Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

07.07.2009 @ 23:33 Proč z oglasi!
Brezplačniki mi ne dišijo, ker ne ponujajo prav NOBENE VSEBINE razen oglasov. Na oglaševanja sem otopel, pravzaprav jih preziram in so mi kot predzadnja stran dnevnika. Tudi na nabiralniku imam nalepko, da me ne spamajo z letaki.
Zato prosim normalne dnevne časopise naj se ne serjejo z oglasi, ker jih bom isti trenutek odjavil. In potem so lahko sami brezplačniki ter jih ne povoham več.
Verjamem, da tudi vsi še nismo (in pri zdravi pameti ne bomo) otopeli in zraven oblike pogledamo tudi vsebino. Imam zadosti garderobe, da mi res ni treba na vsakoletno folkloro a la SALE. Tisto ena cunjo ali dve na leto si pa resnično lahko kupim kakršna mi je najbolj všeč ne pa najbolj vsiljena zaradi cene. Pa primerjajte kravato g. Aleša na naslovni fotografiji in poglejte eno hand made china kravato v trgovini ali si jo poskusite zavezati in nositi min. trikrat?! Če ne boste opazili nobene razlike so brezplačniki prava stvar za vas.

mfg, 5
07.07.2009 @ 23:31 borut
Ko mački stopiš na rep, zacvili. Spet ste zadeli v nulo, g.Aleš! Me zanima, kaj bodo rekli čez pol leta... Pa še nekaj je zanimivo. To, da so začeli nepremičninarji obiskovati vaše spletne strani... Verjetno pomeni, da ni čisto tako kot pravijo in tile, čeprav so malo užaljeni zaradi vaših kritik, mislim, da so na dobri poti, saj se vsaj trudijo spremeniti in izboljšati svoj pristop na trgu, zato verjetno tudi obiskujejo vašo stran. Edino tisti A-HA jim še manjka in prej jim bo "potegnilo", prej bodo prehiteli ostale. Seveda enako velja tudi za ostale "posebkarje" kot so dohtarji, pa advokati, pa arhitekti, ki bi vsi samo neke velike projekte risali, nobeden pa se ne bi lotil kakih manjših stvari, da ne govorim o njihovi "strokovnosti", ki je včasih povsem skregana z zdravo pametjo, pa še jih je... Ampak, kritizirati je lahko, pri sebi pomesti pa najtežje. Zato grem sedaj tudi sam preučevat, kaj lahko izboljšam pri svojem delu.
07.07.2009 @ 17:58 Ivo
Niso vsaki možgani sposobni drugačnega razmišljanja in niso vsake oči sposobne drugače videti. Zato pohvala za žarek provokacije. Žal je premalo tistih, ki imajo v hladni senčici časopisnih hiš "jajca", da bi to poizkusili. Krepko dvomim, da bomo ta tvoj scenarij ugledali v praksi.
Drugače pa hvala za idejo; če nič drugega, mi je dala misliti, da poizkusim pogledati kakšno mojo neumnost, ki jo počnem z druge strani. Morda bom imel celo profit !

Hvala in lep dopust !

