Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Tiskani oglasi ne delujejo več?
  Veliko se je spremenilo v zadnjih desetletjih ... Pred kratkim sem šolal prodajalce oglasnega prostora, ki so se pritoževali, da stranke ne ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Another drink?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 07.03.2019

Another drink?

Pravkar sem se vrnil z marketinškega križarjenja po Karibih. Malo sem predaval, malo pa sem užival v toplem karibskem vremenu.
In v tem uživaškem delu potovanja so me prijazne natakarice in natakarji spomnili na zmagoviti prodajni stavek, ki vedno in povsod deluje. Tudi v vaši panogi!

pina1

»Would you guys want another drink?« ali pa »Another beer, Mister?« ali pa »Few more pina coladas?« ali še kašna druga različica enega in istega vprašanja.

Ker vprašajo, dobijo dodatno naročilo. Če ne bi vprašali, bi bilo dodatnih naročil manj.

Kaj pa vi, vprašate za naročilo ali čakate, da se stranka sama spomni?
Če boste prevzeli pobudo in vprašali, boste dobili več naročil, prodali boste več. Torej?

pina2

P. S. Fotografija je iz San Juana – spominska plošča je na hiši Barrachina, kjer si je leta 1963 Don Ramon Porta's Mignot izmislil pina colado.

Niso plačevali davkov
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 19.01.2019

Niso plačevali davkov

Moji predniki so bili dobri prodajalci. Cesarja Friderika III. so prepričali, da jim je pustil prodajati, ne da bi morali plačevati davke.

Kako?

Nemški cesar Friderik III. je leta 1492 Kostelcem izdal krošnjarski patent oziroma pravico do trgovanja brez plačila davkov. Razlog so bile takratne razmere na kočevsko-ribniškem območju: slabe letine, vpadi Turkov in pritiski cehov.

potni

Tudi moj stari oče se je vsako zimo odpravil na krošnjarski pohod. Poglejte fotografijo njegovega potnega lista, ki ga je uporabljal pred drugo svetovno vojno. Kot vidite, je bil dokument v slovenščini. Kralj Aleksander je vedel, da imamo Slovenci radi svoj jezik. Ni pa bilo v potnem listu fotografije starega očeta, temveč samo njegov opis.

Zakaj vam pišem o tem?

Ker je včasih dobro prebrati kakšno uporabno zanimivost.
In ker želim vas in vaše prodajalce naučiti vsaj tako dobro prodajati, kot so to počeli moji predniki.

Krošnjarji niso imel nalepk s cenami na izdelkih, ampak so se z vsakim kupcem posebej pogajali o ceni. Tisti, ki so prodali dražje in več, so živeli bolje. Tako je bilo včasih.

Tudi danes se splača naučiti dobro prodajati. Ker dobri prodajalci zaslužijo več. S pravim treningom in poznavanjem prodajne psihologije boste tudi vi prodali več in dražje.

Kako?

Za vas sem pripravil program, na katerem boste garantirano dobili prave odgovore. Zagotavljam vam, da se boste s prijavo na ta program, dobro odločili.

Kliknite na to objavo. http://www.lisac-lisac.si/seminarji/prodaja1na1/

 

 
Pokvarjen mikser
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 05.01.2019

Pokvarjen mikser

 mikser

Pokvaril se nam je mikser, pravzaprav posoda mikserja. O tem sem na Facebooku objavil kratek zapis z naslednjo vsebino:

»Šok. Danes sem v popravilo peljal mikser. Pet let star. Na zaslonu je zapisano, da je naredil že nekaj več kot 1700 smutijev, sladoledov … V trgovini kjer sem ga kupil (ne na kakšnem odročnem servisu), so mi pokvarjeno posodo, zamenjali z novo. Mikser dela kot nov. Čakam na račun. S prodajalcem klepetava in klepetava, on pa nič. Ker se mi je že mudilo, mu rečem, če mi lahko računa, ker se mi mudi. On pa: »Aparat je še v garanciji, 7 let garancije. Ta zamenjava je zato brezplačna. Prinesite še drugo posodo in v ponedeljek vam še tisto zamenjam.« 
Če bom še kdaj kupoval mikser, veste kje ga bom kupil. In o tej izkušnji bomo s prijatelji še govorili, govorili.«

Veste kaj je pa glavni šok tega zapisa?

To, da je nanj reagiralo več kot 200 ljudi, da so zapis desetkrat delili. Povzetek zapisa pa se je pojavil tudi na enem spletnem portalu … V več kot 60 komentarjih so vsi hvalili prodajalca teh mikserjev in najmanj štirje so rekli, da so imeli s tem mikserjem enako pozitivno izkušnjo.

Marketinški nauk?

