Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
Dobre knjige
Komentarji:   0 19.01.2018

knjige 

The 48 Laws of Power Paperback; Robert Greene 

»Amoral, cunning, ruthless, and instructive, this piercing work distills 3,000 years of the history of power into 48 well-explicated laws«

Avtor je v eni knjigi zbral tisočletne modrosti o moči. V politiki, poslu in tudi osebnem življenju bomo lažje dosegli cilje, če bomo poznali 48 ključnih zakonov s področja moči. Knjiga je polna poučnih zgodb iz kitajskih, grških, francoskih in drugi dvorov. Tam je šlo vedno za moč in prevlado in  zmagali so najspretnejši – tisti, ki so igro najbolje obvladali. Ko enkrat preberete knjigo, vam bo kristalno jasno, kaj počnejo politiki, kaj počnejo najuspešnejši poslovneži. Navaden smrtnik bi njihove igre opisal kot neizprosne, krute, nemoralne … Ampak, če želite moč in oblast, morate igrati njihovo igro. Mnoga pravila pa so tudi takšna, da se jih splača uporabiti v osebnem življenju in v vsaki službi. Cilje bomo prej in lažje dosegli, če bomo poznali teh 48 ključnih zakonov. Nekaj izmed njih je zelo preprostih, eden pravi: »Nikoli ne zasenči svojega gospodarja«. Sem se spomnil na prijatelja, ki je sicer dobil dobro službo, ampak po pol leta je bilo vsega konec. Tudi zato, ker je prijatelj vozil za 60.000 evrov dražji avto kot njegov šef … Zanimivo je tudi (vsaj na prvi pogled precej kruto) pravilo, ki pravi, da je treba potolči sovražnika do konca, sicer se to maščuje. In avtor navaja niz zgodovinskih primerov, ko se je vladarjem maščevala njihova usmiljenost. Zanimiva knjiga z zgodovinskega in psihološkega vidika. Priporočam. Morda vas bo odvrnila le obsežnost te knjige. Seveda jo lahko berete postopoma, menda se tudi počasi daleč pride.

 

The Like Switch: An Ex-FBI Agent's Guide to Influencing, Attracting, and Winning People Over; Jack Schafer and Marvin Karlins

Lani sem prebral dve knjigi, ki sta ju napisala FBI agenta. The Like Switch je knjiga, ki govori o tem, kako se prikupiti prijateljem, znancem, sodelavcem, strankam, sovražnikom. Nekdanji FBI agent, specialist za vedenjsko analizo in rekrutiranje vohunov, je napisal priročnik s preizkušenimi nasveti, kako v trenutku »preberete« človeka in vplivate na to, kako on dojame vas. Tako da lahko praktično pri vsakomur dosežete, da mu boste všeč.

Never Split the Difference: Negotiating as if Your Life Depended on It

Chris Voss, Michael Kramer

 

Nekdanji mednarodni pogajalec v situacijah s talci in FBI agent je napisal knjigo o pogajanjih, uporabno v poslu, doma ali če rešujete talce pred ugrabitelji. Knjiga Never Split the Difference mi je všeč, ker je drugačna od vseh pogajalskih knjig, ki sem jih prebral do sedaj. V mnogočem se avtor tudi ne strinja s pogajalci, ki so se izšolali na Harvardu. Gre za zbirko praktičnih navodil, ki so se obnesla v pogajanjih s teroristi po vsem svetu. Avtor pokaže tudi, kako ta pravila uporabite na različnih življenjskih področjih. Če se boste držali pravil iz te knjige, boste na vsakih pogajanjih bolje pripravljeni kot vaše »nasprotniki«. Ker gre za nekdanjega FBI agenta, je vse razloženo v obliki pravil in formul, ki se jih še vedno učijo FBI agenti. Avtor je bil vodilni FBI-ajev pogajalec pri ugrabitvah. Že samo zgodba o tem, kako je odkupnino za ugrabljenega poslovneža z več sto tisoč dolarjev znižal na samo nekaj tisoč dolarjev, je vredna branja … Življenje je zaporedje malih in velikih pogajanj. Opremljeni z nekaj pravili s tega področja, boste dosegli več, ko bo to res potrebno.

