Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
zato dodajam:
Ali mislite da so časopisi resni če so dragi?
Nekaj let nazaj smo nemo opazovali tri butaste konzerve, pa nato tri butaste banane...
Dobrih reklam, ki pritegnejo je zelo malo, zelo dobrih, katere te brezpogojno pritegnejo, ni.
Vsakemu, ki je komentiral pritrdim da ima prav, eni več, drugi manj.
Zato mislim da lahko vsak oceni kje bo oglaševal, saj vsak zasleduje le svojo ciljno skupino strank.
Mnogi pravijo, da so kupci preveč zaščiteni, da kupce obravnavamo kot bitja, ki se niso sposobna sama odločati.
V mngoih kulturah ni nič narobe, če te trgovec "nategne" - sam si si kriv, ker nisi pazil.
Jaz mislim, da je pretiravanje v oglaševanju dovoljeno in sprejemljivo. Razen pri zdravilih, prehrani, tam bi bil jaz malo bolj zaščitniški do kupcev.
Če prodajalec avtov trdi, da je njihova znamka dobra, kupec pa potem z njim ni zadovoljen, to pomeni, da je prodajalec avtov zavajal kupca? Ne, samo kupec je napačno ocenil svoje potrebe ali želje. Če barva las, ki jo oglašujejo po tv in jo vidimo na embalaži, ni enaka barvi, ko jo enkrat nanesemo na lase, je to zavajanje kupca? Ne, ker je barva odvisna od več faktorjev. Če računovodski servis sebe oglašuje kot najkvalitetnejši, najstrokovnejši, potem pa stranki nekaj narobe naredi, a s svojo reklamo zavaja? Ne. Stranke so z računovodskim servisom zadovoljne, se pa zgodi, da so nekatere stranke hudo dlakocepske, ker se obremenjujejo s tem kako bodo državo čim bolj okradle.
In če jogurtov, ki, kot pravijo, izboljšujejo prebavo, nihče večkrat zaporedoma ne bi kupoval, se oglaševanje ne bi izplačalo. Torej obstajajo ljudje, ki jim ti jogurti zagotovo pomagajo in so stalni kupci. Obenem vsi vemo, da je oglaševanje za enkratni nakup brez pretvorbe naključne stranke v stalnega kupca zelo draga zadeva. Zato jogurti določenim segmentom kupcev zagotovo pomagajo.
Pri praških in podobnih zadevah je podobno. Oglaševalci navijejo svoje oglase, saj brez pretiravanja dandanes ne prideš v finale. To počnemo vsi....brez izjeme. Le vsak priredi navijanje branži, ki ji pripada.
In tudi famozni oglas, ki govori, da je najglasnejši zvok v avtomobilu tiktakanje digitalne ure, je potem zavajanje kupcev, pretiravanje, navijanje oglasa, da se potencialni kupec ustavi ob popolavi oglasov. Jasno je, da avto oddaja zvok motorja.
Kdor si bo omislil spletno stran z njemu spornimi reklamami, se bo prej ali slej znašel v primežu več podjetij, ki mu bodo zaprle spletno stran, če že ne ožele do spodnjih gat.
Pa še nekaj: vsi, ki ste glasni v komentarjih, je to samo zaradi tega, ker se očitno ne tiče vaše panoge. Prej ali slej boste vsi zacvilili, samo da Aleš vrže pravo kost :)
Tomazzz ... ja, vse je na itnernetu zastonj in še več zadev bo kmalu zastonj. Zastonj je nov poslovni model (google, facebook, wiki ...). Ampak te zadeve nekdo (recimo guruji) na spletu nekdo objavi. Jaz sem samo trudim po svojih najboljših močeh pomagati slovenskim podjetnikom. Veliko, veliko dam zastonj. Zastonj ne more biti samo osebno ukvarjanje Aleša Lisca s konkretnim izzivom podjetnika. To se pa plača. LP
Rekel bi torej, da se kupcem splaca uporabljati agente, pri prodaji pa ne?
A ti ni uspelo prodat svojih "storitev" nepremičninskim agentom?
Vse kar podjetnik rabi zvezi z marketingom je itak na internetu al pa v knjižnici, ZASTONJ!!! Kdo sploh rabi marketinšega guruja??? Če je vse zastonj...
Seveda pa tudi v Financah Danone ne oglašuje, zato z objavo članka ni bilo problemov.