1.     Bolje je prodajati dražje, kot pa poceni. Če prodajate dražje, vam ostane več. In ker vam več ostane, lahko za stranke res dobro poskrbite. Takšen mikser stane več kot 700 evrov. Posoda, ki so mi jo brezplačno zamenjali stane več kot 100 evrov. Seveda je nabavna vrednost posode precej nižja. In če so pri prodaji mikserja zaslužili recimo 400 evrov, mi lahko zamenjajo kar nekaj posod, pa bodo še na plusu. Če pa prodajate poceni, ni denarja za garancije, za darila za kupce, za boljšo storitev.

 

2.     Priporočila so zelo močno marketinško orodje. Danes pa ljudje priporočajo samo, če so res zadovoljni, če so pozitivno presenečeni. Dobra podjetja imajo sistem, proces za obravnavanje kupcev PO NAKUPU. Sploh v današnjih časih, ko negativna in pozitivna mnenja po spletu zelo hitro potujejo, je še bolj pomembno, da poskrbimo za odlično storitev.

 

Magnifico ima jajca
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 26.12.2018

Magnifico ima jajca

Magnifico!

Poglejte kaj sem o njem zapisal leta 2004:

STE DOVOLJ ČUSTVENI?

Ste že slišali, da čustva prodajajo? Prodajati morate čustva, z logiko pa je potrebno nakupno odločitev samo upravičiti.

V marketinških učbenikih in priročnikih nas profesorji učijo, da je v marketingu potrebno igrati na čustva.

Problem je v tem, da povezave med čustvi in marketingom profesorji ne znajo pojasniti na vsem razumljiv račun.

Prav imajo, ko pravijo, da čustva prodajajo, kaj pa s tem v resnici mislijo in kako lahko za povečanje prodaje čustva uporabite tudi vi?

Sedaj vam bom zadevo pojasnil kratko in jedrnato. Tako, da si boste zapomnili enkrat za vselej. Lekcije, ki jo boste prebrali v nekaj naslednjih minutah, ne boste pozabili.

Nikoli.

Kaj mislite, zakaj sem bil na Visoki strokovni šoli za podjetnike (Gea College) že dvakrat izbran za najboljšega profesorja leta?

Jaz mislim, da enostavno zato, ker študentom snov razlagam v obliki zgodbic, ki si jih je zelo enostavno zapomniti. Če hodijo na moja predavanja, si z nekaj malega zapiski lahko zapomnijo večino povedanega.

Z najmanj učenja se naučijo največ.

Ni čudno, da je študentom to všeč. Pravzaprav podpiram njihovo lenobo.

Tako kot so ljudem všeč shujševalne kure, kjer lahko jedo kar koli v neomejenih količinah. Problem pri takšnih shujševalnih kurah je, da se sicer dobro prodajajo, delujejo pa ne.

Moji nasveti pa so enostavni in delujejo.

Če bi predaval recimo o čustvih in marketingu, bi bilo dovolj (za šestico seveda), če bi si študent v svoje zapiske zapisal:

Peder.

Ali pa recimo Čefur, tudi Magnifico in Hir aj kom hir aj go bi bilo kar v redu.

 

magnifico

 

Zakaj je Magnifico uspel?

Razlogov je seveda več. Ampak danes govorimo o čustvih in o tem, kako s pomočjo pritiskanja na prave gumbe prodati več.

Pritiskanje na čustva deluje.

Bi Magnifico uspel, če bi se imenoval samo Robert Pešut?

Bi bil njegov komad Magnifico je Peder enako uspešen, če bi bil naslov pesmi Robert je homoseksualec?

Južnjak ni enako kot Bosanc in Čefur je nekaj drugega kot eno in drugo.

Vsaka beseda ima točno določen čustveni pomen in naboj.

Vsaka beseda že sama po sebi govori svojo zgodbo. Zato je izjemno pomembno, katere besede uporabljate. Naj vam to povem še malce drugače:

»Za vaš uspeh je kritično, pravzaprav urgentno pomembno, katere besede uporabljate.«

Magnifico je izbral prave besede – čustveno nabite besede, ki veliko povedo in ob katerih je težko ostati ravnodušen.

Magnifico vam je lahko všeč, ali pa ga sovražite. Najtežje pa ga je ne opaziti, najtežje je ostati ravnodušen.

Sedaj razumete, zakaj so čustva tako pomembna in kako s pomočjo čustev vplivati na prodajo?

Upam, da vsaj malo cenite, da sem vam zadevo razložil na tako jasen in enostaven način, da te lekcije ne boste nikoli pozabili.

No, za vsak primer skupaj poglejmo še nekaj bolj ali manj relevantnih primerov.

Moja žena in njena prijateljica sta se pred leti, ko sta bili še obe samski pogovarjali o tem, kakšne možnosti ima pri fantih ena in kakšne druga.

Alenka je razočarano ugotovila, da ima moja žena veliko večje možnosti in da ona v primerjavi z njo nima šans.

Le zakaj, saj je Alenka vendar atraktivna blondinka?

Alenka je imela naslednjo teorijo: Prvi vtis je najpomembnejši (in tu se moramo z njo vsi strinjati). In ti, moja prijateljica, narediš vedno veliko boljši prvi vtis. Že, ko se predstaviš, si človek predstavlja čisto nekaj drugega, kot pa ko se predstavim sama.

