Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Imate svoj krizni priročnik?
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 18.01.2023
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In seveda še pomembnejše vprašanje, ali boste na krizo, ko bo prišla, pripravljeni.
Poznamo različne krize. Lahko, da ne bo dovolj strank, morda stranke ne bodo zadovoljne z izdelkom ali storitvijo, lahko, da vas bo konkurenca poskušala izriniti s trga z nerazumno nizkimi cenami, morda se bo spremenila tehnologija …
Kriz je, kolikor hočete. Ampak podjetniki se nanje pripravimo.
Za krize, ki se bodo zanesljivo zgodile, pa pripravimo priročnik z navodili za ukrepanje.
Improvizacija je škodljiva. Niti najboljši standup komiki na svetu nikoli ne improvizirajo. Njihovi nastopi so v celoti načrtovani, naučeni na pamet. Ko gre zares, uporabljajo samo cement – šale, ki preverjeno delujejo. Pri improvizaciji bi se jim lahko zgodilo, da ne bi bili smešni.
Če improviziramo v prodaji, se lahko zgodi, da ne bomo prodali.
Imate svoje »krizne« priročnike? Ste vnaprej premislili, kako boste delovali, ko pride (nisem napisal, če pride) do kakšne pričakovane krize?
Za zgled bomo danes vzeli WHO, Svetovno zdravstveno organizacijo.
Sicer nekateri pravijo, da niso niti svetovna niti zdravstvena organizacija, ampak to je tema za kdaj drugič.
WHO zelo dejavno pomaga farmacevtom prodajati cepiva. V času kovida so bili vodilni v prepričevanju ljudi, da se morajo cepiti proti kovidu. Trdili so, da so cepiva učinkovita in varna.
So pa tudi že vnaprej razmišljali, kaj narediti, če se izkaže, da cepiva niso niti varna, niti učinkovita.
Predvideli so vse scenarije in pripravili priročnik, v katerem obdelajo tri scenarije. Najhujši je krizni scenarij, ko se res zgodi kaj tako hudega, kot je smrt ali hudi neželeni stranski učinki.
Zakaj priročnik?
Ker je v marketinško-cepilni kampanji sodelovalo zelo veliko držav. In ker so želeli, da v vseh državah vsi odgovarjajo na ista vprašanja na enak način. Za vsak scenarij so pripravili navodila, kako reagirati in koga vključiti v proces.
Zelo profesionalno. Na koncu njihovega priročnika so tudi primeri iz prakse.
Kaj narediti, če v vaši državi kdo umre takoj po cepljenju? Pogledate v priročnik in ukrepate po navodilih. Zakaj bi improvizirali, če vas improvizacija lahko privede v še večje težave?
Zakaj vi potrebujete prodajni priročnik?
Ker boste s pomočjo priročnika takoj med uspešnejšimi v panogi. Ker želite, da vsi vaši zaposleni enotno reagirajo na določene situacije.
Kaj naj vsebuje vaš prodajni priročnik?
Odgovore na pogosta vprašanja strank, odgovore na pogoste ugovore strank v prodajnem procesu. Navodila, kako reagirati v primeru reklamacij in pritožb.
Enostavno pravilo – priročnik potrebujete za vse dogodke, ki se redno dogajajo in so pomembni. Enako za dogodke, ki se pojavljajo redkeje, vendar vas v primeru nepravilnega ravnanja lahko »pokopljejo«.
Priročnik je nujen v vseh podjetjih, kjer je veliko zaposlenih, ki delajo s strankami.
Vaša domača naloga? Preberite tale WHO priročnik. Ni najbolj zanimivo branje, ker je zelo korporativen. Ampak, ker je kratek se vam ga splača prebrati. Potem pa pripravite nekaj krajšega za svoje podjetje.
Če želite imeti dober prodajni priročnik, iz katerega bodo vaši zaposleni vedno vedeli, kako reagirati v vseh možnih situacijah, vam ga lahko pripravimo mi.
Tudi v okviru interne izvedbe delavnice Prodaja ena na ena, ki je naša trenutno najbolje prodajana delavnica.
Pokličite za več informacij na 080 1509 ali pošljite mail na ales@lisac-lisac.si.