Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

07.07.2009 @ 10:36 Jure Gostiša
Hm, in dve leti za propadom brezplačnikov še sami zapremo štacuno.

Se mi zdi, da je komplet ideja na napačnih temeljih, vsaj kar se nas (Finance) toče - tudi pod razno nas ne ogroža nek brezplačnik. Je konkurenca, tako kot je danes postal konkurenca vsak bloger. Niso pa brezplačniki razlog za težave časopisne industrije. Vsaj ne tiskani brezplačniki :)

Ti bodo večinoma propadli (pred ostalimi časopisi) sami od sebe, če jim pomagamo ali ne.

lp
Jure Gostiša, urednik Finance.si
07.07.2009 @ 09:46 Aleksander
Bravo Aleš,

Sam sem podobno akcijo izvedel novembra meseca 2008 in sem konkurenco pošteno ter na povsem legalen način povozil.

Zanimivo pri vsem skupaj pa je, da če je akcija dobro zastavljena, ko potegnemo pod črto, kljub vsemu nismo v takšnem minusu kot bi bili, če bi sedeli križem rok in ne bi storili nič.

Torej na kratko potrjujem, da takšen recept deluje !
07.07.2009 @ 09:12 Marko
Mhm, zanimivo. Delam v marketingu večjega Slo. mesečnika in sem direktno vpleten v to. Če se dogovorim za brezplačni oglas - potem zame kruha ni. :-) Je pa problem tam da kljub pomanjkanju denarja blizu 50% večjih oglaševalcev oglašuje tam kjer imajo določene "povezave" ne glede na ceno oglaševanja.
lp
Marko
07.07.2009 @ 08:08 jernej
LP
Saj ideja ni tako zelo slaba, ampak, da je pa tako dobra kot nekateri tukaj navajate se pa tudi ne morem strinjat. Poleg tega, mislim da ni potrebno biti g. Lisac da bi se spomnil česa takšnega. Me zanima kakšne izračue ste naredili, na osnovi katerih ste ugotovili, da naj bi bila to dobra ideja? Edino kar je res je, da bi morali plačljivi časniki ponujati boljše vsebine kot brezplačni in to oglaševati, na takšen način bi posledično zrastla branost in tudi oglasni prostor bi bil za oglaševalce bolj zanmiv. Če pa je vseebina približno enaka v plačljivem in neplačljivem častniku, pa jasno, da bodo oglaševalci posegali po oglasnem prostoru, kjer imajo veliko in to res veliko več potencialnih bralcev, saj je časopis brezplačen in tiska se v drastično višjih nakladah kot plačljivi častniki. Moje mišljenje je, da s tem ne bi kar izkoreninili brezplačnih častnikov, ker se dejansko porodi vprašanje, koliko časa bi lahko zdržali plačljivi častniki z tako niszkimi cenami oglasnega prostora???? Ni nihče preračunal, od vas ki ste tako zelo za ta predlog :) namaste
07.07.2009 @ 07:45 Barbara
Aleš...znaš pa dreznit v sršenovo gnezdo!!! To mi je všeč! Upaš si, imaš jajca!! ( beri: znaš se lepo prodajat - in to je kompliment! )

Glede nepremičnin:
vse skupaj je kot ena španska nadaljevanka...
vedno nekdo nekje čaka, da ti vrže polena pod noge.
"Nepremičninska posrednica": a ste sigurna, da ste vi tam zato da nam pomagate??? *&%##/!??
Dajte no, ne ga srat!!
Strinjam se glede zemljiške knjige in kako si lahko ljudje kupijo mačka v žaklju...
Ampak pomagate pa pri tem nič kaj dosti. Če se vsaj malo ne spoznaš na zadeve ( ali pa nimaš dobrega odvetnika! ) si lahko "marsikaj" kupiš tudi preko posrednika.
Če pa ste vi tako vestna in dobra - pa je to vaša konkurenčna prednost! Prodajte se ... tako kot Aleš!
07.07.2009 @ 07:19 Goran
ZA: Sivolasi!
V marivoru je m2 že 900 EUR.