No, pa poglejmo, ali je imela prav. Kako sta se predstavljali obe gospodični?

Živjo, jaz sem Alenka, bibliotekarka.

Na kaj ste pomislili? Na ne preveč atraktivno punco z očali, ki cele dneve preždi v službi med zaprašenimi knjigami? Dolgčas na kvadrat.

Sedaj pa poslušajte tole.

Živjo, sem Natalie, prevajalka, italijanistka.

Hej, gre za mojo ženo in Korak pred konkurenco, ki ga jaz izdajam. Če ste torej pomislili na kakšno neumnost, naj vas bo sram.

Glede na to, da je Natalie moja žena, je jasno, na katero predstavitev sem padel jaz. Se strinjate, da so besede pomembne? Se strinjate, da nam besede lahko spremenijo razpoloženje (celo življenje!)?

Sicer pa bi tudi Alenka lahko povedala, da je profesorica angleščine (aha, že vidim, da si sedaj predstavljate čisto drugačno osebo kot zaprašeno knjižničarko).

Besede, s katerimi se predstavljamo osebno ali poslovno, na srečo izbiramo sami. Čisto od nas samih je odvisno, katere besede bomo uporabili.

Robert se je odločil, da bo Magnifico, peder, čefur in da bo v zadnjem albumu z naslovom Import Export zapel Hir aj kam hir aj go.

Izbral je prave besede.

Prevaranti
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 11.12.2018

Prevaranti

Zadnje čase veliko berem o takšnih ali drugačnih prevarantih. Prevaranti nas lahko ogromno naučijo o psihologiji prodaje. Zadnja dva, ki sem ju ujel na radar.

low

Prvi je Jho Low, malezijski prevarant, ki je ukradel okoli 5 milijard dolarjev.

diners

Danes pa sem v hrvaškem časopisu Nedeljni Jutranji prebral, da je srbski direktor Dinersa hrvaškemu Dinersu (oziroma lastniku franšize Erste Bank) ukradel 20 milijonov evrov. In to na čisto preprost način … Ponaredil je bilance. Za 7 milijonov evrov je zmanjšal obveznosti do dobaviteljev, za 12 milijonov evrov je povečal terjatve do kupcev in za 685.00 evrov zmanjšal obveznosti do članov. Kupec (Erste Card Club) je prevaro ugotovil dan po nakupu srbskega Dinersa … Vem, vem podjetje so kupovali na Bolhi po sistemu videno kupljeno …

Skupne značilnosti omenjenih dveh (in večine drugih večjih prevar)? Pohlep, pohlep, pohlep. Dodatno pa še pokvarjeni politiki, podkupljivi bankirji, nesposobni in podkupljivi revizorji, zloraba moči avtoritete (»za vsem stoji država«, »revidirano od ene od štirih največjih revizorskih družb«, »gre za uglednega, poštenega državljana« …).

Psihologija prodaje 101: uporabi moč avtoritete, zavedaj se moči delovanja psihološkega sprožilca pohlep, uporabi moč pričanj zadovoljnih strank, referenc.

prevara1

Skupna značilnost praktično vseh večjih prevar, ki so se zgodile v zadnjih 50 letih na tem planetu? Brez pomoči bankirjev ne bi šlo, kljub vsemu pa bankirje zelo redko pošljejo v zapor. Bankirji jo vedno odnesejo s plačilom denarne kazni (a ne iz scojega žepa).

Tiskani oglasi ne delujejo več?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 26.03.2018

Tiskani oglasi ne delujejo več?

 fb

Veliko se je spremenilo v zadnjih desetletjih ... Pred kratkim sem šolal prodajalce oglasnega prostora, ki so se pritoževali, da stranke ne verjamejo, da so tiskani oglasi še vedno učinkoviti. Res je, da odziv ni več takšen, kot je bil recimo leta 1992. Vendar pa s pravim prostopom lahko tudi s tiskanimi oglasi zaslužimo. 

Poglejte, še Facebook je objavil serijo celostranskih oglasov. Facebook? Oni pa ja imajo svoj medij s katerim bi nam lahko vsem povedali kar imajo za povedati. Pa so se vseeno odločili za časopisne oglase. Premislite zakaj.

Cena?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 08.03.2018

Cena?

V sredo sem med predavanjem na Gea Collegu študentom dal nalogo, naj napišejo 15 izdelkov ali storitev, ki so jih kupili v zadnjih dveh tednih (ok, fantje v  zadnjih dveh letih). Poleg vsakega izdelka so morali napisati, kje so ga kupili in ZAKAJ ravno tam. Potem smo skupaj pogledali razloge za njihove nakupe. V razredu je bilo približno 25 študentov in niti eden ni niti pri enem nakupu na prvo mesto kot razlog nakupa omenil cene!

geacene

Prevladujoči razlogi so bili navada, priporočilo, lokacija, ekskluzivna ponudba … Nauk? Podjetniki vse prevečkrat želijo povečati prodajo z nižanjem cen … Kot vidimo, cena skoraj nikoli ni glavni razlog za nakup oziroma nenakup. Za vas sem pripravil webinar, na katerem bom govoril, kako pravilno postavite ceno svojemu izdelku ali storitvi.

