Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

27.07.2009 @ 23:37 Jelka
Prejšnji komentar je šel prehitro,
zato dodajam:
Ali mislite da so časopisi resni če so dragi?
Nekaj let nazaj smo nemo opazovali tri butaste konzerve, pa nato tri butaste banane...
Dobrih reklam, ki pritegnejo je zelo malo, zelo dobrih, katere te brezpogojno pritegnejo, ni.
Vsakemu, ki je komentiral pritrdim da ima prav, eni več, drugi manj.
Zato mislim da lahko vsak oceni kje bo oglaševal, saj vsak zasleduje le svojo ciljno skupino strank.
27.07.2009 @ 22:28 Jelka
Ideja OK, toda, da se to zgodi, žal ni te sile, da bi uporabili svoje sive celice.
27.07.2009 @ 13:25 Aleš Lisac
Joško, odlično!
Mnogi pravijo, da so kupci preveč zaščiteni, da kupce obravnavamo kot bitja, ki se niso sposobna sama odločati.
V mngoih kulturah ni nič narobe, če te trgovec "nategne" - sam si si kriv, ker nisi pazil.

Jaz mislim, da je pretiravanje v oglaševanju dovoljeno in sprejemljivo. Razen pri zdravilih, prehrani, tam bi bil jaz malo bolj zaščitniški do kupcev.
27.07.2009 @ 13:17 Joško
Vsako podjetje, ki reklamira svoje storitve, mnogokrat zavaja svoje potencialne kupce. Stik med oglaševalcem in potencialnem kupcem je namreč vedno relativen.

Če prodajalec avtov trdi, da je njihova znamka dobra, kupec pa potem z njim ni zadovoljen, to pomeni, da je prodajalec avtov zavajal kupca? Ne, samo kupec je napačno ocenil svoje potrebe ali želje. Če barva las, ki jo oglašujejo po tv in jo vidimo na embalaži, ni enaka barvi, ko jo enkrat nanesemo na lase, je to zavajanje kupca? Ne, ker je barva odvisna od več faktorjev. Če računovodski servis sebe oglašuje kot najkvalitetnejši, najstrokovnejši, potem pa stranki nekaj narobe naredi, a s svojo reklamo zavaja? Ne. Stranke so z računovodskim servisom zadovoljne, se pa zgodi, da so nekatere stranke hudo dlakocepske, ker se obremenjujejo s tem kako bodo državo čim bolj okradle.

In če jogurtov, ki, kot pravijo, izboljšujejo prebavo, nihče večkrat zaporedoma ne bi kupoval, se oglaševanje ne bi izplačalo. Torej obstajajo ljudje, ki jim ti jogurti zagotovo pomagajo in so stalni kupci. Obenem vsi vemo, da je oglaševanje za enkratni nakup brez pretvorbe naključne stranke v stalnega kupca zelo draga zadeva. Zato jogurti določenim segmentom kupcev zagotovo pomagajo.

Pri praških in podobnih zadevah je podobno. Oglaševalci navijejo svoje oglase, saj brez pretiravanja dandanes ne prideš v finale. To počnemo vsi....brez izjeme. Le vsak priredi navijanje branži, ki ji pripada.

In tudi famozni oglas, ki govori, da je najglasnejši zvok v avtomobilu tiktakanje digitalne ure, je potem zavajanje kupcev, pretiravanje, navijanje oglasa, da se potencialni kupec ustavi ob popolavi oglasov. Jasno je, da avto oddaja zvok motorja.

Kdor si bo omislil spletno stran z njemu spornimi reklamami, se bo prej ali slej znašel v primežu več podjetij, ki mu bodo zaprle spletno stran, če že ne ožele do spodnjih gat.

Pa še nekaj: vsi, ki ste glasni v komentarjih, je to samo zaradi tega, ker se očitno ne tiče vaše panoge. Prej ali slej boste vsi zacvilili, samo da Aleš vrže pravo kost :)
26.07.2009 @ 20:50 Aleš Lisac
Nikola, hvala za odličen komentar. Se strinjam.

Tomazzz ... ja, vse je na itnernetu zastonj in še več zadev bo kmalu zastonj. Zastonj je nov poslovni model (google, facebook, wiki ...). Ampak te zadeve nekdo (recimo guruji) na spletu nekdo objavi. Jaz sem samo trudim po svojih najboljših močeh pomagati slovenskim podjetnikom. Veliko, veliko dam zastonj. Zastonj ne more biti samo osebno ukvarjanje Aleša Lisca s konkretnim izzivom podjetnika. To se pa plača. LP
25.07.2009 @ 18:43 alcapone
Nisi pa napisal kaj je dejansko jutranji list napisalll :/
25.07.2009 @ 16:31 Nikola
Hm, ne bi se strinjal z razmisljanjem o motivaciji nepremicninskih posrednikov. Blizje mi je razmisljanje iz Freakonomics, v katerem trdijo da so agenti zainteresirani, da prodajo nepremicnino pod ceno, saj s tem ko znizajo ceno za 10,000 - 15,000 EUR njihova provizija ne pade toliko, kolikor je vreden cas, v katerem bi se trudili dvigniti ceno te nepremicnine. Tako bodo zainteresirani, da prepricajo prodajalca, da sprejme nizjo ceno kot je nepremicnina dejansko vredna...

Rekel bi torej, da se kupcem splaca uporabljati agente, pri prodaji pa ne?
25.07.2009 @ 15:25 Tomazzz
Lisac je ceplen proti nepremičninskim posrednikom!
A ti ni uspelo prodat svojih "storitev" nepremičninskim agentom?
Vse kar podjetnik rabi zvezi z marketingom je itak na internetu al pa v knjižnici, ZASTONJ!!! Kdo sploh rabi marketinšega guruja??? Če je vse zastonj...
25.07.2009 @ 15:12 Matej Žagar
Hja, saj je res logično, da si ne bodo pljuvali v lastno skledo :) Tukaj se potem postavi vprašanje nepristranskosti in poštenosti nekega medija. Še vedno ni medija, ki bi mu lahko slepo verjeli (in ga verjetno nikoli ne bo)... takšni članki to še dodatno potrjujejo.
24.07.2009 @ 23:40 Aleš Lisac
Matej, novinarka Financ me je malo razočarala ... samo prepisala je članek iz Jutranjega lista.

Seveda pa tudi v Financah Danone ne oglašuje, zato z objavo članka ni bilo problemov.
na vrh