Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Ruthless Management Of People & Profits
Dobre knjige
Komentarji:   30 18.06.2008

Predstavljam vam odlično knjigo. Pravzaprav eno najboljših knjig, kar sem jih prebral v zadnjem času. Če bi to knjigo prebral prej, bi kakšno zadevo v svojem poslu naredil drugače. Knjiga je provokativna, razumemo pa jo lahko le podjetniki, le delodajalci.

danmanagement

Iz vsebine:

- Video kamere za nadzorovanje zaposlenih in ostali pripomočki so nujni. Če zaposlene nadzorujete, gre produktivnost navzgor. Zadovoljstvo zaposlenih sicer upade. Ampak Dan S. Kennedy pravi: »Kaj me briga, če so zaposleni slabe volje, glavno da delajo, da dobim od njih maksimalno produktivnost.«

- Vodenje zaposlenih z zgledom ne deluje. Če delaš več kot tvoji podrejeni, tega oni ne bodo opazili, ali pa te bodo imeli za norca.

- Zaposleni so najeto sredstvo, kot recimo fotokopirni stroj, kamion. Kaj naredite, če fotokopirni stroj ali kamion, ki ste ga najeli, ne dela? Vrnete ga tja, kjer ste ga dobili, in kupite ali najamete novega …

- Vsi zaposleni se prej ali slej polenijo tako kot dirkalni konji. Ne da se jim več hitro teči, zgubijo voljo po tekmovanju, nočejo teči v dežju. Ker se zaposleni prej ali slej polenijo, jih je nujno potrebno pravočasno zamenjati.


- Odpuščaj hitro, zaposluj počasi.

- Plačujte svoje zaposlene bolje kot konkurenca. Potem boste tudi lažje in brez vsakih zadržkov lahko od njih zahtevali več.

- Podjetniki želimo biti prijazni, prijetni, tako smo navajeni. Dan pravi, da je biti prijazen sicer v redu, ampak če smo prijazni do vsakega zaposlenega, potem pozabljamo, zakaj smo v poslu … V poslu smo zato, da kaj zaslužimo. Samo dva razloga sta, zakaj podjetniki zaposlujemo. Prvi in edini pravi razlog – ker se splača. Zaposlujemo pa tudi, ker je življenje s kakšno tajnico, ki namesto nas hodi na banko, udobnejše. Zaposlenih nimaš zato, da se z njimi družiš, imaš jih zato, da z njimi ustvariš dobiček.

- Odličen marketing ti nič ne pomaga, če zaposleni sabotirajo akcije. In to se dogaja zelo pogosto. Podjetniki moramo pripraviti natančna pravila, ki se jih morajo zaposleni držati. Če se jih ne držijo, morajo oditi. In to takoj!

- Vsako podjetje mora imeti predpisane procedure. Čisto za vse. Od tega, kako se odgovarja na telefonske klice, do tega, da se med delom ne je, ne pošilja SMS-ov in ne surfa po internetu.

- Koliko podjetnike res stanejo zaposleni? Urna postavka in stroški delovnega mesta, regres, dopusti in bolniške so le del zgodbe. Tem stroškom je potrebno prišteti še stroške napak, ki jih naredijo zaposleni, stroške kraj (da, v vseh podjetjih – tudi v vašem – zaposleni kradejo), stroške, ko zaposleni surfajo po internetu, jedo sendviče, kadijo, se pogovarjajo o nogometu, skratka, zapravljajo delodajalčev denar. In ti stroški po avtorjevem izračunu. Ampak to še ni vse, podjetnik mora še prišteti stroške, ki na koncu nastanejo z zamenjavo zaposlenega, stroške šolanja, stroške časa, ki ga porabi za uvajanje novega zaposlenega in ukvarjanje z njim … Avtor izračuna, da so stroški za zaposlenega, ki ga plačujete 4 dolarje na uro, v resnici 36,22 dolarjev na uro. Če želi tak zaposleni ostati v službi, mora lastniku prislužiti vsaj dvojno vsoto. Sicer mora oditi.

- O čem razmišlja podjetnik? O tem, koliko dobička mu zaposleni lahko naredijo danes.

- O čem razmišlja zaposleni? O svojih otrocih (ali je mali jokal, ko ga je pustil v vrtcu), o zakonskem partnerju, o načrtih za poletni dopust, o prihodnjem vikendu, o naslednji žurki, o računih, ki jih mora plačati, o špeceriji, ki jo mora kupiti, o tem, da morajo ugotoviti, s kom je sodelavka preživela vikend, o tem, kdo bo zmagal v Big Brotherju, o tem, kdo v službi je pokvarjen, kdo neiskren, o tem, da je potrebno priti v službo pravočasno, o tem, da je pametno slediti pravilom, ki jih je postavil šef, o tem, koliko dobička lahko pridelajo šefu. Vse v tem vrstnem redu seveda.

Tale knjiga ni ravno marketinška, ampak o tej knjigi pišem, ker je v njej veliko resnic in ker ti še tako dober marketing ne pomaga, če, kot pravi Dan S. Kennedy, tvoji zaposleni bojkotirajo vse, kar si zamisliš.

