Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

23.07.2009 @ 13:30 Goldi
Farmacevte niti ne bi preveč vmešaval. Prodajajo zdravila, in kakor hitro si pri zdravilih, si podvržen težkim regulacijam in zahtevam zaradi katerih moraš v povprečju z nekaj letnimi konkretnimi raziskavami dokazati učinkovidost.
Te napitki, šumeče tablete in podobne zadeve so pa hrana ali prehranski dodatkih, kateri se takim regulacijam izognejo. Kar pomeni da je dovolj da imaš strokovnjaka (dva - da lahko v angleščini govoriš v množini :) ) in že lahko trdiš da "strokovnjaki pravijo da deluje!" čeprav nima zadeva blage veze s podlago v kemiji ali biologiji. Še vedno pa so svetovni prvaki homeopati in podobne kvake, ki obljubljajo vse živo delovanje pa čeprav je le par kapljic navadne vode, da vedeževalcev niti ne omenjam. Opa sem jih že. Kakorkoli že, dokler imajo mediji malo samokritičnosti in se jim zasvetijo oči ob pogledu na denar od oglaševanja, ali pa so od njega celo odvisni bodo pograbili priložnost za zaslužek pa čeprav to pomeni še dodatne plačane PR članke oglaševanega podjetja. Bistven pa je problem ko potrošnik ni samo podlegel nategu, ampak mu produkt prinese dejanske negativne posledice, ki jih drugače ne bi bilo. Zdravstvene, psihične, finančne...

Ravno zaradi tega bi bilo pametno malo dvigniti kritičnost ljudi do navedb ki obljubljajo veliko na lahek način.

PS: Da ne bo kdo rekel da zagovarjam farmacevte. Zdravila delujejo. Še vedno jih pa zanese in v reklamah prepričujejo ljudi da kupijo kaj tudi takrat ko tega ne potrebujejo.

PPS: drago, dobra ideja. Verjetno bi bilo pa treba malo predelati zadeve tudi z odvetniki da si po nepotrebnem ne bi na vrat nakopal tožbe kakih multinacionalk.
23.07.2009 @ 13:18 Ljubo
Trenj ne bodo organiziral ker so ji ukinil... baje po politični poti ;)

Kar se tiče reklam vsaj na internetu pa spet vprašanje, ljudje se navadijo vsega hudega. Marsigdo brez problema poklika tiste x in mirno gleda svoje xxx strani naprej.

Upad prometa 24ur.com z svojimi lebdečimi oglasi tudi nevem če je toliko zaznavna da bi prenehali s tem.

Sicer pa ima vsaka reklama, dve plati jest sem prepričan da Actimel dela, ne dela pa čudežev, in to da nam začnejo prodajat 8 namest 6 kozarčkov je pač bučka za ljudi ki ne razmišljajo.

Nasploh vse zadeve učinkujejo, jest perem vse stvari na 40 skupaj zmešano pa se v 90 % vse lepo opere in lepo diši, ne vidim razloga za delitev na belo in barvno in ne vidim razloga za to da bi moral karkoli prekuhavat in nevem kaj še. Seveda zelo umazane stvari rabijo svoj postopek ampak to je tistih 10 %. Prav tako pač pri teh jogurtih in zadevah, tistih 10 % pomagajo kot dopolnilo k prebavi ostalih 90 % moreš še vedno sam, redna prehrana, pravilna prehrana, aktivnost itd itd.

Torej reklame niso lažnjive (večinoma) samo raztegnejo resnico, koliko pa je odvisno od glave ki jo gleda.
23.07.2009 @ 12:47 Urban
Pa tudi Aleš očitno ne išče naklonjenosti praškarjev, ali pač samo opozarja tudi praškarje nase? Nikoli ne veš :)
23.07.2009 @ 11:24 Aleš Lisac
Hm ... Drago.

Ni slaba ideja. Obiskovalci te strani bi sami prijavljali oglase, objavljali bi lestvice oglasov, ki po mnenju sodelujočih najbolj zavajajo.

TOP 10 najbolj lažnivih, letna konferenca in podelitev pokala največjim lažnivcem, lestvica kazni, ki so jo plačali, intervjui z avtorji teh reklam (no to bo težka), parodije na oglase itd.

