Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

12.07.2009 @ 12:55 Marko
najbrž se je s tem zapisom povečala tudi "zaželjenost" Aleša na Facebooku :)
12.07.2009 @ 10:47 Bojan Dobravc
Pozdravljeni.
Če bi npr.Delo drastično spustil cene za oglasni prostor bi bilo moje podjetje,ki se ukvarja z prodajo polovnih daril verjetno resen kandidat morda celo za celostransko reklamo,vendar Delo jemljem kot zelo resen dnevnik in bi potem verodostojnost časopisa pri meni padla,poglejte kaj so naredili iz nekoč dobre revije Val,preštejte strani in nato seštejte str.z reklamami,tudi prikritimi(testi) in kaj boste ugotovili...
11.07.2009 @ 22:58 Marjan
Zanimiv in dober opis koristi coachinga.

Kot NLP trener sem še posebno navdušen nad učinkovitostjo coachinga po metodologiji nevrolingvističnega programiranja (NLP Coaching). S pomočjo različnih tehnik, metod in modelov se stranki (ali klientu) pomaga, da odkrije vire in sposobnosti v sebi, odpravi lahko omejujoča prepričanja, manj učinkovite strategije, vedenjske vzorce, postavi si SMART cilje, odkrije svoje vrednote, opredeli svojo vizijo, nauči se tudi hitreje učiti novih veščin...

Coaching je odlična izbira za osebe, ki želijo osebnostno ali poslovno napredovati hitreje kot sicer. Moja žena ravno zaključuje usposabljanje za NLP Coacha in s svojim znanjem bistveno prispeva k temu, da svoje posle vodim bolje kot prej. Ja, tudi žena je lahko komu coach :-).

Včasih me kdo vpraša, kakšna je razlika med NLP Coachem in NLP Trenerjem. Razlika je v tem, da coach dela s posamezniki, trener pa s skupinami.
11.07.2009 @ 00:34 Priloge Ona, Polet ..etc
" Pa da ne boste mislili, da je ideja nova. Taisto so v časopisih pravzaprav že izvedli. S tem, ko je na primer Delo začelo brezplačno deliti revije (Ona, Polet, itn.) svojim kupcem, so želeli iztrebiti Jano, Lady in druge plačljive revije. Pa ni šlo. Samo dodatne stroške so si nakopali in s to potezo so zadržali nekaj bralcev."

Me veseli, da tudi guru Aleš ne opazi ene in enostavne kozmetične napake teh trenutnih prilog. Namen dnevnikov sploh ni slab. Izvedba pa slaba! Saj pa noben/-a od bralk, ki kupujejo te trač plačljive Jane, Lady in Story ... sploh ne ve , da je v zraven Dela ali Večera tudi trač priloga z isto vsebino a drugim naslovom Ona, Polet... Dnevniki s prilogami bi tisti dan morali naprej tiščati prilogo in odzadaj dnevni papernews. Verjetno bi zato izdajatelji imeli malo več težav s pakiranjem a bi marskikatera žena iz trgovine prišla vesela, da je našla za eno ceno branje zase in zanj. (tudi tega v svojem poslu ni naredil še nihče)

spp, 5
10.07.2009 @ 14:17 Aleš Lisac
Vedno pripravljen na revenue sharing. Z nekaj strankami smo tako sodelovali tudi več kot 3 leta. Seveda pa mora biti prva investicija na strankini strani.

Investirate 3000 evrov in skupaj ugotovimo, ali se splača nadaljevati. Če se splača, gremo lahko na klicanje po učinku.

Začetna investicija pa mora biti vaša. Ker tako pokažete, da ste resni, da verjamete v svoj izdelek, da ste naredili domačo nalog. In ker jaz slabše poznam vaš posel, kot pa vi sami, mar ne?

Telemarketing je zelo enostavna zadeva, ker se da že v nekaj 100 klicih (ki jih lahko naredite sami), ugotoviti, ali je klicanje smotrno ali ne.
10.07.2009 @ 12:58 Blaž Gorjup
Zanimivo, da sami niste bili pripravljeni na revenue sharing pri uporabi vašega klicnega centra. Ali pa se jaz nisem dovolj dobro pogajal :)

lp,
Blaž
10.07.2009 @ 07:36 peter
na mojem nagrobniku bo: ill be back...
09.07.2009 @ 23:43 Marko
Aleš je to rundo car.

Zakaj?

Doumel je, da v naši državi še ni krize, prihaja pa. Vprašal se je, kje se zmanjšuje potrošnja. Videt ni da bi se kje. Saj se tudi na plačah in brezposelnosti še nikjer ne pozna. Ne čudim se, da je ta članek napisal, ko je zvedel za vladno pozicijo v zvezi z Muro. Mura je start v krizo, po tem, ko se o krizi že leto pogovarjamo.

Sumariziral je mož torej dvoje:

Prvo, da smo kot Slovenci introvertirani in da ne pokažemo da slutimo slabše, če že nismo v malori

in drugo

da bodo cene nepremičnin res tam, kjer on pravi.
Ker bomo brez prostega denarja.
Ne bom napovedoval, kot Aleš, katera barka bo potonila naslednja, ampak nekaj 20 tisoč brezposelnih bo še.
Takrat si pa tudi Slovenci ne bomo imeli kje vzeti rezerv, da sosed ne bo zvedel.

O naslovu članka pa tole.

Zmenite se sami v poslu, ne dajajte denarja, za pogodbo pa najemite odvetnika. Če kaj smrdi bo on prvi zajokal.
Sorry, nepremičninarji, ampak tako je.
09.07.2009 @ 17:50 martin plesničar
"Če učitelj verjame v učenca, bodo rezultati boljši."

Gre za Pigmalionov učinek, o katerem si lahko nekaj več preberete na www.vzgoja.si
09.07.2009 @ 13:43 Mili
Odličen članek, predvsem pa uporabno. Zanimivo je to, da ne moreš pomagati drugim, če najprej sebi ne moreš -čisto res je.
Lp,m
na vrh