Podjetniki preberite, lažje vam bo. Ostali pa preberite in se zgražajte, če želite. Kot pravi Dan, razumeli itak ne boste. Dan tudi ve, da je večina zaposlenih prepričana, da so pametnejši od šefa, pametnejši od lastnika …

Jaz seveda še vedno mislim, da obstajajo zaposleni, ki jih ni potrebno nadzorovati z video kamerami, ampak Dan ima več izkušenj kot jaz. Trenutno pa ima eno samo zaposleno. :)

dank 

Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
18.06.2008 @ 11:50 Barbara
Hmmm, zakaj pa potem Američani v svojih podjetjih odpirajo vrtce za otroke, pa bazene in fitnese imajo ... V bistvu so to vse ekstra bonusi pri potencialnem kandidatu za zaposlitev.
18.06.2008 @ 11:57 Dante
Verjetno niso še prebrali te knjige...
:)
18.06.2008 @ 12:33 Sašo K
Če imajo vrtec pred nosom jim ni treba pol ure prej domov po otroke. Včasih lahko celo malo potegnejo.

Brez skrbi, če ima podjetje vrtec v stavbi je to zato, ker se jim splača, ne zato, da bi bili prijazni :)
18.06.2008 @ 12:33 Nova
bučke!
O takem delodajalcu lahko kaj hitro začnejo krožiti govorice in dobri kadri se ga bodo ogibali kot hudič križa. Pa tudi: kdaj smo ljudje najbolj ustvarjalni in produktivni - takrat ko se počutimo varne, sprejete, cenjene.. Npr. v prijateljskih odnosih navadno naredimo več kot se od nas zahteva. Kadar pa delamo pod pritiskom, ustrahovani - zakaj bi se trudili za nekoga ki mu ni mar za nas? Od sebe daš minimum, toliko, da nisi kaznovan in to je to...In potem se dogajajo sabotaže, prenašanje odgovornosti, slaba kvaliteta izdelkov... saj poznate tisti rek: nikoli me delodajalec ne more tako slabo plačati, kolikor jaz lahko slabo delam!
Problem tega strica, ki je to napisal pa je po mojem to, da v resnici ne ve kaj so meje in jih ne zna postaviti...
18.06.2008 @ 13:20 Barbara
Sašo K. - meni je povsem jasno, da je tako. Ampak očitno gospod avtor te knjige ne misli tako - ker v bistvu s svojo knjigo negira vse to, kar so Američani s temi ekstra bonusi dosegli - pač večjo storilnost + večji dobiček + ...
18.06.2008 @ 13:24 Ljubo
Mene pa zanima azakaj se je ubistvu lotil pisat knjige? A to narediš zato, hočeš ljudem pomagat, al zato ker hočeš pokazat kak človek si al zakaj?
18.06.2008 @ 14:18 Dante
Po moje se je lotil pisanja knjige zaradi enega cilja - $$$ (zaslužek)
:)
18.06.2008 @ 14:33 Lidija
Nova, govorim iz izkušenj...ko te začnejo podrejeni imeti za prijatelja je zgodba končana. Potrebno je pač najti nek zdrav odnos s podrejenimi, ne podpiram ravno diktature, a še vedno je sigurno bolj uspešna in donosna diktatura kot prijateljstvo na delovnem mestu....žal.
18.06.2008 @ 14:54 miro
Z Lidijo bi se vsekakor strinjal. Ob preveč prijateljskih odnosih dobijo zaposleni hitro občutek, da se jim bo marsikatera napaka spregledala in na koncu še občutek, da imajo večjo pravico soodločanja in do vodenja dela, firme, poslovanja.
Še posebej to velja, če neka oseba že itak opravlja dela, ki so pomembnejša. Ji takoj zrasejo krila.

Tako sem osebno tudi spoznal, da je na takšnih mestih rizično imeti bližnje osebe. Prvič sem nezavedno poldrugo desetletje izgubljel (prepuščal) nadzor, drugič pa bi ga moral že po pol leta kar predati. Vsaka izkušnja nekaj stane.

Same knjige pa še ne morem oceniti, ker jo moram najprej prebrati. Povzetki so verjetno najbolj provokativno izbrani in ne zdi se mi korektno soditi knjigo po njih.
18.06.2008 @ 18:50 Janez T
Ljudje najhitreje delamo, ce smo pod pritiskom, ce imamo grozeco kazen vedno nad glavo, ce se bojimo slabih rezultatov. Vprasanje pa je, ali je nase delo tudi kaj ustvarjalno. Ce je nase delo bolj ustvarjalno, potem smo veliko bolj uspesni, ce delamo cim manj-ker imamo potem vec casa za razmisljanje. Statisticno gledano ima delodajalec vecjo moznost, da z ustvarjanjem (manj dela in vec razmisljanja) doseze vecjo dodano vrednost-ker je to ze enkrat uspesno naredil in postal delodajalec. Zato predlagam, da delodajalec dela cim manj, in delojemalec cim vec (ter manj razmislja), tako bo skupna dodana vrednost najvecja.
  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh