Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Kaj pravijo številke?
Dnevnik guruja
11.01.2023

Kaj pravijo številke?

stevilke

Približno toliko ljudi, kot je med dvema svetovnima vojnama uporabljalo Elida šampon, je v zadnjih letih prebralo knjigo iz naše založbe, ali se udeležilo našega predavanja ali seminarja v živo ali online.

Veliko. In praktično vsi so zadovoljni s svojo investicijo. Ker investicija v znanje, je najboljša investicija.

Če bi se vsi, ki so bili na naših seminarjih v živo, prijeli za roke, bi lahko sklenili verigo od Pirana do Murske Sobote.  Če pa bi dodali še vse, ki so bili na online seminarjih, vse, ki so prebrali naše knjige in novičnike, potem bi lahko sklenili 1382 kilometrski krog okoli naše države.

Lani je bilo največ ljudi na na našem izobraževanju Prodaja ena na ena.

Zakaj vam to pišem?

Ker uporabljam psihološko orodje, ki mu Američani pravijo social proof – socialni dokaz.

Ljudje radi naredimo tisto, kar naredi veliko drugih ljudi. Raje zavijemo v polno kot v prazno restavracijo.

Mislimo, da je nekaj, kar se dobro prodaja, odlično. In običajno je res tako.

Nasvet za danes?

Povejte svojim strankam, da se vaše storitve in izdelki dobro prodajajo.

Povejte jim, kateri je vaš najbolje prodajani izdelek.

To dokažite s številkami. In prepričali boste več ljudi, povečali boste prodajo.

Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
Dnevnik guruja
28.03.2021

Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln

Zakaj se korone še dolgo ne bomo rešili?

Kratek esej na temo delovanja države in vaše vloge pri vsem skupaj

Kdor razmišlja z lastno glavo, kaj hitro ugotovi, da je večino tega, kar so nas učili o državi, vladi,  parlamentu, politiki … navadna laž. V parlamentu ne sedijo predstavniki ljudstva in vlada definitivno ni v službi ljudstva. V resnici je vlada to, kar že ime samo pove – vlada. Oni nam vladajo in z nami počnejo, kar želijo. Namesto vlada bi lahko rekli tudi kralj, faraon, gospodar …

Vlada lahko vsak upor hitro zatre že v kali. Zato, ker imajo pod kontrolo vojsko, policijo, inšpekcije, sodstvo … Sprejmejo lahko kakršen koli zakon, ukrep, odlok in če želijo, se sklicujejo na ustavo … Mi jim ne moremo nič, ker konec koncev obvladujejo in plačujejo tudi ustavne sodnike in si Ustavo tolmačijo po svoje …

Še en problem imamo pri vsem skupaj … Vlada ima neomejene količine denarja. In z denarjem lahko kupi kogar želi. Denar, ki si ga mimogrede povedano, lahko izmisli, ali sposodi v neomejenih količinah, uporabi za nakup javnih uslužbencev, policije, vojske, sodstva, šolnikov, zdravnikov. Ampak to še ni vse. Kupijo lahko tudi mnoga zasebna podjetja. Vsi, ki jim vlada daje denar, so od nje odvisni. In zato ubogajo.

Kaj bi bila lahko sistemska rešitev položaja, v katerem smo se znašli?

Volitve?

Žal ne. Volitve ne morejo biti rešitev. Na volitvah do sprememb iz praktičnih razlogov ne more priti. Prvi problem je v tem, da voli samo manjšina državljanov. Volijo v večini tisti, ki so od vlade odvisni. Ne samo javni uslužbenci, vojska, policija, ampak tudi podjetniki, ki tako ali drugače poslujejo z državo. In vsi, ki so od države odvisni, so, ko se pojavijo na volišču, v konfliktu interesov. Če bi volili za spremembo, bi odstavili nekoga, ki jim daje denar …

Če bi želeli imeti poštene volitve, takšne, v katerih ne bi bilo konfliktov interesa, nihče od tistih, ki so prisesani na državne seske, ne bi smel voliti. Si predstavljate, da bi proti vladi in za korenite spremembe volil nekdo, ki mu vlada mesečno plačuje za lepo življenje, sam pa za to ne naredi dosti koristnega? Si predstavljate, da bi proti vladi glasoval podjetnik, ki letno več kot 30 % prometa in 70 % dobička, dobi na projektih, kjer dela za vlado? Ne bo se zgodilo, nihče od teh se noče skregati z belim kruhom … Ne pozabite, da tu z besedo vlada govorim o celotnem državnem aparatu. Ne glede na to, ali volite leve ali desne, še vedno volite za ta sistem, s svojim glasom na volitvah se poklonite vladarju in izberete nekaj trenutnih obrazov, ki za vladarja delajo. To in nič več.

Volitve torej ne bodo prinesle sprememb. Lahko da se zamenjajo figure, ki predstavljajo vlado, ampak vladar je še vedno isti.

Torej imamo velik sistemski problem. In znotraj tega sistema ni rešitve. Premislite malo … državni aparat se samo veča. Povsod po svetu. V zadnjih 100 letih raste in raste. Vsako leto imajo več uslužbencev, vsako leto je od njih neposredno odvisnih več ljudi.

Ne, vlada sama od sebe nikoli ne bo začela omejevati svojih pristojnosti in zniževati števila uradnikov. Se še ni zgodilo in se tudi ne bo. Gre za aparat, ki raste kot rakasto tkivo. Če ga ne izrežeš, raste in raste … In tako kot rak se pri rasti ne ustavi, čeprav na koncu umori svojega gostitelja.

Sedaj pa, ko nam je jasno, da nam vlada vladar, ki ga zanimajo samo lastne koristi in koristi njegovih najbližjih dvorjanov, poglejmo, kako je s pandemijo. Pravi izraz je seveda plandemija – ker si je vse skupaj svetovni vladar kralj Covid XIX. izmislil in splaniral sam.

Ali imamo sploh kakšne možnosti, da se znebimo te lažne pandemije – plandemije?

Žal ne.

Vlada ima vse v svojih rokah. S svojo 24/7 propagando je prepričala velik del ljudi. V tem trenutku verjetno že večina državljanov verjame v pandemijo. Vsi racionalni razlogi, vsi podatki kažejo, da o pandemiji ne moremo govoriti, ampak tu dejstva niso pomembna. Večina, ki se je pustila prepričati, živi v strahu. Strah jih je in iz strahu so pripravljeni nositi maske tudi sredi gozda, ali ko so sami v avtomobilu. Pristajajo na to, da morajo njihovi otroci v šolah nositi umazane maske, pristajajo na testiranja, cepljenje, cepilne potne liste ... Na vse to pristajajo, ker imajo (finančni) interes, ali pa zato, ker se bojijo.

Res je, da mnogih tudi tako močna propaganda še ni prepričala. Mnogih tudi nikoli ne bo. Ampak tudi ti, ki v pandemijo ne verjamejo, se ne bodo uprli. Uprli se ne bodo, ker se bojijo. Bojijo se izgubiti službo, bojijo se, da ne bodo smeli na svoj vikend na Hrvaško, bojijo se kazni inšpektorja, bojijo se soseda, ki jih bo prijavil … Ne upirajo se, ker se jim zdi, da proti takšnemu aparatu pač nimajo možnosti in obenem lažno upajo, da se bo vladar enega lepega dne sam od sebe naveličal in bo vse po starem.

