Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

22.07.2009 @ 09:00 martin plesničar
Omenjena statistika velja samo pri izražanju neskladnih sporočil. Če mojih besed ne "podpirata" glas in govorica telesa, bo poslušalec prej zaupal slednjima.

To je mogoče tudi obrazložiti.

Ker pa večina avtorjev le prepisuje iz drugih knjig, je pogosto mogoče zaslediti napačne informacije in interpretacije (znanstvenih) raziskav, kar skoraj vedno pripelje do posplošitve.

www.vzgoja.si
22.07.2009 @ 08:42 Simon
Saj ne morem verjeti. Murka dajete za zgled. Obup. Solidarnost je ena najbolj plemenitih človekovih lastnosti in eden od razlogov, da lahko danes kljukamo po tipkovnicah in predemo o Murku, Kozmosu, Čepinih in Gotovcih. Vsi ljudje ne znajo vsega - nikoli ne bodo. Cel kup je športnikov, ki nikoli ne bodo znali ne kladiva ne jezika sukati kot Kozmus. Življenje je kruto. Naj poginejo, če ne morejo samostojno živeti. In naj poginejo vsi otroci z Downovim sindromom, pa invalidi, upokojenci, zdrževani družinski člani, pijančki in umetniki. Mi pa gremo nazaj v kameno dobo. Debili - s častno izjemo Boruta. Preberite kako zaresno knjigo. Predlagam Cesta, McCarthy.
21.07.2009 @ 12:48 sivolasi
Nataša, nihče nikogar v nič ne sili.

Prepričan pa sem, da so prišli taki časi, da se bo dobro tržila samo dobra ideja. Pa tudi kombinirana ponudba. Klasičnih maserk je recimo v državi 500. Erotičnih pa najmanj 1000. Prostitutk tu ne štejem zraven.
Koliko od teh 1500 maserk je sposobno ponuditi kvaliteteno kombiniranomasažo?

15, ali več let nazaj, je mesar v okolici Ljubljane v mesariji izposojal še VHS kasete s filmi. Mogoče ne ravno v mesariji, pač pa v sosednjem prostorčku, ki bi drugače sameval.

15.000 evrov od mesarije, 2000 od videoteke? V današnjih časih je za marsikoga 2000 evrov precej resen denar.

Če je bil omenjeni mesar pameten, je stranki za vsako kilo kupljenega mesa izposodil 1 film zastonj... Jaz bi ga!

Govorim o tem, da gredo očitno skupaj najbolj nenavadne kombinacije. Mnogo bolj nenavadne, kot sta klasična, ter erotična masaža...
20.07.2009 @ 18:14 sivolasi
V te, tolikokrat omenjene procente enostavno ne verjamem.
Da bi izrečene besede pomenile tako malo, enostavno ne more biti res.

Recite po 15-ih letih zveze partnerju: Ločil se bom. Vse njegove misli, reakcije, se bodo vrtele okoli izrečenega, pa naj je izraz osebe, ki je to povedala podpiral izrečeno, ali pa je bil v popolnem nasprotju z izrečenim stavkom.
Možnost, da se partnerja poznata tako dobro, da drugi ve, da je izrečeno vsekakor šala, tu pustimo ob strani. .)

V TV dnevniku generalni direktor Audia najavi: Samo jutri bomo prodajali Audije 40% ceneje. Ljudje si bodo zapomnili le tistih (izrečenih) 40 odstotkov, kar znese pri avtu recimo od 4000 pa do recimo 30.000 evrov. In naslednji dan leteli po nov Audi (če bodo zbrali denar). Gestikulacija, izraz na obrazu in ostalo so tu POPOLNOMA nepomembni...

Torej, če je izrečena informacija močna, razdiralna, nenavadna, ekskluzivna, če je oseba, ki govori, kredibilna, ni vse ostalo skoraj nič pomembno, vredno in nikakor ne deluje s 70% procenti...

V zgornjih, sicer res malo bolj posebnih primerih je beseda povedala mnogo več, kot tisoč slik...

Pa še to.
Z devalvacijo fotografije (kartice,ki na digitalcih sprejmejo po 1000 do 10.000 fotografij) je slika absolutno veliko izgubila na veljavi. Najmanj kakih 30%... Kajti (skoraj) nič več ljudi ne šokira.

Mogoče le še kakšna denarna kazen v višini 8800 evrov, pa še ta ne vse...
17.07.2009 @ 15:02 Gregor Cuzak
Aleš,
se strinjam. Tole seciranje na procente je podobno temu, da kakovost svojega zdravja ocenjujemo po organih telesa, še bolje, po teži le teh v organizmu (da je naprimer kvazi-objektivno). Ampak kaj, ko okvara skoraj kateregakoli vitalnega organa pomeni veliko večjo škodo, kot znaša sam delež organa.

Bistveno pri tem je to, da se v načinu razmišljanja prepogosto vedemo premalo celostno.

