomobile (zavarovalniške prevare) … Skratka, dobro napisano, zabavno, razvedrilno.
 

Priročnik za pisanje oglasov; Joseph Sugarman

Preberite, kaj boste zamudili, če knjige ne naročite:

·         ne boste izvedeli, kaj vse vsebuje oglas, s katerim je oče šestih otrok prodal 3 milijone knjig, in zakaj je potem umrl pred televizijskimi kamerami;

·         ne boste poznali nerodnosti, ki so jih zagrešili v začetnih oglasih za znameniti katalog Victoria Secret, in kako je končal ustanovitelj tega podjetja;

·         ne boste vedeli, kako napisati oglas za nekaj tako preprostega, kot je grenivka, in kako genialno je to uspelo preprostemu teksaškemu kmetovalcu, ki ga je eno samo oglasno besedilo spremenilo v milijonarja;

·         ne boste vedeli, kako je spisan oglas, s katerim je Joe Sugarman preko direktne pošte prodal več kot 20 milijonov parov sončnih očal;

·         ne boste poznali učinkovitih prijemov besedila, ki ga je Joe Sugarman napisal za prodajo svojega letala – tako učinkovitih, da se je zanj zanimala celo CIA;

·         morda ne boste nikdar pomislili, da je treba prodajati koncept, še manj, kako je pri tem lahko v pomoč komunizem ali šahovski prvak Kasparov;

·         ne boste natančno poznali obveznih 23 elementov vsakega dobrega oglasnega besedila, ki izpolnjuje svoj edini cilj, tj. besedila, ki prodaja;

·         ne boste se zavedali, da mora branje oglasnega besedila teči tako gladko in preprosto kot drsenje po otroškem toboganu;

·         ne boste vedeli, kateri besedilni element je najpomembnejši: naslov, podnaslov, prvi stavek ali morda kaj četrtega?

·         ne boste znali ustvariti primernega okolja za nakup – ne smete namreč pozabiti, da je pero v vaših rokah;

·         ne boste poznali enostavne formule za izračun stopnje zahtevnosti besedila (t. i. Gunningov indeks);

·         ne boste vedeli, katere psihološke sprožilce uporabljati v besedilu in s katerimi boste dosegli, da bo bralec svoj težko prisluženi denar zamenjal za vaš izdelek ali storitev;

·         utegnili bi prezreti in ne uporabiti zelo donosne marketinške moči modnih muh, družbenih trendov in pomembnosti pravega trenutka;

·         morda si ne boste nikoli priznali (kaj šele uporabili sebi v prid), da pri vseh družbenih skupinah deluje nečasten psihološki sprožilec z imenom pohlep;

·         morda vas bo zamikalo, da bi kakšno pomanjkljivost svojega izdelka ali storitve raje zamolčali, a prej ko se boste naučili priznati napako in odpraviti strankine ugovore, bolje boste prodajali;

·         ne boste vedeli, kako in s katerimi tehnikami doseči, da bodo ljudje vaše oglase prebrali v celoti, pa čeprav samo zato, ker jih preprosto ne morejo nehati brati in čeprav sprva izdelka, ki ga oglas prodaja, sploh niso nameravali kupiti;

·         ne boste se zavedali, da je bolje prodajati zdravilo kot preventivo, in ne boste vedeli, kako torej prodajati preventivo, če jo že morate;

·         ne boste izvedeli, kaj si o Sugarmanu – enem izmed najboljših ameriških piscev oglasnih besedil – misli nekdanji ameriški podpredsednik Al Gore.

 

 

Novoletni cilji in prodaja
Dnevnik guruja
15.01.2018

Novoletni cilji in prodaja

Novoletni cilji in prodaja.

Za uspešno 2018, kliknite tukaj!

 

 

Moj stari čevelj
Dnevnik guruja
19.12.2017

Moj stari čevelj

Zgodba o čevlju letnik 2008

Ročno, po naročilu izdelan čevelj, usnjen, z dodatki iz kevlarja, se je po 10 letih zbudil in zame in za vas pripravil marketinško lekcijo.

Gre za nasvet, ki ga boste z lahkoto izvedli in vam bo garantirano povečal prodajo in dobiček.

In to v nekaj dneh po izvedbi!

Prejšnji teden se je čevelj nenapovedano oglasil in me presenetil.

Zato vam zgodbo o tem čevlju enostavno moram povedati …

Na brezplačnem webinarju z naslovom »moj stari čevelj«.

 

Marketinška analiza "finančne industrije"
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 08.12.2017

Marketinška analiza "finančne industrije"

Zadnje čase se spet veliko piše in govori o financah in finančni pismenosti. Strinjam se, da bi bilo prav, če bi ljudje o tej temi vedeli več. Tudi v šoli bi lahko učence in dijake učili o tem, kako naj pametno ravnajo s svojim denarjem. V nadaljevanju moj marketinško-prodajni komentar o tem, kako s strankami ravna »finančna industrija«.

Torej, kaj si »finančna industrija« želi od strank?

Tri velike želje ima.