Torej smo obsojeni na elektronski medicinski zapor! Narediti bomo morali, kar bo vladar Covid XIX. ukazal. Njegove ukaze bodo pomagali izvajati dvorjani in vsi, ki so z dvorom povezani. Za svojo zvestobo bodo bogato nagrajeni.

Dobro, je vsaj kakšen žarek upanja?

Na srečo obstaja. Pandemije se bomo rešili. In to takrat, ko se bodo dvorjani na dvoru skregali. Ena struja bo za trenutek stopila na stran ljudstva in mu vrnila nekatere pravice. Plandemije ne bo več. Vladarja pa se ne bomo znebili nikoli.

Kralja Covida XIX. bomo enkrat obglavili. Zamenjal ga bo nekdo drug. Morda ga zamenja prosvetljen vladar, ki mu bo vsaj malo mar za podanike, morda pa ne … Bomo videli.

Do takrat pa uživajte, kolikor se da. Umrli bomo vsi, dvorjani in nedvorjani. Prepričan sem, da je pomembno, da gremo na drug svet s čisto vestjo. »Ne škodi,« je stavek, na katerega so prisegli zdravniki. Tudi jaz prisegam na ta stavek in od tega nikoli ne bom odstopal. Rad imam tiste, ki verjamete v vladarja Covida XIX., in tiste, ki verjamete, da gre za prevaro.

Ni razloga, da bi se cepljeni kregali z necepljenimi. Živimo življenje, pomagajmo si … toliko sem že star, da vem, da je življenje zelo, zelo kratko … uživajte ga. En filozof je rekel: »Če imaš rad vaniljo, še ne pomeni, da moraš sovražiti čokolado.« Držimo se tega. Ne glede na to, pod katerim vladarjem smo trenutno. Če pa bo vladar res pretiraval, če bo res preveč krut … se bomo upri. Za staro pravdo …

Če bo upor uspešen, nas bo za nagrado posvojil nov vladar.  

Srečno.

"nič se ni dalo narediti"
Dnevnik guruja
23.02.2021

"nič se ni dalo narediti"

Med drugo svetovno vojno so Američani v koncentracijska taborišča zaprli 120.000 svojih državljanov, ki so imeli japonske korenine. Večina je vedela, da to ni prav, ampak nihče se ni postavil po robu takšni odločitvi. Vojna, izredne razmere.
Prav tako med drugo svetovno vojno je direktor nemške tovarne, ki je proizvajala insekticide, dobil naročilo za proizvodnjo velike količine plina ciklon B. Vedel je, da ga bodo verjetno uporabili za množično pobijanje Židov. Vedel je tudi njegov prijatelj polkovnik in še nekaj zaposlenih v tovarni. Ampak niso želeli tvegati dobre službe …
Nemci so vedeli, da so teorije o čisti arijski rasi neumnost. Že njihov vodja ni bil ravno vzorčni primer Arijca. Ampak ker v plinske celice niso vozili njih, so molčali. 9 milijonov Nemcev se je včlanilo v nacistično stranko NSDP iz treh razlogov: ker so verjeli v nacizem, ker so sovražili nacizem, ker so imeli od tega korist.
Od 20.000 meščanov nekega manjšega nemškega mesta se jih je samo 40 javno upalo povedati, da je to, kar počnejo nacisti, zločin. Samo 8 se jih je početju nacistov aktivno uprlo. Kaj pa vsi ostali? Brigali so se za svoje koristi. Nemčija je gospodarsko med letoma 1933 in 1939 napredovala. Življenje je bilo dobro. Nemci niso podpirali pobijanja Židov, ampak ker je bilo vse v skladu z zakonodajo in ker niso njih vozili v plinske celice, so bili tiho.
Danes mnogi vemo, da je reakcija na korono prevara. Žal ne vsi, ker propaganda odlično deluje. Ampak tudi tisti, ki to vemo, ne naredimo ničesar. Upamo, da bo čim prej minilo. Vemo, da nekaterim propadajo podjetja, da babice jokajo v DSO-jih, ker jih otroci in vnuki ne smemo obiskati, da se morajo mnogi testirati vsakih nekaj dni, da nekatere silijo v cepljenje … Ampak ker gre meni sedaj še dokaj dobro, pač čakam, da bo minilo.
Vemo, da so ukrepi skregani z zdravo pametjo, ampak čakamo …
V Jugoslaviji so učitelji poučevali Samoupravljanje s temelji marksizma. Ne vem, ali so verjeli v to, kar so predavali, vendar je bila njihova plača dokaj dobra in zelo redna, zato so sodelovali pri pranju možganov Titove mladine. Danes učitelji sodelujejo pri siljenju otrok v nošenje mask in si vsak teden pustijo vrtati po nosu. Ker morajo, ker je plača dokaj dobra in zelo redna, ker imajo dolg dopust in ker je to, kar počne vlada, zakonito. In ker, če ne bodo sodelovali, morda lahko izgubijo službo.
Kaj pa zdravniki?
Več kot polovica nemških zdravnikov se je v času Vajmarske republike vpisala v nacistično stranko. Največji odstotek med vsemi poklici. Zakaj? Na kratko - ker so imeli od tega koristi.
Zdravniki danes vidijo, kaj se dogaja, ampak raje molčijo. Podobno kot tisti direktor nemške tovarne. Vedo, da so testi prevara, vedo, da je cepljenje (sploh obvezno) za takšno bolezen nepotrebno. In tudi tvegano, ker gre za nova, ne dovolj preizkušena cepiva.
Mediji so poročali, da se zdravniki veselo pustijo cepiti, medicinske sestre pa ne. Zdravniki so verjetno »pametno« iznajdljivi. Eni se res cepijo, drugi si napišejo potrdilo, da so preboleli covid19. Medicinskim sestram pa, kot kaže, nočejo (množično) napisati, da so covid19 prebolele in se morajo zato cepljenju upirati …
Vsak zase ve, kako sodeluje v korona prevari. Škoda službe, škoda tvegati in plačevati kazni, zakaj bi se ravno jaz izpostavljal? Enkrat bo itak minilo, saj ne more trajati večno …
Kaj lahko naredimo?
Nemci so čakali in svojo pasivnost drago plačali. Milijoni so morali umreti, ker so se nekateri prodali za male koristi. Na koncu so glavne krivce sicer postavili pred sodnike na nürnberških procesih. Ampak pred tem so uničili praktično ves svet in pobili na milijone nedolžnih ljudi.
 
Zgodba o zašitih nosovih
Dnevnik guruja
07.02.2021

Zgodba o zašitih nosovih

 Zgodba o zašitih nosovih

90 šaljivcev se je odločilo, da je treba vsem državljanom zašiti nosove. S šivanko, neprodušno in za zmeraj.

Kaj narediti? Si pustimo zašiti nosove?

Prvi odgovor je seveda NE! Kakšna neumnost je zdaj to? Kdo šaljivcem daje pravico, da sprejmejo tako absurdno odločitev?