Fotografije golih deklet včasih in danes
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 08.03.2018

Fotografije golih deklet včasih in danes

Razlika med uporabo golega dekleta leta 2018 in leta 2006

Včeraj sem po dolgem času spet prelistal Slovenske Novice. Prebral sem šale na zadnji strani in vremensko napoved, potem pa je se je moje oko ustavilo na fotografiji »zapeljivke dneva«. Saj veste, vsak dan na sredini časopisa objavijo sliko golega dekleta.

Moje pozorno marketinško oko je opazilo veliko spremembo. Fotografija golega dekleta je v Slovenskih novicah že standard. Samo včasih so pod sliko objavili tekst kakšnega pregovora. Preberite, kaj sem o tem zapisal na svojem blogu leta 2006:

»Praktično nemogoče je pogledati sliko lepega, mladega, golega dekleta v Slovenskih Novicah, ne da bi prebrali pregovor pod sliko. Se strinjate, mar ne? Oko vam nehote zaide na pregovor. Kljub sliki lepega mladega dekleta, vi berete pregovor … 

Nauk? 

Uporabljate slike, ki pritegnejo pozornost in pod slike nekaj pametnega napišite. 

Če v vašem prospektu pod slikami niste nič napisali, delate napako. Če prodajate viličarje in ste pod sliko viličarja napisali oznako modela, delate napako. Rekel sem, da morate pod sliko napisati nekaj pametnega! Napišite raje: »Model z najmanjšo porabo v svojem razredu« ali »Naš najbolje prodajani model.« Pod sliko vedno napišite nekaj, kar želite, da si stranke zapomnijo. 

Teksti pod slikami so zelo, zelo pomembni! Spomnite se na ta nasvet, ko boste brali pregovor pod sliko mladega, lepega, golega dekleta.«

nagica1 

prej         

nagica2

potem

Podpis pod fotografijo je zelo težko spregledati, mar ne? 

V Slovenskih novicah so se zavedeli, da najbolj dragoceni in brani del strani (podpis pod fotografijo golega dekleta) slabo izkoriščajo. Od tega, da bralci preberejo pregovor, ni prihodkov. Zato so začeli prostor pod fotografijo prodajati. Sedaj vas namesto pregovora pod fotografijo čaka oglas za SEX TABLETE.

Nauk vsega skupaj?

Uporabljajte slike, ki pritegnejo pozornost, in ne pozabite pod sliko napisati nekaj, kar bo prodajajo vaše izdelke ali storitve.

P. P. S. Bi šli z mano na marketinško križarjenje, če bi vas povabil?  

Intervju
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 12.02.2018

Intervju

 

Poglejte kratek intervju z mano. Nekaj tem iz intervjuja:

 

  • Kaj narediti za povečanje prodaje?
  • Kako pripraviti prodajalce, da bodo prodali več?
  • Kakšno je resnično stanje v prodaji v Sloveniji?
  • Razmerje med dobrimi in slabimi prodajalci – koliko je dobrih, koliko slabih?
  • Kaj narediti, če prodajalci niso učinkoviti?
  • Kako lahko povečamo učinkovitost celotne ekipe prodajalcev?
  • Kako prepoznati dobrega prodajalca?
  • Najpogostejša napaka prodajalcev?
  • Zakaj prodajalci ne zaključijo prodaje, se bojijo zaključiti prodajo?
  • Poznate najpogostejše ugovore svojih kupcev?
  • Kako agresiven naj bo prodajalec?
  • Katerih prodajalcev ne maramo?
  • Kaj loči dobrega od slabih prodajalcev?
  • Kako takoj vzpostaviti odličen stik s kupci?
  • Kako motivirati prodajalce? Je pritisk dober?
  • Kako spremljati prodajalce? Kaj naj merimo?
  • Kaj je cona udobja pri prodajnih ekipah?
  • Katre prodajalce je treba zamenjati?
  • Zakaj prodajalci ne poslušajo?
  • Kaj je prodajni proces? Kako prodajni proces izboljšamo?
  • Kaj dober marketing naredi za prodajalce?
  • Kako naj prodajalec nadaljuje marketinško zgodbo?
  • Kako se soočiti s pritiski na ceno?
  • Zakaj šolati prodajalce?
  • Specializacija in širina v prodaji?
  • Kdaj in kako vam lahko pomaga svetovalec? Kako ga izbrati?

