Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Kdo je glavni?
Retorika
03.11.2009

Kdo je glavni?

Za vas sem v Skopju posnel tale kratek video. Konec oktobra je bil v Skopju prekrasen dan, ravno prav za ogled nogometne tekme. Sinova sta uživala, žena pa ni videla niti enega gola, čeprav je bil rezultat 4 proti nič za Rabotnički … Ampak o tem, zakaj ženski ne uspe videti niti enega gola, kdaj drugič. :)

Vsak malo pozornejši gledalec že med ogrevanjem opazi, kateri igralec je v moštvu »ta glavni«. Takoj se vidi, kdo je lokalni Zahovič, kdo je najbolje plačani igralec v ekipi. Čeprav so vsi v enakih dresih, čeprav se ogrevajo na enak način.

Ampak telesna govorica »ta glavnega«, alfa igralca je drugačna od drugih … Neverbalno komuniciranje je res zelo pomembno. Od kod prihaja samozavest šampijonov, kako to, da so že navidez tako samozavestni, prepričani vase? Morda poznate odgovor?
 

Govorica telesa
Retorika
17.07.2009

Govorica telesa

V praktično vseh knjigah, ki govorijo o komuniciranju, retoriki in javnem nastopanju, avtorji omenjajo naslednjo statistiko:

7% besede
38% ton glasu
55% govorica telesa

Torej naj bi le 7% sporočila prenesli z besedami, ki jih izgovorimo, 38% sporočila naj bi prenesli s tonom glasu, za kar 55% sporočila pa naj bi poskrbela govorica telesa.

Vsekakor je govorica telesa pomemben dejavnik. Poglejte spodnjo fotografijo. Na fotografiji je avtor tega zapisa, potem ko je na mreži izvedel teniški udarec.

alestenis1

Kaj mislite, sem zadel in dobil točko ali ne? Čeprav je fotografija statična, vam je verjetno uspelo ugotoviti, da sem točko dobil. Izraz na obrazu, drža telesa … Morda še sami ne veste, kako ste ugotovili, dejstvo pa je, da ste ugotovili.

Vendar moramo biti pri prebiranju takšnih in drugačnih statistik vedno previdni. Zgornje statistike so po mojem mnenju izmišljene. Ne veljajo. Gre za napako.

na vrh