Hm … kaj pa, če se sklicujejo na ustavo? V ustavi sicer ne piše, da nam lahko zašijejo nosove, vendar šaljivci sprejmejo poseben zakon. Sicer ga po ustavi ne smejo sprejeti, razen če si ne izmislijo izrednih razmer. Zato si jih seveda izmislijo. Rečejo, da moramo imeti zašite nosove, ker je to interesu našega zdravja. Trdijo, da nas s tem ščitijo in da po tem zanesljivo ne bomo nikoli več smrkavi.

Kaj preostane državljanom?

Morda referendum? Ne, ne in ne. Referendum za odločitve, kot je šivanje nosu, ni dovoljen.

Morda ustavno sodišče?

Pametni ustavni sodniki nas lahko rešijo. Smola, tudi med njimi je nekaj šaljivcev. Točno pet, ki mislijo, da je šivanje nosov dobra ideja. Štirje sodniki odločno nasprotujejo, ampak to je premalo. Vsi državljani morajo na šivanje nosov. Po prioritetni listi. Sicer opazimo, da 90 šaljivcev in njihovi prijatelji nimajo zašitih nosov, ampak o tem ne smemo govoriti. Če kdo načne to debato, mu ukinejo Facebook račun in ga strpajo v zapor.

Kaj sedaj?

Vse je ustavno in po predpisih – po novem dihamo skozi usta. Nosovi so zašiti.  

Lahko poskusimo z uporom. Zberemo se in gremo na demonstracije. Naletimo na velik problem, ker 90 šaljivcev kontrolira vojsko in policijo. Šaljivci trdijo, da je ustavno korektno, če policija šprica z vodnim topom, tepe, strelja in zapira ljudi.

Kot kaže, nikoli več ne bomo dihali skozi nos …

*

Kako smo z zašitimi nosovi živeli do konca svojih dni, lahko razmisli vsak pri sebi.

Kitajska metoda pranja možganov
Dnevnik guruja
07.02.2021

Kitajska metoda pranja možganov

Kako so Kitajci ameriške vojne ujetnike pripravili do tega, da so se obrnili proti sojetnikom in proti domovini?

Z mučenjem? Ne, sploh ne. Kitajci so imeli učinkovitejšo metodo. Vojni ujetniki so morali pisati proste spise. Na primer o temah, kot so »ZDA niso perfektna država«, »Nezaposlenost v komunističnih državah ni problem.« Ker je šlo samo za pisanje in ker se je večina tako ali tako strinjala s tem, da ZDA niso perfektne, je večina tudi sodelovala in pisala.

infuence

preberite to knjigo, tudi primer s kitajskimi mučitelji je opisan tu

Potem so Kitajski »mučitelji« stopnjevali zahteve. Ujetniki so morali v spisu obdelati »seznam problemov, ki jih vidijo v ZDA.« Potem so se morali pod spise podpisati. Nato so morali spise javno prebrati in o njih diskutirati s sojetniki …

Končni rezultat? Kitajci niso imeli problemov z ubežniki. Tistih nekaj, ki so načrtovali pobeg, so sojetniki izdali! Vse to so dosegli z mehko metodo.

Uporabili so psihološki sprožilec konsistenca.

Ko ljudje pristanemo na eno majhno zahtevo in potem še na naslednjo in še eno naslednjo, na koncu delujemo konsistentno, torej v skladu s serijo vseh prej sprejetih odločitev.

Kaj sedaj politiki počnejo z nami?

Umivajte si roke, ohranjajte medsebojno razdaljo. Pa bomo, sliši se razumno, saj vendar želimo pomagati.

Nadenite si maske v zaprtih prostorih. Težko, da bo kaj pomagalo, saj še vedno dihamo in virusi so majhni, a naj bo. Nosili bomo maske v zaprtih prostorih. Saj pravijo, da samo nekaj tednov in samo v zaprtih prostorih.

Ostanite doma! Dobro, samo nekaj tednov. Saj smo vendar odgovorni državljani.

Maske tudi zunaj, ne obiskujte mame v DSO-ju. Hm, to nima smisla, ampak nočemo delati problemov in nočemo imeti problemov … Saj bo tega kmalu konec.

Testiranje. Brez testa ni smučanja, ni pedikerja, ni odhoda v službo. Dobro, seveda se bomo testirali, samo da bo enkrat tega konec.

Cepljenje. To bo (od)rešitev. Smo odgovorni in če smo naredili že vse, se bomo tudi cepili, samo da bo mir.

Brez cepilnega potnega lista, brez testa, brez dvojne maske ne smete več nikamor. Hm, ni čisto prav, ni logično, ampak saj so že včasih imeli cepilne liste za Afriko. Testiranje je dobra ideja, ker bomo tako prej končali z zapiranjem gospodarstva.

Bomo ubogali, če smo do sedaj ubogali, bomo pa še malo.

Cepljenje vsak mesec, test vsak dan, sledilna aplikacija, dvojna maska tudi za otroke v šolah … Brez vsega tega ne smemo v službo, otroci ne v šole, ne smemo v trgovino. Bomo vse upoštevali, saj rešujemo življenja in smo odgovorni državljani.

Glej, glej, sosed na svojem balkonu ne nosi maske in na obisku ima sestrine otroke … Zabavajo se! Kako neodgovorno … Ga grem prijavit na policijo …

Ja, tako gre to.

V prodaji se konsistenca uporablja že zelo dolgo. Stranko pripravimo do tega, da naredi samo nekaj malih korakov v želeno smer …  

Žal pa so, kot vidite, koncept res do vrhunca dojeli politiki. In to slabi politiki, ki jim ne gre za dobrobit ljudi.

Oglas za traktor
Dnevnik guruja
20.07.2020

Oglas za traktor

Poučen članek v prilogi Kmečkega glasa. Na sliki vidite star oglas za traktor Waterloo Boy – one man tractor.

traktor

Že iz imena produkta je jasna edinstvena prodajna prednost – traktor lahko upravlja samo ena oseba. V tistih časih je bilo to zelo redko. Potem je pomembno, da obljubljajo garancijo – kupec je zaščiten. Več tveganja prodajalec prevzame nase, več bo prodal. Oglas je dober tudi zato, ker zelo podrobno in jasno prikaže vse lastnosti traktorja v obliki alinej. Kaj pa vaši oglasi? Se jasno vidi zakaj mora stranka kupiti ravno pri vas in ne kje drugje? Kakšne vrste garancij nudite, ste podrobno in jasno našteli vse razloge zakaj se splača kupiti pri vas, ste dali kupcu razlog zakaj reagirati še danes?

In še nekaj sem izvedel v članku. Ker so kupci v tistih časih težko primerjali traktorje med sabo in ker so mnogi proizvajalci pretiravali pri opisu zmogljivosti traktorjev, so pred 100 leti v ZDA uvedli enotni traktorski test. Od takrat naprej se kupci lahko zanesejo na trditve proizvajalcev glede moči motorja, porabe, vzdržljivosti …

 
Če je enostavno kupiti, boste prodali več
Dnevnik guruja
18.07.2020

Če je enostavno kupiti, boste prodali več

Ko nekaj prodajamo, je zelo pomembno, da stranki omogočimo enostaven nakup. Če je enostavno, ljudje kupijo več.

soncek

Dober primer je zadnja stran Sončkove revije na kateri je personalizirana položnica. Samo slikaš in plačaš in to je to. Zapomnite si, če je enostavno kupiti, boste prodali več.

