Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

You Did What?
Dobre knjige
12.01.2020

You Did What?

Recimo, da prodajate preko spleta, ali kataloga. In ob vsakem nakupu kupcem podarite še kakšen zanimiv izdelek ...

Kako natančno ugotoviti, katere nagrade bodo med strankami najbolj zaželene?

bird

V biografiji svetovno znanega marketinškega velemojstra sem izvedel za preprosto metodo, ki pa deluje bolje kot vse tržne raziskave.

V pisarni pustiš na mizi razstavljene vse izdelke, ki kandidirajo za nagrado. Več primerkov vsakega od teh izdelkov. Potem pa pogledaš katere izdelke snažilke in ostalo osebje pokradejo. 

Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
Dobre knjige
19.01.2018

Naj knjige leta 2017 po mojem izboru

knjige 

The 48 Laws of Power Paperback; Robert Greene 

»Amoral, cunning, ruthless, and instructive, this piercing work distills 3,000 years of the history of power into 48 well-explicated laws«

Avtor je v eni knjigi zbral tisočletne modrosti o moči. V politiki, poslu in tudi osebnem življenju bomo lažje dosegli cilje, če bomo poznali 48 ključnih zakonov s področja moči. Knjiga je polna poučnih zgodb iz kitajskih, grških, francoskih in drugi dvorov. Tam je šlo vedno za moč in prevlado in  zmagali so najspretnejši – tisti, ki so igro najbolje obvladali. Ko enkrat preberete knjigo, vam bo kristalno jasno, kaj počnejo politiki, kaj počnejo najuspešnejši poslovneži. Navaden smrtnik bi njihove igre opisal kot neizprosne, krute, nemoralne … Ampak, če želite moč in oblast, morate igrati njihovo igro. Mnoga pravila pa so tudi takšna, da se jih splača uporabiti v osebnem življenju in v vsaki službi. Cilje bomo prej in lažje dosegli, če bomo poznali teh 48 ključnih zakonov. Nekaj izmed njih je zelo preprostih, eden pravi: »Nikoli ne zasenči svojega gospodarja«. Sem se spomnil na prijatelja, ki je sicer dobil dobro službo, ampak po pol leta je bilo vsega konec. Tudi zato, ker je prijatelj vozil za 60.000 evrov dražji avto kot njegov šef … Zanimivo je tudi (vsaj na prvi pogled precej kruto) pravilo, ki pravi, da je treba potolči sovražnika do konca, sicer se to maščuje. In avtor navaja niz zgodovinskih primerov, ko se je vladarjem maščevala njihova usmiljenost. Zanimiva knjiga z zgodovinskega in psihološkega vidika. Priporočam. Morda vas bo odvrnila le obsežnost te knjige. Seveda jo lahko berete postopoma, menda se tudi počasi daleč pride.

 

The Like Switch: An Ex-FBI Agent's Guide to Influencing, Attracting, and Winning People Over; Jack Schafer and Marvin Karlins

Lani sem prebral dve knjigi, ki sta ju napisala FBI agenta. The Like Switch je knjiga, ki govori o tem, kako se prikupiti prijateljem, znancem, sodelavcem, strankam, sovražnikom. Nekdanji FBI agent, specialist za vedenjsko analizo in rekrutiranje vohunov, je napisal priročnik s preizkušenimi nasveti, kako v trenutku »preberete« človeka in vplivate na to, kako on dojame vas. Tako da lahko praktično pri vsakomur dosežete, da mu boste všeč.

Never Split the Difference: Negotiating as if Your Life Depended on It

Chris Voss, Michael Kramer

 

Nekdanji mednarodni pogajalec v situacijah s talci in FBI agent je napisal knjigo o pogajanjih, uporabno v poslu, doma ali če rešujete talce pred ugrabitelji. Knjiga Never Split the Difference mi je všeč, ker je drugačna od vseh pogajalskih knjig, ki sem jih prebral do sedaj. V mnogočem se avtor tudi ne strinja s pogajalci, ki so se izšolali na Harvardu. Gre za zbirko praktičnih navodil, ki so se obnesla v pogajanjih s teroristi po vsem svetu. Avtor pokaže tudi, kako ta pravila uporabite na različnih življenjskih področjih. Če se boste držali pravil iz te knjige, boste na vsakih pogajanjih bolje pripravljeni kot vaše »nasprotniki«. Ker gre za nekdanjega FBI agenta, je vse razloženo v obliki pravil in formul, ki se jih še vedno učijo FBI agenti. Avtor je bil vodilni FBI-ajev pogajalec pri ugrabitvah. Že samo zgodba o tem, kako je odkupnino za ugrabljenega poslovneža z več sto tisoč dolarjev znižal na samo nekaj tisoč dolarjev, je vredna branja … Življenje je zaporedje malih in velikih pogajanj. Opremljeni z nekaj pravili s tega področja, boste dosegli več, ko bo to res potrebno.

The Last Days of Night: Graham Moore 

Graham Moore je napisal odlično knjigo, ki skoraj v celoti temelji na zgodovinskih dejstvih in opisuje boj za prevlado na začetku uvajanja električne energije. Edison, Westinghouse in Tesla. V glavni vlogi je mladi Westinghousov odvetnik, katerega naloga je rešiti Westinghousa pred bankrotom, ki ga skoraj povzroči Edinson. Slednji toži Westinghousa, ker naj bi brez dovoljenja uporabljal patent za električno žarnico. Potem je tu še boj med enosmernim in izmeničnim tokom. V tem boju so dovoljena vsa sredstva. Edison neprimernost izmeničnega toka dokazuje celo tako, da za prvo usmrtitev na električnem stolu uporabijo izmenični tok. Ker se malo uštejejo, morajo kar nekajkrat vključiti tok, preden kaznjenec umre. V precej opazni, če ne glavni vlogi v tem brutalnem boju, so seveda bankirji … Zanimivo, napeto, poučno branje. Čeprav enako kot pri Titanicu že poznamo konec in zmagovalca, prav tako Teslovo vlogo (ki je v resnici izumil praktično vse v zvezi z elektriko), je knjiga tako napisana, da je ne moreš prenehati brati. Po tem, ko preberete to knjigo, boste tudi lažje razumeli šalo, ki kroži po Facebooku: »Kako se imenuje ukradena Tesla (avto)? Edison.« Knjiga vam bo ponudila ogromno materiala v razmislek, tudi o tem, da je (veliki) posel politika, tudi umazana igra.

Homo Deus: A Brief History of Tomorrow; Yuval Noah Harari

Kakšna bo prihodnost človeštva? Tega nihče ne ve. Avtor svetovne in slovenske uspešnice Sapiens: kratka zgodovina človeštva je precej prepričljivo opisal našo prihodnost.

Ljudje smo v preteklih stoletjih praktično ukrotili lakoto, epidemije in vojne. Prvič v zgodovini več ljudi umre od starosti kot od nalezljivih bolezni. Na začetku 21. stoletja je večja verjetnost, da človek umre zaradi prenajedanja kot zaradi stradanja. Glavne razloge za slabo življenje bomo kmalu odpravili. Kaj nas čaka potem? Kaj nam prinašajo nove tehnologije, umetna inteligenca? Bodo z umetno inteligenco podprti roboti res zavladali tudi Homo Sapiensu?

Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal; Oren Klaff 

Dobro veste, da znam pripraviti odlično prezentacijo, ki proda izdelek ali storitev. Tudi zato, ker sem prebral praktično vse, kar sem našel vrednega s področja poslovne retorike, pogajanj, nastopanja v javnosti. Oren Klaff je napisal najboljšo knjigo, ki sem jo s tega področja prebral v zadnjem času. Ne gre za knjigo, s pomočjo katere se boste naučili pripraviti prezentacijo, nastopati pred večjo ali manjšo skupino ljudi. Gre za knjigo, v kateri boste spoznali napredne tehnike prepričevanja, da bo vaš sogovornik začel poslovati z vami. Knjiga je namenjena vsem, ki prodajate večje projekte. Ko gre za biti ali ne biti, ko iščete enega večjega kupca, poslovnega partnerja, ko iščete kupca za svoje podjetje, ko iščete investitorja, morate poznati Orenovo metodologijo. Predvsem je Oren našel načine, s pomočjo katerih v večini situacij spelje vodo na svoj mlin. Zadel je bistvo … Če na drugi strani nimate sogovornika, ki vas je najprej pripravljen poslušati in če vas potem ne bo jemal resno, ne boste dosegli ničesar s še tako lepo in zlikano prezentacijo. Avtor je veliko idej dobil s študiranjem nevroznanosti – večina naših odločitev je podzavestnih in s pravimi metodami lahko vplivamo na sogovornika, da na koncu naredi, kar želimo. Prva točka pri predstavljanju (pitching) vsake ideje ali projekta je nekaj, na kar mnogi pozabljajo. Gre za »Setting the Frame«. Če na začetku prevzamete pobudo, če se pogovarjate v okviru zgodbe, ki ustreza vam, boste uspešni. V nogometu ali šahu bi se reklo, da morate nasprotnika pripraviti do tega, da igra vašo igro … Res veliko dobrih primerov in svežih, novih idej.

Scientific Advertising; Claude Hopkins

To delo sem prebral že najmanj petkrat. Knjigo priporočajo praktično vsi marketinški in prodajni guruji. Jezik je sicer malo arhaičen, ampak naj vas to ne moti. Gre za kratko knjigo, ki je po mnenju mnogih še vedno najboljša na področju marketinga in prodaje. Pa še brezplačno si jo lahko snamete s spleta …Kaj še čakate?

The Revenge of Analog: Real Things and Why They Matter; David Sax

Priznam, da mi je bila ta knjiga všeč tudi zato, ker smo v našem podjetju izdali analogni izdelek. Družabna namizna igra sodi prej v preteklost kot v prihodnost. Vendar avtor dokazuje, da je tudi za analogne izdelke v sodobnem digitalnem svetu še dovolj prostora. So celo področja (namizne igre so eno izmed njih), kjer se analogno dobro prodaja in celo pridobiva na tržnem deležu. Avtor nam pokaže odličen primer, kjer so podjetja našla tržne niše (gramofonske plošče, namizne igre, papirnati rokovniki, klasični filmi za fotografiranje) in v digitalnem svetu odlično živijo od prodaje analognih izdelkov. Gre za odlično kombinacijo psihologije in reportaže o realnih analognih produktih. Tudi pri Googlu in Facebooku še vedno verjamejo v papir, ko razvijajo nove ideje. Samo digitalni svet enostavno nima prihodnosti, ljudje smo narejeni tako, da potrebujemo, želimo, hočemo tudi analogno.

Life of the Party: The Remarkable Story of How Brownie Wise Built, and Lost, a Tupperware Party Empire; Bob Kealing  

Zgodbo Brownie Wise bi moral prebrati vsak, ki se je kdaj ukvarjal z direktno prodajo ali mrežnim marketingom. Gre za zgodbo o materi samohranilki, ki je po drugi svetovni vojni pomagala iz Tupperwara narediti svetovno korporacijo. S pomočjo te knjige tudi lažje razumemo, kateri pogoji morajo biti izpolnjeni za uspešno rast podjetja, kjer vse temelji na prodaji na prodajalcih. Spet pa ne manjka korporacijske politike – ko je niso več potrebovali, so dolgoletno direktorico Brownie Wise, ki je »ustvarila« Tupperware, izbrisali iz uradne zgodovine podjetja, kot da je nikoli ne bi bilo.

The ONE Thing: The Surprisingly Simple Truth Behind Extraordinary Results Hardcover; Gary Keller,  Jay Papasan 

Za to knjigo ste verjetno slišali. Pojavila se je vsaj na 350 seznamih največjih prodajnih uspešnic. Njena ideja je enostavna. Če želite biti bolj produktivni in bolj uspešni, se morate osredotočiti na eno stvar. Ko svojo energijo osredotočite samo na eno pomembno zadevo, s tem povečate verjetnost za uspeh. V svojem življenju želite MANJ. Predvsem manj motilcev. Dnevna doza mailov, Facebooka, twitov, smsov, sestankov vas na koncu spravi v stres in vas onemogoči. Zanimivo je, da lahko dosežete in naredite več, če se osredotočite na eno stvar. Pomislite, kaj je najpomembnejše v vašem poslu. In zakaj ne delate več tega, kar je najpomembnejše?

Kako v trenutku pridobiti zaupanje, vpliv in odnos?: Tom Schreiter

Zakaj prodajalci ne morejo prodati, stranke pa nočejo prisluhniti? Ne gre za to, kakšna je predstavitev. Ali cena. Ali prodajalčev zadah. Temveč gre samo za prvih nekaj čarobnih sekund, ko prodajalec sreča svojo potencialno stranko. Kaj se zgodi? V prvih nekaj sekundah se potencialna stranka odloči:

1. Da vam bo zaupala. Vam verjela. ali 2. Vklopila opozorilni alarm pred prodajalcem. Uporabila filter »prelepo, da bi bilo res«. Postala skeptična. Se začela spraševati, v čem je »past«. Ta odločitev je takojšnja, in, žal, po navadi tudi dokončna.

 Tom ‘Veliki Al’ Schreiter nam v knjigi pokaže, kako v nekaj sekundah zgradite vez zaupanja in prepričanja s potencialno stranko. Kako? Z neposrednim nagovorom tistega dela možganov, ki sprejema odločitve – z nagovorom podzavesti. Vendar naj vas ne skrbi. To ni nič težkega. Spoznali boste preproste štiri- in petčrkovne besede, mikropovedi in preproste, naravne tehnike, ki jih lahko obvladate že v kratkem času. Vaša naloga je prenesti sporočilo v glavo vaše stranke, tako da bo imela izbiro. Če ne morete doseči, da vam bo potencialna stranka zaupala in verjela, ji v resnici sporočila sploh ne dajete.

Uporabite te preverjene, preproste tehnike, s katerimi boste v trenutku zgradili takšen odnos s potencialno stranko, da bo vse drugo … preprosto.

Tudi dve kriminalki sem prebral (ok, poslušal zvočni knjigi v avtu).

The Postcard Killers; James Patterson

V tej napeti kriminalki newyorški detektiv Jacob Kanon išče morilca svoje hčerke. Knjiga je zanimiva tudi zato, ker se vse dogaja v glavnih evropskih mestih. Seveda na koncu detektiv najde množičnega morilca, ki pošilja razglednice iz evropskih mest, jasno pa do konca ne veste, kdo in kako je v resnici moril …

Razor Girl: Carl Hiaasen 

Ta kriminalka je vzbudila mojo pozornost, ker se dogaja na Floridi, na Key Westu. Praktično vsa mesta, kjer se zgodba odvija, poznam, že večkrat sem bil na »kraju zločina«. Cela zgodba je zabavna: do solz sem se nasmejal, ko se je eden od obrobnih kriminalcev ubil, ker je ukradeno teslo poskušal napolniti z navadne vtičnice in ni poskrbel za izolacijo, v glavni vlogi pa je prevarantka, ki se brije po mednožju, medtem ko se namerno zaletava v avtomobile (zavarovalniške prevare) … Skratka, dobro napisano, zabavno, razvedrilno.
 

