Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

15.07.2009 @ 07:36 Lojze
Po moje 6,99 ;)
14.07.2009 @ 06:37 sivolasi
Gospod Gostiša (urednik Financ),
redno berem vaš časopis (berem v kafiču, ga pa ne kupujem), ter absolutno cenim vsebine, ki nam jih posredujete. Oba seveda veva, da gre pri Financah za specifične vsebine.

Da pa v strogem centru Ljubljane takoj po osmi zjutraj zmanjka Žurnala, je dejstvo. Ljudje ga vzamejo že na poto v službo, na poti na mestni avtobus in ob 9. uri so že (brezplačno) obveščeni o (skoraj) vsem pomembnem, kar se je zgodilo v državi prejšnji dan.
Prepričan sem, da je Žurnal nedvomno odškrtnil Delu, ter Dnenvniku vsaj procent ali dva bralcev.

Biti obveščen o novem, je zagotovo pomembno. Ni pa več pomembno, ali za informacijo plačaš, ali jo dobiš zastonj. Tudi če je mogoče nekaj manj kvalitetna.
Za mnoge postaja pomembno, da z NEkupovanjem plačljivega časopisa prihranijo evro dnevno. Z 22 evrov mesečno pa že lahko plačaš manjšo položnico…

Ne, brezplačniki ne bodo umrli.
Umirajo (na spletu) pa plačljivi, komercialni portali. Ljudje se počasi odvajajo od tistega, kar je veljalo 100 let: vsebino je treba plačati/kupiti. Drži, vendar le do takrat, ko jo nekdo drug podobno vsebino, ponudi brezplačno…
14.07.2009 @ 06:18 sivolasi
Ljudje z nekaj več denarja v žepu si praviloma želijo ravno erotične masaže. Zakaj?
Še nihče, ki hodi na erotično masažo k maserki, ki skrbi za higijeno, ni nič »staknil« in tudi ne bo. Tisti pa, ki pa imajo z dekleti na poziv spolne odnose, pa naj gredo vsaj dvakrat letno na infekcijsko kliniko na pregled krvi… Kljub uporabi kondoma.

Drugače pa je omenjena deklica nedvomno potegnila pravo potezo. Ta zna s takim prostopom pridobiti vsaj 100 strank, in to takih, ki so pripravljene dati za erotično masažo 50 evrov, pa tudi več, ostalim, ki se oglašujejo le v Salomonovem oglasniku, ali na kakšnem drugorazrednem portalu za stike, pa se ne piše dobro.
Slovenija je namreč polna takih in drugačnih masaž in kar nekaj maserk klasične masaže je v svojo ponudbo dodalo še opcijo »popolna sprostitev«.

Dobro bo delala namreč le tista, ki bo imela čim bolj pestro ponudbo. In, vemo, treba se je prilagoditi trgu (željam moških).
Zagotovo pa se ne bodo moški prilagodili skromni ponudb. Dovolj je le ena, ki ponudi nekaj več, na kakšen nov, inovativen način in če taka zna izkoristiti tudi možnosti spleta, je zmagala…
14.07.2009 @ 04:29 milenko
eno offtopic vprasanje

kaksne cena se ti zdi bolj privlačna za oko

5,9 evra al 6,5?

al pa še bolš bi bilo če bi mi ti lahko povedu kakšno psihološko bolj primamljivo ceno med 5,8 in 7 evri.

Hvala
13.07.2009 @ 21:36 Aleš Lisac
Nataša, sedaj ste odkrili kaj si stranke želijo ... Torej? :)
13.07.2009 @ 08:18 Nataša
Ojej! In potem se čudim, da me kličejo razni čudaški odjemalci masaže in previdno tipajo, kako je s "happy end-om"...čeprav sama oglašujem tazaresno, mogoče res malo bolj dolgočasno masažo, pa vendar... ;) FB ti da kriiila.
13.07.2009 @ 05:27 DJ Lovro
Ko sem delal na radiu, sem v marketingu predlagal, da strankam "pomagamo" tako, da jih morda (med najbolj perspektivnimi) izberemo recimo tri do deset na mesec, ki se nam zdijo dovolj "resni", pridni, delovni, z dobrimi podjetniškimi idejami, programom, z možnostjo dolgoročnega uspeha in jim pomagamo tako, da jim omogočimo oglaševanje poceni, recimo tudi kakšen teden gratis ali druge oblike sodelovanja (npr. sponzorstvo) in potem testiramo rezultat (v njegovi blagajni, pa kako so se ljudje na njihovo reklamo odzvali in tako naprej), ma sem ponavadi vedno naletel na gluha ušesa ... Ponavadi se za majhne niso brigali (ja, tisti drugi imajo denar, plačajo, ...). Včasih se je zgodilo, da je "tisti z denarjem" kmalu opešal, zaprl podjetje, preusmeril oglaševanje, ... in so ostali "na suhem" ... Ker so se zanašali samo na take in drugih, po domače, niso j....i, je znala bit potem kriza v stilu: "kaj pa zdaj, imamo izpad milijon (tolarjev) na mesec?", nimamo za plače (mimogrede, ta radijska postaja je vmes bila že prodana prav zaradi podobnih fint, ker so želeli samo "bogate stranke"). Sam mislim, da je po eni strani velik uspeh tudi zame, če nekomu pomagam do večje prepoznavnosti, uspeha v poslu, dobrih poslovnih rezultatov in tako naprej ... Ko stranki pomagaš "zalaufat" posel, ta lažje plača (razen, če ni prevarant) in če zna to cenit, ko vidi razliko "prej - potem" je to lahko eno dolgoročno partnerstvo ... Seveda pa se, normalno, ponavljanje izplača in ko stranka to zašteka, z veseljem redno plačuje in podpiše letno pogodbo za popust in druge ugodnosti (ko se zve, da sodelovati s tabo prinaša dobiček, te ljudje potem sami poiščejo...). Tudi tukaj velja, da "se ne zakolje svojega partnerja" (kokoš, ki nosi ...) ...
13.07.2009 @ 05:05 DJ Lovro
Naši sosedje pravijo: "Il trucco c' e', ma non si vede ...".