 

Gradili desetletja, odšlo čez noč …
Dnevnik guruja
14.04.2020

Gradili desetletja, odšlo čez noč …

dave

Fotografija je nastala pred 11 leti, na Floridi, kjer sem se udeležil zaprte Mastermind skupine z Davidom Lakhanijem (avtor knjige Prepričevanje). Po enem od predavanj smo šli v bar. Vse stene bara, prelepljene z dolarji. Lastnik je uvedel svojo barsko folkloro – obiskovalci so na stene lepili dolarje. Nekateri so na prilepljen denar tudi kaj napisali in stene bara so počasi postale zanimiv, edinstveno avtentičen interjer. Takšnih barov je v ZDA kar nekaj.

Danes pa berem žalostno zgodbo.

Lastnik podobnega lokala iz ameriške zvezne države Georgia je v obupu, ker ni imel denarja za plače, postrgal vse dolarje z zidov. Nabral je 3.714,00 dolarja.

Zakaj je zgodba žalostna? Lastnik je »varčeval« 15 let, prihranki so izginili čez noč. Nekaj podobnega se danes dogaja mnogim slovenskih podjetjem. Leta, desetletja so se trudili, sedaj pa se zna zgoditi, da bodo v nekaj mesecih izgubili vse.

Zato je prav, da se iz blagajne, v katero podjetniki redno vplačujemo leta in desetletja, sedaj hitro vzame nekaj naših prihrankov in se nam konkretno pomaga. 

Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
Dnevnik guruja
19.03.2020

Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje

Cenjene podjetnice, podjetniki,

v nastali situaciji se moramo odločiti, ali bomo porabili dragoceni čas za brezciljno spremljanje dogajanja na družabnih omrežjih in televiziji, ali pa se bomo (pametneje) osredotočili nase in na svoj posel.

Predlagam slednje, saj imamo na to res neposreden vpliv. Korona virus se je zgodil – sedaj lahko samo izbiramo, kako se bomo na vse skupaj odzvali.

Predlagam izogibanje neutemeljenemu strahu in podleganju panični atmosferi, preusmerimo raje pozornost in aktivnosti v vsakodnevno koristno delovanje.

Za vas sem pripravil serijo 21 kratkih webinarjev. Na sporedu bodo vsak večer, ob 20.00. Webinarji bodo kratki, med 15 in 25 minut.

Dovolj dobro me poznate, da veste, da bo koristno, zgoščeno, aktualno in takoj uporabno. In časom primerno – brezplačno.  

Stanje je takšno, da mora v podjetništvo vstopiti pomoč – tista, ki jo lahko dobimo, in seveda tudi tista, ki jo lahko damo. Upam, da bom s temi webinarju prispeval k temu.

Z enim klikom se lahko prijavite na celo serijo. Vidimo se vsak dan, ob 20.00.

Se vidiva, lep pozdrav

Aleš Lisac

P. S. Priporočite serijo mojih webinarjev tudi svojim prijateljem in kolegom. Hvala. 

Častim za rojstni dan!
Dnevnik guruja
27.07.2019

Častim za rojstni dan!

Pred 11 leti sem v mailu, ki sem vam ga poslal za svoj rojstni dan, častil predavanje. In napolnil Halo Tivoli. Na dogodku so našteli malo manj kot 4.000 udeležencev in to je bilo najštevilčnejše slovensko marketinško-prodajno predavanje vseh časov.

ales

Po 11 letih menim, da je čas za novo gostiteljsko druženje, na katerem s predavanjem, hrano in pijačo častim vse udeležence.

Ob 50. rojstnem dnevu sem se nekako izmuznil, za dve petici (55) pa sem se odločil drugače. Častim, ker ste si to zaslužili, saj me tudi v teh časih redno berete, hodite na naše seminarje, kupujete (in upam, berete) naše knjige.

Častim, ker ste tudi mene in naše podjetje uvrstili med svoje vire odličnih informacij za povečanje prodaje in dobička.

Seveda vem, da mi niste brezpogojno zvesti in prav je tako. Pametni podjetniki se vedno izobražujemo pri različnih virih.

Vendar sem hvaležen, ker ste tudi z mano.

Ker so se od 2008 do danes časi dokaj spremenili, bom za rojstni dan častil drugače kot pred 11 leti. Darilo, ki ga imam za vas, je večje, boljše in vrednejše.

To je dobra novica za tiste, ki boste darilo sprejeli.

Tokrat ne častim samo predavanja, temveč celodnevni izobraževalni dogodek in pogostitev s hrano in pijačo.

Vendar morate s prijavo pohiteti, ker je število vabil omejeno.

Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
Dnevnik guruja
17.07.2019

Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel

Namesto v sobi (escape room), smo mi naredili igro pobega kjer je igralcem na voljo celoten grajski kompleks. 10 nalog, ki zaposlijo možgane, roke in pokažejo kako dobro znate sodelovati s soigralci. Super zadeva za družine, podjetja (teambuildingi), različne družbe. Za dva do pet igralcev, naenkrat lahko igra več skupin.

Za več informacij in prijave, kliknte na to povezavo.

Na kakšni postelji je spal ruski car?
Dnevnik guruja
11.07.2019

Na kakšni postelji je spal ruski car?

Na kakšni postelji je spal Peter Veliki? Poglejte fotografijo. To je postelja, na kateri je spal ruski car Peter Veliki. Ozka, neugledna postelja. Na obeh koncih malo privzdignjena. Le kaj je bilo mogočnemu Carju, ki je bil visok več kot dva metra, da je spal na takšni postelji? peter Krivi so bili zdravniki. Jasno, da je imel Car dostop do najboljših zdravnikov tistega časa. In takrat so priporočali posteljo, ki je spredaj in zadaj vzdignjena, priporočali so spanje v polsedečem položaju. Če tako rečejo zdravniki, še Car posluša ... Če želimo prodati, nam morajo stranke priznati avtoriteto. Avtoriteta pomeni, da stranka našo ponudbo razume bolj kot nasvet, ne kot poskus prodaje. Zdravniki so velika in pomembna skupina prodajalcev, ki imajo še dandanes veliko avtoritete. Večina ljudi, ko dobi od zdravnika recept, takoj in brez pomisleka zavije v lekarno, doma pa vestno in brez ugovora pozoblje tablete. Tudi prodajalcu, ki ima avtoriteto, verjamemo in upoštevamo vse njegove nasvete. Vas zanima, kako do več avtoritete v vašem poslu? Za vas sem pripravil brezplačen webinar. Kliknite na to povezavo (webinar bo v četrtek 18.7. ob 14.00).

Marketinška rehabilitacija na morju
Dnevnik guruja
06.05.2019

Marketinška rehabilitacija na morju

Tudi med bogataši je veliko različnih odvisnikov. Odhod v komuno utegne biti prava rešitev za zdravljenje, vendar so komune največkrat naporne in dolgočasne. Kaj ne bi bilo marketinško bolj prefinjeno, če bi bogatašem ponudili nekaj, kar je bolj primerno njihovemu življenjskem slogu?

