Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Častim za rojstni dan!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 27.07.2019
Pred 11 leti sem v mailu, ki sem vam ga poslal za svoj rojstni dan, častil predavanje. In napolnil Halo Tivoli. Na dogodku so našteli malo manj kot 4.000 udeležencev in to je bilo najštevilčnejše slovensko marketinško-prodajno predavanje vseh časov.
Po 11 letih menim, da je čas za novo gostiteljsko druženje, na katerem s predavanjem, hrano in pijačo častim vse udeležence.
Ob 50. rojstnem dnevu sem se nekako izmuznil, za dve petici (55) pa sem se odločil drugače. Častim, ker ste si to zaslužili, saj me tudi v teh časih redno berete, hodite na naše seminarje, kupujete (in upam, berete) naše knjige.
Častim, ker ste tudi mene in naše podjetje uvrstili med svoje vire odličnih informacij za povečanje prodaje in dobička.
Seveda vem, da mi niste brezpogojno zvesti in prav je tako. Pametni podjetniki se vedno izobražujemo pri različnih virih.
Vendar sem hvaležen, ker ste tudi z mano.
Ker so se od 2008 do danes časi dokaj spremenili, bom za rojstni dan častil drugače kot pred 11 leti. Darilo, ki ga imam za vas, je večje, boljše in vrednejše.
To je dobra novica za tiste, ki boste darilo sprejeli.
Tokrat ne častim samo predavanja, temveč celodnevni izobraževalni dogodek in pogostitev s hrano in pijačo.
Vendar morate s prijavo pohiteti, ker je število vabil omejeno.