Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Obstaja še bolj preprost trik z YouTube-om, ki ne zahteva kontaktiranja drugih (in tako ostane 100% dobička!). Pa še drug bolj preprost trik brez videoposnetkov, ki je tudi lažji pri doseganju prve strani rezultatov iskanja v Googlu.
Morda septembra v knjigi skupaj s skrivnostmi Google AdWords in oglasom za 1 M USD razen če me kdo povabi na seminar ;-).
Meni so npr. najprej prišle na misel tiste promocije o "toča alarmu" ter obvestilo in prikaz na TV o nekih zaščitnih mrežah, ki jih lahko namestimo na naše jeklene konjičke.
Se pravi, poleg pravih besed bodo prav tako zanimivo vlogo igrale vztrajne promocije za idelke, ki so tako ali drugače povezani z globalnimi klimatskimi spremembami..
Prava "fešta" pa bo, ko bodo na plan udarila še mnenja zadovoljnih strank. Mislim, da se zavarovalnicam in trgovcem z najrazličnejšo avtoopremo ni bati "dorega biznisa"...
Drugače pa ni treba biti znanstvenik, da vidiš razliko na satelitskih slikah polov izpred dvajset let in sedaj, tudi ni treba bit znanstvenik da razumeš izumiranje koralnih grebenov itn.
Razum potrebuješ in poznavanje osnovne aritmetike, da dojameš, da je trenutna rast in neodgovorno gospodarjenje z naravo nevzdržno.
Problem je torej širši kot samo segrevanje in ignorantsko je trditi da gre tu samo za "lažje prepričevanje" ...
In če ozavestimo še tisto: nič več ne bo tako, kot je bilo, je vse jasno.
Prodajajo besede. In seveda, kot vemo, zgodbe.
In zanimivo: neka čisto navadna zgodba zna ljudi bolj pritegniti, kot tisti cunami kjer je bilo 120.000 (?) mrtvih.
Včasih zna biti tragedija posameznika mnogo bolj zanimiva, kot 100.000 tragedij.
Množičnost, masovnost na vseh frontah zgublja popularnost. To ni več to.
Z množico se mnogi ne morejo poistovetiti, s posameznikom dosti lažje.
Najbrž je to tudi zaradi tega, ker se čedalje več ljudi zaveda, da so množica. In želijo izstopiti iz te sivine, povprečnosti, brezimnosti...
LP