Recimo, medtem ko izboljšaš svoj handicap v golfu, se še znebiš odvisnosti od kokaina? Poleg tega rehabilitacija poteka v posebni družbi, saj si drage golfistične komune ne more privoščiti ravno vsak.

Saj veste, ljudje vedno kupujemo iz dveh razlogov. Iz razloga, ki se dobro ali pravilno sliši (racionalnega), in iz pravega razloga (emocionalnega). Razlog, ki se v tem primeru pravilno sliši, je odvajanje od odvisnosti. Pravi razlog pa je pritisk staršev ali družine, sugestija odvetnika in če je že treba iti, naj bo vsaj zabavno in ne preveč podobno klasičnim komunam za običajne smrtnike.

golfrehab

Tudi jaz sem pripravil nekaj podobno izbranega za moje kolege podjetnike.

Marketinški seminar na morju – družba podjetnikov s podobno ambicioznimi izzivi, cilji in dosežki, ki se teden dni družijo in premišljujejo o svojem poslu. Odlična kombinacija izobraževanja in križarjenja po baltskih prestolnicah.

Preverite program našega že tradicionalnega marketinškega križarjenja in morda se boste v tem našli. Ustrezati vam mora družba podjetnikov in najboljše marketinško-prodajno izobraževanje na velikem potujočem hotelu, vsak dan pa še turistični ogled kakšne znamenitosti baltskih prestolnic.

Prijazno dobrodošli na krovu križarke Costa Magica. Na voljo je še nekaj kabin, vendar pohitite, saj že 15. 6. 2019 odletimo iz Benetk v Stockholm, kjer se začne križarjenje. Več na www.marketinsko-krizarjenje.si 

Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
Dnevnik guruja
05.05.2019

Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija

Preizkusite našo podjetniško igro na telefonu.

V resnici gre za izobraževalno aplikacijo, ki pomaga razumeti poslovanje podjetja in finance.

Našli jo boste v trgovini z aplikacijami. Deluje na androidih in iphonih. Aplikacija Firma Boss je brezplačna. 

Another drink?
Dnevnik guruja
07.03.2019

Another drink?

Pravkar sem se vrnil z marketinškega križarjenja po Karibih. Malo sem predaval, malo pa sem užival v toplem karibskem vremenu.
In v tem uživaškem delu potovanja so me prijazne natakarice in natakarji spomnili na zmagoviti prodajni stavek, ki vedno in povsod deluje. Tudi v vaši panogi!

pina1

»Would you guys want another drink?« ali pa »Another beer, Mister?« ali pa »Few more pina coladas?« ali še kašna druga različica enega in istega vprašanja.

Ker vprašajo, dobijo dodatno naročilo. Če ne bi vprašali, bi bilo dodatnih naročil manj.

Kaj pa vi, vprašate za naročilo ali čakate, da se stranka sama spomni?
Če boste prevzeli pobudo in vprašali, boste dobili več naročil, prodali boste več. Torej?

pina2

P. S. Fotografija je iz San Juana – spominska plošča je na hiši Barrachina, kjer si je leta 1963 Don Ramon Porta's Mignot izmislil pina colado.

Niso plačevali davkov
Dnevnik guruja
19.01.2019

Niso plačevali davkov

Moji predniki so bili dobri prodajalci. Cesarja Friderika III. so prepričali, da jim je pustil prodajati, ne da bi morali plačevati davke.

Kako?

Nemški cesar Friderik III. je leta 1492 Kostelcem izdal krošnjarski patent oziroma pravico do trgovanja brez plačila davkov. Razlog so bile takratne razmere na kočevsko-ribniškem območju: slabe letine, vpadi Turkov in pritiski cehov.

potni

Tudi moj stari oče se je vsako zimo odpravil na krošnjarski pohod. Poglejte fotografijo njegovega potnega lista, ki ga je uporabljal pred drugo svetovno vojno. Kot vidite, je bil dokument v slovenščini. Kralj Aleksander je vedel, da imamo Slovenci radi svoj jezik. Ni pa bilo v potnem listu fotografije starega očeta, temveč samo njegov opis.

Zakaj vam pišem o tem?

Ker je včasih dobro prebrati kakšno uporabno zanimivost.
In ker želim vas in vaše prodajalce naučiti vsaj tako dobro prodajati, kot so to počeli moji predniki.

Krošnjarji niso imel nalepk s cenami na izdelkih, ampak so se z vsakim kupcem posebej pogajali o ceni. Tisti, ki so prodali dražje in več, so živeli bolje. Tako je bilo včasih.

Tudi danes se splača naučiti dobro prodajati. Ker dobri prodajalci zaslužijo več. S pravim treningom in poznavanjem prodajne psihologije boste tudi vi prodali več in dražje.

Kako?

Za vas sem pripravil program, na katerem boste garantirano dobili prave odgovore. Zagotavljam vam, da se boste s prijavo na ta program, dobro odločili.

Kliknite na to objavo. http://www.lisac-lisac.si/seminarji/prodaja1na1/

 

 
Pokvarjen mikser
Dnevnik guruja
05.01.2019

Pokvarjen mikser

 mikser

Pokvaril se nam je mikser, pravzaprav posoda mikserja. O tem sem na Facebooku objavil kratek zapis z naslednjo vsebino:

»Šok. Danes sem v popravilo peljal mikser. Pet let star. Na zaslonu je zapisano, da je naredil že nekaj več kot 1700 smutijev, sladoledov … V trgovini kjer sem ga kupil (ne na kakšnem odročnem servisu), so mi pokvarjeno posodo, zamenjali z novo. Mikser dela kot nov. Čakam na račun. S prodajalcem klepetava in klepetava, on pa nič. Ker se mi je že mudilo, mu rečem, če mi lahko računa, ker se mi mudi. On pa: »Aparat je še v garanciji, 7 let garancije. Ta zamenjava je zato brezplačna. Prinesite še drugo posodo in v ponedeljek vam še tisto zamenjam.« 
Če bom še kdaj kupoval mikser, veste kje ga bom kupil. In o tej izkušnji bomo s prijatelji še govorili, govorili.«

Veste kaj je pa glavni šok tega zapisa?

To, da je nanj reagiralo več kot 200 ljudi, da so zapis desetkrat delili. Povzetek zapisa pa se je pojavil tudi na enem spletnem portalu … V več kot 60 komentarjih so vsi hvalili prodajalca teh mikserjev in najmanj štirje so rekli, da so imeli s tem mikserjem enako pozitivno izkušnjo.

Marketinški nauk?

1.     Bolje je prodajati dražje, kot pa poceni. Če prodajate dražje, vam ostane več. In ker vam več ostane, lahko za stranke res dobro poskrbite. Takšen mikser stane več kot 700 evrov. Posoda, ki so mi jo brezplačno zamenjali stane več kot 100 evrov. Seveda je nabavna vrednost posode precej nižja. In če so pri prodaji mikserja zaslužili recimo 400 evrov, mi lahko zamenjajo kar nekaj posod, pa bodo še na plusu. Če pa prodajate poceni, ni denarja za garancije, za darila za kupce, za boljšo storitev.