p.s.: sama sreča za podjetne, da je v tem slovenskem gospodarstvu tako malo, ki bi imeli "korajžna jajca". Si prestavljaš, kaj bi dal naš Pahorček, če bi lahko šokiral s kakšno podobno idejo. Npr.: Iz EUROPSKE BLAGAJNE SMO SPRAVILI V LEVI ŽEP DVAKRAT VEČ KOT SO NAM VZELI IZ DESNEGA!
07.07.2009 @ 17:06 ANDREJA ILGO
Briljantna ideja, vem iz prve roke,da
jim oglasi prinašajo vedno manj denarja...Jaz tudi ne oglašujem pri njih, ker je predrago.Pa včasih sem...bi spet, samo za veliko nižjo ceno...
07.07.2009 @ 13:17 Goran
Spoštovani,
ni lepo da pišete take neumnosti, še bolj če se sploh ne razumete v naš posel. Lahkega zaslužka ni bilo, niti ne bo, posel z nepremičninami je zelo težek posel, tisti ki ga ni poskusil, ne ve za kaj se gre in takšnih pametnjakovičev v medijih ki razlagajo da je konec z nepremičninskim trgom, se krepko motijo. Nepremičniski trg bo preživel tudi to krizo, kot so jo večkrat po svetu preživeli in obstali samo tisti najmočnejši. Tako je pač v vsakem biznisu, čistka je in vsako toliko je potrebno ločiti plevela od trave.
Neimna trditev je tudi ta nepremičninski posel dajate v isti koš kot vsak drugi biznis. povpraševanje-ponudba, vse O.K., ampak nobeden ne pomisli da nepremičninski trg je čisto nekaj drugega, povejte mi, na kakšen način prisilite prodajlca nepremičnine da zniža ceno, če pa ta noče in stanuje v njej? Na noben način, glede na to da nima kam iti, bo ostal v svoji in cene ne bo znižal. Slovenski trg nepremičnin je specifičen trg, sploh ga ne morete primerjati z zahodnimi, še več pa z ameriškim. Pri nas je lastnikov več kot 90% , najemnikov je zelo malo, skoraj nič pa investitorje, tisti ki kupujejo nepremičnino kot investicijo. Iz ponudbe nepremičnin ki se vrti po medijih in portalih je kar 98% prodajalcev ki stanujejo v lastni nepremičnini, če ta ne dobi nekaj ugodnega, sploh ni pripravljen znižati ceno. Ta bo držal ceno vse dokler ne dobi nekaj ugodnega zase. In v taki situaciji, sploh ne moremo govoriti o nekem padcu cen, temu lahko rečemo: MIROVANJE. Mirovanje bo trajalo toliko časa dokler se štufajo kupci od čakanja in ko uvidijo da ni nič od tega, spet bojo množično kupovali, takrat pa vse bo šlo spet navzgor. Danes je veliko povpraševanje po najemu, in ko ta najemnik prej ali slej ugotovi da je brezpotrebno metanje denarja za najemnino, se bo odločil za nakup. Pa še nekaj, miselnost Slovencev pa je taka da če nisi sposoben kupiti nepremičnino, nisi nič vreden, vzeti v najem je nekaj za kar se šteje da si manj vreden. Moramo priznati tudi to: vsak ni sposoben kupiti nepremičnino, no to kruh, kupujejo samo tisti ki nekaj imajo in pogumneži. Pogumneži v smislu da se odločijo za nakup, ne pa da ga cencajo leta in leta in svojo neodločnost prikriti češ da se bolj splača najem.
Verjemite mi da je nepremičnina ena od najbolj varnih naložb, ne vem kaj se mora zgoditi, da cene padejo za 50%. Mogoče vojna, ampak v to ne verjamem. Padec bo največ 20% in ko se bojo spucali vsi tisti ki morajo prodati nepremičnino iz ne vem kakšnih razlogov, spet se bo začelo z rastjo.
Tudi glede propada nepremičninskih posrednikov vam lahko povem da niti eden ne bo propadel. Začasno se bo prešaltal na drugo dejavnost, ampak ko bo spet začelo rasti, spet bojo aktivni.
Nimate prav glede tega da nepremičniskih posrednikov ne potrebujete. Samo podatek da veliko transakcij ( prodaja-nakup ) se ne bi realizirala če ne bi bili vmes neprem.posredniki, zato ker je velika resnica da 90% udeležencev v prometu ( prodajalci in kupci ) se sploh ne morejo dogovoriti okrog kupčije, zato smo mi tu, nepremič.posredniki, da celotni posel pospešimo in na koncu da so vsi zadovoljni. Posredniška provizija je nekaj za kar menim da smo si jo zaslužili, za provizijo veliko naredimo.
Časi se spreminjamo, spreminjamo se tudi mi, ampak ne bomo dovolili da taki nevedneži kot vi da nam solite pamet. Odkrito rečeno, sploh nam ne gre slabo, znajdemo se in se upam trditi da vse te govorice ki se govorijo na račun neprem.posrednikov je čista nevoščljivost ki smo bili tako sposobni da iz nič nekaj naredimo. Kako pa smo to naredili, verjetno bo potrebno neko izobraževanje z naše strani da vas v to prepričamo. Ni samo pridobiti licenco nepremič.posrednika, če ne delate, zastonj je licenca. Licenca je kot vozniško dovoljenje, če ne vozite avta, lahko jo kam vtaknete.
Zaenkrat toliko, lepo vas prosim da obiščete našo spletno stran: www.stenat-sp.si, lahko nam sporočite ali vam je všeč in kako se mi prilagajamo na trgu. Verjemite mi, preživeli bomo to recesijo in postali še močnejši.
Lp.
Goran - Stenat
07.07.2009 @ 12:54 dusa
Spoštovani,
čestitam za prispevek in vizionarstvo. Rada bi kupila 2-sobno stanovanje v Izoli in ga vpisala v zemljiško knjigo pa vas vljudno prosim, da me obvestite, ko bo to možno in bo cena zanj v primerjavi z lansko nižja za 50% in ne bo nobene provizije za nakup. Obljubim vam nagrado v višini 0,1% nakupne cene.
V veselem pričakovanju vas lepo pozdravljam!
07.07.2009 @ 12:23 Občasna bralka
Slovenci so zamerljivi. Aleš ti bi lahko iztopal, žal temu ni tako. Sedaj bi že lahko pozabil, da si pred leti tudi ti plačal provizijo agentki, ki se je zmenila "samo" za posel... O tem si pisal... smo brali in se smejali... ti ti "marketinški guru". Agentka ni imela jajca ! (beri: opravila je le posel za katerega je bila plačana - Barbara, to je kompliment in pol ! ) .

