Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

06.11.2009 @ 13:48 klavdija
Po mojem mnenju je najmočnejši način prepričevanja ta, da nam podjetje ponudi izdelek v preizkus za določeno obdobje in se potem odločimo ali nam ustreza ali ne..pa tudi v primeru, da podjetje podari kupcu vzorčke izdelka (kjer je pač to mogoče), npr. name je tako vplivala Nivea, ko so mi poslali brezplačne testne vzorčke. Z izbranim darilcem sem bila izredno zadovoljna, dobila sem majhno pozornost, s tem so me razveselili, izdelku pa sem še sedaj zvesta.
06.11.2009 @ 13:46 Peter
Dober članek ponovno. Kakor izgleda smo vsi bralci tu navdušeni nad vami Aleš... še vedno ;) In to je tisto, kar imate vi in kar močno pomaga prepričati kupce pri vsakem nakupu v Hoferju - oglaševana konsistentna kakovost.

Tako tu, kot verjetno (jaz ne kupujem tam, je predaleč) v Hoferju ne dobiš slabe kakovosti (lahko je včasih povprečna, a slaba nikoli)... a če se že kupi in pokvari kaj nekakovostnega, ti pa brez ugovorov vrnejo denar (poslovna etika na visokem nivoju).

Veliko uspehov želim. LP,p
06.11.2009 @ 13:45 Jani
Jaz mislim da je reklama od ust do ust še zmeraj največ vredna
06.11.2009 @ 13:43 Robi
da ljudje sami preizkusijo zadevo -> če se npr. družina ne more odločiti, ali bi kupila npr. psička, jim ga brezplačno pustiš čez vikend malo preizkusiti kako je imeti psička -> itak se bo psiček ljudem na koncu tako prikupil, da ga ne bodo več pustili stran... Psiček je prodan.
06.11.2009 @ 13:42 Drago
Kaj pa recimo povrnitev kupnine nezadovoljnim strankam?
06.11.2009 @ 13:41 Damjan
Daš garancijo na izdelek, da povrneš denar v roku 1 meseca če stranka z izdelekom ni zadovoljna.
06.11.2009 @ 13:39 Marko
Mogoče osebna priporočila, frend to frend, seveda v tem primeru mora biti izdelek res kakovosten...npr: vaš starejši sin bo priporočal svojim prijateljem, da mu v zimskih dnevih čevlja res omogočata suho in prijetno hojo.....živa reklama :)
p.s. A vam posredujem številko računa :)
06.11.2009 @ 13:38 Janez
Zaupanje strank lahko dosežemo tudi doseganjem oz. preseganjem pričakovane kakovosti, nudenjem poprodajnih storitev (klicni center za pomoč uporabnikom) in možnostjo vrnitve izdelka s povračilom nakupne vsote.
06.11.2009 @ 13:38 Majda
Akcija.
06.11.2009 @ 13:37 Žarko
Najmočnejša reklama in priporočilo je lastna izkušnja. Zato se prodajalci Mercedeza ne vozijo v službo s Toyoto.
na vrh