Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Marketinška analiza "finančne industrije"
Zadnje čase se spet veliko piše in govori o financah in finančni pismenosti. Strinjam se, da bi bilo prav, če bi ljudje o tej temi vedeli več. Tudi v ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Prevaranti
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 11.12.2018

Prevaranti

Zadnje čase veliko berem o takšnih ali drugačnih prevarantih. Prevaranti nas lahko ogromno naučijo o psihologiji prodaje. Zadnja dva, ki sem ju ujel na radar.

low

Prvi je Jho Low, malezijski prevarant, ki je ukradel okoli 5 milijard dolarjev.

diners

Danes pa sem v hrvaškem časopisu Nedeljni Jutranji prebral, da je srbski direktor Dinersa hrvaškemu Dinersu (oziroma lastniku franšize Erste Bank) ukradel 20 milijonov evrov. In to na čisto preprost način … Ponaredil je bilance. Za 7 milijonov evrov je zmanjšal obveznosti do dobaviteljev, za 12 milijonov evrov je povečal terjatve do kupcev in za 685.00 evrov zmanjšal obveznosti do članov. Kupec (Erste Card Club) je prevaro ugotovil dan po nakupu srbskega Dinersa … Vem, vem podjetje so kupovali na Bolhi po sistemu videno kupljeno …

Skupne značilnosti omenjenih dveh (in večine drugih večjih prevar)? Pohlep, pohlep, pohlep. Dodatno pa še pokvarjeni politiki, podkupljivi bankirji, nesposobni in podkupljivi revizorji, zloraba moči avtoritete (»za vsem stoji država«, »revidirano od ene od štirih največjih revizorskih družb«, »gre za uglednega, poštenega državljana« …).

Psihologija prodaje 101: uporabi moč avtoritete, zavedaj se moči delovanja psihološkega sprožilca pohlep, uporabi moč pričanj zadovoljnih strank, referenc.

prevara1

Skupna značilnost praktično vseh večjih prevar, ki so se zgodile v zadnjih 50 letih na tem planetu? Brez pomoči bankirjev ne bi šlo, kljub vsemu pa bankirje zelo redko pošljejo v zapor. Bankirji jo vedno odnesejo s plačilom denarne kazni (a ne iz scojega žepa).

Tiskani oglasi ne delujejo več?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 26.03.2018

Tiskani oglasi ne delujejo več?

 fb

Veliko se je spremenilo v zadnjih desetletjih ... Pred kratkim sem šolal prodajalce oglasnega prostora, ki so se pritoževali, da stranke ne verjamejo, da so tiskani oglasi še vedno učinkoviti. Res je, da odziv ni več takšen, kot je bil recimo leta 1992. Vendar pa s pravim prostopom lahko tudi s tiskanimi oglasi zaslužimo. 

Poglejte, še Facebook je objavil serijo celostranskih oglasov. Facebook? Oni pa ja imajo svoj medij s katerim bi nam lahko vsem povedali kar imajo za povedati. Pa so se vseeno odločili za časopisne oglase. Premislite zakaj.

Cena?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 08.03.2018

Cena?

V sredo sem med predavanjem na Gea Collegu študentom dal nalogo, naj napišejo 15 izdelkov ali storitev, ki so jih kupili v zadnjih dveh tednih (ok, fantje v  zadnjih dveh letih). Poleg vsakega izdelka so morali napisati, kje so ga kupili in ZAKAJ ravno tam. Potem smo skupaj pogledali razloge za njihove nakupe. V razredu je bilo približno 25 študentov in niti eden ni niti pri enem nakupu na prvo mesto kot razlog nakupa omenil cene!

geacene

Prevladujoči razlogi so bili navada, priporočilo, lokacija, ekskluzivna ponudba … Nauk? Podjetniki vse prevečkrat želijo povečati prodajo z nižanjem cen … Kot vidimo, cena skoraj nikoli ni glavni razlog za nakup oziroma nenakup. Za vas sem pripravil webinar, na katerem bom govoril, kako pravilno postavite ceno svojemu izdelku ali storitvi.

Fotografije golih deklet včasih in danes
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 08.03.2018

Fotografije golih deklet včasih in danes

Razlika med uporabo golega dekleta leta 2018 in leta 2006

Včeraj sem po dolgem času spet prelistal Slovenske Novice. Prebral sem šale na zadnji strani in vremensko napoved, potem pa je se je moje oko ustavilo na fotografiji »zapeljivke dneva«. Saj veste, vsak dan na sredini časopisa objavijo sliko golega dekleta.