Priročnik za pisanje oglasov; Joseph Sugarman

Preberite, kaj boste zamudili, če knjige ne naročite:

·         ne boste izvedeli, kaj vse vsebuje oglas, s katerim je oče šestih otrok prodal 3 milijone knjig, in zakaj je potem umrl pred televizijskimi kamerami;

·         ne boste poznali nerodnosti, ki so jih zagrešili v začetnih oglasih za znameniti katalog Victoria Secret, in kako je končal ustanovitelj tega podjetja;

·         ne boste vedeli, kako napisati oglas za nekaj tako preprostega, kot je grenivka, in kako genialno je to uspelo preprostemu teksaškemu kmetovalcu, ki ga je eno samo oglasno besedilo spremenilo v milijonarja;

·         ne boste vedeli, kako je spisan oglas, s katerim je Joe Sugarman preko direktne pošte prodal več kot 20 milijonov parov sončnih očal;

·         ne boste poznali učinkovitih prijemov besedila, ki ga je Joe Sugarman napisal za prodajo svojega letala – tako učinkovitih, da se je zanj zanimala celo CIA;

·         morda ne boste nikdar pomislili, da je treba prodajati koncept, še manj, kako je pri tem lahko v pomoč komunizem ali šahovski prvak Kasparov;

·         ne boste natančno poznali obveznih 23 elementov vsakega dobrega oglasnega besedila, ki izpolnjuje svoj edini cilj, tj. besedila, ki prodaja;

·         ne boste se zavedali, da mora branje oglasnega besedila teči tako gladko in preprosto kot drsenje po otroškem toboganu;

·         ne boste vedeli, kateri besedilni element je najpomembnejši: naslov, podnaslov, prvi stavek ali morda kaj četrtega?

·         ne boste znali ustvariti primernega okolja za nakup – ne smete namreč pozabiti, da je pero v vaših rokah;

·         ne boste poznali enostavne formule za izračun stopnje zahtevnosti besedila (t. i. Gunningov indeks);

·         ne boste vedeli, katere psihološke sprožilce uporabljati v besedilu in s katerimi boste dosegli, da bo bralec svoj težko prisluženi denar zamenjal za vaš izdelek ali storitev;

·         utegnili bi prezreti in ne uporabiti zelo donosne marketinške moči modnih muh, družbenih trendov in pomembnosti pravega trenutka;

·         morda si ne boste nikoli priznali (kaj šele uporabili sebi v prid), da pri vseh družbenih skupinah deluje nečasten psihološki sprožilec z imenom pohlep;

·         morda vas bo zamikalo, da bi kakšno pomanjkljivost svojega izdelka ali storitve raje zamolčali, a prej ko se boste naučili priznati napako in odpraviti strankine ugovore, bolje boste prodajali;

·         ne boste vedeli, kako in s katerimi tehnikami doseči, da bodo ljudje vaše oglase prebrali v celoti, pa čeprav samo zato, ker jih preprosto ne morejo nehati brati in čeprav sprva izdelka, ki ga oglas prodaja, sploh niso nameravali kupiti;

·         ne boste se zavedali, da je bolje prodajati zdravilo kot preventivo, in ne boste vedeli, kako torej prodajati preventivo, če jo že morate;

·         ne boste izvedeli, kaj si o Sugarmanu – enem izmed najboljših ameriških piscev oglasnih besedil – misli nekdanji ameriški podpredsednik Al Gore.

 

 

Smešno?
Dobre knjige
11.12.2014

Smešno?

Pred 3 leti sem se uvrstil v finale na tekmovanju za Standup komika leta. Pripravljal sem se tako, da sem svoj 7-minutni nastop vsaj delno ponovil približno 100-krat. Nekajkrat sem se posnel in potem gledal posnetke. Nato sem se z menedžerjem znanih slovenskih standup komikov zmenil za 4 nastope v manjših dvoranah. Šele potem sem si upal nastopiti v finalu pred približno 400 ljudmi.

alesstandup

Bil sem še kar smešen, vendar ne dovolj za zmago.

Standup komiku, ki ni smešen, se ljudje preprosto ne smejijo. 

Prodajalcu, ki uporablja napačne besede, se prav tako ne smejijo. Kupijo pa tudi ne. In to utegne biti precej drago.

Pošteno odgovorite: Imate kakovostne izdelke in storitve? Se splača kupovati pri vas? So vaše stranke zadovoljne z vami?

Verjetno ste trikrat odgovorili pritrdilno. Kako to, da potem pri vas ne kupuje več ljudi? Je možno, da jih s svojim nagovorom, z besedami, ki jih uporabljate vi in vaši prodajalci, ODŽENETE?

V prodaji je veliko odvisno od tega, kdo ste, kaj prodajate, kakšna je vaša ponudba. Potem pa pridejo na vrsto prave besede. Če uporabite prave besede, prave stavke, boste garantirano prodali več.

Predstavljajte si, da obstaja orodje, s katerim lahko hitro in enostavno določite prave besede za prodajo vaših izdelkov in storitev.

Takšno orodje res obstaja in je novost v naši založbi. Komplet priročnika, delovnega zvezka in delovnih kartic, s pomočjo katerega ne boste nikoli v zadregi glede besed, ki jih boste vi ali vaši prodajalci izgovorili pred potencialnimi strankami.

Govorimo o pisani in izgovorjeni besedi.

besedeprodajajo

Z uporabo tega orodja boste hitro povečali učinkovitost svojih prodajnih nagovorov. Garantirano. Postanite lastnik tega dragocenega kompleta še danes. Investicija se vam bo povrnila že pri prvi dodatni prodaji. 

 

Obstajata dve vrsti lastnikov psov
Dobre knjige
16.05.2013

Obstajata dve vrsti lastnikov psov

Tudi tisti, ki psa nimate, ste verjetno opazili, da obstajata dve skupini lastnikov psov. V prvi so tisti, ki pse sprehajajo, v drugi pa tisti, ki se pustijo psom sprehajati.

Prvi svojega psa obvladajo, saj lepo mirno hodi zraven, povodec ni napet, pes se ne zaletava v mimoidoče ljudi in pse.

V drugi skupini pa so takšni, ki svojih psov ne obvladajo. Njihovi psi vlečejo enkrat na eno, drugič na drugo stran. Lajajo, ovohati želijo vsakogar. Običajno takšni psi ne pustijo svojih lastnikov v miru pojesti, saj jim je dovoljeno ždeti ob mizi, kjer vztrajno prosjačijo za hrano.

In še bi lahko naštevali. Sedaj pa k bistvu zgodbe. Tisti, ki znajo s psi, tisti, ki svoje pse obvladajo, so o pasji vzgoji prebrali kakšno knjigo, večina jih je obiskovala tudi v pasjo šolo. Ravno lastniki, ki najbolj obvladajo svoje pse, radi gledajo oddaje in berejo knjige o pasji vzgoji. Skratka, tisti, ki bi najmanj potrebovali še eno knjigo o pasji vzgoji, jo zanesljivo kupijo. In tako ima povprečen lastnik vzgojenega psa vsaj 10 knjig na temo pasje vzgoje.

Povprečen lastnik kužka, ki je prevzel nadzor nad svojim lastnikom, nad vso njegovo družino in bližnjo okolico, pa nima nobene knjige o pasji vzgoji.

Velika napaka, ki jo delamo prodajalci, je, da poskušamo prodati nekaj, kar nekdo potrebuje. NAPAKA. Prodajati moramo tisto, kar nekdo ŽELI.

