Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Potem bosta oba tipa časopisov polna oglasov, to situacijo pa smo imeli že do sedaj.
Bolje je, da iz časopisa umaknejo še preostale tri,štiri oglase in propagirajo ČASOPIS BREZ OGLASOV.
Če za enak denar dobim več branja in manj oglasov se bom tudi jaz naročil na plačljivi dnevnik.
Raje pa naj vložijo denar v dobre novinarje, članke "in še kaj"*
Lp Borut
*to pa je že plačljivo
Nepremičnine bodo cenovno dostopnejše, kar se lepo kaže po zelo
intezivnem oglaševanju in nudenju raznih popustov.
Ampak kaj pa pol, ko jih iztrebijo? Se bodo še zmeri pokrival izključno iz prodaje časopisa? Delo stane 1 eur.
Torej pri nakladi 60.000 dnevno... Vprašanje koliko časa bi prinašal zadosti dobička za lačne kapitaliste :)
ni potrebno to nic pojasnjevati , to je vse evidentno...Glej primere :
**leta 1989 1m2 = cca 950-1200DEM
**leta 2008 cena 1m2= 2-3000EUR
Vprasanje ...kaj se je realno in koliko podrazalo v zadnjih 20letih ??Se pocenil se je realno in nominalno ves materijal
Ales, vidim , ocenjujem da si znastvenik, pa te prosim izracunaj , oz
poskusaj izracunati ceno izdelave /ali lastno
ceno za 1m2
Pozdrav ***mirko