Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kaj pravijo številke?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 11.01.2023
Približno toliko ljudi, kot je med dvema svetovnima vojnama uporabljalo Elida šampon, je v zadnjih letih prebralo knjigo iz naše založbe, ali se udeležilo našega predavanja ali seminarja v živo ali online.
Veliko. In praktično vsi so zadovoljni s svojo investicijo. Ker investicija v znanje, je najboljša investicija.
Če bi se vsi, ki so bili na naših seminarjih v živo, prijeli za roke, bi lahko sklenili verigo od Pirana do Murske Sobote. Če pa bi dodali še vse, ki so bili na online seminarjih, vse, ki so prebrali naše knjige in novičnike, potem bi lahko sklenili 1382 kilometrski krog okoli naše države.
Lani je bilo največ ljudi na na našem izobraževanju Prodaja ena na ena.
Zakaj vam to pišem?
Ker uporabljam psihološko orodje, ki mu Američani pravijo social proof – socialni dokaz.
Ljudje radi naredimo tisto, kar naredi veliko drugih ljudi. Raje zavijemo v polno kot v prazno restavracijo.
Mislimo, da je nekaj, kar se dobro prodaja, odlično. In običajno je res tako.
Nasvet za danes?
Povejte svojim strankam, da se vaše storitve in izdelki dobro prodajajo.
Povejte jim, kateri je vaš najbolje prodajani izdelek.
To dokažite s številkami. In prepričali boste več ljudi, povečali boste prodajo.