Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

16.05.2009 @ 22:26 Aleš Lisac
Aleš, v svojem zadnjem komentarju ste zadeli BISTVO PRODAJE! Odkrili ste skrivnost! V prodaji je najpomebneje, KDO si! Velja za posameznika, ali podjetje.

Prav imate, če bi nekdo drug na enak način in z istimi besedami, kretnjami povedal isto kot Franci Zavrl, enostavno ne bi delovalo ... Pomembno je kdo si, KREDIBILNOST je pomembna. Prav to pa je tudi najtežje, iz sebe narediti produkt, ki ga želijo kupiti, slišati, videti. Aleš hvala, ker berete moj blog, hvala za komentar. Še naprej dobrodošli.
16.05.2009 @ 20:56 Aleš
Da se razumemo, gospod Franci ve kaj dela, gospod Franci je tudi uspešen in bogat poslovnež, ki je znal svojo popularnost in veze iz časa JBTZ zelo dobro unovčiti. Verjetno dobro obvlada tudi teorijo nastopanja toda, če smo pošteni, g.Lisac, potem si zamislite, kaj bi bilo, če bi tega gospoda Francija videli prvič, neobremenji s tem, kaj in kdo je, pa vam bi želel na tak način prodati sesalec ali knjigo. Torej poženite posnetek še enkrat, pozabite na to kdo in kaj je in "kupite" to, kar vam prodaja. ... Ste še prepričani, da zna nastopati ?
Redno berem vaš blog in prispevke, občudujem vaš tenkočuten talent tudi za filigranske malenkosti, ki jih normalen človek ne opazi, če pa že, ne ve, kaj bi si z njimi lahko pomagal.
Moja kritika ni bila faušija ampak nekakšno opozorilo, da lahko postane še tako dober prodajni guru sčasoma površen, ker se preprosto prodaja vse, kar ON ponudi.
Vaš stavek: "Morda o tem pripravim kakšno kratko predavanje ... če me ne bo prehitel kakšen moj posnemovalček, ki seveda niti bloga, niti videa, niti facebooka ... še ni uporabil, bo pa o tem napisal prodajno pismo in modroval o tem kako vse ve. "

že kaže na to, da se pripravlja vaša verzija pravljice Cesarjeva nova oblačila.
In še ...nimam nobenih ambicij postati marketinški guru, ker grem počasi že v penzijo. Imam pa kar nekaj izkušenj iz takšnih in drugačnih časov in mi je prebiranje vašega bloga v glavnem hobi in zanimiva zabava.
l.p.
16.05.2009 @ 17:31 Aleš Lisac
Še moje mnenje o vseh negativnih komentarjih, ki se pojavijo na tem blogu: "Če vse kar narediš ljudje samo hvalijo, ali pa ne rečejo nič, nisi na pravi poti." Dober marketing, dobri oglasi so tisti, o katerih ljudje govorijo. Zelo uspešna podjetja in zelo uspešne ljudi na vseh področjih, vedno večja ali manjša skupina ljudi sovraži. Vsem ljudem je nemogoče ustreči.
16.05.2009 @ 17:26 Aleš Lisac
Aleš, sedaj se že nekaj časa "igram" z videom na spletnih straneh. Recimo dve leti. In tako po malem sem ugotovil kaj deluje in kaj ne. Morda o tem pripravim kakšno kratko predavanje ... če me ne bo prehitel kakšen moj posnemovalček, ki seveda niti bloga, niti videa, niti facebooka ... še ni uporabil, bo pa o tem napisal prodajno pismo in modroval o tem kako vse ve.
Tukaj naj povem samo to, da video prodaja. Franci Zavrl zelo dobro ve kaj dela, če bi se tako odločil, bi mi poslal vrhunsko obdela in "speglan" video. Ampak se je odločil drugače. Po mojem mnenju nihče v Sloveniji ne ve o PRu toliko kot Franci. Kot kaže bo seminar itak razprodan. Tisti, ki so se prijavili, že vedo zakaj.
16.05.2009 @ 17:21 Bine
Aleš ... jaz bi pa od teh treh z veseljem ure in ure poslušal Francija Zavrla. Sem pogledal malo finančne podatke in samo na enem od njegovih podjetij sem "našel" milijon dobička!!! Morda pa kljub "izbuljenim očem" ve kaj dela. Poglej:
Pristop skupina
Osnovni finančni podatki
Čisti prihodki od prodaje 1.995.542 EUR
Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja 1.114.281 EUR

Vir: AJPES - podatkovna baza letnih poročil 2007
16.05.2009 @ 17:14 Aleš
Vida je profi, ni kaj.
Ona dva pa sta živ primer, kako se na javnost ne smeš obračati. Zavrl zavija tiste svoje izbuljene oči kot kakšen debil, zraven pa čeblja kot prvošolček na silo naučeno pesmico. Da pa je njegov nastop še večja katastrofa, uporablja posiljeno in slabo naučeno gesto s kazalcem, ki ga nespretno usmeri v poslušalca.Nekje je prebral, da to \\\"pali\\\".
Nina je za odtenek boljša, čeprav je njen nastop s prekladanjem glave levo in desno in popevanjem še najbolj podoben vremenski napovedi Katje Jevšek na POP-u. Skratka, preosladno še za otroke v vrtcu.
Kako verjeti teoriji nekoga, če sam v praksi tega ne obvlada?
Aleš, če že vabite takšne priučene predavatelje pod svoje okrilje, jih vsaj predhodno ne predstavljajte na posnetkih. Mogoče bi šel potem tja kdo vsaj pomotoma.
l.p.
16.05.2009 @ 15:13 Sašo K
Meni se zdi zdaj ravno najboljši čas za povečanje marketinških vložkov.

Oglasni prostor v skoraj vseh medijih je danes bistveno cenejši kot pred enim letom. Založniki že sami od sebe spuščajo cene, če se znaš malo pogajati pa dobiš za svoj denar še več.
15.05.2009 @ 15:06 Srečko
Pa smo spet tam! Kje? Pri bazah, oglaševanju, marketinških proračunih, dobičkih...
Toda: g. Aleš ve, da bodo tisti, ki sedaj čakajo na konec krize in počno razne neutemeljene dejavnosti, ob koncu še dosti na slabšem. Ne bom posebej navajal, da se z njim v celoti strinjam!
15.05.2009 @ 10:24 Ljubo
Zato so krivi tudi napačni mislni vzorci v smislu, oglaševanje je stvar katero se lahko takoj prekine in je samo strošek, pač zato ker tudi ostali se oglašujejo dejmo se še mi.

V resnici pa bi to mogl bit kot davki, nujna obveznost, seveda moreš tako kot pri davkih tudi tukaj narest tako da je vse prav ;)
14.05.2009 @ 23:42 Borut
Res je Aleš, v teh časih jih veliko krepko niža marketinške budžete. Nekateri množično nižajo tudi število komercialistov, čez eno leto pa se bodo spraševali, zakaj nič več ne prodajo.

Na srečo je v Sloveniji tudi veliko takih, ki razumejo, da je potrebno ravno v kriznih časih vlagati v marketing in izkoristiti rezerve, ki jih ima vsako podjetje. Predvsem rezerve v smislu dodatne prodaje.

Sem ti že omenil, da je baza kupcev največja rezerva za krizne čase? Če jo znaš uporabiti, seveda...
na vrh