Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Aleš je lepo povedal, da bi z to potezo pošteno udaril po brezplačnikih!
Povedal je tudi, da bi spustil cene, recimo na cene brezplačnika in bi se vsak pameten oglaševalec raje odločil za oglaševanje v bolj renomirani reviji po ceni oglasnega prostora brezplačnika.
Ampak malo verjetno, da bo do tega prišlo, saj... Nevem, mogoče razmišljajo, da bi si s tem uničili ugled.
Jutri se bomo pogajal za oglas v brezplačnem mesečniku :)
Pomagati se jim mora že v času kariere, ker se železo kuje, ko je vroče. Dajmo en del sredstev, ki jih namenjamo za promocijo Slovenije v svetu, dodeliti vrhunskim športnikom, pa naj delajo promocijo za Slovenijo. Slovenija bo bolje promovirana (tisti, ki se ob tem stavku počutite ogovorjeni, se prosim zamislite nad učinkovitostjo svojega dela), pa še športniki bodo dobili nekaj začetnega kapitala za odskok v podjetniške vode, kjer pa, kot je že Aleš ugotovil, imajo prednost.
Vrhunski športniki imajo namreč sponzorje in zanje opravljajo promocijske aktivnosti. Enako bi morala biti država sponzor in vrhunski športniki bi zanjo opravljali promocijske aktivnosti. Dobili bi več turistov, razvijal bi se turizem in država bi pobrala več davkov. Win-win, a ne?
Dokler sem bila tudi jaz samo v službi, mi to ni bilo najbolj jasno. Dokler se pač najdejo takšni, ki poslušajo 1001 izgovor, zakaj bi nekomu moralo pripadati to in to, se bodo našli tudi takšni, ki bodo vedno polni izgovorov. Vsi drugi so krivi, vse je narobe, godi se jim krivica.
Vse to pa je vlaganje energije v to, da NI TREBA pljuniti v roke. David je dobro komentiral - če ne zna sam, se naj obrne na tiste, ki znajo.
Všeč mi je ta primerjava s podjetniki. A prvo, kar sem se naučila, ko sem postala podjetnica je bilo, da te TAKOJ najdejo vsi, ki bi od tebe nekaj imeli. Mene AJPES nikoli ne vpraša ali želim plačati objavo letnega poročila. Kaj pa imam jaz od tega?
Po drugi strani pa popolnoma razumem težnjo športnikov. Zakaj pa ne bi poskusili, ko pa vsi, ki poskusijo, nekaj dobijo. Poglejte samo kmete; če je slaba letina, so subvencije zaradi suše, toče ..., če pa je letina dobra, pa so subvencije za nizko ceno... ???????!!!!!!????????
Aleš, prav je, da ste se spotaknili ob to zahtevo po privilegijih. Upam, da se boste še ob katero in da bo počasi ljudem vedno bolj jasno, da JE TREBA DELAT!
Kar se pa teh "zvezdic" tiče... dejmo raje malo razmislit, kakšnim trivialnostim oz neumnostim posvečamo svoj čas, ki bi ga lahko namenil svojemu delu ali osebnostni rasti!
Ne da bi delal reklamo, vendar je v življenju / poslu / športu enako kot pri tenisu: izbrati si moraš partnerja, ki je dober tam, kjer si ti slab. In očitno je samopromocija in "kovanje žezla dokler je še vroče" v domeni lokalnih "kekcev" in "kvazi zvezd z 2 x 300 ml silikona in temo v glavi" nekaj, kar ne zna vsak.
Predlog: Kozmus naj pokliče Murka (oz. njegov PR štab) pa mu naj dajo kak nasvet.
Za konec pa še en nasvet: če si javna figura, te ljudje ne smejo pozabiti. V svetu PR-a ni slabih novic; so samo tiste, ki jih ljudje preberejo in tiste, ki jih ne...
Včasih s ceno 7.00 evra poudarimo, da je zadeva vredna denarja in s tem sporočamo kupcem nekaj drugega, kot če govorimo o 5.99.
Zapomnite si, cena je tudi nosilec informacije, veliko pove o tem, kaj in kako prodajamo.
Na koncu pa seveda odloča testiranje.
Vprašanje katera vrednost bi bila najbolj primerna če se odločaš med 5,9 in 7.
Predlagam 6,4
LP
Raziskovalci iz Kalifornije so dokazali, kako velika je moč marketinga, in sicer tako, da človeško percepcijo užitka spodbudite lahko že s tem, da vinu postavite višjo ceno. Prostovoljcem so dali na voljo vina "različnih cenovnih razredov" in jih vprašali, kaj menijo o njih ter med okušanjem merili tudi aktivnost dela možganov, v katerem se pojavlja učinek ugodja.
Prostovoljci so preizkušali vina, ki so imela ceno 5 dolarjev, 10 dolarjev, 35 dolarjev, 45 dolarjev in 90 dolarjev. Ljudje so konsistentno zagotavljali, da jim je okus vina, ki stane 90 dolarjev boljši od tistega, ki stane 5 dolarjev in okus vina po 45 dolarjev boljši od tistega, ki je stal 35 dolarjev. Enako so pokazali tudi procesi v možganih.
V raziskavi pa je bil seveda trik, saj so »poskusni zajčki« preizkušali le tri vina, pri katerem je bilo vino pod številko 2 predstavljeno po ceni 10 in 90 dolarjev. V drugi raziskavi so preizkuševalci ocenjevali vina brez cen, v tem primeru pa jih je večina ocenila najcenejše vino kot najboljše. Raziskava je pokazala predvsem, da ni vse le v izdelku, temveč se veliko ugodja spodbuja iz celotne izkušnje uživanja.