Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
- izjemna garancija zadovoljstva (vračilo denarja, pričakuje vsak, nekaj več od tega pa že redki)
- popolna usklajenost govorečih, pisnih sporočil in dejanj
- maksimalna skrb za stranke
- poudarjeno urejena podoba storitve in ponudnika
- ponudnik bi moral biti pripravljen narediti nekaj, kar bi bilo zastonj opravljeno pa bi bilo z odliko- samo zato, da dokaže, da je vreden zaupanja
- moral bi temeljito poznati področje, konkurenčne izdelke (prednosti, slabosti, novosti, smeri razvoja)
- organizirati bi moral brezplačen seminar, kjer bi ljudje izvedeli, da je to nekdo, ki se mu lahko popolnoma zaupa.
Tako nekako!
Lep in uspešen vikend
200% money back garancija je gotovo najboljše zagotovilo. Torej če z izdelkom niste zadovoljni, vam denar ne samo vrnemo, temveč vam še plačamo enak znesek, za nagrado, da ste zapravljali vaš dragoceni čas in ugotovili, da izdelek ni za vas... Lep pozdrav iz Dalmacije
p.s. A vam posredujem številko računa :)
Lep dan naprej.
Marko
Lep pozdrav, Simona
1. S tem, da dosežemo, da je naš izdelek kvaliteten in storitev prodaje (dobave) zanesljiva in se zato stranka potem vsakič znova vrača in vrača.
2. Da zadovoljna stranka samoiniciativno pove drugi stranki kako zadovoljna je z izdelkom je »reklama od ust do ust«