 

2.     Priporočila so zelo močno marketinško orodje. Danes pa ljudje priporočajo samo, če so res zadovoljni, če so pozitivno presenečeni. Dobra podjetja imajo sistem, proces za obravnavanje kupcev PO NAKUPU. Sploh v današnjih časih, ko negativna in pozitivna mnenja po spletu zelo hitro potujejo, je še bolj pomembno, da poskrbimo za odlično storitev.

 

Magnifico ima jajca
Dnevnik guruja
26.12.2018

Magnifico ima jajca

Magnifico!

Poglejte kaj sem o njem zapisal leta 2004:

STE DOVOLJ ČUSTVENI?

Ste že slišali, da čustva prodajajo? Prodajati morate čustva, z logiko pa je potrebno nakupno odločitev samo upravičiti.

V marketinških učbenikih in priročnikih nas profesorji učijo, da je v marketingu potrebno igrati na čustva.

Problem je v tem, da povezave med čustvi in marketingom profesorji ne znajo pojasniti na vsem razumljiv račun.

Prav imajo, ko pravijo, da čustva prodajajo, kaj pa s tem v resnici mislijo in kako lahko za povečanje prodaje čustva uporabite tudi vi?

Sedaj vam bom zadevo pojasnil kratko in jedrnato. Tako, da si boste zapomnili enkrat za vselej. Lekcije, ki jo boste prebrali v nekaj naslednjih minutah, ne boste pozabili.

Nikoli.

Kaj mislite, zakaj sem bil na Visoki strokovni šoli za podjetnike (Gea College) že dvakrat izbran za najboljšega profesorja leta?

Jaz mislim, da enostavno zato, ker študentom snov razlagam v obliki zgodbic, ki si jih je zelo enostavno zapomniti. Če hodijo na moja predavanja, si z nekaj malega zapiski lahko zapomnijo večino povedanega.

Z najmanj učenja se naučijo največ.

Ni čudno, da je študentom to všeč. Pravzaprav podpiram njihovo lenobo.

Tako kot so ljudem všeč shujševalne kure, kjer lahko jedo kar koli v neomejenih količinah. Problem pri takšnih shujševalnih kurah je, da se sicer dobro prodajajo, delujejo pa ne.

Moji nasveti pa so enostavni in delujejo.

Če bi predaval recimo o čustvih in marketingu, bi bilo dovolj (za šestico seveda), če bi si študent v svoje zapiske zapisal:

Peder.

Ali pa recimo Čefur, tudi Magnifico in Hir aj kom hir aj go bi bilo kar v redu.

 

magnifico

 

Zakaj je Magnifico uspel?

Razlogov je seveda več. Ampak danes govorimo o čustvih in o tem, kako s pomočjo pritiskanja na prave gumbe prodati več.

Pritiskanje na čustva deluje.

Bi Magnifico uspel, če bi se imenoval samo Robert Pešut?

Bi bil njegov komad Magnifico je Peder enako uspešen, če bi bil naslov pesmi Robert je homoseksualec?

Južnjak ni enako kot Bosanc in Čefur je nekaj drugega kot eno in drugo.

Vsaka beseda ima točno določen čustveni pomen in naboj.

Vsaka beseda že sama po sebi govori svojo zgodbo. Zato je izjemno pomembno, katere besede uporabljate. Naj vam to povem še malce drugače:

»Za vaš uspeh je kritično, pravzaprav urgentno pomembno, katere besede uporabljate.«

Magnifico je izbral prave besede – čustveno nabite besede, ki veliko povedo in ob katerih je težko ostati ravnodušen.

Magnifico vam je lahko všeč, ali pa ga sovražite. Najtežje pa ga je ne opaziti, najtežje je ostati ravnodušen.

Sedaj razumete, zakaj so čustva tako pomembna in kako s pomočjo čustev vplivati na prodajo?

Upam, da vsaj malo cenite, da sem vam zadevo razložil na tako jasen in enostaven način, da te lekcije ne boste nikoli pozabili.

No, za vsak primer skupaj poglejmo še nekaj bolj ali manj relevantnih primerov.

Moja žena in njena prijateljica sta se pred leti, ko sta bili še obe samski pogovarjali o tem, kakšne možnosti ima pri fantih ena in kakšne druga.

Alenka je razočarano ugotovila, da ima moja žena veliko večje možnosti in da ona v primerjavi z njo nima šans.

Le zakaj, saj je Alenka vendar atraktivna blondinka?

Alenka je imela naslednjo teorijo: Prvi vtis je najpomembnejši (in tu se moramo z njo vsi strinjati). In ti, moja prijateljica, narediš vedno veliko boljši prvi vtis. Že, ko se predstaviš, si človek predstavlja čisto nekaj drugega, kot pa ko se predstavim sama.

No, pa poglejmo, ali je imela prav. Kako sta se predstavljali obe gospodični?

Živjo, jaz sem Alenka, bibliotekarka.

Na kaj ste pomislili? Na ne preveč atraktivno punco z očali, ki cele dneve preždi v službi med zaprašenimi knjigami? Dolgčas na kvadrat.

Sedaj pa poslušajte tole.

Živjo, sem Natalie, prevajalka, italijanistka.

Hej, gre za mojo ženo in Korak pred konkurenco, ki ga jaz izdajam. Če ste torej pomislili na kakšno neumnost, naj vas bo sram.

Glede na to, da je Natalie moja žena, je jasno, na katero predstavitev sem padel jaz. Se strinjate, da so besede pomembne? Se strinjate, da nam besede lahko spremenijo razpoloženje (celo življenje!)?

Sicer pa bi tudi Alenka lahko povedala, da je profesorica angleščine (aha, že vidim, da si sedaj predstavljate čisto drugačno osebo kot zaprašeno knjižničarko).

Besede, s katerimi se predstavljamo osebno ali poslovno, na srečo izbiramo sami. Čisto od nas samih je odvisno, katere besede bomo uporabili.

Robert se je odločil, da bo Magnifico, peder, čefur in da bo v zadnjem albumu z naslovom Import Export zapel Hir aj kam hir aj go.

Izbral je prave besede.

Prevaranti
Dnevnik guruja
11.12.2018

Prevaranti

Zadnje čase veliko berem o takšnih ali drugačnih prevarantih. Prevaranti nas lahko ogromno naučijo o psihologiji prodaje. Zadnja dva, ki sem ju ujel na radar.

low

Prvi je Jho Low, malezijski prevarant, ki je ukradel okoli 5 milijard dolarjev.

diners

Danes pa sem v hrvaškem časopisu Nedeljni Jutranji prebral, da je srbski direktor Dinersa hrvaškemu Dinersu (oziroma lastniku franšize Erste Bank) ukradel 20 milijonov evrov. In to na čisto preprost način … Ponaredil je bilance. Za 7 milijonov evrov je zmanjšal obveznosti do dobaviteljev, za 12 milijonov evrov je povečal terjatve do kupcev in za 685.00 evrov zmanjšal obveznosti do članov. Kupec (Erste Card Club) je prevaro ugotovil dan po nakupu srbskega Dinersa … Vem, vem podjetje so kupovali na Bolhi po sistemu videno kupljeno …

Skupne značilnosti omenjenih dveh (in večine drugih večjih prevar)? Pohlep, pohlep, pohlep. Dodatno pa še pokvarjeni politiki, podkupljivi bankirji, nesposobni in podkupljivi revizorji, zloraba moči avtoritete (»za vsem stoji država«, »revidirano od ene od štirih največjih revizorskih družb«, »gre za uglednega, poštenega državljana« …).

