Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

06.11.2009 @ 17:55 Miran
Za povečanje avtoritete bi moralo biti več stvari usklajenih v paketu
- izjemna garancija zadovoljstva (vračilo denarja, pričakuje vsak, nekaj več od tega pa že redki)
- popolna usklajenost govorečih, pisnih sporočil in dejanj
- maksimalna skrb za stranke
- poudarjeno urejena podoba storitve in ponudnika
- ponudnik bi moral biti pripravljen narediti nekaj, kar bi bilo zastonj opravljeno pa bi bilo z odliko- samo zato, da dokaže, da je vreden zaupanja
- moral bi temeljito poznati področje, konkurenčne izdelke (prednosti, slabosti, novosti, smeri razvoja)
- organizirati bi moral brezplačen seminar, kjer bi ljudje izvedeli, da je to nekdo, ki se mu lahko popolnoma zaupa.
Tako nekako!
06.11.2009 @ 17:52 Edi
pod tretjo točko je priporočilo nam drage osebe.

Lep in uspešen vikend
06.11.2009 @ 17:50 Tanja - Biseri Jadrana
Pozdravljeni Aleš & company,

200% money back garancija je gotovo najboljše zagotovilo. Torej če z izdelkom niste zadovoljni, vam denar ne samo vrnemo, temveč vam še plačamo enak znesek, za nagrado, da ste zapravljali vaš dragoceni čas in ugotovili, da izdelek ni za vas... Lep pozdrav iz Dalmacije
06.11.2009 @ 17:41 Marko Športni marketing
Glede na to, da je veliko komentarjev že na money-back guarantee, bom jaz rekel, naj imajo tisti, ki delajo na "zamrznjenem" oddelku (kjer vemo, da zna biti precej mrzlo) in pa tisti ki dovaža nakupovalne vozičke naj ima obute te čevlje, kar bi znalo z plaktom na vratih, na katerem bi pisalo: Odlična ponudba....poglejte zaposlene v noge, po mojem mnenju delovati kar v redu. V primeru, da pa ne spodbudimo direktnega nakupa pa pri kupcu vzbudimo vsaj, da po trgovini hodi veliko bolj pozoren in na ta način kupi več (več stvari ko opaziš, za več se jih zaveš, da jih potrebuješ)
06.11.2009 @ 17:40 Marko
www.lekarnar.com
06.11.2009 @ 17:33 Marko
Mogoče še ameriška "fora" nosi eno leto in ko pride novi model ali si naveličan zamenjaj, brezplačno ali z rahlim doplačilom....ali pa motivacija kupiš en dobiš 2 para - ekonomska pogruntavščina, ki res deluje
06.11.2009 @ 17:29 Marko
Mogoče osebna priporočila, frend to frend, seveda v tem primeru mora biti izdelek res kakovosten...npr: vaš starejši sin bo priporočal svojim prijateljem, da mu v zimskih dnevih čevlja res omogočata suho in prijetno hojo.....živa reklama :)

p.s. A vam posredujem številko računa :)

Lep dan naprej.

Marko
06.11.2009 @ 17:29 Uroš
Aleš, sam veš, da je v glavah Slovenceljnov zacementirano, da se v Hoferju kupuje sladkarije in vložene breskve, čevlje pa se kupuje v Planiki..... ;)
06.11.2009 @ 17:07 Simona
Jaz mislim da dober glas seže v 9 vas... Od ust do ust... Sicer je dolgotrajno in v današnjih časih naporno ampak dober komentar strake, ki je bila zadovoljna z našim blagom, storitvami, odnosom... Na dolgi rok je to definitivno najboljša reklama in pridobivanje zaupanja.

Lep pozdrav, Simona
06.11.2009 @ 17:00 Mitja
Načina za povečanje zaupanja strank:
1. S tem, da dosežemo, da je naš izdelek kvaliteten in storitev prodaje (dobave) zanesljiva in se zato stranka potem vsakič znova vrača in vrača.

2. Da zadovoljna stranka samoiniciativno pove drugi stranki kako zadovoljna je z izdelkom je »reklama od ust do ust«
na vrh