Moje pozorno marketinško oko je opazilo veliko spremembo. Fotografija golega dekleta je v Slovenskih novicah že standard. Samo včasih so pod sliko objavili tekst kakšnega pregovora. Preberite, kaj sem o tem zapisal na svojem blogu leta 2006:

»Praktično nemogoče je pogledati sliko lepega, mladega, golega dekleta v Slovenskih Novicah, ne da bi prebrali pregovor pod sliko. Se strinjate, mar ne? Oko vam nehote zaide na pregovor. Kljub sliki lepega mladega dekleta, vi berete pregovor … 

Nauk? 

Uporabljate slike, ki pritegnejo pozornost in pod slike nekaj pametnega napišite. 

Če v vašem prospektu pod slikami niste nič napisali, delate napako. Če prodajate viličarje in ste pod sliko viličarja napisali oznako modela, delate napako. Rekel sem, da morate pod sliko napisati nekaj pametnega! Napišite raje: »Model z najmanjšo porabo v svojem razredu« ali »Naš najbolje prodajani model.« Pod sliko vedno napišite nekaj, kar želite, da si stranke zapomnijo. 

Teksti pod slikami so zelo, zelo pomembni! Spomnite se na ta nasvet, ko boste brali pregovor pod sliko mladega, lepega, golega dekleta.«

nagica1 

prej         

nagica2

potem

Podpis pod fotografijo je zelo težko spregledati, mar ne? 

V Slovenskih novicah so se zavedeli, da najbolj dragoceni in brani del strani (podpis pod fotografijo golega dekleta) slabo izkoriščajo. Od tega, da bralci preberejo pregovor, ni prihodkov. Zato so začeli prostor pod fotografijo prodajati. Sedaj vas namesto pregovora pod fotografijo čaka oglas za SEX TABLETE.

Nauk vsega skupaj?

Uporabljajte slike, ki pritegnejo pozornost, in ne pozabite pod sliko napisati nekaj, kar bo prodajajo vaše izdelke ali storitve.

P. P. S. Bi šli z mano na marketinško križarjenje, če bi vas povabil?  

Intervju
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 12.02.2018

Intervju

 

Poglejte kratek intervju z mano. Nekaj tem iz intervjuja:

 

  • Kaj narediti za povečanje prodaje?
  • Kako pripraviti prodajalce, da bodo prodali več?
  • Kakšno je resnično stanje v prodaji v Sloveniji?
  • Razmerje med dobrimi in slabimi prodajalci – koliko je dobrih, koliko slabih?
  • Kaj narediti, če prodajalci niso učinkoviti?
  • Kako lahko povečamo učinkovitost celotne ekipe prodajalcev?
  • Kako prepoznati dobrega prodajalca?
  • Najpogostejša napaka prodajalcev?
  • Zakaj prodajalci ne zaključijo prodaje, se bojijo zaključiti prodajo?
  • Poznate najpogostejše ugovore svojih kupcev?
  • Kako agresiven naj bo prodajalec?
  • Katerih prodajalcev ne maramo?
  • Kaj loči dobrega od slabih prodajalcev?
  • Kako takoj vzpostaviti odličen stik s kupci?
  • Kako motivirati prodajalce? Je pritisk dober?
  • Kako spremljati prodajalce? Kaj naj merimo?
  • Kaj je cona udobja pri prodajnih ekipah?
  • Katre prodajalce je treba zamenjati?
  • Zakaj prodajalci ne poslušajo?
  • Kaj je prodajni proces? Kako prodajni proces izboljšamo?
  • Kaj dober marketing naredi za prodajalce?
  • Kako naj prodajalec nadaljuje marketinško zgodbo?
  • Kako se soočiti s pritiski na ceno?
  • Zakaj šolati prodajalce?
  • Specializacija in širina v prodaji?
  • Kdaj in kako vam lahko pomaga svetovalec? Kako ga izbrati?

 

 

Marco Bragadino in njegov ICO
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 28.01.2018

Marco Bragadino in njegov ICO

marco

Marco Bragadino je bil dober prodajalec. Vedel je, da moraš ponuditi tisto, kar si vroče želijo. Benetke so v Bragadinovih časih izgubljale sijaj. In jim je obljubil stare dobre čase. Trdil je, da zna narediti zlato. Benečani so se odločili, da Bragadinov ICO (pardon, alkimistične raziskave) financirajo. Ker dolgo časa ni bilo rezultatov, so postali nestrpni. Marco pa je pravi čas pobegnil. Potem je isti manever ponovil v Munchnu. Tam so tudi vložili v njegov ICO (pardon, alkimistične raziskave). Ker ni bilo rezultatov, so ga Nemci obglavili. Nauk. Če želite prodati, morate obljubiti tisto, kar si stranke želijo. Fino je, če obljube izpolnite. 

Novoletni cilji in prodaja
Dnevnik guruja
15.01.2018

Novoletni cilji in prodaja

Novoletni cilji in prodaja.

Za uspešno 2018, kliknite tukaj!

