Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 26.03.2020

Včeraj me je prijatelj na Facebooku opozoril na boso kovačevo kobilo – da premalo agresivno prodajamo našo družabno-izobraževalno igro FirmaKids.

Ne vem?

Razmišljam, da niso časi za agresivno prodajo, temveč bolj za refleksijo. Za poglobljen razmislek, kako bomo ravnali, živeli, poslovali, prodajali v prihodnje.

Po drugi strani pa je res tudi, da ne moremo in ne smemo vsega kar ustaviti.

Kakšna naj bodo torej prodajna sporočila v teh časih?

Še bolj premišljena – ne vsiljujmo prodaje, kot da se ni nič zgodilo. Zavedati se moramo, da bo kriza v vsakem primeru vplivala na nakupne odločitve naših strank in jih bistveno spremenila, zato lahko že zdaj z gotovostjo vemo, da bomo izgubili vse stranke, ki smo jim v neprimernem trenutku vsilili nakup. Tudi krinka s popusti in odlogi plačila morda deluje na klasični pohlep, vendar zelo slabo prikriva obupanost prodajalcev.

Kako potem prodajati?

Z empatijo in prodajo strankam, za katere vemo, da zmorejo nakup in ga v tem trenutku tudi res potrebujejo, saj je to oblika vzajemne pomoči, ne zgolj potrošniško plenjenje na eni strani in zapravljanje na drugi.

firma

Nakup igre FirmaKids je manjši nakup, ki ne bo ogrozil družinskega proračuna, je pa koristen, uporaben in pameten, še toliko bolj v trenutnih razmerah.

Vsi smo doma, imamo čas – sicer natanko toliko kot prej, le drugače smo ga prisiljeni razporejati. Če smo pametni, ga koristno porabimo – za branje, učenje, iskren pogovor v družini.

Morda lahko preizkusite novo družabno igro, s pomočjo katere boste starši in otroci razumeli, kako delujejo podjetja.

V igri Firma Kids ste namreč v vlogi direktorja, ki vodi podjetje. Vsako leto naredite tudi izkaz uspeha, zato lahko zelo hitro vidite, kaj se zgodi, če pride do »korona« scenarija. Igrate jo lahko v dveh ekipah, tako da se učite, zabavate, jezite ob potezah konkurence.

Skratka, poučna in zabavna igra, ki pomaga popestriti dobre in slabe čase.

Cena je 25 evrov (DDV in stroški pošiljanja so že všteti v ceno).

Plačate po predračunu ali s kreditno kartico. Zaradi trenutno veljavnih ukrepov plačilo po povzetju ni možno.

Za več informacij in naročilo poglejte spletno stran www.firmakids.si ali nas pokličite na 080 1509.

 

 


na vrh