Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Kot kaže so Patrikovi sodelavci na ministrstvu, po tem, ko so s hudim branistormingom, prišli do tega, da hitra vožnja povzroča trajno impotenco, Patriku naročili eno erotično masažo pri Mandy. :)
To je malo tako, naj sosedu krava crkne pa tudi če še meni. Se pa strinjam z znižanjem cen. Vendar, zakaj bi morali zniževati plače novinarjem, že tako jih skoraj nimajo, če bi jim še to zmanjšali, bi bila katastrofa, vsaj kar se kvalitete tiče. Pa tudi, če bi bil časopis poln oglasov, zakaj bi bilo to bolj zanimivo? Meni je bolj zanimiva vsebina, zato pa kupujem bolj "resne" dnevnike.
Po mojem je bolje delati na kvaliteti, znižati cene oz še nekaj ugodnosti za letne pogodbe itd...
Z Alešem nisva sinova g. Lisca, ki je imel kovinsko galanterijo na Dolenjskem.
Blaž Lisac
p.s. Propad (bankrot) podjetja ni potrebno jemati negativno. Gre za poslovno odločitev. Pametni lastniki neperspektivno podjetje zaprejo dovolj zgodaj in razmišljajo o novi poslovni priložnosti.
Najbolj hecno mi je, ko reče oglaševalec, da je plačal 50.000 e za letno pogodbo v večjem dnevniku, za okenček 60 x 60. Kdo to vidi?
Ali se ni bolje orientirati na ožji krog ljudi, si tam narediti ime, kasneje pa udariti na polno?
To je malo tako, naj sosedu krava crkne pa tudi če še meni. Se pa strinjam z znižanjem cen. Vendar, zakaj bi morali zniževati plače novinarjem, že tako jih skoraj nimajo, če bi jim še to zmanjšali, bi bila katastrofa, vsaj kar se kvalitete tiče. Pa tudi, če bi bil časopis poln oglasov, zakaj bi bilo to bolj zanimivo? Meni je bolj zanimiva vsebina, zato pa kupujem bolj "resne" dnevnike.
Po mojem je bolje delati na kvaliteti, znižati cene oz še nekaj ugodnosti za letne pogodbe itd...
To je malo tako, naj sosedu krava crkne pa tudi če še meni. Se pa strinjam z znižanjem cen. Vendar, zakaj bi morali zniževati plače novinarjem, že tako jih skoraj nimajo, če bi jim še to zmanjšali, bi bila katastrofa, vsaj kar se kvalitete tiče. Pa tudi, če bi bil časopis poln oglasov, zakaj bi bilo to bolj zanimivo? Meni je bolj zanimiva vsebina, zato pa kupujem bolj "resne" dnevnike.
Po mojem je bolje delati na kvaliteti, znižati cene oz še nekaj ugodnosti za letne pogodbe itd...