 

 

Moj stari čevelj
Dnevnik guruja
19.12.2017

Moj stari čevelj

Zgodba o čevlju letnik 2008

Ročno, po naročilu izdelan čevelj, usnjen, z dodatki iz kevlarja, se je po 10 letih zbudil in zame in za vas pripravil marketinško lekcijo.

Gre za nasvet, ki ga boste z lahkoto izvedli in vam bo garantirano povečal prodajo in dobiček.

In to v nekaj dneh po izvedbi!

Prejšnji teden se je čevelj nenapovedano oglasil in me presenetil.

Zato vam zgodbo o tem čevlju enostavno moram povedati …

Na brezplačnem webinarju z naslovom »moj stari čevelj«.

 

Marketinška analiza "finančne industrije"
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 08.12.2017

Marketinška analiza "finančne industrije"

Zadnje čase se spet veliko piše in govori o financah in finančni pismenosti. Strinjam se, da bi bilo prav, če bi ljudje o tej temi vedeli več. Tudi v šoli bi lahko učence in dijake učili o tem, kako naj pametno ravnajo s svojim denarjem. V nadaljevanju moj marketinško-prodajni komentar o tem, kako s strankami ravna »finančna industrija«.

Torej, kaj si »finančna industrija« želi od strank?

Tri velike želje ima.

Najprej si želijo, da ste aktivna stranka oziroma aktiven investitor. Če kupite delnice (ali kakšen drug finančni inštrument) enkrat in potem mirujete 10 let, za finančno industrijo niste zanimivi. Potrebujejo stranke, ki so ves čas v strahu in paniki in zato čim večkrat kupujejo in prodajajo. Od aktivnih strank nekaj zaslužijo, od neaktivnih praktično nič. Zadnjič sem bil na predavanju, kjer je slovenski finančni strokovnjak (lastnik podjetja, ki se ukvarja izključno s financami) razlagal, kako neodgovorni so nekateri vlagatelji. Za primer je opisal vlagatelja, ki je junija dobro zaslužil (prodal delnice v pravem trenutku), potem pa od junija do danes ni naredil še ničesar. Sami izgovori so ga, najprej dopusti, potem službena pot, nujno popravilo strehe na hiši … Skratka, »len« investitor, ki ravna nespametno. Jasno, da je predavatelj kritiziral neaktivnega vlagatelja – od takšnih ni zaslužka.

Drugič, »finančna industrija« želi, da redno spremljate novice in se odločate na podlagi trenutnih novic. Sedaj vsi govorijo o bitcoinu. Ste zamudili vlak, je pravi čas, da skočite na vlak … Finančna industrija vas želi z dnevnimi novicami držati v strahu. Najbolje, da ste ves čas na robu panike in da se obnašate kot izgubljeni turist v puščavi, ki nekaj časa hodi v eno smer, potem pa si premisli in gre v drugo … Zato ima vaš zaupanja vredni finančni svetovalec ves čas na zalogi pomembne časovno občutljive informacije – reagirati je treba hitro, ker sicer utegne biti prepozno. Saj veste – prva njihova želja, zanje ste nekaj vredni samo, če ste aktivni.

Tretjič, tudi v finančni industriji odlično deluje čarobna marketinška beseda NOVO. Za vas imajo vedno kaj novega, nekaj, s čimer boste z manj tveganja zaslužili več. Vedno znova kreirajo nove produkte ali pa iz naftalina privlečejo stare dobre naložbe. Spet želja iz prve točke – povečati vašo aktivnost kot vlagatelja.

Opazujte jih in boste videli, da gre ves čas za aktivnost, željo po tem, da delujete na podlagi aktualnih svežih informacij in da imajo za vas vedno nekaj novega. Pa veliko sreče pri investiranju. Svojega prodajalca (pardon, svetovalca) vseeno vprašajte, kako to, da si tako želi vaših evrov. Če pa je vendar najslabša star na tem planetu imeti te nič vredne evre …

Na finance se ne spoznam, vem pa nekaj o marketingu in prodaji. Deloval sem vsaj v 100 različnih panogah in imam približno sliko, za kaj gre v posameznih panogah. Danes sem samo opisal, kako deluje finančna industrija. To so trgovci z novci, ki si želijo, da čim večkrat kupite in prodate, ker zaslužijo z vsakim vašim nakupom in prodajo.

Odkar v našem podjetju organiziramo seminarje in delavnice, v dvorani vedno obesimo velik napis, na katerem piše: »Investirajte vase, razen če mislite, da ste slaba naložba.« Priznam, tudi industrija, v kateri večinoma delujem (izobraževanje, svetovanje), si želi čim bolj aktivne stranke. Če ste bili na enem samem seminarju in ste prebrali eno samo knjigo, me ne zanimate. Če pa veliko investirate v svoje znanje, ste moja idealna stranka. Velik plus moje panoge pa je v tem, da še nihče ni bankrotiral zaradi preveč prebranih knjig in preveč učenja.