 

 

Marco Bragadino in njegov ICO
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 28.01.2018

Marco Bragadino in njegov ICO

marco

Marco Bragadino je bil dober prodajalec. Vedel je, da moraš ponuditi tisto, kar si vroče želijo. Benetke so v Bragadinovih časih izgubljale sijaj. In jim je obljubil stare dobre čase. Trdil je, da zna narediti zlato. Benečani so se odločili, da Bragadinov ICO (pardon, alkimistične raziskave) financirajo. Ker dolgo časa ni bilo rezultatov, so postali nestrpni. Marco pa je pravi čas pobegnil. Potem je isti manever ponovil v Munchnu. Tam so tudi vložili v njegov ICO (pardon, alkimistične raziskave). Ker ni bilo rezultatov, so ga Nemci obglavili. Nauk. Če želite prodati, morate obljubiti tisto, kar si stranke želijo. Fino je, če obljube izpolnite. 

Novoletni cilji in prodaja
Dnevnik guruja
15.01.2018

Novoletni cilji in prodaja

Novoletni cilji in prodaja.

Za uspešno 2018, kliknite tukaj!

 

 

Moj stari čevelj
Dnevnik guruja
19.12.2017

Moj stari čevelj

Zgodba o čevlju letnik 2008

Ročno, po naročilu izdelan čevelj, usnjen, z dodatki iz kevlarja, se je po 10 letih zbudil in zame in za vas pripravil marketinško lekcijo.

Gre za nasvet, ki ga boste z lahkoto izvedli in vam bo garantirano povečal prodajo in dobiček.

In to v nekaj dneh po izvedbi!

Prejšnji teden se je čevelj nenapovedano oglasil in me presenetil.

Zato vam zgodbo o tem čevlju enostavno moram povedati …

Na brezplačnem webinarju z naslovom »moj stari čevelj«.

 

Marketinška analiza "finančne industrije"
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 08.12.2017

Marketinška analiza "finančne industrije"

Zadnje čase se spet veliko piše in govori o financah in finančni pismenosti. Strinjam se, da bi bilo prav, če bi ljudje o tej temi vedeli več. Tudi v šoli bi lahko učence in dijake učili o tem, kako naj pametno ravnajo s svojim denarjem. V nadaljevanju moj marketinško-prodajni komentar o tem, kako s strankami ravna »finančna industrija«.

Torej, kaj si »finančna industrija« želi od strank?

Tri velike želje ima.

Najprej si želijo, da ste aktivna stranka oziroma aktiven investitor. Če kupite delnice (ali kakšen drug finančni inštrument) enkrat in potem mirujete 10 let, za finančno industrijo niste zanimivi. Potrebujejo stranke, ki so ves čas v strahu in paniki in zato čim večkrat kupujejo in prodajajo. Od aktivnih strank nekaj zaslužijo, od neaktivnih praktično nič. Zadnjič sem bil na predavanju, kjer je slovenski finančni strokovnjak (lastnik podjetja, ki se ukvarja izključno s financami) razlagal, kako neodgovorni so nekateri vlagatelji. Za primer je opisal vlagatelja, ki je junija dobro zaslužil (prodal delnice v pravem trenutku), potem pa od junija do danes ni naredil še ničesar. Sami izgovori so ga, najprej dopusti, potem službena pot, nujno popravilo strehe na hiši … Skratka, »len« investitor, ki ravna nespametno. Jasno, da je predavatelj kritiziral neaktivnega vlagatelja – od takšnih ni zaslužka.

Drugič, »finančna industrija« želi, da redno spremljate novice in se odločate na podlagi trenutnih novic. Sedaj vsi govorijo o bitcoinu. Ste zamudili vlak, je pravi čas, da skočite na vlak … Finančna industrija vas želi z dnevnimi novicami držati v strahu. Najbolje, da ste ves čas na robu panike in da se obnašate kot izgubljeni turist v puščavi, ki nekaj časa hodi v eno smer, potem pa si premisli in gre v drugo … Zato ima vaš zaupanja vredni finančni svetovalec ves čas na zalogi pomembne časovno občutljive informacije – reagirati je treba hitro, ker sicer utegne biti prepozno. Saj veste – prva njihova želja, zanje ste nekaj vredni samo, če ste aktivni.

Tretjič, tudi v finančni industriji odlično deluje čarobna marketinška beseda NOVO. Za vas imajo vedno kaj novega, nekaj, s čimer boste z manj tveganja zaslužili več. Vedno znova kreirajo nove produkte ali pa iz naftalina privlečejo stare dobre naložbe. Spet želja iz prve točke – povečati vašo aktivnost kot vlagatelja.

Opazujte jih in boste videli, da gre ves čas za aktivnost, željo po tem, da delujete na podlagi aktualnih svežih informacij in da imajo za vas vedno nekaj novega. Pa veliko sreče pri investiranju. Svojega prodajalca (pardon, svetovalca) vseeno vprašajte, kako to, da si tako želi vaših evrov. Če pa je vendar najslabša star na tem planetu imeti te nič vredne evre …

Na finance se ne spoznam, vem pa nekaj o marketingu in prodaji. Deloval sem vsaj v 100 različnih panogah in imam približno sliko, za kaj gre v posameznih panogah. Danes sem samo opisal, kako deluje finančna industrija. To so trgovci z novci, ki si želijo, da čim večkrat kupite in prodate, ker zaslužijo z vsakim vašim nakupom in prodajo.

