Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

24.07.2009 @ 07:42 Jurij
Po Hrvatih se lahko zgledujemo tudi, ko gre za oddajo "Potrošački kod". Parkrat sem jo sluččajno zasledil in zdi se mi, da razkrijejo veliko podobnih primerov. Če pa so v ozadju spet kakšni interesi, se pa ne ve...
24.07.2009 @ 01:14 renata
dodala bom podoben komentar- gubice nobena krema ji ne odporavi, lahko pa poveča vlažnost kože in upočasni nastajane novih, reklame v medijih pa trdijo nasprotno
24.07.2009 @ 00:48 Sašo
Čudno da ni nobenega komentarja na tem delu, saj gre za zelo zanimiv primer.

Kaj sam mislim o tem?
Po mojem bi se lahko kar nekaj časa pogovarjal o možnostih, pozitivnih in negativnih stvari, ki bi jih lahko prineslo.

Prvo se moremo vprašati, kdo bi to nosil in kdaj bo to nosil.
Vemo da nekateri poklici zahtevajo dobro voljo in pozitivno energijo, neglede na to kako se v resnici počutijo. Takšni naprimer teh značk nebi smeli nositi.
Recimo da bi imel seminar in da bi na znački pisalo "slabo" ali "utrujeno". Predvidevam, da bi bil vtis obiskovalcev slabši kot pa če bi pisalo "super". Če bi pisalo super, potem bi jih s tem dodatno motiviral; tudi tiste, ki se slabo počutijo. S tem pa bi povečal samo poslušnost in interes obiskovalcev.
Podobno je v podjetjih. Če bi nekdo nosil ves čas značko "slabo", bi po vsej verjetnosti delodajalec začel razmišljati o zamenjavi. Vemo da morajo biti zaposljeni pozitivni in vnašati dodatno energijo v podjetje, s slabo voljo in kislim držanjem lahko pokvarijo dneve tudi tistim, ki bi lahko bili veseli (s tem pa tudi motivacijo).
Če bi to nosli recimo bo prostem času bi bila pozitivna stvar ta, da ko bi nekdo imel napisano "slabo", bi ga pustili pri miru. Tisti, ki bi imel recimo napisano "veselo", pa bi ga veselo pozdravili ter mu vrnili nasmeh (ja pozitivna energija in nasmeh delata čudeže).
Mogoče se vam je zgodilo kdaj, ko ste pozdravili sosedo, ki ni odzdravila temveč obrnila in odšla v svojo smer. Če bi imela v tistem trenutku gor značko kjer bi pisalo "tečno" ali "slabo", se za to sploh nebi zmenili, ker bi vedeli da je tako in tako slabe volje.

...o tem bi se še dalo pisati v vse smeri. Zanimivo je to, da lahko na videz nepomembno vprašanje razvlečeš na vse strani; dobre ideje, slabe in dobre stvari :)


LP, Sašo

p.s.: čakam na rešitev tvoje žene, je spodaj napisala, da bo v naslednjem postu povedala kako jo je rešila...
23.07.2009 @ 21:34 Aleš Lisac
Mladen, tako je. Vprašanje pa je (no niti ne :)), ali bi se upali ta članek objaviti, če bi Danone v Jutranjem listu objavljal pol stranske oglase ...
23.07.2009 @ 21:20 Damijan Winkler
Pozdravljen,

zelo lepo napisano, ni kaj. Tudi sam razmišljam enako. Trenutno sicer na račun poštenosti naše poslovanje nekoliko trpi, vendar na dolgi rok moramo zmagati.

lp Damijan
23.07.2009 @ 18:20 Mladen
Namen članka je po mojem bil povečali prodajo časopisa, izkoristili so znano blagovni znamko, katero zaradi intenzivne reklame skorajda vsi poznamo.
23.07.2009 @ 17:17 Aleš Lisac
Igor, tole stran, inštitucijo so navajali za vir v Jutranjem listu ... sedaj tudi jaz iščem ...
23.07.2009 @ 14:36 Igor
Aleš, hotel sem prebrati članek na EFSA strani, katere link si pripel. Ta kaže na stran, kjer ni nič o tem. Iskanje Activia in Actimel ne da rezultatov, Danone pa kaže na strani o vplivu sira na rast kosti. Kje je torej članek na opisano temo?
23.07.2009 @ 14:18 Jan
:) Ravno tako spletno stran sem imel že dalj časa v mislih tudi jaz... Naredimo že konec zavajanju! Gre za naše zdravje!
23.07.2009 @ 14:03 Matej Žagar
Hja... tudi mene zelo jezijo reklame o praških, kjer vsak obljublja ne vem kakšne rezultate. Celo "v živo" prikažejo pranje in obleka je spet bela - skoraj boljša kot nova :). Ne vem no, zavajanje ljudi bi moralo biti kaznivo dejanje, ker to kar se dogaja ni fer - goljufija! Vprašanje pa, če se bo kaj naredilo v tej smeri.

Glede spletne strani, je pa to res mogoče dobra ideja. Ljudi bi spodbudili, da izrauijo svoje negativno mnenje do določenih reklam. Potem pa se ustvarijo še profili na socialnih omrežjih, pa bo zadeva zalaufala :)
na vrh