Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

06.07.2009 @ 17:58 ANDREJ NARALOČNIK
Pozdravljen, veseli me, da grizemo kislo in gnilo jabolko in da bo morda kateri od ponudnikov le spremenil svoj odnos do kupcev in začel resneje prodajati in se kupcu približevati. Kot bodočega kupca nepremičnine v Ljubljani me najbolj zmoti dejstvo, da so prodajalci še vedno zelo arogantni in prodajajo(na te spremembe sem čakal zadnja tri leta in zelo budno spremljam dogajanje) , niti ne prodajajo ampak zgolj ponujajo nekaj kar opisujeo kot stanovanje, hišo, lastnosti le teh ipd,kar se v veliko primerih izkaže, da je zgolj neka podrtija ali slabo zgrajena stavba s poceni materiali. O koristih bivanja in preselitve redkeje govorijo, kaj šele, da bi ponujali nepremičnino kot bivalno enoto in ne na m2 z vsemi kletmi in pokletmi skupaj. Kupci seveda kupujemo koristi, drugo je zgolj osnovna ponudba. Ko pogledaš na novozgrajena naselja te ima, da bi si pokril glavo in upal, da se ne bo zgodil kakšen primer iz Tajske. Zanimivo ob vsem tem je, da te prodajalec po tvojem povpraševanju, celo pisnem in zelo konkretnem, niti ne kontaktira več, kaj šele, da bi te povabil na ogled ali pogovor o proučitvi možnosti za sklenitev posla. Poslovni model sedanjih gradenj za trg je seveda preživet in cene bodo padle tudi zelo pod lastno ceno!To je evidentno že iz primerov ameriških in angleških tržišč, kjer prodajajo nepremičnine po 20-30c za 1$, in da ne bo pomote, tudi lastne cene.Avkcije kjer se to dogaja so kot prodajalne starega pohištva, kdo da več in to ne v 1000 ampak v 100 $. Povpraševanje po bivalnih enotah je predvsem tudi posledica števila ponujenih novih služb v okolju, števila porok in novih družin. Vemo pa, kako s tem stojimo v Sloveniji. Tudi trdicionalni katoličani italijani se ne ženijo več, saj so ločitve zanje že predrage. Še najbolj ti nasmeh na obraz prinesejo primerjave ponudb iz svetovnih šasopisov napr. vikend priloga WSJ in naših oglasov, kjer lahko primerjaš počitniško vilo na azurni ali vsaj italijanski obali z enako ceno apartmaja pod hribom v LJ s pogledom na smrdljivo cesto. Da o španskih ponudbah niti ne govorim, tam si bomo lahko za ceno vzdrževanja, nepremičnine lahko kmalu tudi kar sami izbirali. Vesel pozdrav. LP,An
06.07.2009 @ 17:50 Borut2
Slaba ideja!

Potem bosta oba tipa časopisov polna oglasov, to situacijo pa smo imeli že do sedaj.

Bolje je, da iz časopisa umaknejo še preostale tri,štiri oglase in propagirajo ČASOPIS BREZ OGLASOV.

Če za enak denar dobim več branja in manj oglasov se bom tudi jaz naročil na plačljivi dnevnik.

Raje pa naj vložijo denar v dobre novinarje, članke "in še kaj"*

Lp Borut
*to pa je že plačljivo
06.07.2009 @ 17:40 stanko
Tudi jaz menim, da je neobhodna izravnava med zmožnostmi in željami!
Nepremičnine bodo cenovno dostopnejše, kar se lepo kaže po zelo
intezivnem oglaševanju in nudenju raznih popustov.
06.07.2009 @ 17:39 Borut
Hmmmm, samo razmišljam ... a ni to primer nepoštene omejitve konkurence, preprečitve vstopa novincev in manjših akterjev na trg? A je res (za uporabnike) koristno izvajati takšen ukrep, samo, da iztisneš konkurente (ki morda ponujajo trgu več kot ti sam?) in potem, ko propadejo, dvigneš cene nazaj?
06.07.2009 @ 17:25 stanko
Ideja je od hudiča.Me pa zanima ali bodo odgovorni ugriznili?
06.07.2009 @ 17:23 Ljubo
Preveč časa maš na dopustu ane ? :)

Ampak kaj pa pol, ko jih iztrebijo? Se bodo še zmeri pokrival izključno iz prodaje časopisa? Delo stane 1 eur.

Torej pri nakladi 60.000 dnevno... Vprašanje koliko časa bi prinašal zadosti dobička za lačne kapitaliste :)
06.07.2009 @ 16:10 Tomaž
Res vrhunska ideja. Jaz se je nebi spomnil!
06.07.2009 @ 15:47 Dina
Zanimiva ideja, a vseeno bo potem preveč oglasov in se bodo izgubili v množici - kar pa spet ne bo OK. Tudi jaz pogrešam predvsem inovativno novinarstvo in novinarje ...
06.07.2009 @ 14:37 Lojze
Jaz pa čakam predvsem na neodvisne raziskovalne novinarje,trač novic in tuljenja z volkovi imam čez glavo....
06.07.2009 @ 14:24 Mirko Dragicevic
g. Mag. Ales,
ni potrebno to nic pojasnjevati , to je vse evidentno...Glej primere :
**leta 1989 1m2 = cca 950-1200DEM
**leta 2008 cena 1m2= 2-3000EUR
Vprasanje ...kaj se je realno in koliko podrazalo v zadnjih 20letih ??Se pocenil se je realno in nominalno ves materijal
Ales, vidim , ocenjujem da si znastvenik, pa te prosim izracunaj , oz
poskusaj izracunati ceno izdelave /ali lastno
ceno za 1m2
Pozdrav ***mirko
na vrh