LP
07.07.2009 @ 03:44 DJ Lovro
DJ Lovro bo zmiksal eno CD kompilacijo največjih poletnih hitov in ta bo (v najlonu) priložena najboljšemu časopisu tega poletja - GRATIS! Pri Lisac & Lisac bomo naročili telefonsko anketo, katerega najbolj berejo, potem bomo videli, ... Za isto ceno še dodatek, in potem "kupite, kupite!!!" ... Ja, prav s podobnimi besedami so stari prodajalci časopisov nekoč vabili k nakupu ... Pa še "posebna izdaja, posebna izdaja", pa še kakšnega od glavnih naslovov so znali ti ulični prodajalci prebrat (npr. "konec recesije, od jutri dalje spet vse po starem, vaš € je spet vreden več!" ...). Ker pa so danes malo bolj leni, nimajo glasu ali jim je nerodno, so se v zadnjih sto letih tega odvadili in tako na svoje trafike raje "napopajo" že stiskane reklamne letake časopisnih hiš, ki plapolajo (včasih kaj prebereš z njih, včasih tudi ne) ... Ja, preveč smo se v zadnjih letih zanašali na to, da se nekaj kar samo prodaja ... Nikoli se to ni dogajalo samo od sebe, čeprav nekateri tako mislijo, le, da je lažje, če nekdo drug poskrbi za nekaj, kar bi morali sami pripravit, izvajat in kontrolirat.

Moja kolegica Ines v Kopru dela na podoben način pri prodaji časopisa za brezdomce (Kralji ulice), s šopom izvodov se poda na ulice, pozdravlja ljudi, poklepeta, se poheca, niti slabo vreme je ne ustavi, da bi se skrivala, "ta simpatičnim" časti en izvod, drugič kompenzira za sendvič ali kavico in tako naprej. Zelo hitro razproda mesečno naklado, ki ji je dodeljena (cca. v dveh do treh dneh menda okoli sto izvodov). Pred kakšnim mesecem so jo dali kar na naslovnico, tudi zaradi njene posebnosti ... Mislim, da niti najboljše časopisne hiše nimajo tako dobrih trgovcev, nekatere po trafikah vidim malodane spati, ha, ha,... Kam so izginili (morda je to po novem prepovedano?) tudi prodajalci Salomonovega oglasnika, ki so te z izvodom časopisa v Ljubljani pričakali kar med čakanjem na zeleno luč na semaforjih, dolgo že ne vidim nobenega ...
07.07.2009 @ 00:53 Agent
na komentar-ANDREJ NARALOČNIK
Če so v svetu nepremičnine toliko cenejše kot doma, jo kupi tam in ne soli pameti investitorjem. So šolani in prekleto dobro poznajo situacijo. Za posel sta še vedno potrebna dva, čeprav je kupec kralj! Špekulanti so pa na obeh straneh.
07.07.2009 @ 00:42 Agent
Enstavno, ni kaj. Sicer je naša recesija posledica svetovne ampak situacija ni enaka Ameriški. Da bi veljali Aleševe trditve, bo moralo priti do unovčevanja garancij (prodaje nepremičnin na držbah). Ampak so banke in investitorji preveč povezani, raje bodo skupaj čakali na boljše čase. Poznam primer, ko mora prodajalec za m2 dobiti 2500EUR za poplačilo banke, kar verjetno ne bo uspelo niti na dražbi. Zato nima interesa prodajati za ceno, ko zasluži samo banka. Naj si sami vnovčijo garancijo. Banka s tem tudi zgublja, zato raje refinancra, zamrzuje i.p.d dane kredite.
06.07.2009 @ 23:39 Aleš
Malo preveč so ti "padci cen" posplošeni! Resnica je, da so v LJ, Kranjski gori, morje cene tudi po 5.000 in več, nekatere so tudi morda vredne tega denarja. Niso vse nepremičnine zanič. Dejstvo je, da če iz 5.000 eur/m2 pade na 2.500 eur/m2 bo še vseeno zaslužek za tistega, ki jo prodaja. Ne more pa potem povsod pasti za toliko, ker bi pol nekje bil m2 500 eur!! Gradbena cena je pa načeloma enaka in lahko odstopa za 10%!!! Morda eni ne veste, da je lahko komunalni prispevek 50 km iz LJ tudi 40.000 eur za hišo 150-200m2!!!
Skratka treba je vseeno malo bol določiti kaj je kaj in ne vse v isti žakelj metati. Tudi kruh ni vsak enak1!

LP
na vrh