Pravkar smo v naši založbi izdali knjigo o prodaji, ki je po mojem mnenju boljša od večine ameriških knjig na isto temo. Samo v svoji pisarni imam več kot tisoč knjig, večinoma na temo prodaje, zato vem, o čem govorim.

jure

Kdo bo kupil to izjemno knjigo?

Tisti, ki že tako ali tako spremljate tovrstno literaturo. Dobri prodajalci. Tisti, ki si želite dodatnega znanja, dodatnih informacij. Žal ta knjiga ne bo prišla v roke tistim podjetnikom in prodajalcem, ki jo najbolj rabijo. Ampak tako pač je. Statistike in splošne zakonitosti težko spremenimo.  Če spadate med tiste, ki že tako ali tako kupujete znanje o prodaji, je knjiga »Uživajmo v prodaji« pravo branje za vas.

 

Kako prodati kar koli?
Dobre knjige
25.10.2011

Kako prodati kar koli?

Knjiga Kako prodati kar koli? ameriškega pisca več Timesovih uspešnic Harryja Browneja je pravo olajšanje za tiste, ki mislite, da ne znate prodajati. Poglejte kaj pravi avtor:

  • Obratno od splošno sprejetega mnenja, prodajalčev entuziazem ni nobena vrlina – uniči več prodaj, kot jih ustvari.
  • »Pozitivno razmišljanje« je nerealna zmota. Prodajalec, ki razmišlja negativno, ima veliko večjo možnost za uspeh kot t. i. »pozitivni mislec«.
  • Uspeh pri prodaji ne prihaja iz prepričevanja ljudi, naj kupijo nekaj, česar nočejo.
  • Prodajalec, ki ima vedno odgovor za vse ugovore kupcev, se verjetno spopada tudi z zelo nizkimi dohodki.
  • Ekstravertirani ljudje niso najboljši prodajalci, introvertirani vedno prodajo več.
  • Če želite biti dober prodajalec, ni treba, da vam jezik teče kot namazan.
  • Želja biti sposoben motivirati druge je nerealna in neumna. Zares dober prodajalec ne bo nikoli poskušal nikogar motivirati.

 

browne

 

Zanimivo, mar ne. Več o tem Kako prodati kar koli, lahko preberete tukaj.

MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY
Dobre knjige
19.01.2011

MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY

MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY

Dan S. Kennedy je napisal knjigo o uporabi humorja v prodaji. Predvsem govori o tem, kdaj in kako uporabljati humor v poslovnih prezentacijah pa tudi pri pisanju ponudb, knjig …

dank

Zakaj bi potencialne stranke sploh želeli nasmejati? Ker potem kupijo več. Enostavno in preverjeno. Dolgčas slabo prodaja, smeh pa ni dolgočasen. Če stranko nasmejimo, imamo njeno pozornost, kar poveča verjetnost prodaje.

Nekaj kratkih poudarkov iz knjige:

Outernet
Dobre knjige
14.01.2011

Outernet

Brata Žižek sta napisala odlično knjigo. Naslov knjige je Outernet, seveda pa govori o internetu. Ker ima več kot 300 strani, vam v tem kratkem povzetku ne morem napisati več kot samo mnenja o knjigi. 

zizek

Če preberete to knjigo, boste dobili odličen vpogled v to, kaj internet sploh je in kaj se dogaja. Posebno vrednost dajejo knjigi citati. Praktično na vsaki drugi strani je citat kakšne znane osebnosti. Že sama zbirka citatov je impresivna. Če preberete to knjigo, lahko mirno ne preberete 30 drugih knjig na to temo. Lepo, da imamo Slovenci takšno knjigo.

Pomembno je glavno sporočilo, ideja knjige. Danes lahko govorimo o Outernetu. Če želimo biti uspešni na internetu, moramo v poslovni model vključiti vse medije, tudi stare dobre klasične medije. In obratno … tudi stara dobra klasična trgovina danes brez interneta ne bo uspešna.

V drugem delu knjige je tudi veliko »mesa«, tj. praktičnih nasvetov za vse, ki želijo uspeti s pomočjo interneta. Žižka enostavno pojasnita mnoge pojme, ki se na spletu pojavljajo, pa morda zanje ne veste, kaj natančno pomenijo. Knjiga ni zgolj za enkratno branje, temveč gre bolj za priročnik, h kateremu se večkrat vračaš. Citate sem pa že omenil …

Končna ocena? S knjigo sta Žižka še enkrat dokazala svojo izjemno načitanost. Dokazala sta, da se na svoje področje spoznata. In če pri kakšnem projektu potrebujete nasvet strokovnjaka, boste po branju te knjige pomislili na Žižka. Ja, eden od ciljev vsake knjige je še dodatno povečati kredibilnost avtorjev. Njuna knjiga ta cilj nedvomno izpolnjuje.

The Presentaniton Secrets of Steve Jobs
Dobre knjige
07.01.2011

The Presentaniton Secrets of Steve Jobs

Poslovne prezentacije so pomemben medij, s katerim lahko podjetje poveča prodajo, uveljavi svojo blagovno znamko. Steve Jobs je zaslovel s svojimi karizmatičnimi nekonvencionalnimi nastopi. Steve Jobs z odra predvsem prodaja, namen njegovih govorov je prodati!

stevejobs

Garmine Gallo je avtor knjige, ki govori o prezentacijskih skrivnostih Stevea Jobsa. Najprej čestitke avtorju za odlično idejo. Če bi avtor v knjigo zapisal vse nasvete o poslovnih prezentacijah, pa obenem ne bi omenil Steva Jobsa, knjiga ne bi bila bestseller. Marketinški nauk? Če sami niste znana blagovna znamka, se »prišlepajte« na nekoga, ki to je.

Da se razumemo, knjiga je odlična. Res pa je, da ne bi nikoli prišla v moje roke, če ne bi bil na naslovnici Steve Jobs.

Kaj sem si izpisal iz knjige:

  • Poslovna prezentacija naj ne vsebuje več kot tri glavne točke, tri glavna sporočila. Ljudje si enostavno nismo sposobni zapomniti več kot treh stvari.
  • Po desetih minutah vsakemu občinstvu pade koncentracija, prezentacijo moramo strukturirati tako, da imamo vsaj vsakih 10 minut nekaj močnega, nekaj kar občinstvo zbudi.
  • Prezentacija bo uspešna, samo če verjamemo v izdelek ali storitev, ki jo prodajamo. Samo če smo pri stvari s strastjo. Strast je ključna za uspeh prezentacije.
  • Nikoli ne načrtujte prezentacije s pomočjo power pointa. To pride na koncu, najprej moramo načrt za prezentacijo narediti na majhnem koščku papirja.
  • Vsaka prezentacija mora vsebovati zgodbo.
  • Del dobre prezentacije je tudi zgodba o sovražniku. Saj veste Steve Jobs vedno pokaže na velikega sovražnika. Če pokažete, da imate z občinstvom skupnega »sovražnika«, boste prodali več.
  • Uporabljate kratke stavke! Uporabljajte kratke močne stavke, takšne kot bi jih napisali na twitter ali SMS sporočilo.

In še ena izmed statistik iz knjige. Primerjava prezentacij Steva Jobsa in Billa Gatesa. Oba sta govorila na isti konferenci … Povprečni Stevov stavek je vseboval 10,5 besede, povprečni stavek Bila Gatesa pa 21,6 besede. 2,9% Stevovih besed je bilo težkih, 5,11% Billovih besed je bilo težkih za razumevanje.

