Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
    Mnogi prodajalci so prepričani, da mora stranka v prodajnem razgovoru prodajalcu čim večkrat ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prevaranti
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 11.12.2018

Zadnje čase veliko berem o takšnih ali drugačnih prevarantih. Prevaranti nas lahko ogromno naučijo o psihologiji prodaje. Zadnja dva, ki sem ju ujel na radar.

low

Prvi je Jho Low, malezijski prevarant, ki je ukradel okoli 5 milijard dolarjev.

diners

Danes pa sem v hrvaškem časopisu Nedeljni Jutranji prebral, da je srbski direktor Dinersa hrvaškemu Dinersu (oziroma lastniku franšize Erste Bank) ukradel 20 milijonov evrov. In to na čisto preprost način … Ponaredil je bilance. Za 7 milijonov evrov je zmanjšal obveznosti do dobaviteljev, za 12 milijonov evrov je povečal terjatve do kupcev in za 685.00 evrov zmanjšal obveznosti do članov. Kupec (Erste Card Club) je prevaro ugotovil dan po nakupu srbskega Dinersa … Vem, vem podjetje so kupovali na Bolhi po sistemu videno kupljeno …

Skupne značilnosti omenjenih dveh (in večine drugih večjih prevar)? Pohlep, pohlep, pohlep. Dodatno pa še pokvarjeni politiki, podkupljivi bankirji, nesposobni in podkupljivi revizorji, zloraba moči avtoritete (»za vsem stoji država«, »revidirano od ene od štirih največjih revizorskih družb«, »gre za uglednega, poštenega državljana« …).

Psihologija prodaje 101: uporabi moč avtoritete, zavedaj se moči delovanja psihološkega sprožilca pohlep, uporabi moč pričanj zadovoljnih strank, referenc.

prevara1

Skupna značilnost praktično vseh večjih prevar, ki so se zgodile v zadnjih 50 letih na tem planetu? Brez pomoči bankirjev ne bi šlo, kljub vsemu pa bankirje zelo redko pošljejo v zapor. Bankirji jo vedno odnesejo s plačilom denarne kazni (a ne iz scojega žepa).


Dodaj komentar


na vrh