Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kaj pravijo številke?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 11.01.2023

stevilke

Približno toliko ljudi, kot je med dvema svetovnima vojnama uporabljalo Elida šampon, je v zadnjih letih prebralo knjigo iz naše založbe, ali se udeležilo našega predavanja ali seminarja v živo ali online.

Veliko. In praktično vsi so zadovoljni s svojo investicijo. Ker investicija v znanje, je najboljša investicija.

Če bi se vsi, ki so bili na naših seminarjih v živo, prijeli za roke, bi lahko sklenili verigo od Pirana do Murske Sobote.  Če pa bi dodali še vse, ki so bili na online seminarjih, vse, ki so prebrali naše knjige in novičnike, potem bi lahko sklenili 1382 kilometrski krog okoli naše države.

Lani je bilo največ ljudi na na našem izobraževanju Prodaja ena na ena.

Zakaj vam to pišem?

Ker uporabljam psihološko orodje, ki mu Američani pravijo social proof – socialni dokaz.

Ljudje radi naredimo tisto, kar naredi veliko drugih ljudi. Raje zavijemo v polno kot v prazno restavracijo.

Mislimo, da je nekaj, kar se dobro prodaja, odlično. In običajno je res tako.

Nasvet za danes?

Povejte svojim strankam, da se vaše storitve in izdelki dobro prodajajo.

Povejte jim, kateri je vaš najbolje prodajani izdelek.

To dokažite s številkami. In prepričali boste več ljudi, povečali boste prodajo.


na vrh