Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Kaj sam mislim o tem?
Po mojem bi se lahko kar nekaj časa pogovarjal o možnostih, pozitivnih in negativnih stvari, ki bi jih lahko prineslo.
Prvo se moremo vprašati, kdo bi to nosil in kdaj bo to nosil.
Vemo da nekateri poklici zahtevajo dobro voljo in pozitivno energijo, neglede na to kako se v resnici počutijo. Takšni naprimer teh značk nebi smeli nositi.
Recimo da bi imel seminar in da bi na znački pisalo "slabo" ali "utrujeno". Predvidevam, da bi bil vtis obiskovalcev slabši kot pa če bi pisalo "super". Če bi pisalo super, potem bi jih s tem dodatno motiviral; tudi tiste, ki se slabo počutijo. S tem pa bi povečal samo poslušnost in interes obiskovalcev.
Podobno je v podjetjih. Če bi nekdo nosil ves čas značko "slabo", bi po vsej verjetnosti delodajalec začel razmišljati o zamenjavi. Vemo da morajo biti zaposljeni pozitivni in vnašati dodatno energijo v podjetje, s slabo voljo in kislim držanjem lahko pokvarijo dneve tudi tistim, ki bi lahko bili veseli (s tem pa tudi motivacijo).
Če bi to nosli recimo bo prostem času bi bila pozitivna stvar ta, da ko bi nekdo imel napisano "slabo", bi ga pustili pri miru. Tisti, ki bi imel recimo napisano "veselo", pa bi ga veselo pozdravili ter mu vrnili nasmeh (ja pozitivna energija in nasmeh delata čudeže).
Mogoče se vam je zgodilo kdaj, ko ste pozdravili sosedo, ki ni odzdravila temveč obrnila in odšla v svojo smer. Če bi imela v tistem trenutku gor značko kjer bi pisalo "tečno" ali "slabo", se za to sploh nebi zmenili, ker bi vedeli da je tako in tako slabe volje.
...o tem bi se še dalo pisati v vse smeri. Zanimivo je to, da lahko na videz nepomembno vprašanje razvlečeš na vse strani; dobre ideje, slabe in dobre stvari :)
LP, Sašo
p.s.: čakam na rešitev tvoje žene, je spodaj napisala, da bo v naslednjem postu povedala kako jo je rešila...
zelo lepo napisano, ni kaj. Tudi sam razmišljam enako. Trenutno sicer na račun poštenosti naše poslovanje nekoliko trpi, vendar na dolgi rok moramo zmagati.
lp Damijan
Glede spletne strani, je pa to res mogoče dobra ideja. Ljudi bi spodbudili, da izrauijo svoje negativno mnenje do določenih reklam. Potem pa se ustvarijo še profili na socialnih omrežjih, pa bo zadeva zalaufala :)