Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Globalno segrevanje ali klimatske spremembe?
Marketing
Komentarji:   6 16.06.2009

V zadnji Mladini sem videl oglas, ki nas prepričuje, da moramo ljudje nekaj narediti v zvezi s klimatskimi spremembami. Morda … Jaz sicer mislim, da moramo z okoljem lepo ravnati, nisem pa čisto prepričan, da takšni in drugačni znanstveniki res vedo, kaj se dogaja s podnebjem na Zemlji.

Jaz sem še iz tiste generacije, ki so jo v osemdesetih letih prejšnjega stoletja učili, da bo nafte v 20 letih zmanjkalo … Ne samo, da je ni zmanjkalo, čedalje več jo odkrivajo …

Ampak tu ne bomo govorili o podnebju, ker o tem nimam pojma. Imam sicer svoje mnenje, ampak mnenje ima pač vsak.

Govorili bomo o pametnem repozicioniranju blagovne znamke »globalno segrevanje«. Al Gore, ki se je menda nekoč pohvalil, da je izumil internet, je izumil še eno, res prebrisano. Globalno segrevanje je prekrstil v globalne klimatske spremembe.

Pametno, zelo pametno.

Zakaj? Ker je govoriti o globalnih klimatskih spremembah lažje, kot pa recimo nekoga, ki zmrzuje, prepričevati, da se zemlja segreva. Tudi če bi se zemlja res segrevala, še ne pomeni, da ne bomo imeli kakšne zelo mrzle zime. Globalno segrevanje je precej težje braniti pred skeptiki kot globalne klimatske spremembe. Če sedaj pride do zelo hladne zime, lahko Gore še vedno reče: »Saj sem vam rekel, gre za klimatske spremembe … Sedaj nikoli ne moremo povedati, kakšno vreme bomo imeli … Dejstvo je, da je lahko enkrat prevroče, drugič prehladno, tretjič pa nas spet preseneti povprečno vreme …«

Pametno in spretno, mar ne? Besede prodajajo, saj veste. Tisti, ki je začel namesto o globalnem segrevanju govoriti o klimatskih spremembah, tega ni storil po naključju. Marketinški strokovnjak!

Sedaj čakam samo še, da McDonald's iz svoje blagovne znamke, ki slovi po hitri prehrani (junk food), spremeni v restavracije, ki slovijo po zdravi prehrani.

Tudi to je mogoče, dragi moji, in tudi to se lahko zgodi. In se tudi bo zgodilo – takoj, ko bodo tisti, ki verjamejo v zdravo prehrano, v večini.


Komentarji:

16.06.2009 @ 22:49 sivolasi
Ni kaj dodati, mag. Lisac.
In če ozavestimo še tisto: nič več ne bo tako, kot je bilo, je vse jasno.

Prodajajo besede. In seveda, kot vemo, zgodbe.

In zanimivo: neka čisto navadna zgodba zna ljudi bolj pritegniti, kot tisti cunami kjer je bilo 120.000 (?) mrtvih.

Včasih zna biti tragedija posameznika mnogo bolj zanimiva, kot 100.000 tragedij.

Množičnost, masovnost na vseh frontah zgublja popularnost. To ni več to.
Z množico se mnogi ne morejo poistovetiti, s posameznikom dosti lažje.
Najbrž je to tudi zaradi tega, ker se čedalje več ljudi zaveda, da so množica. In želijo izstopiti iz te sivine, povprečnosti, brezimnosti...
16.06.2009 @ 23:48 Zdravko
Me zanima kak bi bil svet, če bi je do sedaj zmanjkalo(nafte)?

Drugače pa ni treba biti znanstvenik, da vidiš razliko na satelitskih slikah polov izpred dvajset let in sedaj, tudi ni treba bit znanstvenik da razumeš izumiranje koralnih grebenov itn.
Razum potrebuješ in poznavanje osnovne aritmetike, da dojameš, da je trenutna rast in neodgovorno gospodarjenje z naravo nevzdržno.

Problem je torej širši kot samo segrevanje in ignorantsko je trditi da gre tu samo za "lažje prepričevanje" ...
17.06.2009 @ 07:55 Lojze
Se strinjam z Zdravkotom!
17.06.2009 @ 11:20 Srečko
Ja, g. Aleš - mislim, da sva kar iz iste generacije. Pa ne samo zaradi tega, ker oba veva, da besede prodajajo. Tudi iz vaših dosedanjih videonasvetov o javnem nastopanju se da marsikaj povezati z globalnimi spremembami.
Meni so npr. najprej prišle na misel tiste promocije o "toča alarmu" ter obvestilo in prikaz na TV o nekih zaščitnih mrežah, ki jih lahko namestimo na naše jeklene konjičke.
Se pravi, poleg pravih besed bodo prav tako zanimivo vlogo igrale vztrajne promocije za idelke, ki so tako ali drugače povezani z globalnimi klimatskimi spremembami..
Prava "fešta" pa bo, ko bodo na plan udarila še mnenja zadovoljnih strank. Mislim, da se zavarovalnicam in trgovcem z najrazličnejšo avtoopremo ni bati "dorega biznisa"...
19.06.2009 @ 14:02 Marko
Tudi nas so v 90ih učili, da bo zmanjkalo nafte (le da so rekli čez 30 let :))

lp
28.06.2009 @ 14:13 Aleš
Klimatske spremembe se na zemlji odvijajo že od velikega poka naprej in na to lahko ljudje bolj malo vplivamo. Samo krave "naprdijo " letno več metana, kot ga proizvedemo ljudje z celotno svetovno industrijo. Izbruh enega še delujočega srednje velikega vulkana pa več CO2, kot vsi avtomobili v 5 letih skupaj. Pa je to v bistvu naraven pojav. Toda ob nasičenosti dobrin v razvitem svetu je potrebno začeti tržiti nove produkte in ni boljše tržne niše, kot izkoriščanje množičnega strahu pred tem in onim. Sem spada gotovo tudi globalno segrevanje. Ko so pred leti naznanili nenaden padec umetnega satelita Skylab-a na zemljo in se je o tem pisalo na dolgo in široko, so po svetu spretni trgovci prodali na stotine tisočev zaščitnih čelad . In nihče od teh kupcev se ni vprašal, kako te lahko čelada reši pred nekaj tonami, ki padejo z neba. Ja...neumnost je najboljši kupec.
Še danes eni pišejo Sherlocku Holmesu in ga prosijo ta rešitev zapletenega umora v njihovi soseski.
na vrh