Najprej si želijo, da ste aktivna stranka oziroma aktiven investitor. Če kupite delnice (ali kakšen drug finančni inštrument) enkrat in potem mirujete 10 let, za finančno industrijo niste zanimivi. Potrebujejo stranke, ki so ves čas v strahu in paniki in zato čim večkrat kupujejo in prodajajo. Od aktivnih strank nekaj zaslužijo, od neaktivnih praktično nič. Zadnjič sem bil na predavanju, kjer je slovenski finančni strokovnjak (lastnik podjetja, ki se ukvarja izključno s financami) razlagal, kako neodgovorni so nekateri vlagatelji. Za primer je opisal vlagatelja, ki je junija dobro zaslužil (prodal delnice v pravem trenutku), potem pa od junija do danes ni naredil še ničesar. Sami izgovori so ga, najprej dopusti, potem službena pot, nujno popravilo strehe na hiši … Skratka, »len« investitor, ki ravna nespametno. Jasno, da je predavatelj kritiziral neaktivnega vlagatelja – od takšnih ni zaslužka.

Drugič, »finančna industrija« želi, da redno spremljate novice in se odločate na podlagi trenutnih novic. Sedaj vsi govorijo o bitcoinu. Ste zamudili vlak, je pravi čas, da skočite na vlak … Finančna industrija vas želi z dnevnimi novicami držati v strahu. Najbolje, da ste ves čas na robu panike in da se obnašate kot izgubljeni turist v puščavi, ki nekaj časa hodi v eno smer, potem pa si premisli in gre v drugo … Zato ima vaš zaupanja vredni finančni svetovalec ves čas na zalogi pomembne časovno občutljive informacije – reagirati je treba hitro, ker sicer utegne biti prepozno. Saj veste – prva njihova želja, zanje ste nekaj vredni samo, če ste aktivni.

Tretjič, tudi v finančni industriji odlično deluje čarobna marketinška beseda NOVO. Za vas imajo vedno kaj novega, nekaj, s čimer boste z manj tveganja zaslužili več. Vedno znova kreirajo nove produkte ali pa iz naftalina privlečejo stare dobre naložbe. Spet želja iz prve točke – povečati vašo aktivnost kot vlagatelja.

Opazujte jih in boste videli, da gre ves čas za aktivnost, željo po tem, da delujete na podlagi aktualnih svežih informacij in da imajo za vas vedno nekaj novega. Pa veliko sreče pri investiranju. Svojega prodajalca (pardon, svetovalca) vseeno vprašajte, kako to, da si tako želi vaših evrov. Če pa je vendar najslabša star na tem planetu imeti te nič vredne evre …

Na finance se ne spoznam, vem pa nekaj o marketingu in prodaji. Deloval sem vsaj v 100 različnih panogah in imam približno sliko, za kaj gre v posameznih panogah. Danes sem samo opisal, kako deluje finančna industrija. To so trgovci z novci, ki si želijo, da čim večkrat kupite in prodate, ker zaslužijo z vsakim vašim nakupom in prodajo.

Odkar v našem podjetju organiziramo seminarje in delavnice, v dvorani vedno obesimo velik napis, na katerem piše: »Investirajte vase, razen če mislite, da ste slaba naložba.« Priznam, tudi industrija, v kateri večinoma delujem (izobraževanje, svetovanje), si želi čim bolj aktivne stranke. Če ste bili na enem samem seminarju in ste prebrali eno samo knjigo, me ne zanimate. Če pa veliko investirate v svoje znanje, ste moja idealna stranka. Velik plus moje panoge pa je v tem, da še nihče ni bankrotiral zaradi preveč prebranih knjig in preveč učenja.

 

Zastonj torej brezplačno
Dnevnik guruja
10.11.2017

Zastonj torej brezplačno

zastonj

Zbiranje podatkov o potencialnih strankah s pomočjo vabe (brezplačnega darila), ni nič novega. V marketingu in prodaji zmagujejo tisti, ki znajo v pravem trenutku uporabiti prava (že zdavnaj odkrita) orodja. Objavljeno v Slovencu 25. oktobra 1909 (klik na sliko za povečanje Zastonj oglasa).

FirmaKids in ŠKL
Dnevnik guruja
05.11.2017

FirmaKids in ŠKL

O naši igri FirmaKids na TV ŠKL.

Katalog promocijskih in poslovnih daril
Dnevnik guruja
11.10.2017

Katalog promocijskih in poslovnih daril

Dobil prvi letošnji katalog poslovnih in promocijskih daril. Seveda brez spremnega dopisa. To je podobno, kot, če bi vam prodajalec v trgovini brez besed samo pokazal izdelek ...

Ne pošiljajte samo katalogov, prospektov. Dodajte prodajno pismo, ki je v resnici nagovor prodajalca. V prodajno pismo napišite to kar bi rekel prodajalec, ko bi vam v živo prodajal izdelek.

Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 26.09.2017

Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja

laura

Laura Unuk je danes osvojila naslov mladinske svetovne šahovske prvakinje. Ponosen, ker Laura pozna in igra našo podjetniško igro Firma Kids (www.firmakids.com).

Beer Bulli
Dnevnik guruja
26.09.2017

Beer Bulli

 

Tokrat sem pomagal pri prenovi kombija. V posnetku sta tudi vsaj dva marketinška nasveta - tudi o tem, kako pravilno postaviti ceno.

na vrh