Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj A Passion for Winning
Dobre knjige
Komentarji:   3 02.08.2007

aaron

Aaron D. Cushman piše o 50 letih promoviranja znanih ljudi in izdelkov. Zgodba o mladeniču, ki je med drugo svetovno vojno pilotiral bombnike, potem pa ustvaril eno večjih ameriških PR agencij. Knjigo priporočam. Edini minus knjige, za tiste, ki niste bili nikoli v ZDA, so ameriški primeri. Avtor je seveda živel in delal v ZDA, zato za razumevanje knjige pomaga, če poznate ameriški način življenja, razmišljanja.


Sicer pa dva utrinka iz knjige. Aaron je več let vodil PR za državo Mehiko. Njegova naloga je bila čim bolje promovirati mehiške turistične destinacije. Naloge se je loteval profesionalno. V tistem času so Mehičani v ZDA prodajali 41 turističnih destinacij. Aaron je obiskal prav vse. Nobenega izdelka ali storitve ne moreš prodajati, če ga oziroma je res dobro ne poznaš …

Naloga PR agencije? Čim bolj zmanjšati »AD GAP«. Vsako podjetje lahko del potencialnih strank doseže z oglaševanjem. Denarja, da bi dosegli čisto vse, običajno ni (razen če ste Calvo). No, razliko med delom trga, ki ga dosežete z oglaševanjem, in delom, ki ostane nepokrit, lahko dobra PR agencija zmanjša.

Mediji so ves čas lačni informacij. Iščejo zgodbe, iščejo dogodke. Pojavljanje v medijih ima še boljši učinek kot oglaševanje, če namreč o vas poročajo drugi, je vse skupaj videti bolj kredibilno. Če se želite pojaviti v medijih, morate narediti dogodek, o katerem je vredno poročati.

Še en mini nasvet mojstra. Če želite, da mediji o vas poročajo, najprej poskrbite za novico, o kateri bodo mediji pisali. Šele pozneje začnite z oglaševanjem. Skratka, vedno najprej PR, potem šele oglaševanje. Spomnite se Harrya Potterja – nič oglaševanja, samo novica o novi knjigi, novica o vrstah pred knjigarnami. Oglaševanje pride na vrsto po tem, ko bodo knjigo kupili najbolj zvesti oboževalci … Ali pa avtomobili. Najprej PR – »ukradene« slike novih modelov, novice, ki »pricurljajo« v medije. Na koncu življenjske dobe določenega modela pa veliko oglaševanja, popusti itd.

Vsak podjetnik bi moral prebrati vsaj eno knjigo, ki praktično opisuje, kako se lotiti odnosov z javnostmi, kako načrtovati učinkovite PR aktivnosti.

Dodaj komentar


Komentarji:

02.08.2007 @ 13:46 eva
Zapisati, da mora vsak svoj izdelek ali storitev natančno poznati, je že skoraj banalno, saj se zdi tako samoumevno... Ampak kolikokrat ste želeli rezervirati počitnice pri kakšni naši turistični agenciji in ste imeli občutek, da agentka sploh ne ve, kje ta država je, kaj šele, da bi jo natančno poznala? Verjetno pa turistične agencije niso edini primer.
02.08.2007 @ 15:00 Aleš Lisac
Tale link, mi je posredovala žena. Da boste videli kakšen frajer je res bil tale Aaron D. Cushman. Opozarjam na izraz "Publicity stunt" - ko narediš en dogodek, ki ga mediji z veseljem pokrivajo, dogodek na katerega vsi padejo.
http://www.borkowski.co.uk/archives/liquidsoap/004628.html
03.08.2007 @ 09:21 Danilo
Prosim še za kašen naslov knjige, ki govori o "Vsak podjetnik bi moral prebrati vsaj eno knjigo, ki praktično opisuje, kako se lotiti odnosov z javnostmi, kako načrtovati učinkovite PR aktivnosti."
na vrh