Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Se mi zdi, da je komplet ideja na napačnih temeljih, vsaj kar se nas (Finance) toče - tudi pod razno nas ne ogroža nek brezplačnik. Je konkurenca, tako kot je danes postal konkurenca vsak bloger. Niso pa brezplačniki razlog za težave časopisne industrije. Vsaj ne tiskani brezplačniki :)
Ti bodo večinoma propadli (pred ostalimi časopisi) sami od sebe, če jim pomagamo ali ne.
lp
Jure Gostiša, urednik Finance.si
Sam sem podobno akcijo izvedel novembra meseca 2008 in sem konkurenco pošteno ter na povsem legalen način povozil.
Zanimivo pri vsem skupaj pa je, da če je akcija dobro zastavljena, ko potegnemo pod črto, kljub vsemu nismo v takšnem minusu kot bi bili, če bi sedeli križem rok in ne bi storili nič.
Torej na kratko potrjujem, da takšen recept deluje !
lp
Marko
Saj ideja ni tako zelo slaba, ampak, da je pa tako dobra kot nekateri tukaj navajate se pa tudi ne morem strinjat. Poleg tega, mislim da ni potrebno biti g. Lisac da bi se spomnil česa takšnega. Me zanima kakšne izračue ste naredili, na osnovi katerih ste ugotovili, da naj bi bila to dobra ideja? Edino kar je res je, da bi morali plačljivi časniki ponujati boljše vsebine kot brezplačni in to oglaševati, na takšen način bi posledično zrastla branost in tudi oglasni prostor bi bil za oglaševalce bolj zanmiv. Če pa je vseebina približno enaka v plačljivem in neplačljivem častniku, pa jasno, da bodo oglaševalci posegali po oglasnem prostoru, kjer imajo veliko in to res veliko več potencialnih bralcev, saj je časopis brezplačen in tiska se v drastično višjih nakladah kot plačljivi častniki. Moje mišljenje je, da s tem ne bi kar izkoreninili brezplačnih častnikov, ker se dejansko porodi vprašanje, koliko časa bi lahko zdržali plačljivi častniki z tako niszkimi cenami oglasnega prostora???? Ni nihče preračunal, od vas ki ste tako zelo za ta predlog :) namaste
Glede nepremičnin:
vse skupaj je kot ena španska nadaljevanka...
vedno nekdo nekje čaka, da ti vrže polena pod noge.
"Nepremičninska posrednica": a ste sigurna, da ste vi tam zato da nam pomagate??? *&%##/!??
Dajte no, ne ga srat!!
Strinjam se glede zemljiške knjige in kako si lahko ljudje kupijo mačka v žaklju...
Ampak pomagate pa pri tem nič kaj dosti. Če se vsaj malo ne spoznaš na zadeve ( ali pa nimaš dobrega odvetnika! ) si lahko "marsikaj" kupiš tudi preko posrednika.
Če pa ste vi tako vestna in dobra - pa je to vaša konkurenčna prednost! Prodajte se ... tako kot Aleš!
V marivoru je m2 že 900 EUR.
LP
Moja kolegica Ines v Kopru dela na podoben način pri prodaji časopisa za brezdomce (Kralji ulice), s šopom izvodov se poda na ulice, pozdravlja ljudi, poklepeta, se poheca, niti slabo vreme je ne ustavi, da bi se skrivala, "ta simpatičnim" časti en izvod, drugič kompenzira za sendvič ali kavico in tako naprej. Zelo hitro razproda mesečno naklado, ki ji je dodeljena (cca. v dveh do treh dneh menda okoli sto izvodov). Pred kakšnim mesecem so jo dali kar na naslovnico, tudi zaradi njene posebnosti ... Mislim, da niti najboljše časopisne hiše nimajo tako dobrih trgovcev, nekatere po trafikah vidim malodane spati, ha, ha,... Kam so izginili (morda je to po novem prepovedano?) tudi prodajalci Salomonovega oglasnika, ki so te z izvodom časopisa v Ljubljani pričakali kar med čakanjem na zeleno luč na semaforjih, dolgo že ne vidim nobenega ...
Če so v svetu nepremičnine toliko cenejše kot doma, jo kupi tam in ne soli pameti investitorjem. So šolani in prekleto dobro poznajo situacijo. Za posel sta še vedno potrebna dva, čeprav je kupec kralj! Špekulanti so pa na obeh straneh.
Skratka treba je vseeno malo bol določiti kaj je kaj in ne vse v isti žakelj metati. Tudi kruh ni vsak enak1!
LP