Odkar v našem podjetju organiziramo seminarje in delavnice, v dvorani vedno obesimo velik napis, na katerem piše: »Investirajte vase, razen če mislite, da ste slaba naložba.« Priznam, tudi industrija, v kateri večinoma delujem (izobraževanje, svetovanje), si želi čim bolj aktivne stranke. Če ste bili na enem samem seminarju in ste prebrali eno samo knjigo, me ne zanimate. Če pa veliko investirate v svoje znanje, ste moja idealna stranka. Velik plus moje panoge pa je v tem, da še nihče ni bankrotiral zaradi preveč prebranih knjig in preveč učenja.

 

Zastonj torej brezplačno
Dnevnik guruja
10.11.2017

Zastonj torej brezplačno

zastonj

Zbiranje podatkov o potencialnih strankah s pomočjo vabe (brezplačnega darila), ni nič novega. V marketingu in prodaji zmagujejo tisti, ki znajo v pravem trenutku uporabiti prava (že zdavnaj odkrita) orodja. Objavljeno v Slovencu 25. oktobra 1909 (klik na sliko za povečanje Zastonj oglasa).

FirmaKids in ŠKL
Dnevnik guruja
05.11.2017

FirmaKids in ŠKL

O naši igri FirmaKids na TV ŠKL.

Katalog promocijskih in poslovnih daril
Dnevnik guruja
11.10.2017

Katalog promocijskih in poslovnih daril

Dobil prvi letošnji katalog poslovnih in promocijskih daril. Seveda brez spremnega dopisa. To je podobno, kot, če bi vam prodajalec v trgovini brez besed samo pokazal izdelek ...

Ne pošiljajte samo katalogov, prospektov. Dodajte prodajno pismo, ki je v resnici nagovor prodajalca. V prodajno pismo napišite to kar bi rekel prodajalec, ko bi vam v živo prodajal izdelek.

Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 26.09.2017

Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja

laura

Laura Unuk je danes osvojila naslov mladinske svetovne šahovske prvakinje. Ponosen, ker Laura pozna in igra našo podjetniško igro Firma Kids (www.firmakids.com).

Beer Bulli
Dnevnik guruja
26.09.2017

Beer Bulli

 

Tokrat sem pomagal pri prenovi kombija. V posnetku sta tudi vsaj dva marketinška nasveta - tudi o tem, kako pravilno postaviti ceno.

Naš kuža in koze
Dnevnik guruja
09.05.2017

Naš kuža in koze

 Naš kuža in koze

Naš kužek je svoje poznanstvo s kozami začel precej nesrečno. S smrčkom se je dotaknil električne mreže, s katero so ograjene koze. Bolečino je povezal s temi »čudnimi živalmi«, ki so pred kratkim prišle k hiši. Koz se je bal, niti na 10 metrov se jim ni upal približati.

Kako sem rešil težavico?

Na povodcu sem ga pripeljal h kozam in poskrbel, da se jim je približal. Vajo sva nekajkrat ponovila in pri kozah ostala vsakič malo dlje. Poskrbel sem tudi za to, da je bilo srečanje intenzivno in se je na koncu že igral z njimi.

Ko se je pogosteje in dlje časa intenzivno družil s kozami, se jih ni več bal. Nasprotno, postale so njegove prijateljice.

Morda kakšen namig za prodajalce?

Če želite kaj prodati, pomaga, če pridete v bližino strank. Če pride do osebnega kontakta, morate biti s stranko pogosto v stiku. Pomaga tudi, če je stik intenziven, če se vi ukvarjate s stranko in stranka z vami. 

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Dnevnik guruja
01.09.2016

Pogovor s prodajalcem rekorderjem

Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to uspelo, kaj se lahko iz njegovega primera naučimo vsi, ki se ukvarjamo s prodajo in marketingom?  Kliknite in poglejte posnetek.   

постельное белье Киев

Naredili so mi dan!
Dnevnik guruja
06.06.2016

Naredili so mi dan!

 mos

S to sliko me je po delavnici razveselila ekipa Celjskega Sejma,

Lep je delati z motiviranimi ljudmi dobre volje.

Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
Dnevnik guruja
27.12.2015

Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?

Na Facebooku sem prejšnji teden opazil zanimiv video. V posnetku lahko prvo minuto gledamo levinjo, ki opazuje ogromno čredo gnujev. Gnuji tečejo dobesedno nekaj centimetrov pred njenim lačnim gobcem.

Levinja »agresivno čaka« in se ne more odločiti, katero žival bi zagrabila. Potem pa se od nikoder pojavi lev in upleni prvo žival, ki mu pade pod kremplje.

Lev ni »agresivno čakal«, temveč je, ko je videl, da ima priložnost, takoj ukrepal.

Pa vi? Ste bolj podobni levinji ali levu? In kaj, če se vaša konkurenca obnaša kot lev?