The Last Days of Night: Graham Moore 

Graham Moore je napisal odlično knjigo, ki skoraj v celoti temelji na zgodovinskih dejstvih in opisuje boj za prevlado na začetku uvajanja električne energije. Edison, Westinghouse in Tesla. V glavni vlogi je mladi Westinghousov odvetnik, katerega naloga je rešiti Westinghousa pred bankrotom, ki ga skoraj povzroči Edinson. Slednji toži Westinghousa, ker naj bi brez dovoljenja uporabljal patent za električno žarnico. Potem je tu še boj med enosmernim in izmeničnim tokom. V tem boju so dovoljena vsa sredstva. Edison neprimernost izmeničnega toka dokazuje celo tako, da za prvo usmrtitev na električnem stolu uporabijo izmenični tok. Ker se malo uštejejo, morajo kar nekajkrat vključiti tok, preden kaznjenec umre. V precej opazni, če ne glavni vlogi v tem brutalnem boju, so seveda bankirji … Zanimivo, napeto, poučno branje. Čeprav enako kot pri Titanicu že poznamo konec in zmagovalca, prav tako Teslovo vlogo (ki je v resnici izumil praktično vse v zvezi z elektriko), je knjiga tako napisana, da je ne moreš prenehati brati. Po tem, ko preberete to knjigo, boste tudi lažje razumeli šalo, ki kroži po Facebooku: »Kako se imenuje ukradena Tesla (avto)? Edison.« Knjiga vam bo ponudila ogromno materiala v razmislek, tudi o tem, da je (veliki) posel politika, tudi umazana igra.

Homo Deus: A Brief History of Tomorrow; Yuval Noah Harari

Kakšna bo prihodnost človeštva? Tega nihče ne ve. Avtor svetovne in slovenske uspešnice Sapiens: kratka zgodovina človeštva je precej prepričljivo opisal našo prihodnost.

Ljudje smo v preteklih stoletjih praktično ukrotili lakoto, epidemije in vojne. Prvič v zgodovini več ljudi umre od starosti kot od nalezljivih bolezni. Na začetku 21. stoletja je večja verjetnost, da človek umre zaradi prenajedanja kot zaradi stradanja. Glavne razloge za slabo življenje bomo kmalu odpravili. Kaj nas čaka potem? Kaj nam prinašajo nove tehnologije, umetna inteligenca? Bodo z umetno inteligenco podprti roboti res zavladali tudi Homo Sapiensu?

Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal; Oren Klaff 

Dobro veste, da znam pripraviti odlično prezentacijo, ki proda izdelek ali storitev. Tudi zato, ker sem prebral praktično vse, kar sem našel vrednega s področja poslovne retorike, pogajanj, nastopanja v javnosti. Oren Klaff je napisal najboljšo knjigo, ki sem jo s tega področja prebral v zadnjem času. Ne gre za knjigo, s pomočjo katere se boste naučili pripraviti prezentacijo, nastopati pred večjo ali manjšo skupino ljudi. Gre za knjigo, v kateri boste spoznali napredne tehnike prepričevanja, da bo vaš sogovornik začel poslovati z vami. Knjiga je namenjena vsem, ki prodajate večje projekte. Ko gre za biti ali ne biti, ko iščete enega večjega kupca, poslovnega partnerja, ko iščete kupca za svoje podjetje, ko iščete investitorja, morate poznati Orenovo metodologijo. Predvsem je Oren našel načine, s pomočjo katerih v večini situacij spelje vodo na svoj mlin. Zadel je bistvo … Če na drugi strani nimate sogovornika, ki vas je najprej pripravljen poslušati in če vas potem ne bo jemal resno, ne boste dosegli ničesar s še tako lepo in zlikano prezentacijo. Avtor je veliko idej dobil s študiranjem nevroznanosti – večina naših odločitev je podzavestnih in s pravimi metodami lahko vplivamo na sogovornika, da na koncu naredi, kar želimo. Prva točka pri predstavljanju (pitching) vsake ideje ali projekta je nekaj, na kar mnogi pozabljajo. Gre za »Setting the Frame«. Če na začetku prevzamete pobudo, če se pogovarjate v okviru zgodbe, ki ustreza vam, boste uspešni. V nogometu ali šahu bi se reklo, da morate nasprotnika pripraviti do tega, da igra vašo igro … Res veliko dobrih primerov in svežih, novih idej.

Scientific Advertising; Claude Hopkins

To delo sem prebral že najmanj petkrat. Knjigo priporočajo praktično vsi marketinški in prodajni guruji. Jezik je sicer malo arhaičen, ampak naj vas to ne moti. Gre za kratko knjigo, ki je po mnenju mnogih še vedno najboljša na področju marketinga in prodaje. Pa še brezplačno si jo lahko snamete s spleta …Kaj še čakate?