 

Zastonj torej brezplačno
Dnevnik guruja
10.11.2017

Zastonj torej brezplačno

zastonj

Zbiranje podatkov o potencialnih strankah s pomočjo vabe (brezplačnega darila), ni nič novega. V marketingu in prodaji zmagujejo tisti, ki znajo v pravem trenutku uporabiti prava (že zdavnaj odkrita) orodja. Objavljeno v Slovencu 25. oktobra 1909 (klik na sliko za povečanje Zastonj oglasa).

FirmaKids in ŠKL
Dnevnik guruja
05.11.2017

FirmaKids in ŠKL

O naši igri FirmaKids na TV ŠKL.

Katalog promocijskih in poslovnih daril
Dnevnik guruja
11.10.2017

Katalog promocijskih in poslovnih daril

Dobil prvi letošnji katalog poslovnih in promocijskih daril. Seveda brez spremnega dopisa. To je podobno, kot, če bi vam prodajalec v trgovini brez besed samo pokazal izdelek ...

Ne pošiljajte samo katalogov, prospektov. Dodajte prodajno pismo, ki je v resnici nagovor prodajalca. V prodajno pismo napišite to kar bi rekel prodajalec, ko bi vam v živo prodajal izdelek.

Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 26.09.2017

Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja

laura

Laura Unuk je danes osvojila naslov mladinske svetovne šahovske prvakinje. Ponosen, ker Laura pozna in igra našo podjetniško igro Firma Kids (www.firmakids.com).

Beer Bulli
Dnevnik guruja
26.09.2017

Beer Bulli

 

Tokrat sem pomagal pri prenovi kombija. V posnetku sta tudi vsaj dva marketinška nasveta - tudi o tem, kako pravilno postaviti ceno.

Naš kuža in koze
Dnevnik guruja
09.05.2017

Naš kuža in koze

 Naš kuža in koze

Naš kužek je svoje poznanstvo s kozami začel precej nesrečno. S smrčkom se je dotaknil električne mreže, s katero so ograjene koze. Bolečino je povezal s temi »čudnimi živalmi«, ki so pred kratkim prišle k hiši. Koz se je bal, niti na 10 metrov se jim ni upal približati.

Kako sem rešil težavico?

Na povodcu sem ga pripeljal h kozam in poskrbel, da se jim je približal. Vajo sva nekajkrat ponovila in pri kozah ostala vsakič malo dlje. Poskrbel sem tudi za to, da je bilo srečanje intenzivno in se je na koncu že igral z njimi.

Ko se je pogosteje in dlje časa intenzivno družil s kozami, se jih ni več bal. Nasprotno, postale so njegove prijateljice.

Morda kakšen namig za prodajalce?

Če želite kaj prodati, pomaga, če pridete v bližino strank. Če pride do osebnega kontakta, morate biti s stranko pogosto v stiku. Pomaga tudi, če je stik intenziven, če se vi ukvarjate s stranko in stranka z vami. 

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Dnevnik guruja
01.09.2016

Pogovor s prodajalcem rekorderjem

Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to uspelo, kaj se lahko iz njegovega primera naučimo vsi, ki se ukvarjamo s prodajo in marketingom?  Kliknite in poglejte posnetek.   

постельное белье Киев

Naredili so mi dan!
Dnevnik guruja
06.06.2016

Naredili so mi dan!

 mos

S to sliko me je po delavnici razveselila ekipa Celjskega Sejma,

Lep je delati z motiviranimi ljudmi dobre volje.

Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
Dnevnik guruja
27.12.2015

Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?

Na Facebooku sem prejšnji teden opazil zanimiv video. V posnetku lahko prvo minuto gledamo levinjo, ki opazuje ogromno čredo gnujev. Gnuji tečejo dobesedno nekaj centimetrov pred njenim lačnim gobcem.

Levinja »agresivno čaka« in se ne more odločiti, katero žival bi zagrabila. Potem pa se od nikoder pojavi lev in upleni prvo žival, ki mu pade pod kremplje.

Lev ni »agresivno čakal«, temveč je, ko je videl, da ima priložnost, takoj ukrepal.

Pa vi? Ste bolj podobni levinji ali levu? In kaj, če se vaša konkurenca obnaša kot lev?

Sam veliko delam s prodajalci in povem vam, da mnogi izvajajo strategijo »agresivnega čakanja na klic stranke«, namesto da bi se aktivno lotili prodajanja. Mnogi podjetniki izvajajo strategijo »agresivnega čakanja na boljše čase«, namesto da bi ukrepali.

Za vse, ki imate dovolj »agresivnega čakanja«, sem pripravil nekaj posebnega. Brezplačno 4-urno delavnico (vrednost 250 evrov, vendar za vas vstopnine ni – samo hitro, brez agresivnega čakanja, se morate prijaviti), na kateri vam bom povedal in pokazal, kako lahko v letu 2016 zaslužite dodatnih 1.000 evrov mesečno.