Sam veliko delam s prodajalci in povem vam, da mnogi izvajajo strategijo »agresivnega čakanja na klic stranke«, namesto da bi se aktivno lotili prodajanja. Mnogi podjetniki izvajajo strategijo »agresivnega čakanja na boljše čase«, namesto da bi ukrepali.

Za vse, ki imate dovolj »agresivnega čakanja«, sem pripravil nekaj posebnega. Brezplačno 4-urno delavnico (vrednost 250 evrov, vendar za vas vstopnine ni – samo hitro, brez agresivnega čakanja, se morate prijaviti), na kateri vam bom povedal in pokazal, kako lahko v letu 2016 zaslužite dodatnih 1.000 evrov mesečno.

Bi vam dodatnih 1.000 evrov dobička mesečno prišlo prav?

Seveda.

Govoriva o dodatnem dobičku v vašem poslu, v vašem podjetju, v dejavnosti, ki jo že opravljate.

Za vas imam predavanje, delavnico, uporabne nasvete, vaje, brezplačno bogato gradivo.

Kdaj?

8. 1. 2016, v Smeltu, na Dunajski 160, v Ljubljani. Med 9.00 in 13.00.

Odlična priložnost za vse, ki se znate hitro odločiti in niste pristaši »agresivnega čakanja«.

Na delavnici vam bom pokazal pot do dodatnih 1.000 evrov mesečnega dobička v vašem poslu. Garantirano. Ker vem, da vam bo dodatnih 12.000 čistega v letu 2016 še kako prav prišlo, se veselim srečanja z vami.

Pogovor s prodajalcem
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 24.11.2015

Pogovor s prodajalcem

Če se ukvarjate s prodajo, s prodajo po telefonu, potem priporočam ogleda spodnjega videa.

izvedeli boste kako je moj gost iz prodaje nič v prvem mesecu, postal v drugem mesecz najboljši v svojem podjetju. 

Tudi vi lahko postanete super prodajalec z upoštevanjem preprostega nasveta iz tega webinarja.

In še nekaj ... po ogledu tega videa boste imeli voljo in motivacijo! Garantirano.

 

Cena ni pomembna!
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 23.11.2015

Cena ni pomembna!

 Ljudje nismo racionalna bitja. Cena še zdaleč ni tako pomembna pri naših nakupnih odločitvah, kot si to nekateri mislijo.

Tudi, če lahko popolnoma enak izdelek, ali storitev kupimo ceneje, to pogosto ne bomo naredili.

Draga ali poceni elektrika čisto enako strese ...

Glengarry Glen Ross & Aleš Lisac
Dnevnik guruja
03.10.2015

Glengarry Glen Ross & Aleš Lisac

 

Ob 20. obletnici podjetja Lisac & Lisac predstavljamo novo formo predavanja (in tudi gledališča):
 "Predavanje se dopolni z dramo in drama se dopolni s predavanjem"

Predstava Slovenskega mladinskega gledališča Glengarry Glen Ross in predavanje mag. Aleša Lisca

 

Za uvod 40 minut predavanja marketinškega guruja: Prodaja, najdonosnejši posel na našem planetu: 

  • umazani prodajni triki največjih prevarantov in kako jih uporabiti v poslu;
  • ali se prodajalec rodi ali se naredi;
  • razlike med najuspešnejšimi 4 % prodajalcev in preostalimi, ki komaj zaslužijo za stroške;
  • v čem se ponudba prodajalke ljubezni za 50 € razlikuje od tiste za 5.000 € na uro;
  • zakaj je težko biti šef prodajalcem in zakaj je biti prodajalec tudi tako težak poklic.

glen

Predavanju sledi predstava Glengarry Glen Ross, po kultnem besedilu Davida Mameta, v režiji Vita Tauferja in izvedbi igralcev Slovenskega mladinskega gledališča.

Vsebina predstave bo elegantno, nazorno, prepričljivo dopolnila vsebino predavanja, saj prav tako govori o prodaji.

In ne samo o prodaji. Gre za boj. Gre za to, koga je več v hlačah. Za bliskovite, energične, eksplozivne misli prodajalcev. Ko jim prodaja teče kot po maslu. In tudi ko jim ne ...

Ura in pol zabavnih, grenko-smešnih, ostrih dialogov, ob katerih ne le uživamo, temveč se lahko tudi kaj naučimo.

Če narediš napako ...
Dnevnik guruja
22.09.2015

Če narediš napako ...

 

Če že narediš napako, je pošteno priznanje vseeno najboljši odgovor.