The Revenge of Analog: Real Things and Why They Matter; David Sax

Priznam, da mi je bila ta knjiga všeč tudi zato, ker smo v našem podjetju izdali analogni izdelek. Družabna namizna igra sodi prej v preteklost kot v prihodnost. Vendar avtor dokazuje, da je tudi za analogne izdelke v sodobnem digitalnem svetu še dovolj prostora. So celo področja (namizne igre so eno izmed njih), kjer se analogno dobro prodaja in celo pridobiva na tržnem deležu. Avtor nam pokaže odličen primer, kjer so podjetja našla tržne niše (gramofonske plošče, namizne igre, papirnati rokovniki, klasični filmi za fotografiranje) in v digitalnem svetu odlično živijo od prodaje analognih izdelkov. Gre za odlično kombinacijo psihologije in reportaže o realnih analognih produktih. Tudi pri Googlu in Facebooku še vedno verjamejo v papir, ko razvijajo nove ideje. Samo digitalni svet enostavno nima prihodnosti, ljudje smo narejeni tako, da potrebujemo, želimo, hočemo tudi analogno.

Life of the Party: The Remarkable Story of How Brownie Wise Built, and Lost, a Tupperware Party Empire; Bob Kealing  

Zgodbo Brownie Wise bi moral prebrati vsak, ki se je kdaj ukvarjal z direktno prodajo ali mrežnim marketingom. Gre za zgodbo o materi samohranilki, ki je po drugi svetovni vojni pomagala iz Tupperwara narediti svetovno korporacijo. S pomočjo te knjige tudi lažje razumemo, kateri pogoji morajo biti izpolnjeni za uspešno rast podjetja, kjer vse temelji na prodaji na prodajalcih. Spet pa ne manjka korporacijske politike – ko je niso več potrebovali, so dolgoletno direktorico Brownie Wise, ki je »ustvarila« Tupperware, izbrisali iz uradne zgodovine podjetja, kot da je nikoli ne bi bilo.

The ONE Thing: The Surprisingly Simple Truth Behind Extraordinary Results Hardcover; Gary Keller,  Jay Papasan 

Za to knjigo ste verjetno slišali. Pojavila se je vsaj na 350 seznamih največjih prodajnih uspešnic. Njena ideja je enostavna. Če želite biti bolj produktivni in bolj uspešni, se morate osredotočiti na eno stvar. Ko svojo energijo osredotočite samo na eno pomembno zadevo, s tem povečate verjetnost za uspeh. V svojem življenju želite MANJ. Predvsem manj motilcev. Dnevna doza mailov, Facebooka, twitov, smsov, sestankov vas na koncu spravi v stres in vas onemogoči. Zanimivo je, da lahko dosežete in naredite več, če se osredotočite na eno stvar. Pomislite, kaj je najpomembnejše v vašem poslu. In zakaj ne delate več tega, kar je najpomembnejše?

Kako v trenutku pridobiti zaupanje, vpliv in odnos?: Tom Schreiter

Zakaj prodajalci ne morejo prodati, stranke pa nočejo prisluhniti? Ne gre za to, kakšna je predstavitev. Ali cena. Ali prodajalčev zadah. Temveč gre samo za prvih nekaj čarobnih sekund, ko prodajalec sreča svojo potencialno stranko. Kaj se zgodi? V prvih nekaj sekundah se potencialna stranka odloči:

1. Da vam bo zaupala. Vam verjela. ali 2. Vklopila opozorilni alarm pred prodajalcem. Uporabila filter »prelepo, da bi bilo res«. Postala skeptična. Se začela spraševati, v čem je »past«. Ta odločitev je takojšnja, in, žal, po navadi tudi dokončna.

 Tom ‘Veliki Al’ Schreiter nam v knjigi pokaže, kako v nekaj sekundah zgradite vez zaupanja in prepričanja s potencialno stranko. Kako? Z neposrednim nagovorom tistega dela možganov, ki sprejema odločitve – z nagovorom podzavesti. Vendar naj vas ne skrbi. To ni nič težkega. Spoznali boste preproste štiri- in petčrkovne besede, mikropovedi in preproste, naravne tehnike, ki jih lahko obvladate že v kratkem času. Vaša naloga je prenesti sporočilo v glavo vaše stranke, tako da bo imela izbiro. Če ne morete doseči, da vam bo potencialna stranka zaupala in verjela, ji v resnici sporočila sploh ne dajete.

Uporabite te preverjene, preproste tehnike, s katerimi boste v trenutku zgradili takšen odnos s potencialno stranko, da bo vse drugo … preprosto.

Tudi dve kriminalki sem prebral (ok, poslušal zvočni knjigi v avtu).