Bi vam dodatnih 1.000 evrov dobička mesečno prišlo prav?

Seveda.

Govoriva o dodatnem dobičku v vašem poslu, v vašem podjetju, v dejavnosti, ki jo že opravljate.

Za vas imam predavanje, delavnico, uporabne nasvete, vaje, brezplačno bogato gradivo.

Kdaj?

8. 1. 2016, v Smeltu, na Dunajski 160, v Ljubljani. Med 9.00 in 13.00.

Odlična priložnost za vse, ki se znate hitro odločiti in niste pristaši »agresivnega čakanja«.

Na delavnici vam bom pokazal pot do dodatnih 1.000 evrov mesečnega dobička v vašem poslu. Garantirano. Ker vem, da vam bo dodatnih 12.000 čistega v letu 2016 še kako prav prišlo, se veselim srečanja z vami.

Pogovor s prodajalcem
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 24.11.2015

Pogovor s prodajalcem

Če se ukvarjate s prodajo, s prodajo po telefonu, potem priporočam ogleda spodnjega videa.

izvedeli boste kako je moj gost iz prodaje nič v prvem mesecu, postal v drugem mesecz najboljši v svojem podjetju. 

Tudi vi lahko postanete super prodajalec z upoštevanjem preprostega nasveta iz tega webinarja.

In še nekaj ... po ogledu tega videa boste imeli voljo in motivacijo! Garantirano.

 

Cena ni pomembna!
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 23.11.2015

Cena ni pomembna!

 Ljudje nismo racionalna bitja. Cena še zdaleč ni tako pomembna pri naših nakupnih odločitvah, kot si to nekateri mislijo.

Tudi, če lahko popolnoma enak izdelek, ali storitev kupimo ceneje, to pogosto ne bomo naredili.

Draga ali poceni elektrika čisto enako strese ...

Glengarry Glen Ross & Aleš Lisac
Dnevnik guruja
03.10.2015

Glengarry Glen Ross & Aleš Lisac

 

Ob 20. obletnici podjetja Lisac & Lisac predstavljamo novo formo predavanja (in tudi gledališča):
 "Predavanje se dopolni z dramo in drama se dopolni s predavanjem"

Predstava Slovenskega mladinskega gledališča Glengarry Glen Ross in predavanje mag. Aleša Lisca

 

Za uvod 40 minut predavanja marketinškega guruja: Prodaja, najdonosnejši posel na našem planetu: 

  • umazani prodajni triki največjih prevarantov in kako jih uporabiti v poslu;
  • ali se prodajalec rodi ali se naredi;
  • razlike med najuspešnejšimi 4 % prodajalcev in preostalimi, ki komaj zaslužijo za stroške;
  • v čem se ponudba prodajalke ljubezni za 50 € razlikuje od tiste za 5.000 € na uro;
  • zakaj je težko biti šef prodajalcem in zakaj je biti prodajalec tudi tako težak poklic.

glen

Predavanju sledi predstava Glengarry Glen Ross, po kultnem besedilu Davida Mameta, v režiji Vita Tauferja in izvedbi igralcev Slovenskega mladinskega gledališča.

Vsebina predstave bo elegantno, nazorno, prepričljivo dopolnila vsebino predavanja, saj prav tako govori o prodaji.

In ne samo o prodaji. Gre za boj. Gre za to, koga je več v hlačah. Za bliskovite, energične, eksplozivne misli prodajalcev. Ko jim prodaja teče kot po maslu. In tudi ko jim ne ...

Ura in pol zabavnih, grenko-smešnih, ostrih dialogov, ob katerih ne le uživamo, temveč se lahko tudi kaj naučimo.

Če narediš napako ...
Dnevnik guruja
22.09.2015

Če narediš napako ...

 

Če že narediš napako, je pošteno priznanje vseeno najboljši odgovor.

Za avtobusom na marketinški izlet
Dnevnik guruja
15.03.2015

Za avtobusom na marketinški izlet

Ob 20-letnici podjetja Lisac&Lisac bom pripravil poseben, neponovljiv seminar za 48 udeležencev, kar je za en poln avtobus. In odpeljali se bomo na 4-dnevni izlet. Ogledali si bomo nekaj zanimivih podjetij, obiskali prijetne kraje, izbrano jedli in pili. Predvsem pa se bomo večino časa pogovarjali o poslu, marketingu in prodaji. Če imate kakšen predlog, kam bi radi šli, ali če ste med resnimi kandidati za 4-dnevno marketinško potovanje, mi to, prosim, napišite v komentar. Kmalu vas bom obvestil o datumu, izbrani destinaciji in drugih podrobnostih. Skratka, če ste za bus-marketinško turo s svojim gurujem, se mi oglasite. 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 12. november 2014
Dnevnik guruja
13.11.2014

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 12. november 2014


Vloga za Emo, zgodba o filmu. Revija Kužek in Mucek. Najmočnejše marketinško orožje, odgovori na vaša vprašanja ...