V prevodu: "Trik je, ma se ne vidi ..."
12.07.2009 @ 23:33 aleš
21.Junij je mimo, Aleš pa še vedno s konjem ?
12.07.2009 @ 18:33 Stanislav
Nepremičnine so področje, za katerega je znano, da se z njim danes ukvarja praktično vsak, saj so bili v preteklosti veliki zaslužki, predvsem pri tistih, o katerih se najmanj govori. Posamezniki, ki so kupili stanovanja po 5.000,00 DEM, jih nato prodajali po 100 in več tisoč EUR in pri tem niso plačali nobenega davka na "zaslužek". Ta denar so investirali naprej in enkrat se malo konča. So ljudje, ki vlečejo podporo za brezposelne, imajo penzijo in cvilijo, kako težko živijo, na "lagerju" pa imajo kar nekaj nepremičnin, od katerih lepo živijo. Nazadnje so za vse tegobe in anomalije na nepremičninskem trgu "krivi" nepremičninski posredniki. Vsakemu smrdi plačati provizijo, ampak povem vam, da je provizija smešno nizka in prigarana v primerjavi s tem kaj za to dobite. Lahko je izlivati življenske frustracije na raznih forumuh in čakati, da se bo nekaj zgodilo. Saj se bo, ampak takrat bo za rajo malo prepozno. Videl sem veliko poogdb, ki so jih izdelali odvetniki, ali kvazi odvetniki, ki so bile škodljive za udeležence v prometu nepremičnin. Najhuje je, če naredite vse sami. Tudi če si zlomite nogo nikakor ne rabite zdravnika, razen zaradi bolniške. Sosedova Micka, ki pozna doktorja itak vse ve in vam bo že uredila... sicer pa; zdravnik je zastonj, posrednika pa morate plačati... Zdravnik je cenjen, posrednik pa ne. Res vam zdravnik lahko ohrani življenje, ampak posrednik vam lahko ohrani nepremičnino, za katero ste garali celo življenje, mogoče več generacij, v primeru, da naletite na goljufa. Marsikomu je zaradi ponesrečene nepremičninske transakcije ostalo samo življenje, ampak dokaj klavrno... Največje nepremičninske goljufije se dogajajo s pomočjo notarjev. Pa tega niso krivi notarji... Sicer pa, če izgubite ves denar, kaj vam pomaga kdo je kriv....tudi če ga tožite...koga že...? boste vsaj pet ali več let brez denarja...pa še vse stroške boste krili.... Videl sem marsikaj in to je dejstvo, da so marsikoga so že na......Sčasoma bodo posredniki še kako zaželjeni. Za tiste z malo višjim inteligenčnim kvocientom že danes. Trenutna zakanodaja je ustvarjena za izvajanje goljufij na tem področju.
V premislek tistim, ki niste dojeli; Ali ima farmacevtska industrija cilj, da so njihovi pacienti zdravi?... ali da so bolani? In za tiste z najdaljšimi "lajtengami": Bolano ljudstvo daje največ dobička farmacevtski industriji. In v nepremičninski branži, dajo nepremičninarjem največ zaslužit ravno tisti "handy mani", ki naredijo vse sami... enkrat se na.... in potem boli....in se tudi plača.
Danes je zelo moderno tekmovanje v tem, za koliko bodo cene nepremičnin padle. Bolano nategavanje revežev, ki čakajo, da bodo cene padle, ampak nekje v celem konceptu bodo izgubili, ker se niti ne bodo zavedli, kdaj bodo šle cene zopet gor. Prvovrstno nategavanje ljudstva.
Primerjava z ameriškim trgom je še en nateg, ki zelo dobro deluje. Če se Amerika praska po riti se zraven še pol Evrope. Če imate službo v Spodnji Kungoti, potem vam nizke cene v Ameriki prav malo pomagajo. In zakaj ravno Amerika, ko pa lahko nekje v Afriki kupite še ceneje veliko parcelo z razgledom na morje....meja ni, meje so v glavah...
Ključna sestavina nepremičnine je: lokacija, lokacija, lokacija. Gradbena cena je zgolj element. Lahko pečete poceni kruh, toda kdo ga bo jedel...ampak lokacijo, ne morete dvakrat speči. Je samo ena. Vse ostalo je tralala, ki se očitno dobro prodaja.
Še ena branža: v avtomobilski industriji največje dobičke kujejo avtomobilske tovarne z najdražjimi modeli.
Kriza? Pa še kako velika, ampak v glavah posameznikov.
na vrh