Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
A zobozdravnik vam piše pisemca za rojstni dan? Pa še vedno greste k istemu. Potem pa en kup komentatorjev, ki spet ne vedo kaj pišejo. npr Roman... agencija sredi prodaje ne gre na dopust! tej zgodbici ne verjamem.
Hej sivolasi, Če je za tvoje pojme tako fajn plačan agent, zakaj pa ne greš še agenta... da ne boš sešteval 20+20 :) it's free market
Sploh ne veš kaj govoriš.
Kaj bi dali vsi tisti, ki so v lastni režiji prodajali/kupovali nepremičnino zaradi nepreverjenih dokumentov, podkupljenih notarjev... zgubili vso imetje (dom in denar) ... Poglej si Preverjeno... POPTV
Ste prebrali zakon o varstvu osebnih podatkov?
Mag.Lisac: zagotovo veste, da je nepremičninar še pred dvema letoma dobil pri poslu 2% od kupca in 2% od prodajalca. Tudi, če je dobil le 1 % od vsakega, je to še vedno 4000 evrov od posla, težkega 200.000 evrov.
Za moje pojme vsekakor mnogo preveč, ker je bilo njegovo delo le to, da je obrnil par telefonov, da je neka študentka dala oglas na splet in da je naredil morebiti 3 oglede s kandidati za nakup.
In ker vaš optik z enim poslom z vami ni dobil 4000 evrov, ampak največ 100 (če so očala vredna recimo 300), je popolnoma logično, da vam čestita - tako za vaš rojstni dan, kot za novo leto.
Nepremičninarju pa se vaš rojstni dan in novoletna čestitka FUČKA, ker je predobro zaslužil za (le) malo dela.
Ja, nekateri cenijo/cenimo 20, 50, 100 zasluženih evrov, drugi so se norčevali iz 15.000 evrov, ki so jih zaslužili mesečno še pred dvema letoma.
Vsaka podobnost nepremičninarjev (kar se tiče odnosa do 15.000 €) s slovenskimi managerji pa je: absolutno NAMERNA!
Neko znano nepremičninsko podjetje je imelo ekskluzivno pravico do prodaje vseh stanovanj v treh vila blokih (3 x 10 stanovanj). Kar je najlepše, so z majhno finto, ki je poslovna skrivnost znotraj branže, prišli do 300 konkretnih zagretih potencialnih kupcev.
In še več, z drugo finto so od njih točno izvedeli, koliko so pripravljeni odšteti za kvadratni meter in katero stanovanje si kdo želi.
Kupcev je bilo 10 x preveč!
Vsi bi takoj kupili, če bi lahko, če bi jim le prodali, denar sploh ni bil vprašanje. "Povejte koliko in gremo." Kot tisti Rus iz tvojega intervjuja z Japcem Jakopinom.
No, ampak vsaka dobra zgodba ima zaplet. Ker se je ravno bližal čas dopustov, so v agenciji staknili glave in se odločili, da bodo s prodajo krenili takoj jeseni – da jim ne bi podrlo privatnih polenih načrtov.
In ko so se vrnili v prijetno jesensko delovno vzdušje, ni poklical nihče od 300-ih kupcev (ki so bili svoj čas 100% kupci).
Medtem so namreč mediji (sicer umetno, da so se delali pomembne in da so se dobro prodajali, predvsem ravno Finance in Moje Finance) razbobnali nepremičninsko krizo in svetovali, naj ljudje počakajo z nakupom stanovanj, ker da bodo cene padle. S tem so povzročili ne le stagnacijo v nepremičninski in gradbeni branži in to panogo skoraj uničili, nedvomno pa povsem izčrpali, ampak so zarinili nož tudi sebi v hrbet, saj so nepremičninska in gradbena podjetja prenehala oglaševati – ker moral bi biti precej neumen, da kot oglaševalec plačuješ za plače novinarjev, ki ti rušijo posel, da ti ga bodo rušili še naprej. Nihče od kupcev pa ne bi kupil nepremičnine na podlagi oglasa, če že na naslovnici Mojih Financ ali Financ vidi glavni naslov, da počakaj z nakupom, da se ne splača kupovati itd.
No, kakorkoli že, če se vrnemo, nihče ni sam od sebe poklical na to agencijo. Pa kaj, saj so imeli v računalniku 300 kontaktov.
Oktobra so nato dobili študentko in ta je dobila nalogo, naj prekliče seznam. Nobenega programa za izredne razmere, brez skripte, brez strategije, brez rezervnih ponudb, brez šolanja, sama pa tudi ni imela ustreznega znanja.
Da o tem, da bi se jim na tako občutljivi točki zdelo vredno investirati na primer v profesionalni telefonski studio (in celoten backstage, kot ga imaš ti), niti ne izgubljam besed.
Škoda tudi, da niso prišli k tebi na Direktni marketing 1, 2 in 3 (priporočam vsem!). Ni jim bilo treba, ker se je vedno vse dogajalo samo od sebe.
Rezultat: 270 jih je reklo ne, 30 pa mogoče. V paniki so se drli na študentko, ker ni imela efekta, to pa je bilo tudi vse, kar so naredili. Vprašanje, ki jim ga je študentka zastavili, pa je bilo: "Nič se niste javili – boste kupili ali ne? Mi je šef rekel, da malo pokličem in preverim, da vemo? Verjetno ne boste kupili, a ne."
In kaj se je še zgodilo: vsakega, ki je rekel ne, je izbrisala iz wordovega fajla, da je dobila samo resne interesente. Ostalo je torej samo 30 morebitnežev.
To, da so kaj naredili narobe, še danes nihče od njih ne ve. Za to, da niso nič prodali, je pač kriva kriza. In mediji.
Študentko, ki je mislila, da bo pri njih lepo v hladu pauzirala eno let, so nagnali, češ da je nesposobna, ona pa je pred odhodom morala počistiti računalnik in je tako izbrisala še preostalih 30 od 300 kupcev, ki so imeli v denarnici tako ali drugače vsak vsaj 150.000 evrov…
Kaj smo pa mi počeli leta 1996?
če prispevam še k tej debati - meni osebno je Franci car, ne glede na to, da včasih kakšno pihne... gospa Vida tudi profesionalka, mogoče mi edino Nina ne paše v to kombinacijo...