Poglejte oddajo!

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 17. september 2014
Dnevnik guruja
18.09.2014

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 17. september 2014


Tokrat imam v oddaji dva gosta, Ambroža Cevca in Mateja Špeharja. Ampak to seveda še ni vse ... :)

Poglejte oddajo.

Spomenik korupciji
Dnevnik guruja
16.09.2014

Spomenik korupciji

V našem bloku so pred časom zamenjali ploščice pred vhodom. Stare ploščice so res popokale, potrebna je bila zamenjava. Vendar so stare ploščice zamenjali z novimi, neprimernimi, smrtno nevarnimi.

kri

Prejšnji teden se je starejši gospod skoraj ubil, prizor pred vrati je bil takšen.

Kako smo lahko lastniki dovolili, da so nam podtaknili smrtno nevarne in seveda večkrat preplačane ploščice? Kako to, da nam ploščic takoj, ko smo vsi ugotovili, da mokre drsijo bolje kot led v Hali Tivoli, niso zamenjali, temveč so samo na steno prilepili dva velika napisa »Pozor, spolzka tla«?

spolzka

Odgovor je seveda jasen in ga poznajo vsi, ki vedo, kako delujejo male, dobro organizirane skupine, ki upravljajo z denarjem velike množice slabo organiziranih in nevednih lastnikov.

Verjetno veste, kakšni so običaji v poslu upravljanja z zgradbami. Skupinica sama izbere dobavitelje in si od vsakega posla vzame provizijo. Pravilnejša beseda za provizijo v tem primeru je kraja. Ker gre denar za provizijo iz žepov lastnikov, ki seveda nikoli ne bi pristali na kaj takšnega …

Poleg »provizije« je tu še en problem. Skupinica ljudi, ki odloča, običajno izbere izvajalca, ki ni niti najboljši niti cenovno ugoden. Izberejo tistega, ki jim je pripravljen dati največ. Našega denarja – denarja lastnikov.

Lastniki smo, po domače povedano, ovce, in to lepo strpno prenašamo … Pustimo, da nas vsakič posebej ostrižejo in ne naredimo ničesar. Ker smo slabo organizirani, ker ko se neka vsota razdeli na 96 delov, na posamezni položnici niti ni več tako visoka, ker nimamo časa in imamo vsak še veliko svojih skrbi in dela …

In tu delamo veliko napako. Pri takšnih »majhnih« stvareh se vse začne. Vsi vemo, da nas kradejo, a kljub temu ne naredimo ničesar, da bi to preprečili.

V zgodovinskih knjigah beremo, da je ta ali ona velika civilizacija propadla zaradi korupcije … Korupcija je možna, ker večina nič ne naredi in ker je preveč vpletenih. V vsakem bloku je kakšen koordinator, ki je na plačilni listi organizatorja celotne koruptivne verige, kakšna snažilka, hišnik.  In še kdo … Oni in njihovi šefi – pravi organizatorji so zajedalci, pijavke, ki mirno srkajo naš težko prisluženi denar. Redno, mesečno. Leta in leta.

In ko gredo res predaleč, ko s svojim početjem ogrozijo zdravje in življenje ljudi, (spet z našim denarjem) izobesijo napis: »Pozor, spolzka tla«.

Koliko časa bomo običajni ljudje dovolili, da nas kradejo in ogrožajo skupinice dobro organiziranih kriminalcev? Primer takšnih združb lahko najdemo v bankah, energetiki, zdravstvu itn. Vse to jim uspeva, ker imajo informacije, ki jih običajni ljudje ne razumejo, ali pa oni trdijo, da jih ne razumemo. Bankirji nas prepričujejo, da bi vse propadlo, če jim ne bi dali naslednje milijarde, če ne damo naslednjih nekaj sto milijonov v TEŠ, bo tudi vse propadlo, če bomo reformirali zdravstvo, bomo ostali brez zdravstva, nas prepričujejo. V resnici pa gre vedno za ohranjanje polnih korit, pri katerih se ti »strokovnjaki« napajajo. Politikov, seveda niti ne omenjam, oni nas za nekaj novih oblek, čevljev in dobro plačo v Bruslju prodajo v celoti …

Vse pa se začne pri tako majhnih stvareh, kot so spolzka tla pred našim/vašim vhodom v stolpnico. Ker molčimo, na koncu plačamo polno ceno.

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, maj 2014
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 15.05.2014

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, maj 2014


Telefon je močno prodajno orodje. Vendar morate biti v dobri formi, če želite biti uspešni.

