Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

11.06.2009 @ 19:57 Matic
In ja, jaz bi na njihovem mestu napisal; požar je res naredil škodo, ampak Rutar kljub temu ne pušča puške v koruzi; strankam ostajamo zvesti! Kar v poslovnem svetu dviga mentaliteto; kljub škodi smo še vedno v vrhu-ne pramakne na nič! Tukaj smo in bomo zaradi Vas! Res, da nam je požar naredil škodo; pa vendar smo za Vas poskrbeli v novenm skaldišču in ne boste razočarani! Nas ne ustavi, nihče!!!
11.06.2009 @ 18:50 Dina
Tudi meni je včerajšnji časopis/reklama ostal v roki. A glede na to, da jim žal bolj malo verjamem (izkušnje) sem tudi v to podvomila.
28.05.2009 @ 21:37 Tomaž
Zelo zavajajoč članek, skupaj s komentarji. Že sam naslov kaže na nepoznavanje profesije, sledi neka namišljena zgodbica. Najbolj narobe je pa to da daje vse agencije v en koš.
A zobozdravnik vam piše pisemca za rojstni dan? Pa še vedno greste k istemu. Potem pa en kup komentatorjev, ki spet ne vedo kaj pišejo. npr Roman... agencija sredi prodaje ne gre na dopust! tej zgodbici ne verjamem.
Hej sivolasi, Če je za tvoje pojme tako fajn plačan agent, zakaj pa ne greš še agenta... da ne boš sešteval 20+20 :) it's free market
Sploh ne veš kaj govoriš.
Kaj bi dali vsi tisti, ki so v lastni režiji prodajali/kupovali nepremičnino zaradi nepreverjenih dokumentov, podkupljenih notarjev... zgubili vso imetje (dom in denar) ... Poglej si Preverjeno... POPTV
Ste prebrali zakon o varstvu osebnih podatkov?
27.05.2009 @ 19:27 sivolasi
Zelo poučna zgodba, pa tudi zelo poučen zadnji komentar.

Mag.Lisac: zagotovo veste, da je nepremičninar še pred dvema letoma dobil pri poslu 2% od kupca in 2% od prodajalca. Tudi, če je dobil le 1 % od vsakega, je to še vedno 4000 evrov od posla, težkega 200.000 evrov.
Za moje pojme vsekakor mnogo preveč, ker je bilo njegovo delo le to, da je obrnil par telefonov, da je neka študentka dala oglas na splet in da je naredil morebiti 3 oglede s kandidati za nakup.

In ker vaš optik z enim poslom z vami ni dobil 4000 evrov, ampak največ 100 (če so očala vredna recimo 300), je popolnoma logično, da vam čestita - tako za vaš rojstni dan, kot za novo leto.

Nepremičninarju pa se vaš rojstni dan in novoletna čestitka FUČKA, ker je predobro zaslužil za (le) malo dela.

Ja, nekateri cenijo/cenimo 20, 50, 100 zasluženih evrov, drugi so se norčevali iz 15.000 evrov, ki so jih zaslužili mesečno še pred dvema letoma.

Vsaka podobnost nepremičninarjev (kar se tiče odnosa do 15.000 €) s slovenskimi managerji pa je: absolutno NAMERNA!
26.05.2009 @ 20:58 Roman
Menda resnična zgodba z Obale, ki se je začela pred enim letom, končala pa se še vedno ni …

Neko znano nepremičninsko podjetje je imelo ekskluzivno pravico do prodaje vseh stanovanj v treh vila blokih (3 x 10 stanovanj). Kar je najlepše, so z majhno finto, ki je poslovna skrivnost znotraj branže, prišli do 300 konkretnih zagretih potencialnih kupcev.

In še več, z drugo finto so od njih točno izvedeli, koliko so pripravljeni odšteti za kvadratni meter in katero stanovanje si kdo želi.

Kupcev je bilo 10 x preveč!

Vsi bi takoj kupili, če bi lahko, če bi jim le prodali, denar sploh ni bil vprašanje. "Povejte koliko in gremo." Kot tisti Rus iz tvojega intervjuja z Japcem Jakopinom.

No, ampak vsaka dobra zgodba ima zaplet. Ker se je ravno bližal čas dopustov, so v agenciji staknili glave in se odločili, da bodo s prodajo krenili takoj jeseni – da jim ne bi podrlo privatnih polenih načrtov.

In ko so se vrnili v prijetno jesensko delovno vzdušje, ni poklical nihče od 300-ih kupcev (ki so bili svoj čas 100% kupci).

Medtem so namreč mediji (sicer umetno, da so se delali pomembne in da so se dobro prodajali, predvsem ravno Finance in Moje Finance) razbobnali nepremičninsko krizo in svetovali, naj ljudje počakajo z nakupom stanovanj, ker da bodo cene padle. S tem so povzročili ne le stagnacijo v nepremičninski in gradbeni branži in to panogo skoraj uničili, nedvomno pa povsem izčrpali, ampak so zarinili nož tudi sebi v hrbet, saj so nepremičninska in gradbena podjetja prenehala oglaševati – ker moral bi biti precej neumen, da kot oglaševalec plačuješ za plače novinarjev, ki ti rušijo posel, da ti ga bodo rušili še naprej. Nihče od kupcev pa ne bi kupil nepremičnine na podlagi oglasa, če že na naslovnici Mojih Financ ali Financ vidi glavni naslov, da počakaj z nakupom, da se ne splača kupovati itd.