Toliko na kratko. Knjiga je vsekakor vredna branja. V naslednjih tednih bom na tem mestu objavil še nekaj kratkih povzetkov knjig, ki se ukvarjajo s poslovno retoriko, poslovnimi predstavitvami. Konec januarja pa izide moja knjiga na to temo.

Poglejte tale poučen video - Steve Jobs v akciji in pojasnila avtorja knjige!

Prodajanje z odra
Dobre knjige
28.12.2010

Prodajanje z odra

V decemberskem Podjetniku so pred izidom moje nove knjige objavili intervju z mano. Preberite, kaj je iz mene izvlekla avtorica prispevka Petra Mauer:

Pri prodajanju skupini strank bolje izkoristimo svoj čas, dinamika med udeleženci je večja, več je spodbujanja in zato so navadno tudi rezultati dobri, trdi marketinški strokovnjak Aleš Lisac. Priznani in izkušeni marketinški lisjak Aleš Lisac bo v kratkem izdal knjigo Kako pripraviti dobro poslovno prezentacijo. V njej nas bo seznanil z novim, bolje rečeno, spregledanim medijem – prodajanjem z odra oziroma prodajanjem večji skupini strank.

alesoder

Tako prodajo naj bi obvladali ne le vsi prodajalci, temveč tudi podjetniki.

Kje vidite največjo razliko med tem, kako prodajati skupinam in kako individualnim potencialnim kupcem?
Najboljša je še vedno prodaja ena na ena, saj ta temelji na bolj osebni ravni, toda prodaja z odra omogoča predstavitev izdelka ali storitev večjemu številu ljudi naenkrat, boljšo izrabo časa, večjo dinamiko med udeleženci, več je spodbujanja in zaradi tega so običajno tudi rezultati dobri.

Ključ do uspeha je torej interakcija s poslušalci. Kako to dosežete, ko je v dvorani oziroma predavalnici večja skupina ljudi?
Interakcija s skupino seveda ne more biti 100-odstotna, toda če imamo pred sabo 30 potencialnih strank, lahko z vsemi sodelujemo. Zelo pomemben, če že ne bistven, je očesni stik. Vsakemu namenimo pogled, a ne po kakšnem vnaprej določenem zaporedju, temveč mora imeti vsak občutek, da smo ga pogledali – naključno in enakomerno, medtem ko nikakor ne sme misliti, da vanj buljimo. Kadar gre za večje število ljudi, petdeset ali sto, gledamo malo na sredino, spredaj, zadaj, saj se je nemogoče posvetiti vsakemu posebej.

V knjigi ste omenili tri pogoje za uspešen nastop, in sicer vsebino, načrt in izvedbo predstavitve. Kaj od tega je po vašem mnenju najpomembnejše?
Vsebina je zagotovo nujen pogoj za dobro predstavitev z odra – če ne poznaš področja, o katerem govoriš, je delo zaman. Toda navadno so podjetniki

Nalepkice v direktni pošti
Dobre knjige
29.12.2009

Nalepkice v direktni pošti

»Tokens and stickers always improve results,« pravi Richard V. Benson »The World's Greatest Direct Marketing Guru«.

Ste se kdaj vprašali, kdo za hudiča se bo ukvarjal z nalepkami, ki jih dobimo v kakšni direktni pošti? Ali to sploh deluje? Kdo sploh razume, kaj je potrebno nalepiti in kam?

nalepke1

Ne sodite po sebi, dragi moji. Podjetja, ki se desetletja ukvarjajo z direktno pošto, podjetja, ki od tega živijo, so ugotovila, da nalepke delujejo. Zakaj? Verjetno zato, ker se prejemnik s takšno pošto dlje časa ukvarja – dlje ste v trgovini, več na koncu kupite.

nalepke2

Sicer pa ni pomembno, zakaj deluje, pomembno je, da deluje. Richard V. Benson v svoji knjigi »Secrets of Successful Direct Mail« v prvem poglavju zapiše 33 pravil, ki po njegovem mnenju (50 let izkušenj z direktno pošto …) vedno držijo. In pravilo o nalepkicah je le eno izmed 33 pravil. Izjemno dobra knjiga, priporočam vsem, ki vas zanima direktni marketing. Itak pa direktni marketing zanima čisto vse nas, če ne drugega, tudi na internetu veljajo pravila direktnega marketinga, internet je v svojem bistvu direktni marketing.
 

Prepričevanje – Kako prepričati?
Dobre knjige
30.07.2009

Prepričevanje – Kako prepričati?

Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«

davebuying

Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.

Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.

Za vas imam nagradno igro!

Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.

Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:

»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«

Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.

Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)

No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
 

Ste dober mislec?
Dobre knjige
17.07.2009

Ste dober mislec?

Kaj menite o predlogu, da bi moral vsak nositi značko, na kateri bi pisalo, kako se počuti?

No, kaj mislite?

Namesto da takoj rečete: ‘To bi bilo super!’ ali ‘Kakšna kozlarija pa je zdaj to?’, si raje vzemite 5 minut in naredite vajo PMI.

Odlična je, saj korenito spreminja (zagovedeni) način mišljenja. O čem govorim??? Preberite si (jasno odličen) zapis moje žene na to temo!

Šarlatan
Dobre knjige
10.07.2009

Šarlatan

Od prevarantov se lahko veliko naučimo. Trenutno berem knjigo Charlatan. Knjiga govori o Johnu R. Brinkleyu, ameriškem brezsramnem prevarantu. Leta 1917 je zaslovel in obogatel s kirurškim posegom, ki naj bi moškim vrnil upadajočo potentnost.

Za kakšen kirurški poseg je šlo?

Verjeli ali ne, John R. Brinkley je kozje žleze presajal na ljudi. Še bolj konkretno … kozja moda je presadil v moškega pacienta.

brinkleyknjiga

S tem nonsensom je postal slaven, postal je tudi eden najbogatejših Američanov. Jasno, da te operacije niso moškim vrnile mladosti, mnoge je pohabil, veliko jih je umrlo.

Ampak ko ljudje nekaj želijo verjeti, potem jih takšne »malenkosti«, kot so recimo dejstva, ne prepričajo. Avtor tudi lepo pokaže na povezavo med mediji in prevaranti. Mnogi mediji objavijo kakršen koli oglas, samo da jim nekdo plača.

V tistih časih so recimo tudi do 50% vsega denarja ameriški časopisi dobili od takšnih ali drugačnih prodajalcev »zdravil«. Hm … če dobro premislimo, farmacevtska in kozmetična podjetja so še danes med glavnimi financerji medijev.

Seks prodaja
Dobre knjige
04.01.2009

Seks prodaja

Tole knjigo sem dobil za darilo. In jo prebral na mah. Knjigo je napisala gospa, ki se zelo dobro spozna na najstarejšo obrt. Sidney Barrows je bolj znana kot »The Mayflower Madam«. Bila je Madam, vodila je »escort service« podjetje. Tisti, ki ne veste, kaj je »escort service«, preprosto vtipkajte escort v najdi.si ali google.si in boste videli. :)

escort

Se podjetniki lahko česa naučimo od gospe, ki je vodila uspešno escort service podjetje? Prepričan sem, da je odgovor pritrdilen. Saj gre vendar za najstarejšo obrt. Poleg tega pa je gospa ponujala »young ladies«, po najvišji ceni v mestu.

90 dnevna ločevalna dieta
Dobre knjige
16.09.2008

90 dnevna ločevalna dieta

90dnevna

Ta knjiga je uspešnica. Čestitam slovenskima avtoricama.

Veste, kateri dve besedi z naslovnice sta mi najbolj všeč? Marketinško najboljši besedi na naslovnici sta besedi »Prvi del«.