Kaj pravite na 11 minut brezplačnih nasvetov o telefonski prodaji iz ust človeka, ki vodi ekipo dvesto prodajalcev, ki mesečno opravijo 100.000 pogovorov s Slovenci?

Ja, tega se ne splača zamuditi!

Ogled prijazno svetujem vsem, ki želite prodati več. Med drugim boste tudi izvedeli, katera fraza v telefonski prodaji preverjeno vedno deluje …

V oddaji, ki je bila na TV Vaš kanal predvajana včeraj zvečer, boste izvedeli še kopico drugih koristnih nasvetov. Kot bi gledali 30-minutni seminar o marketingu in prodaji. Vabljeni k ogledu.

Mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje!
Dnevnik guruja
14.05.2014

Mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje!

Z mrežnim marketingom sem se prvič srečal leta 1989. Vodil sem prodajo v 3 mrežnomarketinških podjetjih v treh državah, leta 1995 sem napisal 3 knjige o tem področju.

Vendar sem šele prejšnjo soboto, na 15. obletnici delovanja enega izmed slovenskih mrežnomarketinških podjetij dojel, da ta posel ne bo nikoli tako velik, kakor nekateri mislijo, da bo. Verjetno je bilo v dvorani okoli 300 navdušenih ljudi. Večina starejših od 50 let. Ni v vseh mrežnomarketinških podjetjih tako, v nekaterih prevladujejo ženske, v drugih moški, v tretjih starejši, mlajši …

cali2

Skratka, dvorana je bila polna entuziastov. Vsi verjamejo v svoje izdelke in poslovno priložnost. Vsi si z veseljem vzamejo čas za izobraževanje, za sestanke. Vsi radi pridejo na oder in pred 300 ljudmi povedo svojo zgodbo. Ne bojijo se nastopanja v javnosti. Vsi ploskajo in se iskreno veselijo uspeha svojih sodelavcev. Čudovito vzdušje.

Sedaj pa primerjajmo to vzdušje z običajnimi podjetji. Kot veste, sem osebno šolal že več kot 80.000 ljudi. V 13 različnih državah. Junija bom na ta spisek dodal še 14. državo, saj grem na predavateljsko turnejo po Češki (v Pragi bom predaval prvič) in Poljski. Pogosto šolam zaposlene v podjetjih po naročilu direktorja. Zaposleni pa niso vedno navdušeni, da morajo na seminar, sploh če je zunaj delovnega časa. Pritožujejo se nad kakovostjo izdelkov podjetja, ki jim daje plačo. Tarnajo, da imajo previsoke cene, nekateri celo pravijo, da bi še sami raje kupili pri konkurenci. Zaposleni sovražijo šefa, svojim sodelavcem ne privoščijo pohvale ali napredovanja.

Kako je to mogoče? V mrežnomarketinških podjetjih vlada prijetno vzdušje, vsi verjamejo v izdelke, ki jih prodajajo, in vsi so zadovoljni, pa kljub temu nikoli ne bo postal prevladujoči način prodaje.

Kakšno je moje novo spoznanje?

Na tem svetu velja »pravilo 80/20«.

Zanj ste zagotovo že slišali, a čisto preprosto povedano, to na primer pomeni, da 80 % svojih oblačil v omari praktično nikoli ne oblečete, večino časa nosite samo 20 % oblačil, ki jih imate. Če ponovno uporabimo taisto formulo, ugotovimo, da tudi teh 20 % oblačil ne nosite enakomerno, temveč 4 % oblek nosite še pogosteje kot druge.

V prodaji je podobno. Če ima podjetje 100 prodajalcev, jih 20 izmed njih ustvari 80 % vsega prometa.

In zakaj mrežni marketing ne bo množičen posel?

Ker je na tem svetu premalo kakovostnih ljudi, da bi to lahko bil množičen posel!

Od 100 ljudi jih ima morda 20 dovolj volje, znanja, želje, da se sploh lotijo česa novega. Največ štirje od stotih imajo voljo, znanje, željo in vztrajnost, da jim res uspe. En sam odstotek je tistih, ki zares izkoristijo vse svoje sposobnosti, ki se ne pustijo motiti in na koncu ustvarijo veliko zgodbo.

Ker ni dovolj pridnih, prijaznih, motiviranih, sposobnih ljudi, mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje.

Ali to pomeni, da se z mrežnim marketingom ne splača ukvarjati? Nikakor ne. Pomeni samo, da so vam vsa vrata odprta na stežaj, samo če želite biti med opisanimi 20 %, 4 % ali 1 %. Samo želeti si morate dovolj, delati in vztrajati morate. Dobra novica je tudi ta, da konkurenca res ni huda, večina ljudi preprosto nima volje, da bi sama odločala o svojem uspehu, da bi sama poskrbela za svojo neodvisnost.

cali1

Spoštovanje do vseh, ki so pridni, vztrajni, prijazni, motivirani.

