Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

18.06.2009 @ 02:17 Sergej M Rinc
Pravzaprav je to (povezava z lastnikom visoko gledanega videa na YouTube) že skoraj pol leta star prijem v spletno tržniških krogih superposrednikov ("superaffiliates") v ZDA.

Obstaja še bolj preprost trik z YouTube-om, ki ne zahteva kontaktiranja drugih (in tako ostane 100% dobička!). Pa še drug bolj preprost trik brez videoposnetkov, ki je tudi lažji pri doseganju prve strani rezultatov iskanja v Googlu.

Morda septembra v knjigi skupaj s skrivnostmi Google AdWords in oglasom za 1 M USD razen če me kdo povabi na seminar ;-).
17.06.2009 @ 11:20 Srečko
Ja, g. Aleš - mislim, da sva kar iz iste generacije. Pa ne samo zaradi tega, ker oba veva, da besede prodajajo. Tudi iz vaših dosedanjih videonasvetov o javnem nastopanju se da marsikaj povezati z globalnimi spremembami.
Meni so npr. najprej prišle na misel tiste promocije o "toča alarmu" ter obvestilo in prikaz na TV o nekih zaščitnih mrežah, ki jih lahko namestimo na naše jeklene konjičke.
Se pravi, poleg pravih besed bodo prav tako zanimivo vlogo igrale vztrajne promocije za idelke, ki so tako ali drugače povezani z globalnimi klimatskimi spremembami..
Prava "fešta" pa bo, ko bodo na plan udarila še mnenja zadovoljnih strank. Mislim, da se zavarovalnicam in trgovcem z najrazličnejšo avtoopremo ni bati "dorega biznisa"...
17.06.2009 @ 07:55 Lojze
Se strinjam z Zdravkotom!
16.06.2009 @ 23:48 Zdravko
Me zanima kak bi bil svet, če bi je do sedaj zmanjkalo(nafte)?

Drugače pa ni treba biti znanstvenik, da vidiš razliko na satelitskih slikah polov izpred dvajset let in sedaj, tudi ni treba bit znanstvenik da razumeš izumiranje koralnih grebenov itn.
Razum potrebuješ in poznavanje osnovne aritmetike, da dojameš, da je trenutna rast in neodgovorno gospodarjenje z naravo nevzdržno.

Problem je torej širši kot samo segrevanje in ignorantsko je trditi da gre tu samo za "lažje prepričevanje" ...
16.06.2009 @ 22:49 sivolasi
Ni kaj dodati, mag. Lisac.
In če ozavestimo še tisto: nič več ne bo tako, kot je bilo, je vse jasno.

Prodajajo besede. In seveda, kot vemo, zgodbe.

In zanimivo: neka čisto navadna zgodba zna ljudi bolj pritegniti, kot tisti cunami kjer je bilo 120.000 (?) mrtvih.

Včasih zna biti tragedija posameznika mnogo bolj zanimiva, kot 100.000 tragedij.

Množičnost, masovnost na vseh frontah zgublja popularnost. To ni več to.
Z množico se mnogi ne morejo poistovetiti, s posameznikom dosti lažje.
Najbrž je to tudi zaradi tega, ker se čedalje več ljudi zaveda, da so množica. In želijo izstopiti iz te sivine, povprečnosti, brezimnosti...
15.06.2009 @ 19:20 Lojze
Lisac je na konju;)))
12.06.2009 @ 10:39 Lojze
Upam,da boste dodajali nove in jih v doglednem času menjali

LP
12.06.2009 @ 08:22 Aleš Lisac
Lojze, prav čakal sem, da prvi opazi mojo novo sliko. No tale slika s konjem bo tukaj samo do 21. junija. Potem dam pa spet staro, ali pa kakšno dopustniško. S konjem Luckyem sem slikan, ker bom v okviru www.saeta-equina.com pripravil eno kratko 90 minutno predavanje. O marketingu, konjih, ženskah, recesiji in podobnem :)
12.06.2009 @ 06:58 Lojze
Stoletna želja se mi je izpolnila,Aleš je končno zamenjal sliko....Lisac s konjem;))))
12.06.2009 @ 06:56 Grega
Ne vem, mene pa Rutar s svojimi vsiljivimi bombastičnimi letaki odbija
na vrh