Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov?
Preberite, kaj je ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Prav imate, če bi nekdo drug na enak način in z istimi besedami, kretnjami povedal isto kot Franci Zavrl, enostavno ne bi delovalo ... Pomembno je kdo si, KREDIBILNOST je pomembna. Prav to pa je tudi najtežje, iz sebe narediti produkt, ki ga želijo kupiti, slišati, videti. Aleš hvala, ker berete moj blog, hvala za komentar. Še naprej dobrodošli.
Redno berem vaš blog in prispevke, občudujem vaš tenkočuten talent tudi za filigranske malenkosti, ki jih normalen človek ne opazi, če pa že, ne ve, kaj bi si z njimi lahko pomagal.
Moja kritika ni bila faušija ampak nekakšno opozorilo, da lahko postane še tako dober prodajni guru sčasoma površen, ker se preprosto prodaja vse, kar ON ponudi.
Vaš stavek: "Morda o tem pripravim kakšno kratko predavanje ... če me ne bo prehitel kakšen moj posnemovalček, ki seveda niti bloga, niti videa, niti facebooka ... še ni uporabil, bo pa o tem napisal prodajno pismo in modroval o tem kako vse ve. "
že kaže na to, da se pripravlja vaša verzija pravljice Cesarjeva nova oblačila.
In še ...nimam nobenih ambicij postati marketinški guru, ker grem počasi že v penzijo. Imam pa kar nekaj izkušenj iz takšnih in drugačnih časov in mi je prebiranje vašega bloga v glavnem hobi in zanimiva zabava.
l.p.
Tukaj naj povem samo to, da video prodaja. Franci Zavrl zelo dobro ve kaj dela, če bi se tako odločil, bi mi poslal vrhunsko obdela in "speglan" video. Ampak se je odločil drugače. Po mojem mnenju nihče v Sloveniji ne ve o PRu toliko kot Franci. Kot kaže bo seminar itak razprodan. Tisti, ki so se prijavili, že vedo zakaj.
Pristop skupina
Osnovni finančni podatki
Čisti prihodki od prodaje 1.995.542 EUR
Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja 1.114.281 EUR
Vir: AJPES - podatkovna baza letnih poročil 2007
Ona dva pa sta živ primer, kako se na javnost ne smeš obračati. Zavrl zavija tiste svoje izbuljene oči kot kakšen debil, zraven pa čeblja kot prvošolček na silo naučeno pesmico. Da pa je njegov nastop še večja katastrofa, uporablja posiljeno in slabo naučeno gesto s kazalcem, ki ga nespretno usmeri v poslušalca.Nekje je prebral, da to \\\"pali\\\".
Nina je za odtenek boljša, čeprav je njen nastop s prekladanjem glave levo in desno in popevanjem še najbolj podoben vremenski napovedi Katje Jevšek na POP-u. Skratka, preosladno še za otroke v vrtcu.
Kako verjeti teoriji nekoga, če sam v praksi tega ne obvlada?
Aleš, če že vabite takšne priučene predavatelje pod svoje okrilje, jih vsaj predhodno ne predstavljajte na posnetkih. Mogoče bi šel potem tja kdo vsaj pomotoma.
l.p.
Oglasni prostor v skoraj vseh medijih je danes bistveno cenejši kot pred enim letom. Založniki že sami od sebe spuščajo cene, če se znaš malo pogajati pa dobiš za svoj denar še več.
Toda: g. Aleš ve, da bodo tisti, ki sedaj čakajo na konec krize in počno razne neutemeljene dejavnosti, ob koncu še dosti na slabšem. Ne bom posebej navajal, da se z njim v celoti strinjam!
V resnici pa bi to mogl bit kot davki, nujna obveznost, seveda moreš tako kot pri davkih tudi tukaj narest tako da je vse prav ;)
Na srečo je v Sloveniji tudi veliko takih, ki razumejo, da je potrebno ravno v kriznih časih vlagati v marketing in izkoristiti rezerve, ki jih ima vsako podjetje. Predvsem rezerve v smislu dodatne prodaje.
Sem ti že omenil, da je baza kupcev največja rezerva za krizne čase? Če jo znaš uporabiti, seveda...