 

*fotograjije iz Calivitine slavnostne konference in večerje ob 15. letnici delovanja

Obisk v Steklarni Hrasatnik
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 13.05.2014

Obisk v Steklarni Hrasatnik

Danes sta moja sinova špricala šolo. In to zaradi mene. Ob 9.00 sem ju vzel iz šole in ju odpeljal v Steklarno Hrastnik. Ker so v Steklarni imeli dan odprtih vrat.

Odločil sem se, da je za sinova dobro, če vidita, kako se izdelujejo kozarci, steklenice, vaze … In tudi, da vidita, kako izgleda pravo delo v proizvodnji. Sam sem si zelo dobro zapomnil teden dni obvezne prakse, ko sem v takratni Iskri delal vijake. Opis tovarne je eno, če vse vidiš v živo, pa nekaj drugega.

stekl1

No, sinova sta bila navdušena, naredili smo nekaj fotografij, v razredu pa bosta sošolcem  poročala o našem današnjem obisku. Vsekakor sta se veliko naučila in še dolgo ne bosta pozabila današnjega ogleda. Jasno jima je tudi, kako se delajo izdelki iz stekla.

stekl2

Med ogledom je mlajši sin izrekel tudi tale stavek: »Tati, a ni delat tukaj mal naporno? Pa tud vroče in hrupno je …«

stekl3

En sam takšen obisk otroka nauči več kot desetkrat prebrana stran v učbeniku. Sedaj vesta, kako nastajajo kozarci.

 

 

Ulični prodajalec
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 12.05.2014

Ulični prodajalec


Med prvomajskimi prazniki smo bili s skupino podjetnikov na marketinškem križarjenju po Sredozemlju. Že tretjem po vrsti. Gre za kombinacijo marketinških predavanj in uživanja na križarjenju.

Med postankom v Atenah sem se zagovoril z gospodom, ki ga vidite na spodnji sliki.

Govori angleško, francosko, italijansko, grško, nemško. Ko je bil star 17 let, so se s starši (Grki) vrnili iz Kanade v Grčijo in od takrat do danes je njegova naloga stati pred lokalom in v lokal vabiti mimohodeče sprehajalce.

Pri svojem poslu je zelo uspešen. Tudi naša družina se je posladkala prav v »njegovem« lokalu. Opazoval sem ga pri delu in ga vprašal, v čem misli, da je skrivnost njegovega uspeha. Kljub hudi konkurenci je kar dobro polnil lokal, ki ni bil nič posebnega.

ulicni1

»Kaj mi je povedal super ulični prodajalec s 33 leti izkušenj?«

Ko sem ga vprašal, od česa je odvisno, ali bo nekdo sprejel njegovo vabilo ali ne, je povedal, da je pomembno troje:

·         Energija. Če verjameš vase,  če si poln entuziazma, to mimoidoči opazijo in začutijo.

·         Veliko je odvisno od pravilne izbire. Pravi, da se je sčasoma naučil ugotoviti, ali je nekdo že jedel, pravkar popil kavo ali pa še išče pravi lokal. Skratka, z večletnimi izkušnjami izostriš nos za potencialne stranke.

·         Pomemben je prvi stavek, nagovor, pristop. Zanimivo je, da on k vsem pristopa s kupom razglednic v roki. Razglednice, na katerih je naslikan lokal, so samo nekaj, kar pritegne pozornost, nekaj, s čimer si kupi sekundo ali dve, da lahko začne pogovor.

Torej, prava izbira ciljne skupine, vera vase in dober prvi stavek. Nič revolucionarnega na prvi pogled. Ampak po 33 letih vaje je vse videti enostavno. Pri profesionalcih je na videz vse lahkotno, enostavno.

Vem, da tudi v vašem podjetju prodajate. Včasih bolj, včasih manj uspešno. Vsak dober prodajalec rad prisluhne nasvetom, ki mu lahko pomagajo z manj dela prodati več.

ulicni2

»Šef je na splošno zadovoljen z učinkom prodajalca, čeprav je pripomnil, da je bil v času, ko smo posneli to sliko, prodajalec še malo pod planom.«

Pogosto so tudi mnenja šefov in prodajalcev različna. Prodajalčev šef (močnejši možak na sliki) mi je povedal, da je prodajalec kar dober, ampak da je danes malenkost pod planom. Da se mora še malo bolj potruditi … Zveni znano, kajneda?

Če ste odločeni prodati več, in to z manj dela, imam za vas pravi način. Še posebej za tiste, ki pri prodaji kdaj pa kdaj v roke vzamete telefon in pokličete potencialno ali stalno stranko. Si predstavljate, kaj bi bilo, če bi samo za 15 % povečali učinkovitost svojih prodajnih klicev?

Ja, je možno, in to lahko naredite zelo hitro. Kliknite tukaj.

 

na vrh