Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
redno berem vaš časopis (berem v kafiču, ga pa ne kupujem), ter absolutno cenim vsebine, ki nam jih posredujete. Oba seveda veva, da gre pri Financah za specifične vsebine.
Da pa v strogem centru Ljubljane takoj po osmi zjutraj zmanjka Žurnala, je dejstvo. Ljudje ga vzamejo že na poto v službo, na poti na mestni avtobus in ob 9. uri so že (brezplačno) obveščeni o (skoraj) vsem pomembnem, kar se je zgodilo v državi prejšnji dan.
Prepričan sem, da je Žurnal nedvomno odškrtnil Delu, ter Dnenvniku vsaj procent ali dva bralcev.
Biti obveščen o novem, je zagotovo pomembno. Ni pa več pomembno, ali za informacijo plačaš, ali jo dobiš zastonj. Tudi če je mogoče nekaj manj kvalitetna.
Za mnoge postaja pomembno, da z NEkupovanjem plačljivega časopisa prihranijo evro dnevno. Z 22 evrov mesečno pa že lahko plačaš manjšo položnico…
Ne, brezplačniki ne bodo umrli.
Umirajo (na spletu) pa plačljivi, komercialni portali. Ljudje se počasi odvajajo od tistega, kar je veljalo 100 let: vsebino je treba plačati/kupiti. Drži, vendar le do takrat, ko jo nekdo drug podobno vsebino, ponudi brezplačno…
Še nihče, ki hodi na erotično masažo k maserki, ki skrbi za higijeno, ni nič »staknil« in tudi ne bo. Tisti pa, ki pa imajo z dekleti na poziv spolne odnose, pa naj gredo vsaj dvakrat letno na infekcijsko kliniko na pregled krvi… Kljub uporabi kondoma.
Drugače pa je omenjena deklica nedvomno potegnila pravo potezo. Ta zna s takim prostopom pridobiti vsaj 100 strank, in to takih, ki so pripravljene dati za erotično masažo 50 evrov, pa tudi več, ostalim, ki se oglašujejo le v Salomonovem oglasniku, ali na kakšnem drugorazrednem portalu za stike, pa se ne piše dobro.
Slovenija je namreč polna takih in drugačnih masaž in kar nekaj maserk klasične masaže je v svojo ponudbo dodalo še opcijo »popolna sprostitev«.
Dobro bo delala namreč le tista, ki bo imela čim bolj pestro ponudbo. In, vemo, treba se je prilagoditi trgu (željam moških).
Zagotovo pa se ne bodo moški prilagodili skromni ponudb. Dovolj je le ena, ki ponudi nekaj več, na kakšen nov, inovativen način in če taka zna izkoristiti tudi možnosti spleta, je zmagala…
kaksne cena se ti zdi bolj privlačna za oko
5,9 evra al 6,5?
al pa še bolš bi bilo če bi mi ti lahko povedu kakšno psihološko bolj primamljivo ceno med 5,8 in 7 evri.
Hvala
V prevodu: "Trik je, ma se ne vidi ..."
V premislek tistim, ki niste dojeli; Ali ima farmacevtska industrija cilj, da so njihovi pacienti zdravi?... ali da so bolani? In za tiste z najdaljšimi "lajtengami": Bolano ljudstvo daje največ dobička farmacevtski industriji. In v nepremičninski branži, dajo nepremičninarjem največ zaslužit ravno tisti "handy mani", ki naredijo vse sami... enkrat se na.... in potem boli....in se tudi plača.
Danes je zelo moderno tekmovanje v tem, za koliko bodo cene nepremičnin padle. Bolano nategavanje revežev, ki čakajo, da bodo cene padle, ampak nekje v celem konceptu bodo izgubili, ker se niti ne bodo zavedli, kdaj bodo šle cene zopet gor. Prvovrstno nategavanje ljudstva.
Primerjava z ameriškim trgom je še en nateg, ki zelo dobro deluje. Če se Amerika praska po riti se zraven še pol Evrope. Če imate službo v Spodnji Kungoti, potem vam nizke cene v Ameriki prav malo pomagajo. In zakaj ravno Amerika, ko pa lahko nekje v Afriki kupite še ceneje veliko parcelo z razgledom na morje....meja ni, meje so v glavah...
Ključna sestavina nepremičnine je: lokacija, lokacija, lokacija. Gradbena cena je zgolj element. Lahko pečete poceni kruh, toda kdo ga bo jedel...ampak lokacijo, ne morete dvakrat speči. Je samo ena. Vse ostalo je tralala, ki se očitno dobro prodaja.
Še ena branža: v avtomobilski industriji največje dobičke kujejo avtomobilske tovarne z najdražjimi modeli.
Kriza? Pa še kako velika, ampak v glavah posameznikov.