 Kdor želi resnično uspeti v katerem koli poslu, mora razmišljati kot šahist. Vsaj nekaj potez naprej. Za prvim delom seveda pride drugi del. Zakaj bi zadovoljnim strankam prodali samo eno knjigo, če jim lahko prodamo več?

 

Yes
Dobre knjige
22.07.2008

Yes

Prepričevanje je znanstvena disciplina. Avtor pokaže vsaj 50 načinov, kako smo lahko bolj prepričljivi. Vse dokazano z eksperimenti.

yes

Eden od eksperimentov je tudi v prejšnjem zapisu opisan primer recikliranja brisač.

Če bi tekstu sporočila dodali še pojasnilo, da večina gostov brisače uporablja večkrat, bi se odstotek gostov, ki brisače ne mečejo na tla, pač pa jih ponovno uporabijo, povečal za 26%. Znanstveno dokazano. Razlog za takšno obnašanje? Ljudje radi delamo tisto, kar delajo drugi ljudje … Zato na McDonald's restavracijah piše: »Billions and billions served«.

Še par zanimivih primerov. Recimo, če na koncu TV oglasa rečemo: »Pokličite, naši operaterji čakajo na vaš klic«, bomo prodali znatno manj, kot pa če rečemo: »Pokličite, če pa bo linija zasedena, pokličite prosimo še enkrat.« Zakaj? Ker v drugem primeru dajemo vtis, kot da je naročil veliko. Ljudje smo pač čredna bitja in letimo tja kjer je gneča … V knjigi je tudi zanimiv dokaz, da prevelika izbira zmanjšuje prodajo. Ko so v trgovini zmanjšali število okusov marmelad, se je prodaja povečala. Ali pa primer napisa, ki naj bi preprečeval vandalizem, pa ga je v resnici vzpodbujal ...

In še veliko, veliko podobnih primerov. Robert Cialdini je napisal že drugo zelo zanimivo knjigo s področja prepričevanja, ki sem jo prebral.
 

Prepisovanje govorov
Dobre knjige
16.07.2008

Prepisovanje govorov

prepisovanjegovorov

Prepirajo se, ali je politik prepisal govor ali ne … Dobesedno prepisovati seveda ni prav. Je pa res, da mora vsak resen govornik, vsak resen predavatelj, prebrati vsaj kakšno knjigo govorov.

Dva primerka z moje knjižne police. Veliko idej, veliko znanja je v teh govorih. Zabavno in poučno. Me prav zanima, če je podobna literatura na knjižnih policah poslancev, politikov. Grem stavit, da večina ni prebrala še ničesar o retoriki …

Imajo vsi govori v teh knjigah kaj skupnega? Hm, tako površno in na prvo žogo bi rekel, da v praktično vseh govorih, govorniki pohvalijo publiko, laskajo publiki. In to v večini primerov kar na začetku govora.

Če boste pohvalili svoje občinstvo in če bo pohvala prišla od srca in bo realna, boste dobro začeli.  

Ruthless Management Of People & Profits
Dobre knjige
18.06.2008

Ruthless Management Of People & Profits

Predstavljam vam odlično knjigo. Pravzaprav eno najboljših knjig, kar sem jih prebral v zadnjem času. Če bi to knjigo prebral prej, bi kakšno zadevo v svojem poslu naredil drugače. Knjiga je provokativna, razumemo pa jo lahko le podjetniki, le delodajalci.

danmanagement

Iz vsebine:

- Video kamere za nadzorovanje zaposlenih in ostali pripomočki so nujni. Če zaposlene nadzorujete, gre produktivnost navzgor. Zadovoljstvo zaposlenih sicer upade. Ampak Dan S. Kennedy pravi: »Kaj me briga, če so zaposleni slabe volje, glavno da delajo, da dobim od njih maksimalno produktivnost.«

- Vodenje zaposlenih z zgledom ne deluje. Če delaš več kot tvoji podrejeni, tega oni ne bodo opazili, ali pa te bodo imeli za norca.

- Zaposleni so najeto sredstvo, kot recimo fotokopirni stroj, kamion. Kaj naredite, če fotokopirni stroj ali kamion, ki ste ga najeli, ne dela? Vrnete ga tja, kjer ste ga dobili, in kupite ali najamete novega …

- Vsi zaposleni se prej ali slej polenijo tako kot dirkalni konji. Ne da se jim več hitro teči, zgubijo voljo po tekmovanju, nočejo teči v dežju. Ker se zaposleni prej ali slej polenijo, jih je nujno potrebno pravočasno zamenjati.

Why You'r DUMB, SICK & BROKE …
Dobre knjige
10.06.2008

Why You'r DUMB, SICK & BROKE …

And How to Get SMART, HEALTHY & RICH!

Vam je naslov Randyeve knjige všeč? Mislite, da se knjiga s takšnim naslovom lahko dobro prodaja? Kdo bi vedel. Običajno ni ravno priporočljivo žaliti svoje potencialne kupce. Ampak tisti, ki so v resnici zabiti, brez denarja in bolni, te knjige itak ne bodo brali, kaj šele kupili. Vsekakor je naslov provokativen, v Randyevem stilu.

gage

Enako velja tudi za vsebino knjige. Randy (skoraj) brez dlake na jeziku pove, kar misli. Kaj pravi Randy Gage?

- v vseh kadrih vašega življenja se vedno znova in znova pojavlja ista oseba. Ta oseba, ki nastopa čisto v vseh kadrih vašega filma, ste seveda vi. In vi ste krivi za čisto vse, kar se vam dogaja.

- Filmi so pristranski in poneumljajo. Predvsem pa večina filmov in medijev nasploh, bogate ljudi prikazuje kot zlo. Randy se recimo spravi nad Titanic. V tem filmu je Jack srečen, ker je reven. Rose je nesrečna. Zakaj? Ker se bo poročila z dolgočasnim bogatašem. Filmi, TV, časopisi nas programirajo v smeri, da so bogati ljudje slabi, da so do bogastva prišli na nepošten način.

Primažite ji klofuto!
Dobre knjige
09.05.2008

Primažite ji klofuto!

"Specifični položaj moškega v tej civilizaciji

Položaj moškega, ki se opredeli, da bo v pogojih (podivjanega) liberalnega kapitalizma in naraščajočega feminizma napravil kariero (ustvaril svoje poslanstvo) na nekem področju (podjetništvo, stroka, znanost …), je izredno težak. Kos mu je lahko zdrav moški (ki preveč ne pije, ki ne kadi in se redno ukvarja z aerobno vadbo: tek planinarjenje, intenzivno plavanje …), ki ima skrbno in razumevajočo ženo. Takšnih žensk pa skoraj ni, kajti:

Korak pred konkurenco
Dobre knjige
21.04.2008

Korak pred konkurenco

Tole pismo sem dobil v nedeljo:

Gospodine Ales,

BRAVO za knjigu koju ste izdali za srpsko trziste pod naslovom KORAK ISPRED KONKURENCIJE.

I veliko hvala.

Procitala sam skoro svu validnu literaturu iz podrucja marketinga koja je objavljena na nasem trzistu. Vasa je najbolja. Koncizna, jasna, primenljiva, drzi paznju, cita se u jednom dahu.

Otvaram lanac kafeterija u Beogradu i svaka mi je ideja dobrodosla. A u vasoj knjizi ih ima pregrst. Mozda nekada budemo i poslovno saradjivali. Bila bi mi cast i zadovoljstvo.

Zelim vam napredak na svim poljima vaseg zivota i rada.

