Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Blink
Dobre knjige
Komentarji:   3 20.07.2007

The Power of Thinking without Thinking
Malcolm Gladwell

blink

Knjiga s precej neotipljivo temo situacij, ko nekaj preprosto »vemo«, ne da bi znali tudi pojasniti, zakaj to vemo.
M. Gladwell raziskuje pojav, ki mu reče blink, in se trudi dokazati, kako je včasih lahko hitra presoja veliko učinkovitejša od dolgega in premišljenega odločanja. Knjigo začenja z zgodbico o umetnini, za katero je kalifornijski muzej po številnih predhodnih analizah avtentičnosti umetnine plačal kar 10 milijonov dolarjev – ko pa jo je videl umetnosti poznavalec, je v trenutku zaslutil, da gre za ponaredek (čeprav tega ni znal razumsko pojasniti) in na koncu se je res tako izkazalo.
Če vas zanima, ali boste s svojim partnerjem oziroma zakoncem ostali skupaj, vam psiholog John Gottman to lahko pove že po nekaj minutah. Prav ima kar v 95% primerov! Včasih je dovolj že en sam pogled … pa


vemo. Čudna moč prvega vtisa … Sposobnost hitre presoje seveda prihaja nekje iz naše podzavesti.

Vendar pozor - blink ima tudi svojo temno plat. Avtor kot primer navaja t.i. test implicitnih asociacij. Kaj to pomeni? Ljudje veliko hitreje naredimo povezave med parom idej, ki so že vzpostavljene v naših mislih, kot pa naredimo povezave, ki se nam ne zdijo domače. Hitro in povsem brez težav recimo povežemo osebno ime Janez z moškim spolom ali ime Liza z ženskim spolom. In verjetno ste tudi vi eden tistih, ki so prepričani, da nimajo popolnoma nobenih predsodkov glede žensk in kariere oziroma moških in družine, vendar pa bi po testu tudi vi osupnili – precej težje in dosti počasneje namreč povezujemo moški spol z družino, ženskega pa s kariero!
Če bi se radi sami preizkusili na testu implicitnih asociacij, pojdite na www.implicit.harvard.edu

Gladwell je pisatelj in novinar, rojen leta 1963 jamajški materi in očetu Angležu matematiku. Blink – ali knjiga o moči prvega vtisa – je nastala potem, ko si je avtor pustil rasti dolge lase; afrolook frizuro si verjetno z lahkoto predstavljate, Gladwell pa pravi, da mu je spremenila življenje. Začel je namreč dobivati kazni za prehitro vožnjo (pred tem ni dobil še nobene), na letališčih so ga posebej pregledovali. Nekega dne pa sta ga med sprehodom po Manhattnu ustavila policista; izkazalo se je, da iščeta roparja. Pokazala sta sliko in opis. Ropar je bil veliko višji, precej težji in tudi približno 15 let mlajši. Vse, kar jima je bilo skupnega, je bila polna glava drobno skodranih las … No, čez nekaj časa sta to uvidela tudi policista. Za kako močan stereotip je šlo v tem primeru? Tu ni šlo za nekaj res očitnega, kot je barva kože ali starost, višina ali teža. Ampak samo za frizuro! In prvi vtis, ki sta ga policista dobila glede Gladwellove frizure, je povsem iztiril njuno iskanje roparja. Zares čudno moč imajo prvi vtisi …

In še dobro, da se sploh ne zavedamo, kako pogosto se namesto nas odloča naša podzavest …

Komentarji:

20.07.2007 @ 17:11 Biokmetovalec
Zanimivo področje. Mene osebno močno privlači.

Jaz bi temu "blinku" rekel po domače kar "preblisk". Glas naše notranjosti ali stik z univerzalno ali kolektivno zavestjo.

Če bi se ljudje naučili prisluhniti temu glasu, se nikoli ne bi napačno odločili.

Obstajajo tehnike, vaje, s katerimi lahko vsak človek razvije sposobnost navezovanja stika s kolektivno zavestjo - virom vseh informacij.

Naš razum ne sme biti krmar v našem življenju. Naučiti se moramo prisluhniti svojemu notranjemu glasu. Prisluhniti prebliskom, ki jih doživljamo. Razum je samo orodje, ki nam pomaga s svojo sposobnostjo logičnega razmišljanja.


No, ponavadi tem blinkom namenimo premalo pozornosti in razum - orodje - postane krmar, kapetan. Če mu preveč sledimo, se naše življenje kaj hitro zaplete...
20.07.2007 @ 18:13 Lidija
No ja, sama rečem temu intuicija :) Torej ena stvar, veliko različnih pojmovanj :)
Intuicija da dejansko vedno pravo rešitev, se pa strinjam, da naše naučeno obnašanje to intuicijo včasih potepta - uniči.
21.07.2007 @ 20:39 luka
Takole na prvi vtis ali "blink" povedano: mene predvsem veseli, da tale blog (za razliko od številnih drugih) nima neumnih komentarjev in zato seveda kot celota izpade dosti bolje. Bravo guru.
na vrh