Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

16.07.2009 @ 01:47 Roberto
g. MATEJ

Aleš je lepo povedal, da bi z to potezo pošteno udaril po brezplačnikih!
Povedal je tudi, da bi spustil cene, recimo na cene brezplačnika in bi se vsak pameten oglaševalec raje odločil za oglaševanje v bolj renomirani reviji po ceni oglasnega prostora brezplačnika.
Ampak malo verjetno, da bo do tega prišlo, saj... Nevem, mogoče razmišljajo, da bi si s tem uničili ugled.
16.07.2009 @ 01:43 Roberto
Ja ideja ni nič kaj nova zame, tudi sam sem tko razmišljal, samo se mi je zdelo preveč usekan prijem. Potem pa preberem tale post 4x in razmislim... Svaka čast Aleš! Dejstvo je, da me tvoji posti nasmejijo, ampak so resnični.
Jutri se bomo pogajal za oglas v brezplačnem mesečniku :)
15.07.2009 @ 18:46 Borut
Jaz pa sem takoj za to, da se Kozmusu in podobnim pomaga. Pa ne zato, ker so žrtvovali svoj čas.

Pomagati se jim mora že v času kariere, ker se železo kuje, ko je vroče. Dajmo en del sredstev, ki jih namenjamo za promocijo Slovenije v svetu, dodeliti vrhunskim športnikom, pa naj delajo promocijo za Slovenijo. Slovenija bo bolje promovirana (tisti, ki se ob tem stavku počutite ogovorjeni, se prosim zamislite nad učinkovitostjo svojega dela), pa še športniki bodo dobili nekaj začetnega kapitala za odskok v podjetniške vode, kjer pa, kot je že Aleš ugotovil, imajo prednost.

Vrhunski športniki imajo namreč sponzorje in zanje opravljajo promocijske aktivnosti. Enako bi morala biti država sponzor in vrhunski športniki bi zanjo opravljali promocijske aktivnosti. Dobili bi več turistov, razvijal bi se turizem in država bi pobrala več davkov. Win-win, a ne?
15.07.2009 @ 18:05 jackie
david, pameten fant si
15.07.2009 @ 16:45 lidija
Moje mnenje je, da se premalo ljudi zaveda, da je treba delat in da je socializem mimo.
Dokler sem bila tudi jaz samo v službi, mi to ni bilo najbolj jasno. Dokler se pač najdejo takšni, ki poslušajo 1001 izgovor, zakaj bi nekomu moralo pripadati to in to, se bodo našli tudi takšni, ki bodo vedno polni izgovorov. Vsi drugi so krivi, vse je narobe, godi se jim krivica.

Vse to pa je vlaganje energije v to, da NI TREBA pljuniti v roke. David je dobro komentiral - če ne zna sam, se naj obrne na tiste, ki znajo.

Všeč mi je ta primerjava s podjetniki. A prvo, kar sem se naučila, ko sem postala podjetnica je bilo, da te TAKOJ najdejo vsi, ki bi od tebe nekaj imeli. Mene AJPES nikoli ne vpraša ali želim plačati objavo letnega poročila. Kaj pa imam jaz od tega?

Po drugi strani pa popolnoma razumem težnjo športnikov. Zakaj pa ne bi poskusili, ko pa vsi, ki poskusijo, nekaj dobijo. Poglejte samo kmete; če je slaba letina, so subvencije zaradi suše, toče ..., če pa je letina dobra, pa so subvencije za nizko ceno... ???????!!!!!!????????

Aleš, prav je, da ste se spotaknili ob to zahtevo po privilegijih. Upam, da se boste še ob katero in da bo počasi ljudem vedno bolj jasno, da JE TREBA DELAT!
15.07.2009 @ 16:01 urska
V določeni meri se strinjam, da je nekak treba poskrbet za vrhunske športnike, ker morajo marsikaj žrtvovati zato, da so #1 in so se drugim področjem (izobrazba, delovne izkušnje) manj posvečal..ampak penzija (?!) mislm, da je treba poskrbet za njih v tej smeri, da si jih izobrazi, kako se prodat in vnovčit medalje in dosežke takrat ko je čas za to...ne da se ponavljajo zgodbe a la Peterka itd. Treba se je učit od raznih Federerjev in podobnih!
Kar se pa teh "zvezdic" tiče... dejmo raje malo razmislit, kakšnim trivialnostim oz neumnostim posvečamo svoj čas, ki bi ga lahko namenil svojemu delu ali osebnostni rasti!
15.07.2009 @ 13:21 David
Penzija za slovenske športnike? Sem odločno proti. Zakaj? Kozmus je po osvojitvi medalje (temu je treba čestitati in reči znano "kapo dol") zahteval to "nagradno penzijo" za vse, kar so športniki naredili v svoji karieri, čemu vse so se morali odreči, ipd. Tu je po moje malo zgrešeno. Saj ga nihče ni silil, da je v Brežicah namesto v šolo, ... hodil na treninge, tekmovanja,... To je bila NJEGOVA odločitev. Če pa mu kot OLIMPIJSKEMU ZMAGOVALCU ne uspe iztržiti denarja, ki bi mu omogočila zelo lagodno penzijo, ko bo star in nezmožen vrhunskih rezultatov (35-40 let), potem pa - sorry. Kdo pa je rekel, da je življenje pošteno.
Ne da bi delal reklamo, vendar je v življenju / poslu / športu enako kot pri tenisu: izbrati si moraš partnerja, ki je dober tam, kjer si ti slab. In očitno je samopromocija in "kovanje žezla dokler je še vroče" v domeni lokalnih "kekcev" in "kvazi zvezd z 2 x 300 ml silikona in temo v glavi" nekaj, kar ne zna vsak.
Predlog: Kozmus naj pokliče Murka (oz. njegov PR štab) pa mu naj dajo kak nasvet.

Za konec pa še en nasvet: če si javna figura, te ljudje ne smejo pozabiti. V svetu PR-a ni slabih novic; so samo tiste, ki jih ljudje preberejo in tiste, ki jih ne...
15.07.2009 @ 11:59 Aleš Lisac
Milenko, odvisno od izdelka, storitve, od ciljev ...

Včasih s ceno 7.00 evra poudarimo, da je zadeva vredna denarja in s tem sporočamo kupcem nekaj drugega, kot če govorimo o 5.99.

Zapomnite si, cena je tudi nosilec informacije, veliko pove o tem, kaj in kako prodajamo.

Na koncu pa seveda odloča testiranje.
15.07.2009 @ 11:35 Sašo
milenko
Vprašanje katera vrednost bi bila najbolj primerna če se odločaš med 5,9 in 7.
Predlagam 6,4

LP
15.07.2009 @ 07:45 Lojze
Je pa npr. zanimiva tale študija....
Raziskovalci iz Kalifornije so dokazali, kako velika je moč marketinga, in sicer tako, da človeško percepcijo užitka spodbudite lahko že s tem, da vinu postavite višjo ceno. Prostovoljcem so dali na voljo vina "različnih cenovnih razredov" in jih vprašali, kaj menijo o njih ter med okušanjem merili tudi aktivnost dela možganov, v katerem se pojavlja učinek ugodja.

Prostovoljci so preizkušali vina, ki so imela ceno 5 dolarjev, 10 dolarjev, 35 dolarjev, 45 dolarjev in 90 dolarjev. Ljudje so konsistentno zagotavljali, da jim je okus vina, ki stane 90 dolarjev boljši od tistega, ki stane 5 dolarjev in okus vina po 45 dolarjev boljši od tistega, ki je stal 35 dolarjev. Enako so pokazali tudi procesi v možganih.
V raziskavi pa je bil seveda trik, saj so »poskusni zajčki« preizkušali le tri vina, pri katerem je bilo vino pod številko 2 predstavljeno po ceni 10 in 90 dolarjev. V drugi raziskavi so preizkuševalci ocenjevali vina brez cen, v tem primeru pa jih je večina ocenila najcenejše vino kot najboljše. Raziskava je pokazala predvsem, da ni vse le v izdelku, temveč se veliko ugodja spodbuja iz celotne izkušnje uživanja.
na vrh