Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

06.07.2009 @ 23:29 Tomaz Korelc
Aleš,

Genialno!

Tomaž
06.07.2009 @ 22:48 Andrej
Se strinjam 1000%!!!
Preprosto, kot jagode!
Samo ljudje moramo marsikdaj brezveze večkrat "doktorirat"
06.07.2009 @ 22:38 Andrej
Hehehe, ja kar g.Aleš svetuje tudi vedno sam v praksi izvaja!
Aleš to mi je pri Tebi všeč.
Vedno si vzeti čas za razmislek> preprosta ideja, ki stane nekaj časa in korajže za test...
Vse pohvale Aleš!!!:):):)
06.07.2009 @ 22:15 McF
Aja, pa še to... v "eminentni" izdaji kot je Vikend Magazin lahko dobiš s posputi oglas tudi za 1€, pa vem za primere ko ljudje precej radi dajo neprimerno več za oglas v Žurnalu (tistega z 1€ pa vzamejo samo ker je poceni)
06.07.2009 @ 22:13 McF
Problem je mogoče še v tem da se oglaševanje v brezplačnikih dejansko precej bolj izplača, večkrat preverjeno in preizkušeno.Eminentnost gor ali dol.
06.07.2009 @ 21:41 sivolasi
Eno so provizije neprem. agentov, drugo pa so cene, ter zdrava pamet.

Recimo da je danes kv. meter v Ljubljani povprečno 2400 evrov.

Mag. Lisac predvideva, da bo cena šla na 1200 €. Potem pa bo (logično) kvadrat v Mariboru 900 €, v Kočevju in Logatcu pa 650 €.

Če za mnoge ni bila normalna cena 3600 € za kvadrat, pa najbrž tudi cena pod 1000 € za kvadrat ni normalna. Kjerkoli v Sloveniji!

Po tej logiki (imam, pa ne dam) je primerna cena avtomobila, ki danes recimo stane 10.000 € - kakih 5500-6000 €, cena kilograma kruha 0.40 evra.

Bo kdo v Evropi kdaj proizvajal avtomobile za 5500 € (razen Srbov), bo kdo v Sloveniji kdaj pekel kruh po 0.40 evra kilogram? Bo kakšno gradbeno podjetje v Sloveniji zidalo stanovanja po 400-500 € kvadrat, da bi jih prodajalo po 700?
Prepričan sem, da ne!

Nekaj dni nazaj sem oddal trem študentom dve sobi v velikem meščanskem stanovanju v Ljubljani. Nastavil sem ceno 150 evrov + posebej stroški. Prvi dan je klicalo 27 kandidatov. Polovica je rekla, da je cena zelo NIZKA...
Sedaj mi je žal, da nisem nastavil ceno na 220 evrov po osebi.

Da je recesija? Nisem prepričan. Kriza? Ne vem no...
06.07.2009 @ 21:26 sivolasi
Tokrat ne bi o ideji, ampak o posledicah. Pravzaprav niti ne o pssoledicah, bolj o filozofiji oglaševalcev.
Vaša ideja, mag. Lisac, je seveda legitimna in ni nemogoče, da jo bo kdo v Sloveniji tudi uporabil. Prav.

Vendar pa bi to bila le še ena poteza v filozofiji "brezplačnosti", ki je med drugim zameglila presojo večini državljanov v Sloveniji, še posebej kar se tiče spleta.

In lahko si samo predstavljamo, kakšen šok bo za veliko večino, ko bo po predvidevanjih nekaterih eminentnih ameriških pozavalcev spleta (imen se ne spomnim) čez kakih pet let na spletu vse plačljivo, razen najnujnejših informacij.

Komaj čakam, kajti imam kar nekaj zelo ekskluzivnih vsebin, ki pa jih, dokler zaslužim za položnice in ostalo, NITI slučajno ne mislim deliti z občestvom zastonj in si tako dvigovati ego..
Vska stvar ima svojo ceno. In nek produkt, v katerem je veliko "dodatne vrednosti" ne more biti (ne bi smel biti!) vreden le toliko, kot nek kitajski izdelek, ki ga po dveh mesecih uporabe zavržeš zaradi nekvalitete...
06.07.2009 @ 20:25 Nepremičninska posrednica
Spoštovani!

Kot nepremičninska posrednica z dolgoletnimi izkušnjami svetujem kupcem, da so zelo pazljivi pri nakupu nepremičnin, kajti na trgu je vedno več nepremičnin, katere je možno celo vpisati v ZK, pozneje pa teh nepremečnin ni možno prodati.
V zakonih je kar nekaj \"lukenj\", ki jih posamezni prodajalci uporabijo sebi v prid, nevešči kupci, pa lahko kupijo "mačka v žaklju".Prav tako je še veliko drugih pasti.
Nepremičninski posrednik je dolžan preprečiti sporen nakup, hkrati pa je sklenjen posel zavarovan, tako, da si kupec s plačano provizijo zagotovi tudi varen nakup.
In se ne strinjam z avtorjem tega članka, da nepremičninarji pobiramo le provizijo.
06.07.2009 @ 18:46 lidija
Bravo! Spet odlična pogruntavščina tipa Lisac. Zelo šokantna ideja in pravzaprav zahteva samo pogum.

Zdi se mi, da pa ravno v tem grmu tiči zajec. Ne upamo si! Vedno je kakšen razlog, zakaj se to ne da, zakaj to ni možno uporabiti pri meni in zakaj je to neetično ali kaj podobnega. Skratka, sami izgovori za strahopetnost. Pa še aduta imamo v rokavu: "Ja, saj je čisto normalno, da ni prodaje, ker je kriza."

Po drugi strani, pa se mi zdi zelo nerealno, da bi kakšen dnevnik potegnil takšno potezo, čeprav je čisto logična. Morda se motim, ampak zdi se mi, da o teh zadevah v dnevnikih odločajo ljudje, ki niso podjetniki. Ljudje, ki hodijo "v službo", pa ne marajo tveganja, čeprav imajo vire in vztrajnost sistema na svoji strani. Tisti, ki si upajo, prej ko slej gredo na svoje. Če bi bila situacija obratna - da bi bili v premoči in brez prodaje brezplačniki, pa bi zagotovo tekla kri.

Jaz že razmišljam, kako uporabiti zgornji primer v svojem poslu....
06.07.2009 @ 18:00 Grega
Aleš boš obvestil če kaj pade na ful ugodno:)
na vrh