Aleš saj si že pravi politik. ... lastna promocija na tuj račun.

Razmišljaš o kandidaturi? ...mogoče ti bo uspelo uzakoniti "višjo" provizijo za nep. posredovanje.

O delo agentov ali o kakršnemkoli delo. Vsako delo je častno, če ga opravljaš častno.

Vsi vi pridni "pometači tujih pragov", lahko trdite, da je vaše delo častno ?

Le toliko, moram pomesti svoj prag :).
07.07.2009 @ 11:45 Nepremičninska posrednica
Odgovor Barbari:

Npr. Lastniki trgovin zaposlujejo prodajalce, da jim prodajajo svoje izdelke. Strošek njihovega dela prav gotovo plača končni kupec z višjo ceno izdelka.

Investitorji nepremičnin sodelujejo z nepremičninskimi posredniki, da jim tržimo njihove nepremičnine. Investitor nima časa za dvigovanje telefonov in za oglede s kupci, ker potem ne more resno opravljati svojega dela.Lahko je potrebnih tudi 20 in celo več ogledov, da sploh pride do nakupa oz. posla. Nepremičninarji nudimo kupcem brezplačne oglede in informacije glede nepremičnin. Ko pa se kupec odloči za nakup pa agencija pripravi pogodbo sestavljeno s strani pravnika in zavaruje posel, nato pa ji po zakonu pripada plačilo oziroma provizija. Popolnoma brezplačno pa res ne moremo delati ali ne?
Se pa z vami strinjam, da so dobri in slabši nepremičninarji, tako kot so dobri in slabši odvetniki...to velja za vsa področja dela. Z uvedbo licenc pa se je kvaliteta dela na področju posredovanja zelo izboljšala.

Vsekakor pa ima kupec popolno svobodo, da kupuje nepremičnine, ki jih tržijo zasebniki in v tem primeru ne plača provizije in ves rizik nosi sam.

Lep dan vam želim!
07.07.2009 @ 11:35 metka
Po mojem je cela zanka vsebovana tem, brezplačnik dobim zastonj. Dnevnika, Dela zato ne kupujem.
Tako torej čisto vseeno, kaj bi bilo oglaševano v plačljivih medijih. Po mojem je treba razmisliti kako bi povečali prodajo plačljivih časopisov.
07.07.2009 @ 11:03 Spelca Morojna
Super ideja se mi zdi. Jaz sem za (r)evolucionarne spremembe v nas samih...to moramo veckrat narediti, p bi nam vsem boljse slo.
Hvala za vas trud, lep pozdrav, Spelca
na vrh