Glavni lažnivec bi pa vsako leto lahko dobil kipec s kozo, ki bi bila maskota cele zadeve. Šarlatan ...
23.07.2009 @ 10:38 drago
Naredimo webside, kjer se bodo takšne reklame prijavljale in še tržimo jo lahko
www.lazne-reklame.com
23.07.2009 @ 10:36 drago
Se strinjem v popolnosti. Jutranji si je upal, lai obstaja v Sloveniji podoben veliki dnevnik, ki bi to naredil za osveščanje svojih bralcel.
Res, da artikli niso škodljivi vendar, je marketing lažen in to je največja napaka. Še pri www.avto.net imaš pravico skrbniku prijavit lažni oglas, verjetno bi v medijih pravtako morala obstajat podobna varijanta.
23.07.2009 @ 06:21 Lojze
zato ker so vsi meniji v gostinskih obratih tudi v slovenskem jeziku;)))
22.07.2009 @ 23:55 Retorika Retorik
O retoriki, o tem kako biti dober retorik pišem tudi na www.retorika-lisac.si
22.07.2009 @ 11:00 Matjaz
Meni osebno je še bolj moteče 50 % gratis. Ali je brezplačno ali je pa -50 % popust. Moti me tudi, da ni naziv muzeja v Slovenskem jeziku. Zakaj je pa v ostalih jezikih ?
22.07.2009 @ 09:28 Marko
Zelo zanimive razprave. Meni se zdi, da bi še na koncu morali reči pri oblikovanju cene nepremičnine nekaj o tem kdo le to na koncu plača. Ta oseba je seveda na koncu povprečen državljan s svojo povprečno plačo.
Morate vedeti, da četudi nekdo vzame kredit na 40 let ga mora le ta tudi izplačat. In v današnjih časih tudi banka ne odobri kredita na 40 let kar tako, saj je le to tudi za njo riziko (40 let je dolgo obdobje). Posebej če ga nekdo vzame za nerentabilno investicijo kot je nepremičnina s trendom padajoče cene. Seveda takšen kredit vzamejo tako in tako ekonomski analfabeti, ker naložba v gospodarstvu se ti mora povrnit najkasneje v 7 letih. Če pa gre za infrastrukturno naložbo kot je stanovanje pa je to max. 20 let.
Torej do kreditnega krča in zastoja cen ne pride zaradi pomanjkanja denarja ali zato, ker banke kredita nebi rade dale(saj je s krediti služijo). Ampak zato, ker banko skrbi ali bo ta svoj denar dobila nazaj. Torej nam bo banka odobrila kredit v maksimalni vrednosti 50% nepremičnine, polovico bomo pa morali poravnati sami. Če pa je banka mnenja, da lahko cene naložbe še padejo nam bo posodila še manjši delež vrednosti le te. In smo v začaranem krogu.
Pa še nekaj če mislite, da cene niso nad zmožnostmi povprečnega Slovenca, da jih s svojo plačo odplača lahko vzamemo na primer Avstrijsko mesto Gradec(Graz), ki je po velikosti primerljivo z Ljubljano, povprečni dohodki zaposlenih so višji kot kjerkoli v Sloveniji in oglaševalne cene stanovanj so takšne kot v Mariboru. Torej ne vem zakaj nihče ne naredi statistike med ceno hiše in prihodki posameznika ali družine (Housing Price-to-Income Ratio). Dolgoletno povprečje tega pokazatelja je 2,5 do 3,5 povprečnih letnih družinskih dohodkov za povprečno hišo. V tem zadnjem balonu je to razmerje v nekaterih delih sveta naraslo do faktorja 7 ali celo 9. To je lahko torej eden izmed boljših pokazateljev o precenjenosti nepremičnin in bilo bi zanimivo videt kako je stanje kaj v Sloveniji po regijah.
Seveda je v Sloveniji potrebno še popravit dva faktorja, ki delujeta negativno na cene nepremičnin in sicer je to vloga občin pri zagotavljanju zadostne količine cenovno ugodnih komunalno opremljenih gradbenih zemljišč. Občine namreč lahko z prostorskim načrtovanjem kupujejo kmetijska in ne gradbena zemljišča po nizkih cenah jih komunalno opremijo spremenijo namembnost v gradbeno, ter nato prodajo po neki normalni ceni z minimalnim dobičkom 5% na trgu prednostno mladim družinam. Parcelam, ki niso v lasti občine ali države pa se namembnost praviloma ne spreminja. Ker občina ima nad tem opravilom državni monopol in ga mora izvajat družbeno koristno za svoje občane in ne v korist posameznikov.
Drugi faktor, ki ga je potrebno izboljšat pa je zadostna količina najemnih stanovanjskih enot po normalnih(v razmerju do dohodkov) cenah. To se bo dolgoročno na trgu vzpostavilo samo država le mora poskrbeti za učinkovito zakonodajo in pravno varstvo najemodajalcev in najemnikov(prepisat nemške ali avstrijske zakone ter jih izvajat).
na vrh