Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 11.05.2023
valvasor
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov?
Preberite, kaj je zapisal:
»Leta 1680, ko sem nameraval pripraviti izboljšano izdajo Krajepisa Kranjske, sem na Bogenšperku dal natisniti letak, s katerim sem zaprosil mesta in gradove na Kranjskem, naj bi mi pomagali z nekaterimi podatki. Vendar moje pismene in ustne prošnje, sli, ki sem jih pošiljal, in pisma mojega pisarja niso skoraj nič zalegla … Na vprašanja, ki sem jih poslal na več kot tristo naslovov, je odgovorilo le sedem gradov in mesti Kamnik in Novo mesto. Tudi predstojniki samostanov mi niso skoraj nič pomagali, pa tudi slavni stanovi ne kaj prida.«
Čeprav je letake dostavil s sli, čeprav je tudi govoril z mnogimi, učinka ni bilo. Le zakaj?
Razlogov je seveda verjetno več, ozadja v resnici ne poznamo, zato lahko samo špekuliramo. Ampak eno je jasno – Valvazor je imel enak problem, kot ga imajo danes mnogi podjetniki. Pošljejo ponudbo, učinka pa ni.
Bi se Valvasor bolje odrezal, če bi objavil video na Tik toku, če bi namesto sla poslal mail, če bi oglaševal na radiu ali TV?
Ne, ker je vse zgoraj našteto samo novotarija, gre za nove medije, za nove tehnologije. Bistvo dobre ponudbe je skrito drugje.
Valvasor je naredil nekaj osnovnih napak. Glavna napaka je bila ta, da ni pravilno povedal svoje zgodbe, ni pripravil odlične ponudbe in ni testiral različnih pristopov ...
Ni vseeno, kakšno ponudbo imaš in kako jo predstaviš. Gary Halbert je nekoč izjavil, da ni problema na tem svetu, ki ga dobro prodajno pismo ne bi rešilo.
Boljši marketing bi verjetno rešil Valvasorja celo pred bankrotom. Za začetek bi z boljšim letakom prihranil pri stroških zbiranja informacij za svoje projekte.
Z res premišljenim prodajnim pismom pa bi zbral denar od mecenov, ki bi lahko financirali vse njegove podvige, namesto da je na koncu moral prodati skoraj vse svoje premoženje.
Se želite tudi vi naučiti pošiljati boljše ponudbe, takšne, ki vam bodo prinašale denar?
Prepričan sem, da vam lahko pomagam. Zakaj? Ker se s tem poslom ukvarjam od leta 1989 in ker smo do sedaj 3-krat organizirali državno prvenstvo v direktnem marketingu in na več kot 1200 testih pokazali, kaj v Sloveniji deluje in kaj ne. Ker o tem predavam v Sloveniji in v tujini.
Letos julija bom med osmimi izbranimi predavatelji, ki jih je na svoje zadnje predavanje povabil Drayton Bird (človek, ki po besedah Davida Ogilvyja ve od direktnem marketingu največ na tem planetu).
Vsekakor se prijavite na brezplačen webinar z naslovom: Kako hitro in enostavno pripraviti učinkovit oglas za vaš izdelek ali storitev? Prijavite se tukaj.
 

na vrh