Tako tudi pri javnem nastopanju velja, da na koncu šteje vse. Res vse. Šele po tem, pa na to lahko različni opazovalci na to obesijo svojo presojo. Običajen gledalec/poslušalec že s preprostim "všeč mi je" pove, koliko so bili vsi ti silni procenti vredni.
17.07.2009 @ 13:00 Aleš Lisac
Ker slika pove več, kot 989 besed ... Začetek je pomemben, prvi vtis je pomemben, serva je pomembna! :)
17.07.2009 @ 12:54 Aleš Lisac
100% pa drži, da je začetek vsakega nastopa izjemno pomemben. Saj veste, dobra serva lahko pomeni že kar dobljeno točko. AS!
16.07.2009 @ 11:29 Nataša
Omojbog, Aleš, menda ne mislite, da bi glede na želje strank prilagodila svoje "prijeme"...?! ;)
Ne, ne, mogoče bi raje postala "spletna madame" za erotične maserke. Hm. Si bom vzela dan za razmislek o moralnih vrednotah. No, mogoče uro... :mrgreen:
16.07.2009 @ 09:43 Nives
Aleš, super tema in super mnenje. Tudi sama menim, da se veliko premalo ljudi zaveda, da si je plačo pač treba prislužit. Menim, da država športnikom dovolj pomaga s tem, da jih "na papirju" zaposluje v javne službe, kjer ne delajo nič. Mislim, da so s tem dovolj plačani za svoje vložke v trening. Rezultate tega treninga pa itak dobijo poplačane v denarju in to je njihov kapital za podjetjniške vode, ko je aktivne kariere konec. Kdo pa je nam dal kakšno pomoč, da smo začeli ???
16.07.2009 @ 02:03 Roberto
vidim, da bo tukaj marsikdo diplomiral iz nepremičnin.
Seveda imam v družini nekoga, ki se ukvarja z gradnjo nepremičnin za trg. No, da vam malo pomagam, zakaj so take cene.
1. Veliko investicij je naročenih s strani investitorja kateri nima niti enega samega zidarja. Torej ima pa denar in ga bo vložil in seveda zaslužil
2. Najel bo podjetje, ki bo v skrajno norem roku izpeljalo novogradnjo. Seveda bo kvaliteta vprašljiva in on dobro ve, da če jim nebo uspelo bo dodatno zaslužil na njihovih penalih
3. Seveda mora tudi to podjetje nekaj zaslužit, tako kot investitor.
4. Vemo da v Sloveniji verjetno ni podjetja, ki bi izdelalo celoten stanovanjski kompleks na ključ, ampak potrebuje 20 podizvajalcev, kateri morajo tudi nekaj zaslužiti.
5. Izvajalci so glaven problem, ker zarad njih pride do zamud in zaradi penalov. Reklamacij, ker stropi puščajo ipd.
6. Potem je investitor komaj dočakal dan, ko lahko nekoga spravi v minus na projektu.
7. Sam material se je tudi zelo podražal.

8. Kar pa nisem zasledil,... a veste kaj je pa glavi razlog za takšen dvig cen? ZEMLJIŠČE! Cene zemljišč so šle v 9 nebesa. Podjetju je jasno, da izgradnja nečesa košta toliko in toliko po m2, da se pokrijejo delavci, podizvajalci in da nekaj malega ostane. Torej recimo xxx€ po m2 imajo stroškov. Cene m2 zemljišča, pa so ... resnično abnormalne. Zato rastejo cene stanovanj.

Tako da danes je na najboljši poziciji preprodajalec zemljišča, ker edino on bo dobro in mastno zaslužil. Ker je pa dobrih elitnih zemljišč zelo malo in vse manj in manj in ker je v zadju celotna mafija od mestnih občin, preprodajalcev in države in ker hočejo vsi namazat svoje žepe so cene astronomske.

Vendar prišel je tudi zlati čas, ki napoveduje mrk. Moglo se bo to neprimičninsko divljanje ustavit, mogla se bodo graditi bolj kvalitetna stanovanja, na cenejših zemljiščih in za dostopnejšo ceno, da nebo potrebno dvem familijskim rodom odplačevat enega kredita.
Je pa res, da bodo večja gradbena podjetja doživela velik mrk.
Kar se tiče RECESIJE v gradbeništvu in nasploh nepremičninskih poslih je to šele torek v recesiji. Do petka je še daleč.

Najboljš jo bodo v recesiji odnesla manjša podjetja, ki imajo čez glavo manjših privatnih gradenj od hiš, brunaric, vikendov,...

Pestro bo! Potem se bo pa kradlo na polno, k bodo podjetja tonila.

Gradbena podjetja so do vratu zakreditirana z nakupljenimi zemljišči. Zemljišča imajo, neupajo gradit, ker se nebo prodalo,... Banke nimajo na osnovi česa dobit kredita nazaj...

Le počakajmo še malo...
na vrh