Direktor MOQUI, d.o.o
Svetlana Novak, dipl.ecc.
www.mogi.co.yu

Zakaj sem sedaj na svojem blogu s tem hvalim? Saj veste že Carnegie je napisal, da moramo druge čim večkrat iskreno pohvaliti. Tole pismo je iskrena pohvala, mar ne?
Dale Carnegie tudi razlaga, da je ena od temeljnih človeških potreb, potreba po pomembnosti. Vsak od nas si želi biti pomemben. In to neustavljivo željo po pomembnosti vsak uresničuje po svoje.

Jaz recimo pišem in predavam. In, če me kdo še pohvali, mi naredi dan. Pohvale in laskanje (če je iskreno), so tudi močno marketinško orodje, močno orodje za prepričevanje!

Je pa tale zapis tudi ne preveč prikrit oglas za Korak pred konkurenco. Na voljo tudi v 5 knjigah (prihaja 6 in 7) in tudi na CDju.
 

Direktni marketing po zdravi pameti
Dobre knjige
03.03.2008

Direktni marketing po zdravi pameti

NOVA KNJIGA, KI JO ABSOLUTNO MORATE IMETI!

Direktni marketing po zdravi pameti. Avtor Drayton Bird. V slovenskem prevodu. Knjigo morate imeti. Brez izgovora. 

David Ogilvy je izjavil: »Drayton ve o direktnem marketingu več kot kdor koli drug na svetu.«

Je potrebno dodati še kaj?

Vi veste, kako pomembno je znanje. V knjigi so zapisane 40-letne izkušnje in primeri človeka, ki o direktnem marketingu res veliko ve. Podobne knjige v Sloveniji ni. Gre za obsežno delo, ki govori o vseh področjih direktnega marketinga. Česar koli se boste v prihodnosti lotili, v knjigi boste našli pravi odgovor zase.

Knjigo naročite že danes. Na spletu, ali pa kar pokličite Natašo na 080 1509. 

dmbird

Ja, na Dnevniku marketinškega guruja, kar tako brez sramu, prodajam knjigo. Ampak, če vam te knjige ne bi vsaj poizkusil prodati, bi se slabo počutil. Če vam za to knjigo ne bi povedal, bi imel slabo vest. V tem trenutku boste težko našli boljšo investicijo. Res toplo priporočam.

Prepričevanje
Dobre knjige
22.02.2008

Prepričevanje

PREPRIČEVANJE, AVTOR: DAVE LAKHANI

 »Lahko me pustite golega in brez denarja v kateremkoli mestu, pa bom do konca dneva že imel obleko, hrano, streho nad glavo, delo, družbo in dovolj denarja v žepu za nov začetek. Zakaj? Ker natančno vem, kako prepričati človeka, da bo storil to, kar želim da stori, in bova oba dosegla svoj cilj.«

Dave Lakhani je mojster prepričevanja. S to temo se ukvarja praktično vse življenje. Daveova mati je bila pripadnica sekte. Bila je inteligentna ženska, samohranilka, ki je preživljala sebe in tri otroke. Dave je takoj ko je bil dovolj star, iz sekte izstopil. In že od ranih nog je proučeval, kaj vpliva na ljudi. Ukvarja se s tem, kako nekoga prepričati, da naredi, kar hočeš.

Dave Lakhani je imel veliko priložnosti v praksi preizkusiti moč prepričevanja. Kot policist pod krinko je na primer prišel v položaj, ko ga je njegov pajdaš kriminalec razkrinkal, saj je nekje izbrskal sliko Davea v policijski uniformi. Daveu je prislonil pištolo na čelo in zahteval pojasnilo. Po 45 minutah se mu je kriminalec opravičil in odložil pištolo.

prepricevanje

Ste vedeli, da je izid večine situacij, v katerih prepričujete, določen, še preden sploh spregovorite? V poslu je prepričevanje ključ do vseh vidikov prodaje, marketinga in tudi do pogajanja.Če vas zanima, kako prepričati kogarkoli v karkoli, potem to knjigo morate imeti. Imeti jo morate, preden jo v roke dobi vaša konkurenca.

Pisava je pomembna
Dobre knjige
16.11.2007

Pisava je pomembna

Oblika pisave - font je zelo pomemben. V prejšnjem zapisu sem pisal o tem, da so teksti pomembni. Pomembno pa je tudi kako tekst "oblečemo". Pisava mora biti berljiva, to je zelo pomembno. Ker, če se določeni fonti slabo berejo, potem sporočilo enostavno ne bo prišlo do bralca. Pomembno pa je tudi, kako pisava izgleda. Vsaka pisava nam sporoča nekaj svojega. Za določeno vrsto izdelkov so primerne določene pisave, za drugo vrsto izdelkov pa spet druge.

Poizkušajte uganiti kateri napisi, sodijo h katerim čevljem. Skratka kateri napis bi za vsak par od spodnjih čevljev izbrali vi?

cevlji10

Kliknite na sliko in jo tako povečajte!

Sedaj pa si na naslednji strani še oglejte rešitev.

Kajenje prepovedano!
Dobre knjige
19.08.2007

Kajenje prepovedano!

V originalni, tiskani verziji knjige »How to Win Friends & Influence People« avtor na strani 211 opisuje, kako je Charles Schwab naletel na skupino delavcev, ki so v njegovem podjetju kadili točno pod tablo z napisom: »Kajenje prepovedano!« Opisano je tudi, kako je Charles Schwab brez groženj in prepira prepričal delavce, da so kadili zunaj.

Veste, kaj so iz tega primera naredili v zvočni verziji knjige? Zadevo so priredili tako, da Charles Schwab ne prepričuje delavcev, naj kadijo zunaj, pač pa jim dopoveduje, naj nosijo varnostne čelade – v železarni naj bi jih zalotil, kako delajo brez varnostnih čelad.

Jaz sem ogorčen. Kakšne varnostne čelade – pred 100 leti! Ali bomo tako potvarjali zgodovino? Dejstvo je, da se je včasih povsod kadilo. Še leta 1997 se je kadilo na Adriinih letih v Skopje. Da ne govorimo o tem, da so mi v letih od 1993 do 1998 na večini poslovnih sestankov v Makedoniji ponudili kavo in cigareto. »Dečko, da se napijemo kafe? Pušiš? Ajde zapali jednu!« Leta 1992 se je še kadilo na rednih letalskih linijah med Evropo in ZDA.

Takšno spreminjanje tekstov v knjigah je čista bedarija. Jasno, da se bo mojemu sinu zdelo čudno, da njegov očka ni nikoli kolesaril s čelado na glavi, jasno, da se mu bo zdelo čudno, da so včasih na bankah zaposleni kadili, medtem ko so stregli stranke, jasno, da se mu bo zdelo čudno, da sem vozil svojega hrošča neprivezan (ker varnostnih pasov ni imel), jasno, da se mu bo še marsikaj zdelo čudno. Ampak, ali mu bom skrival resnico? To pa ne!

Saj nismo v komunizmu. Ko sem bil še na faksu, sem šel v kino Vič gledat Botra. In v tistem delu filma, kjer eden od mafijcev prepričuje druge, da se nima smisla prepirati z besedami: »After all we are not comunists …«, so seveda prevajalci ali pa cenzorji ta stavek pustili nepreveden. Podnapisa ni bilo. Seveda se je pol dvorane vseeno smejalo …

O knjigi »How to Win Friends & Influence People« sem že pisal in je ena najboljših knjig, ki bi jo moral prebrati vsak. Ampak tale neumnost na zvočni izdaji, me je pa pogrela …

Poker
Dobre knjige
13.08.2007

Poker

Blefira ali ne blefira?

