Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Če bi npr.Delo drastično spustil cene za oglasni prostor bi bilo moje podjetje,ki se ukvarja z prodajo polovnih daril verjetno resen kandidat morda celo za celostransko reklamo,vendar Delo jemljem kot zelo resen dnevnik in bi potem verodostojnost časopisa pri meni padla,poglejte kaj so naredili iz nekoč dobre revije Val,preštejte strani in nato seštejte str.z reklamami,tudi prikritimi(testi) in kaj boste ugotovili...
Kot NLP trener sem še posebno navdušen nad učinkovitostjo coachinga po metodologiji nevrolingvističnega programiranja (NLP Coaching). S pomočjo različnih tehnik, metod in modelov se stranki (ali klientu) pomaga, da odkrije vire in sposobnosti v sebi, odpravi lahko omejujoča prepričanja, manj učinkovite strategije, vedenjske vzorce, postavi si SMART cilje, odkrije svoje vrednote, opredeli svojo vizijo, nauči se tudi hitreje učiti novih veščin...
Coaching je odlična izbira za osebe, ki želijo osebnostno ali poslovno napredovati hitreje kot sicer. Moja žena ravno zaključuje usposabljanje za NLP Coacha in s svojim znanjem bistveno prispeva k temu, da svoje posle vodim bolje kot prej. Ja, tudi žena je lahko komu coach :-).
Včasih me kdo vpraša, kakšna je razlika med NLP Coachem in NLP Trenerjem. Razlika je v tem, da coach dela s posamezniki, trener pa s skupinami.
Me veseli, da tudi guru Aleš ne opazi ene in enostavne kozmetične napake teh trenutnih prilog. Namen dnevnikov sploh ni slab. Izvedba pa slaba! Saj pa noben/-a od bralk, ki kupujejo te trač plačljive Jane, Lady in Story ... sploh ne ve , da je v zraven Dela ali Večera tudi trač priloga z isto vsebino a drugim naslovom Ona, Polet... Dnevniki s prilogami bi tisti dan morali naprej tiščati prilogo in odzadaj dnevni papernews. Verjetno bi zato izdajatelji imeli malo več težav s pakiranjem a bi marskikatera žena iz trgovine prišla vesela, da je našla za eno ceno branje zase in zanj. (tudi tega v svojem poslu ni naredil še nihče)
spp, 5
Investirate 3000 evrov in skupaj ugotovimo, ali se splača nadaljevati. Če se splača, gremo lahko na klicanje po učinku.
Začetna investicija pa mora biti vaša. Ker tako pokažete, da ste resni, da verjamete v svoj izdelek, da ste naredili domačo nalog. In ker jaz slabše poznam vaš posel, kot pa vi sami, mar ne?
Telemarketing je zelo enostavna zadeva, ker se da že v nekaj 100 klicih (ki jih lahko naredite sami), ugotoviti, ali je klicanje smotrno ali ne.
lp,
Blaž
Zakaj?
Doumel je, da v naši državi še ni krize, prihaja pa. Vprašal se je, kje se zmanjšuje potrošnja. Videt ni da bi se kje. Saj se tudi na plačah in brezposelnosti še nikjer ne pozna. Ne čudim se, da je ta članek napisal, ko je zvedel za vladno pozicijo v zvezi z Muro. Mura je start v krizo, po tem, ko se o krizi že leto pogovarjamo.
Sumariziral je mož torej dvoje:
Prvo, da smo kot Slovenci introvertirani in da ne pokažemo da slutimo slabše, če že nismo v malori
in drugo
da bodo cene nepremičnin res tam, kjer on pravi.
Ker bomo brez prostega denarja.
Ne bom napovedoval, kot Aleš, katera barka bo potonila naslednja, ampak nekaj 20 tisoč brezposelnih bo še.
Takrat si pa tudi Slovenci ne bomo imeli kje vzeti rezerv, da sosed ne bo zvedel.
O naslovu članka pa tole.
Zmenite se sami v poslu, ne dajajte denarja, za pogodbo pa najemite odvetnika. Če kaj smrdi bo on prvi zajokal.
Sorry, nepremičninarji, ampak tako je.
Gre za Pigmalionov učinek, o katerem si lahko nekaj več preberete na www.vzgoja.si
Lp,m