Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prisilite stranko v »testno vožnjo«!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 18.06.2009
Prisilite potencialne stranke, da preizkusijo vaše izdelke.
Včeraj sem v poštnem nabiralniku našel običajno zajeten kup letakov in računov. Do stanovanja sem seveda prinesel račune in en sam letak. Ki pa pravzaprav ni letak, ampak vzorec pralnega praška. Škoda mi ga je bilo vreči v smeti …
Odličen način za povečanje prodaje, sploh, če prodajate potrošne izdelke in če ste v njihovo kakovost prepričani, je brezplačno razdeljevanje izdelkov. Pred leti sem pisal o ameriškem podjetju, ki je znatno povečalo prodajo in tržni delež svojih jogurtov. Kako? Brezplačno so razdelili 5 milijonov jogurtov. Delili so jih po poslovnih zgradbah v času malice. Spretno, mar ne? Če želite povečati prodajo, prisilite potencialne stranke, da preizkusijo vaše izdelke.
Pred kratkim sem bil na koncertu The Killers v Ljubljani (Itak Džafest) in karte za zadevo je bilo možno dobiti v easy nagradni igri, ulični varianti računalniške igrice Guitar Hero, kjer si moral virtualno odigrati s skupino. Karto so ti podelili (lepo zapakirano poslali na dom) tudi, če te je publika v igrici izžvižgala ... Menda so na različne načine razdelili kar okrog 20.000 vstopnic + prodali cca. 10.000, da se je napolnilo hipodrom Stožice (časopisni naslovi so bili potem taki: prvič v zgodovini, prekletstvo Stožic je odpravljeno in tako naprej). Je pa bil koncert vreden vseh pohval, na svetovnem nivoju in ne k'r neki ... DJ Umek je lani v intervjuju za Playboy izjavil v stilu: "... bistvo je, da napolniš, ne glede na to, na kakšen način ...".
In Lisac potem reče: "... ko te poznajo, je vse lažje ...".
pa še to - malo moteče pri branju postov & komentarjev za nazaj (po zasluženem dopustu)je, da te back vedno vrže na začetek in ne na mesto kjer si bral - obstajajo rešitve...