Psihologija prodaje 101: uporabi moč avtoritete, zavedaj se moči delovanja psihološkega sprožilca pohlep, uporabi moč pričanj zadovoljnih strank, referenc.

prevara1

Skupna značilnost praktično vseh večjih prevar, ki so se zgodile v zadnjih 50 letih na tem planetu? Brez pomoči bankirjev ne bi šlo, kljub vsemu pa bankirje zelo redko pošljejo v zapor. Bankirji jo vedno odnesejo s plačilom denarne kazni (a ne iz scojega žepa).

Tiskani oglasi ne delujejo več?
Dnevnik guruja
26.03.2018

Tiskani oglasi ne delujejo več?

 fb

Veliko se je spremenilo v zadnjih desetletjih ... Pred kratkim sem šolal prodajalce oglasnega prostora, ki so se pritoževali, da stranke ne verjamejo, da so tiskani oglasi še vedno učinkoviti. Res je, da odziv ni več takšen, kot je bil recimo leta 1992. Vendar pa s pravim prostopom lahko tudi s tiskanimi oglasi zaslužimo. 

Poglejte, še Facebook je objavil serijo celostranskih oglasov. Facebook? Oni pa ja imajo svoj medij s katerim bi nam lahko vsem povedali kar imajo za povedati. Pa so se vseeno odločili za časopisne oglase. Premislite zakaj.

Cena?
Dnevnik guruja
08.03.2018

Cena?

V sredo sem med predavanjem na Gea Collegu študentom dal nalogo, naj napišejo 15 izdelkov ali storitev, ki so jih kupili v zadnjih dveh tednih (ok, fantje v  zadnjih dveh letih). Poleg vsakega izdelka so morali napisati, kje so ga kupili in ZAKAJ ravno tam. Potem smo skupaj pogledali razloge za njihove nakupe. V razredu je bilo približno 25 študentov in niti eden ni niti pri enem nakupu na prvo mesto kot razlog nakupa omenil cene!

geacene

Prevladujoči razlogi so bili navada, priporočilo, lokacija, ekskluzivna ponudba … Nauk? Podjetniki vse prevečkrat želijo povečati prodajo z nižanjem cen … Kot vidimo, cena skoraj nikoli ni glavni razlog za nakup oziroma nenakup. Za vas sem pripravil webinar, na katerem bom govoril, kako pravilno postavite ceno svojemu izdelku ali storitvi.

Fotografije golih deklet včasih in danes
Dnevnik guruja
08.03.2018

Fotografije golih deklet včasih in danes

Razlika med uporabo golega dekleta leta 2018 in leta 2006

Včeraj sem po dolgem času spet prelistal Slovenske Novice. Prebral sem šale na zadnji strani in vremensko napoved, potem pa je se je moje oko ustavilo na fotografiji »zapeljivke dneva«. Saj veste, vsak dan na sredini časopisa objavijo sliko golega dekleta.

Moje pozorno marketinško oko je opazilo veliko spremembo. Fotografija golega dekleta je v Slovenskih novicah že standard. Samo včasih so pod sliko objavili tekst kakšnega pregovora. Preberite, kaj sem o tem zapisal na svojem blogu leta 2006:

»Praktično nemogoče je pogledati sliko lepega, mladega, golega dekleta v Slovenskih Novicah, ne da bi prebrali pregovor pod sliko. Se strinjate, mar ne? Oko vam nehote zaide na pregovor. Kljub sliki lepega mladega dekleta, vi berete pregovor … 

Nauk? 

Uporabljate slike, ki pritegnejo pozornost in pod slike nekaj pametnega napišite. 

Če v vašem prospektu pod slikami niste nič napisali, delate napako. Če prodajate viličarje in ste pod sliko viličarja napisali oznako modela, delate napako. Rekel sem, da morate pod sliko napisati nekaj pametnega! Napišite raje: »Model z najmanjšo porabo v svojem razredu« ali »Naš najbolje prodajani model.« Pod sliko vedno napišite nekaj, kar želite, da si stranke zapomnijo. 

Teksti pod slikami so zelo, zelo pomembni! Spomnite se na ta nasvet, ko boste brali pregovor pod sliko mladega, lepega, golega dekleta.«

nagica1 

prej         

nagica2

potem

Podpis pod fotografijo je zelo težko spregledati, mar ne? 

V Slovenskih novicah so se zavedeli, da najbolj dragoceni in brani del strani (podpis pod fotografijo golega dekleta) slabo izkoriščajo. Od tega, da bralci preberejo pregovor, ni prihodkov. Zato so začeli prostor pod fotografijo prodajati. Sedaj vas namesto pregovora pod fotografijo čaka oglas za SEX TABLETE.

Nauk vsega skupaj?

Uporabljajte slike, ki pritegnejo pozornost, in ne pozabite pod sliko napisati nekaj, kar bo prodajajo vaše izdelke ali storitve.

P. P. S. Bi šli z mano na marketinško križarjenje, če bi vas povabil?  

Intervju
Dnevnik guruja
12.02.2018

Intervju

 

Poglejte kratek intervju z mano. Nekaj tem iz intervjuja:

 

  • Kaj narediti za povečanje prodaje?
  • Kako pripraviti prodajalce, da bodo prodali več?
  • Kakšno je resnično stanje v prodaji v Sloveniji?
  • Razmerje med dobrimi in slabimi prodajalci – koliko je dobrih, koliko slabih?
  • Kaj narediti, če prodajalci niso učinkoviti?
  • Kako lahko povečamo učinkovitost celotne ekipe prodajalcev?
  • Kako prepoznati dobrega prodajalca?
  • Najpogostejša napaka prodajalcev?
  • Zakaj prodajalci ne zaključijo prodaje, se bojijo zaključiti prodajo?
  • Poznate najpogostejše ugovore svojih kupcev?
  • Kako agresiven naj bo prodajalec?
  • Katerih prodajalcev ne maramo?
  • Kaj loči dobrega od slabih prodajalcev?
  • Kako takoj vzpostaviti odličen stik s kupci?
  • Kako motivirati prodajalce? Je pritisk dober?
  • Kako spremljati prodajalce? Kaj naj merimo?
  • Kaj je cona udobja pri prodajnih ekipah?
  • Katre prodajalce je treba zamenjati?
  • Zakaj prodajalci ne poslušajo?
  • Kaj je prodajni proces? Kako prodajni proces izboljšamo?
  • Kaj dober marketing naredi za prodajalce?
  • Kako naj prodajalec nadaljuje marketinško zgodbo?
  • Kako se soočiti s pritiski na ceno?
  • Zakaj šolati prodajalce?
  • Specializacija in širina v prodaji?
  • Kdaj in kako vam lahko pomaga svetovalec? Kako ga izbrati?