Za avtobusom na marketinški izlet
Dnevnik guruja
15.03.2015

Za avtobusom na marketinški izlet

Ob 20-letnici podjetja Lisac&Lisac bom pripravil poseben, neponovljiv seminar za 48 udeležencev, kar je za en poln avtobus. In odpeljali se bomo na 4-dnevni izlet. Ogledali si bomo nekaj zanimivih podjetij, obiskali prijetne kraje, izbrano jedli in pili. Predvsem pa se bomo večino časa pogovarjali o poslu, marketingu in prodaji. Če imate kakšen predlog, kam bi radi šli, ali če ste med resnimi kandidati za 4-dnevno marketinško potovanje, mi to, prosim, napišite v komentar. Kmalu vas bom obvestil o datumu, izbrani destinaciji in drugih podrobnostih. Skratka, če ste za bus-marketinško turo s svojim gurujem, se mi oglasite. 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 12. november 2014
Dnevnik guruja
13.11.2014

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 12. november 2014


Vloga za Emo, zgodba o filmu. Revija Kužek in Mucek. Najmočnejše marketinško orožje, odgovori na vaša vprašanja ...

Poglejte oddajo!

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 17. september 2014
Dnevnik guruja
18.09.2014

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 17. september 2014


Tokrat imam v oddaji dva gosta, Ambroža Cevca in Mateja Špeharja. Ampak to seveda še ni vse ... :)

Poglejte oddajo.

Spomenik korupciji
Dnevnik guruja
16.09.2014

Spomenik korupciji

V našem bloku so pred časom zamenjali ploščice pred vhodom. Stare ploščice so res popokale, potrebna je bila zamenjava. Vendar so stare ploščice zamenjali z novimi, neprimernimi, smrtno nevarnimi.

kri

Prejšnji teden se je starejši gospod skoraj ubil, prizor pred vrati je bil takšen.

Kako smo lahko lastniki dovolili, da so nam podtaknili smrtno nevarne in seveda večkrat preplačane ploščice? Kako to, da nam ploščic takoj, ko smo vsi ugotovili, da mokre drsijo bolje kot led v Hali Tivoli, niso zamenjali, temveč so samo na steno prilepili dva velika napisa »Pozor, spolzka tla«?

spolzka

Odgovor je seveda jasen in ga poznajo vsi, ki vedo, kako delujejo male, dobro organizirane skupine, ki upravljajo z denarjem velike množice slabo organiziranih in nevednih lastnikov.

Verjetno veste, kakšni so običaji v poslu upravljanja z zgradbami. Skupinica sama izbere dobavitelje in si od vsakega posla vzame provizijo. Pravilnejša beseda za provizijo v tem primeru je kraja. Ker gre denar za provizijo iz žepov lastnikov, ki seveda nikoli ne bi pristali na kaj takšnega …

Poleg »provizije« je tu še en problem. Skupinica ljudi, ki odloča, običajno izbere izvajalca, ki ni niti najboljši niti cenovno ugoden. Izberejo tistega, ki jim je pripravljen dati največ. Našega denarja – denarja lastnikov.

Lastniki smo, po domače povedano, ovce, in to lepo strpno prenašamo … Pustimo, da nas vsakič posebej ostrižejo in ne naredimo ničesar. Ker smo slabo organizirani, ker ko se neka vsota razdeli na 96 delov, na posamezni položnici niti ni več tako visoka, ker nimamo časa in imamo vsak še veliko svojih skrbi in dela …

In tu delamo veliko napako. Pri takšnih »majhnih« stvareh se vse začne. Vsi vemo, da nas kradejo, a kljub temu ne naredimo ničesar, da bi to preprečili.

V zgodovinskih knjigah beremo, da je ta ali ona velika civilizacija propadla zaradi korupcije … Korupcija je možna, ker večina nič ne naredi in ker je preveč vpletenih. V vsakem bloku je kakšen koordinator, ki je na plačilni listi organizatorja celotne koruptivne verige, kakšna snažilka, hišnik.  In še kdo … Oni in njihovi šefi – pravi organizatorji so zajedalci, pijavke, ki mirno srkajo naš težko prisluženi denar. Redno, mesečno. Leta in leta.

In ko gredo res predaleč, ko s svojim početjem ogrozijo zdravje in življenje ljudi, (spet z našim denarjem) izobesijo napis: »Pozor, spolzka tla«.

Koliko časa bomo običajni ljudje dovolili, da nas kradejo in ogrožajo skupinice dobro organiziranih kriminalcev? Primer takšnih združb lahko najdemo v bankah, energetiki, zdravstvu itn. Vse to jim uspeva, ker imajo informacije, ki jih običajni ljudje ne razumejo, ali pa oni trdijo, da jih ne razumemo. Bankirji nas prepričujejo, da bi vse propadlo, če jim ne bi dali naslednje milijarde, če ne damo naslednjih nekaj sto milijonov v TEŠ, bo tudi vse propadlo, če bomo reformirali zdravstvo, bomo ostali brez zdravstva, nas prepričujejo. V resnici pa gre vedno za ohranjanje polnih korit, pri katerih se ti »strokovnjaki« napajajo. Politikov, seveda niti ne omenjam, oni nas za nekaj novih oblek, čevljev in dobro plačo v Bruslju prodajo v celoti …

Vse pa se začne pri tako majhnih stvareh, kot so spolzka tla pred našim/vašim vhodom v stolpnico. Ker molčimo, na koncu plačamo polno ceno.

 

na vrh