Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Imate svoj krizni priročnik?
Lisac Marketing Ekspres
18.01.2023

Imate svoj krizni priročnik?

Kaj boste naredili, ko pride kriza?

Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In seveda še pomembnejše vprašanje, ali boste na krizo, ko bo prišla, pripravljeni.

Poznamo različne krize. Lahko, da ne bo dovolj strank, morda stranke ne bodo zadovoljne z izdelkom ali storitvijo, lahko, da vas bo konkurenca poskušala izriniti s trga z nerazumno nizkimi cenami, morda se bo spremenila tehnologija …

Kriz je, kolikor hočete. Ampak podjetniki se nanje pripravimo.

Za krize, ki se bodo zanesljivo zgodile, pa pripravimo priročnik z navodili za ukrepanje.

Improvizacija je škodljiva. Niti najboljši standup komiki na svetu nikoli ne improvizirajo. Njihovi nastopi so v celoti načrtovani, naučeni na pamet. Ko gre zares, uporabljajo samo cement – šale, ki preverjeno delujejo. Pri improvizaciji bi se jim lahko zgodilo, da ne bi bili smešni.

Če improviziramo v prodaji, se lahko zgodi, da ne bomo prodali.

Imate svoje »krizne« priročnike? Ste vnaprej premislili, kako boste delovali, ko pride (nisem napisal, če pride) do kakšne pričakovane krize?

Za zgled bomo danes vzeli WHO, Svetovno zdravstveno organizacijo.

Sicer nekateri pravijo, da niso niti svetovna niti zdravstvena organizacija, ampak to je tema za kdaj drugič.

WHO zelo dejavno pomaga farmacevtom prodajati cepiva. V času kovida so bili vodilni v prepričevanju ljudi, da se morajo cepiti proti kovidu. Trdili so, da so cepiva učinkovita in varna.

So pa tudi že vnaprej razmišljali, kaj narediti, če se izkaže, da cepiva niso niti varna, niti učinkovita.

Predvideli so vse scenarije in pripravili priročnik, v katerem obdelajo tri scenarije. Najhujši je krizni scenarij, ko se res zgodi kaj tako hudega, kot je smrt ali hudi neželeni stranski učinki.

Zakaj priročnik?

Ker je v marketinško-cepilni kampanji sodelovalo zelo veliko držav. In ker so želeli, da v vseh državah vsi odgovarjajo na ista vprašanja na enak način. Za vsak scenarij so pripravili navodila, kako reagirati in koga vključiti v proces.

Zelo profesionalno. Na koncu njihovega priročnika so tudi primeri iz prakse.

Kaj narediti, če v vaši državi kdo umre takoj po cepljenju? Pogledate v priročnik in ukrepate po navodilih. Zakaj bi improvizirali, če vas improvizacija lahko privede v še večje težave?

Zakaj vi potrebujete prodajni priročnik?

Ker boste s pomočjo priročnika takoj med uspešnejšimi v panogi. Ker želite, da vsi vaši zaposleni enotno reagirajo na določene situacije.

Kaj naj vsebuje vaš prodajni priročnik?

Odgovore na pogosta vprašanja strank, odgovore na pogoste ugovore strank v prodajnem procesu. Navodila, kako reagirati v primeru reklamacij in pritožb.

Enostavno pravilo – priročnik potrebujete za vse dogodke, ki se redno dogajajo in so pomembni. Enako za dogodke, ki se pojavljajo redkeje, vendar vas v primeru nepravilnega ravnanja lahko »pokopljejo«.

Priročnik je nujen v vseh podjetjih, kjer je veliko zaposlenih, ki delajo s strankami.

Vaša domača naloga? Preberite tale WHO priročnik. Ni najbolj zanimivo branje, ker je zelo korporativen. Ampak, ker je kratek se vam ga splača prebrati. Potem pa pripravite nekaj krajšega za svoje podjetje.

Če želite imeti dober prodajni priročnik, iz katerega bodo vaši zaposleni vedno vedeli, kako reagirati v vseh možnih situacijah, vam ga lahko pripravimo mi.

Tudi v okviru interne izvedbe delavnice Prodaja ena na ena, ki je naša trenutno najbolje prodajana delavnica.

Pokličite za več informacij na 080 1509 ali pošljite mail na ales@lisac-lisac.si.

Kaj pravijo številke?
Dnevnik guruja
11.01.2023

Kaj pravijo številke?

stevilke

Približno toliko ljudi, kot je med dvema svetovnima vojnama uporabljalo Elida šampon, je v zadnjih letih prebralo knjigo iz naše založbe, ali se udeležilo našega predavanja ali seminarja v živo ali online.

Veliko. In praktično vsi so zadovoljni s svojo investicijo. Ker investicija v znanje, je najboljša investicija.

Če bi se vsi, ki so bili na naših seminarjih v živo, prijeli za roke, bi lahko sklenili verigo od Pirana do Murske Sobote.  Če pa bi dodali še vse, ki so bili na online seminarjih, vse, ki so prebrali naše knjige in novičnike, potem bi lahko sklenili 1382 kilometrski krog okoli naše države.

Lani je bilo največ ljudi na na našem izobraževanju Prodaja ena na ena.

Zakaj vam to pišem?

Ker uporabljam psihološko orodje, ki mu Američani pravijo social proof – socialni dokaz.

Ljudje radi naredimo tisto, kar naredi veliko drugih ljudi. Raje zavijemo v polno kot v prazno restavracijo.

Mislimo, da je nekaj, kar se dobro prodaja, odlično. In običajno je res tako.

Nasvet za danes?

Povejte svojim strankam, da se vaše storitve in izdelki dobro prodajajo.

Povejte jim, kateri je vaš najbolje prodajani izdelek.

To dokažite s številkami. In prepričali boste več ljudi, povečali boste prodajo.

na vrh