The Postcard Killers; James Patterson

V tej napeti kriminalki newyorški detektiv Jacob Kanon išče morilca svoje hčerke. Knjiga je zanimiva tudi zato, ker se vse dogaja v glavnih evropskih mestih. Seveda na koncu detektiv najde množičnega morilca, ki pošilja razglednice iz evropskih mest, jasno pa do konca ne veste, kdo in kako je v resnici moril …

Razor Girl: Carl Hiaasen 

Ta kriminalka je vzbudila mojo pozornost, ker se dogaja na Floridi, na Key Westu. Praktično vsa mesta, kjer se zgodba odvija, poznam, že večkrat sem bil na »kraju zločina«. Cela zgodba je zabavna: do solz sem se nasmejal, ko se je eden od obrobnih kriminalcev ubil, ker je ukradeno teslo poskušal napolniti z navadne vtičnice in ni poskrbel za izolacijo, v glavni vlogi pa je prevarantka, ki se brije po mednožju, medtem ko se namerno zaletava v avtomobile (zavarovalniške prevare) … Skratka, dobro napisano, zabavno, razvedrilno.
 

Priročnik za pisanje oglasov; Joseph Sugarman

Preberite, kaj boste zamudili, če knjige ne naročite:

·         ne boste izvedeli, kaj vse vsebuje oglas, s katerim je oče šestih otrok prodal 3 milijone knjig, in zakaj je potem umrl pred televizijskimi kamerami;

·         ne boste poznali nerodnosti, ki so jih zagrešili v začetnih oglasih za znameniti katalog Victoria Secret, in kako je končal ustanovitelj tega podjetja;

·         ne boste vedeli, kako napisati oglas za nekaj tako preprostega, kot je grenivka, in kako genialno je to uspelo preprostemu teksaškemu kmetovalcu, ki ga je eno samo oglasno besedilo spremenilo v milijonarja;

·         ne boste vedeli, kako je spisan oglas, s katerim je Joe Sugarman preko direktne pošte prodal več kot 20 milijonov parov sončnih očal;

·         ne boste poznali učinkovitih prijemov besedila, ki ga je Joe Sugarman napisal za prodajo svojega letala – tako učinkovitih, da se je zanj zanimala celo CIA;

·         morda ne boste nikdar pomislili, da je treba prodajati koncept, še manj, kako je pri tem lahko v pomoč komunizem ali šahovski prvak Kasparov;

·         ne boste natančno poznali obveznih 23 elementov vsakega dobrega oglasnega besedila, ki izpolnjuje svoj edini cilj, tj. besedila, ki prodaja;

·         ne boste se zavedali, da mora branje oglasnega besedila teči tako gladko in preprosto kot drsenje po otroškem toboganu;

·         ne boste vedeli, kateri besedilni element je najpomembnejši: naslov, podnaslov, prvi stavek ali morda kaj četrtega?

·         ne boste znali ustvariti primernega okolja za nakup – ne smete namreč pozabiti, da je pero v vaših rokah;

·         ne boste poznali enostavne formule za izračun stopnje zahtevnosti besedila (t. i. Gunningov indeks);

·         ne boste vedeli, katere psihološke sprožilce uporabljati v besedilu in s katerimi boste dosegli, da bo bralec svoj težko prisluženi denar zamenjal za vaš izdelek ali storitev;

·         utegnili bi prezreti in ne uporabiti zelo donosne marketinške moči modnih muh, družbenih trendov in pomembnosti pravega trenutka;

·         morda si ne boste nikoli priznali (kaj šele uporabili sebi v prid), da pri vseh družbenih skupinah deluje nečasten psihološki sprožilec z imenom pohlep;

·         morda vas bo zamikalo, da bi kakšno pomanjkljivost svojega izdelka ali storitve raje zamolčali, a prej ko se boste naučili priznati napako in odpraviti strankine ugovore, bolje boste prodajali;

·         ne boste vedeli, kako in s katerimi tehnikami doseči, da bodo ljudje vaše oglase prebrali v celoti, pa čeprav samo zato, ker jih preprosto ne morejo nehati brati in čeprav sprva izdelka, ki ga oglas prodaja, sploh niso nameravali kupiti;

·         ne boste se zavedali, da je bolje prodajati zdravilo kot preventivo, in ne boste vedeli, kako torej prodajati preventivo, če jo že morate;

·         ne boste izvedeli, kaj si o Sugarmanu – enem izmed najboljših ameriških piscev oglasnih besedil – misli nekdanji ameriški podpredsednik Al Gore.

 

 


Dodaj komentar


na vrh