 

 

Marco Bragadino in njegov ICO
Dnevnik guruja
28.01.2018

Marco Bragadino in njegov ICO

marco

Marco Bragadino je bil dober prodajalec. Vedel je, da moraš ponuditi tisto, kar si vroče želijo. Benetke so v Bragadinovih časih izgubljale sijaj. In jim je obljubil stare dobre čase. Trdil je, da zna narediti zlato. Benečani so se odločili, da Bragadinov ICO (pardon, alkimistične raziskave) financirajo. Ker dolgo časa ni bilo rezultatov, so postali nestrpni. Marco pa je pravi čas pobegnil. Potem je isti manever ponovil v Munchnu. Tam so tudi vložili v njegov ICO (pardon, alkimistične raziskave). Ker ni bilo rezultatov, so ga Nemci obglavili. Nauk. Če želite prodati, morate obljubiti tisto, kar si stranke želijo. Fino je, če obljube izpolnite. 

Novoletni cilji in prodaja
Dnevnik guruja
15.01.2018

Novoletni cilji in prodaja

Novoletni cilji in prodaja.

Za uspešno 2018, kliknite tukaj!

 

 

Moj stari čevelj
Dnevnik guruja
19.12.2017

Moj stari čevelj

Zgodba o čevlju letnik 2008

Ročno, po naročilu izdelan čevelj, usnjen, z dodatki iz kevlarja, se je po 10 letih zbudil in zame in za vas pripravil marketinško lekcijo.

Gre za nasvet, ki ga boste z lahkoto izvedli in vam bo garantirano povečal prodajo in dobiček.

In to v nekaj dneh po izvedbi!

Prejšnji teden se je čevelj nenapovedano oglasil in me presenetil.

Zato vam zgodbo o tem čevlju enostavno moram povedati …

Na brezplačnem webinarju z naslovom »moj stari čevelj«.

 

Marketinška analiza "finančne industrije"
Dnevnik guruja
08.12.2017

Marketinška analiza "finančne industrije"

Zadnje čase se spet veliko piše in govori o financah in finančni pismenosti. Strinjam se, da bi bilo prav, če bi ljudje o tej temi vedeli več. Tudi v šoli bi lahko učence in dijake učili o tem, kako naj pametno ravnajo s svojim denarjem. V nadaljevanju moj marketinško-prodajni komentar o tem, kako s strankami ravna »finančna industrija«.

Torej, kaj si »finančna industrija« želi od strank?

Tri velike želje ima.

Najprej si želijo, da ste aktivna stranka oziroma aktiven investitor. Če kupite delnice (ali kakšen drug finančni inštrument) enkrat in potem mirujete 10 let, za finančno industrijo niste zanimivi. Potrebujejo stranke, ki so ves čas v strahu in paniki in zato čim večkrat kupujejo in prodajajo. Od aktivnih strank nekaj zaslužijo, od neaktivnih praktično nič. Zadnjič sem bil na predavanju, kjer je slovenski finančni strokovnjak (lastnik podjetja, ki se ukvarja izključno s financami) razlagal, kako neodgovorni so nekateri vlagatelji. Za primer je opisal vlagatelja, ki je junija dobro zaslužil (prodal delnice v pravem trenutku), potem pa od junija do danes ni naredil še ničesar. Sami izgovori so ga, najprej dopusti, potem službena pot, nujno popravilo strehe na hiši … Skratka, »len« investitor, ki ravna nespametno. Jasno, da je predavatelj kritiziral neaktivnega vlagatelja – od takšnih ni zaslužka.

Drugič, »finančna industrija« želi, da redno spremljate novice in se odločate na podlagi trenutnih novic. Sedaj vsi govorijo o bitcoinu. Ste zamudili vlak, je pravi čas, da skočite na vlak … Finančna industrija vas želi z dnevnimi novicami držati v strahu. Najbolje, da ste ves čas na robu panike in da se obnašate kot izgubljeni turist v puščavi, ki nekaj časa hodi v eno smer, potem pa si premisli in gre v drugo … Zato ima vaš zaupanja vredni finančni svetovalec ves čas na zalogi pomembne časovno občutljive informacije – reagirati je treba hitro, ker sicer utegne biti prepozno. Saj veste – prva njihova želja, zanje ste nekaj vredni samo, če ste aktivni.

Tretjič, tudi v finančni industriji odlično deluje čarobna marketinška beseda NOVO. Za vas imajo vedno kaj novega, nekaj, s čimer boste z manj tveganja zaslužili več. Vedno znova kreirajo nove produkte ali pa iz naftalina privlečejo stare dobre naložbe. Spet želja iz prve točke – povečati vašo aktivnost kot vlagatelja.

Opazujte jih in boste videli, da gre ves čas za aktivnost, željo po tem, da delujete na podlagi aktualnih svežih informacij in da imajo za vas vedno nekaj novega. Pa veliko sreče pri investiranju. Svojega prodajalca (pardon, svetovalca) vseeno vprašajte, kako to, da si tako želi vaših evrov. Če pa je vendar najslabša star na tem planetu imeti te nič vredne evre …

Na finance se ne spoznam, vem pa nekaj o marketingu in prodaji. Deloval sem vsaj v 100 različnih panogah in imam približno sliko, za kaj gre v posameznih panogah. Danes sem samo opisal, kako deluje finančna industrija. To so trgovci z novci, ki si želijo, da čim večkrat kupite in prodate, ker zaslužijo z vsakim vašim nakupom in prodajo.

Odkar v našem podjetju organiziramo seminarje in delavnice, v dvorani vedno obesimo velik napis, na katerem piše: »Investirajte vase, razen če mislite, da ste slaba naložba.« Priznam, tudi industrija, v kateri večinoma delujem (izobraževanje, svetovanje), si želi čim bolj aktivne stranke. Če ste bili na enem samem seminarju in ste prebrali eno samo knjigo, me ne zanimate. Če pa veliko investirate v svoje znanje, ste moja idealna stranka. Velik plus moje panoge pa je v tem, da še nihče ni bankrotiral zaradi preveč prebranih knjig in preveč učenja.

 

Zastonj torej brezplačno
Dnevnik guruja
10.11.2017

Zastonj torej brezplačno

zastonj

Zbiranje podatkov o potencialnih strankah s pomočjo vabe (brezplačnega darila), ni nič novega. V marketingu in prodaji zmagujejo tisti, ki znajo v pravem trenutku uporabiti prava (že zdavnaj odkrita) orodja. Objavljeno v Slovencu 25. oktobra 1909 (klik na sliko za povečanje Zastonj oglasa).

FirmaKids in ŠKL
Dnevnik guruja
05.11.2017

FirmaKids in ŠKL

O naši igri FirmaKids na TV ŠKL.

Katalog promocijskih in poslovnih daril
Dnevnik guruja
11.10.2017

Katalog promocijskih in poslovnih daril

Dobil prvi letošnji katalog poslovnih in promocijskih daril. Seveda brez spremnega dopisa. To je podobno, kot, če bi vam prodajalec v trgovini brez besed samo pokazal izdelek ...

Ne pošiljajte samo katalogov, prospektov. Dodajte prodajno pismo, ki je v resnici nagovor prodajalca. V prodajno pismo napišite to kar bi rekel prodajalec, ko bi vam v živo prodajal izdelek.

na vrh