No, kakorkoli že, če se vrnemo, nihče ni sam od sebe poklical na to agencijo. Pa kaj, saj so imeli v računalniku 300 kontaktov.
Oktobra so nato dobili študentko in ta je dobila nalogo, naj prekliče seznam. Nobenega programa za izredne razmere, brez skripte, brez strategije, brez rezervnih ponudb, brez šolanja, sama pa tudi ni imela ustreznega znanja.

Da o tem, da bi se jim na tako občutljivi točki zdelo vredno investirati na primer v profesionalni telefonski studio (in celoten backstage, kot ga imaš ti), niti ne izgubljam besed.

Škoda tudi, da niso prišli k tebi na Direktni marketing 1, 2 in 3 (priporočam vsem!). Ni jim bilo treba, ker se je vedno vse dogajalo samo od sebe.

Rezultat: 270 jih je reklo ne, 30 pa mogoče. V paniki so se drli na študentko, ker ni imela efekta, to pa je bilo tudi vse, kar so naredili. Vprašanje, ki jim ga je študentka zastavili, pa je bilo: "Nič se niste javili – boste kupili ali ne? Mi je šef rekel, da malo pokličem in preverim, da vemo? Verjetno ne boste kupili, a ne."

In kaj se je še zgodilo: vsakega, ki je rekel ne, je izbrisala iz wordovega fajla, da je dobila samo resne interesente. Ostalo je torej samo 30 morebitnežev.

To, da so kaj naredili narobe, še danes nihče od njih ne ve. Za to, da niso nič prodali, je pač kriva kriza. In mediji.

Študentko, ki je mislila, da bo pri njih lepo v hladu pauzirala eno let, so nagnali, češ da je nesposobna, ona pa je pred odhodom morala počistiti računalnik in je tako izbrisala še preostalih 30 od 300 kupcev, ki so imeli v denarnici tako ali drugače vsak vsaj 150.000 evrov…
26.05.2009 @ 17:04 Srečko
Gornjo trditev potrjujem tudi jaz. Dodajam pa še to, da se na njegovem blogu ter ob branju njegovih nasvetov lahko marsikaj koristnega naučimo! (to velja zlasti za tiste, ki nismo več za na Gea college :-))))))
26.05.2009 @ 11:33 Borut
Aleš ve, o čem govori. Njegovo podjetje uporablja CRM že od daljnjega leta 1996. (Aleš, popravi me, če se motim!)

Kaj smo pa mi počeli leta 1996?
21.05.2009 @ 10:40 danijel GOMBAČ
Pozdrav... vedno ko ugledam "ločevalna dieta" se malce sarko-nasmehnem. Kar mi švigne čez procesor v glavi je namreč ponesrečen(ali z veliko mero slovencem ne ravno najbolj domačega humorja- to si nisem nikoli razjasnil) prevod izraza v eni od restavracij, kjer si lahko izbral meni, ki podpira in sledi smernice omenjene diete. Skratka prevod je bil: "Divorce diet". Morate priznati, da pomilovanje nad googlovskim prevodom hitro zamenja občudovanje smisla za humor. Hja, pa, žal, najbrš ni tako.
21.05.2009 @ 10:11 danijel GOMBAČ
Preletavam takole vaše prispevke ker poskušam najti nakaj kar sem pred časom želel prebrati do konca pa sem moral na ihto preurediti prioritete. Tokrat sem se ustavil ob razglabljanjih za tale jogurt. Slogan je res pogumen, a le do točke ko ga resnično prebereš. Ker večina sprejme le osnovno sporočilo se skrije tisti pomembni vključek, ki varuje pred pretencioznostjo, resnično unikatnostjom in... bog varji, kako konkurenčno tožbo. Gre za besedico "dokazano". Ja, vsi jogurti in ostale namensko skvarjene, skisane, sesirjene in druge oblike mleka imajo nek učinek na prebavo. Nekatere tudi točno tako kot jo izpostavlja proizvajalec tega izdelka. Ampak, spet očitno, še nobeden tega ni dokazal. In to naredi ta izdelek upravičeno drugačen. Torej nauk- lahko si eden od mnogih, ki nosijo spodnjice narobe obrnjene, ampak ko boš to izpostavil boš poseben in unikaten. Za nekaj časa. Konkurenco preplavi panika in postane pogumnejša. Takrat se pa že izmislimo kaj novega, mar ne? Želim uspešen dan.
18.05.2009 @ 12:09 poli
hm, malček tehničnih težav? mogoče zaradi formata Francijevega komentarja...

če prispevam še k tej debati - meni osebno je Franci car, ne glede na to, da včasih kakšno pihne... gospa Vida tudi profesionalka, mogoče mi edino Nina ne paše v to kombinacijo...
na vrh