Sem pa tja odigram kakšno partijo pokra. Na internetu pa tudi v živo. Ko sem se nad pokrom navdušil, sem si seveda kupil kup knjig. Knjige so dobra bližnjica in v primeru pokra se ti investicija v kakšno knjigo hitro izplača.

caro

Knjiga, ki je zabavna in poučna – ne samo za igralce pokra, pač pa za vse, ki nas zanima psihologija – je CARO'S BOOK OF POKER TELLS. Knjiga govori o psihologiji, o govorici telesa v pokru. Na kratko povedano, so v knjigi navodila, s pomočjo katerih lahko odkrijete, ali ima nekdo dobre ali slabe karte, ali bo igral agresivno ali ne, ali blefira ali ne …

Poker je igra razpoznavanja pravih informacij. Soigralci ti hote ali nehote izdajajo svoje karte in svoje namere. Če poznaš signale – »tells«, povečaš verjetnost, da domov odkorakaš z več denarja v denarnici, kot si ga prinesel za igralno mizo.

Knjiga mi je všeč, ker so primeri prikazani s fotografijami igralcev. Na koncu je tudi foto kviz, kjer lahko ugibate, kako bo kdo igral, kdo blefira in kdo ne …

Nekaj Carovih modrosti:

• Tisti, ki imajo žetone lepo poravnane, igrajo konzervativno. Igralci z razmetanimi žetoni več tvegajo.
• Če nekdo, medtem ko stavi, karte pokaže recimo prijatelju iz občinstva, običajno ne blefira in ima dobre karte.
• Prisrčen nasmeh pomeni dobre karte, ponarejen nasmeh pa slabe.
• Bolj prijazen je tisti, ki stavi, večja je verjetnost, da blefira.
• Igralci, ki strmijo v vas, so manj nevarni, kot tisti, ki gledajo stran.
• Če se nekomu, medtem ko stavi, zelo tresejo roke, NE blefira!

Zabavna in poučna knjiga, iz katere se lahko veliko naučimo tudi prodajalci, pogajalci, vsi, ki imamo veliko opravka z ljudmi.

A Passion for Winning
Dobre knjige
02.08.2007

A Passion for Winning

aaron

Aaron D. Cushman piše o 50 letih promoviranja znanih ljudi in izdelkov. Zgodba o mladeniču, ki je med drugo svetovno vojno pilotiral bombnike, potem pa ustvaril eno večjih ameriških PR agencij. Knjigo priporočam. Edini minus knjige, za tiste, ki niste bili nikoli v ZDA, so ameriški primeri. Avtor je seveda živel in delal v ZDA, zato za razumevanje knjige pomaga, če poznate ameriški način življenja, razmišljanja.

Limona
Dobre knjige
30.07.2007

Limona

Pri branju naslednjega odstavka uporabite vso svojo domišljijo:
Predstavljajte si, da stojite v kuhinji in v rokah držite limono, ki ste jo pravkar vzeli iz hladilnika. Občutite, kako je hladna. Oglejte si njeno zunanjost, njeno rumeno lupino. To je mehko rumena barva, na obeh koncih lupina postaja malo zelenkasta. Limono nekoliko stisnite in občutite njeno čvrstost in težo.
Sedaj pa jo približajte svojemu nosu in jo povohajte. Prav nič na svetu ne diši tako kot limona, kajne? Sedaj jo prerežite na pol in jo povohajte. Vonj je še močnejši. Nalahno zagrizite v limono in občutite, kako se vam njen sok razliva po ustih. Nič tudi nima takšnega okusa kot limona, kajne?

Če ste res dobro uporabili svojo domišljijo, so sedaj vaša usta že polna sline …

Besede – samo besede – so vplivale na vaše žleze slinavke. In besede

Blink
Dobre knjige
20.07.2007

Blink

The Power of Thinking without Thinking
Malcolm Gladwell

blink

Knjiga s precej neotipljivo temo situacij, ko nekaj preprosto »vemo«, ne da bi znali tudi pojasniti, zakaj to vemo.
M. Gladwell raziskuje pojav, ki mu reče blink, in se trudi dokazati, kako je včasih lahko hitra presoja veliko učinkovitejša od dolgega in premišljenega odločanja. Knjigo začenja z zgodbico o umetnini, za katero je kalifornijski muzej po številnih predhodnih analizah avtentičnosti umetnine plačal kar 10 milijonov dolarjev – ko pa jo je videl umetnosti poznavalec, je v trenutku zaslutil, da gre za ponaredek (čeprav tega ni znal razumsko pojasniti) in na koncu se je res tako izkazalo.
Če vas zanima, ali boste s svojim partnerjem oziroma zakoncem ostali skupaj, vam psiholog John Gottman to lahko pove že po nekaj minutah. Prav ima kar v 95% primerov! Včasih je dovolj že en sam pogled … pa

Dale Carnegie
Dobre knjige
08.07.2007

Dale Carnegie

Po dolgem času sem spet poslušal in prebral “How to Win Friends & Influence People”. Knjigo, ki jo je leta 1936 napisal Dale Carnegie, priporočam vsem. Gre za knjigo, ki je polna nasvetov o življenju. Če se človek drži načel, opisanih v tej knjigi, mu ne bo šlo nikoli slabo. Ja, tako dobra je.


carnegie

Seveda na tem mestu ne morem napisati povzetka 276 drobno tiskanih strani. Ampak nekaj poudarkov vseeno. Eden od principov, ki se ga velja držati, je, da se ne izplača kritizirati, grajati drugih. Kritike so kot poštni golobi, vedno se vrnejo nazaj.

Druge ljudi moramo čim večkrat iskreno pohvaliti. Če naredijo kaj pohvale vrednega, jim to tudi povejmo.

Zanimivo je avtorjevo razlaganje, da je ena od temeljnih človeških potreb, potreba po pomembnosti. Vsak od nas si želi biti pomemben. In to neustavljivo željo po pomembnosti vsak uresničuje po svoje.

Nekateri seveda ne na pravi način. Tako avtor opisuje »teženje« soproge predsednika ZDA ga. McKinley, ki je svojo željo po »biti pomembna« uresničevala tako, da je moža silila, da jo drži za roko, ko je bila pri zobozdravniku in še nekaj podobnih fint. Skratka, počutila se je pomembno, če je mož zaradi nje opuščal državniške dolžnosti.

Ja žene, ki non stop klicarijo može v službo, ki jih silijo, da jim nosijo dojenčka na dojenje sredi noči in podobno … bi lahko svojo željo po pomembnosti izživljale tudi na kak drug način. Recimo tako, da bi dobro kuhale in mož bi to tudi iskreno pohvalil.

Neverjetno česa vsega se ljudje spomnijo, samo da bi bili pomembni. Celo navidezno zbolijo, izmislijo si alergijo, postanejo vegetarijanci … Evo, sedaj pa že kršim princip o kritiziranju. Ne kritizirajte, se ne izplača. Tudi če imate prav!

Avtor pravi, da itak v prepiru nikoli ne morete zmagati. Če dokažete, da ste imeli prav, bo nasprotna stran užaljena, če pa ne dokažete, pa tudi niste nič naredili. Skratka, raje se ne prepirajte.

Še nekaj principov, nasvetov iz knjige. Vedno pokažite iskreno zanimanje za sočloveka, veliko se smejte, zapomnite si imena ljudi, bodite dober poslušalec, poskrbite, da se bo druga oseba v vaši prisotnosti počutila pomembno itd. Odlična knjiga. Verjetno res najboljša knjiga te vrste, prodali pa so jih že več kot 15 milijonov.

Vaš guru pa še naprej izpolnjuje svojo notranjo željo po pomembnosti, tudi tako, da piše svoj spletni dnevnik …

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh