Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
- jim ponudimo možnost dvosmerne komunikacije v smislu 7 dni v tednu, 24 ur na dan, pri čemer jim zagotovimo odziv in odgovore na vsa njihova vprašanja, mnenja, predloge in pomisleke glede izdelke (tudi v smislu FAQ ipd.
K temu pripomorejo tudi možnost naročila na e-novice, sodelovanje v discussion boardih (kot je npr. prav tale :), na forumih ter raznih spletnih skupnostih, kjer dobijo občutek, da niso "same" oz. osamljene v svoji nakupni izkušnji, da niso na neznanem teritoriju - prav pri slednjem gre namreč za enega izmed temeljnih strahov naše družbe, ki se ga lahko verjetno aplicira tudi na razmišljanje povprečne stranke.
- se pridružujem v naslednjem predlogu tudi vsem, ki omenjate 100% garancijo na zadovoljstvo - ta rešuje problem še enega izmed strahov stranke - "biti sprejet ne glede na vse", tudi če si stranka premisli
- še ena stvar lahko poveča zaupanje, in ta je, da si kot prodajalec iskren do stranke in ji "zaupaš" tudi kakšno pomanjkljivost izdelka, če jo le-ta vsebuje. Kaj je bolj kredibilnega kot to, da priznaš lastno nepopolnost? :o) Navsezadnje smo vsi samo ljudje in krvavi pod kožo.
Zdaj pa grem prebrat še kakšen komentar zgoraj, da se še sama česa novega naučim.
LP
LP, Sonja
Primer: Gorenje prizna, da je bila načrtovana prodaja hladilnikov nižja za x%, ker se je na trgu pojavil hladilnik proizvajalca xx (oblikovalca yy), ki v segmentu trendovsko oblikovanih hladilnikov pomeni veliko novost, ker.........
Zaključek: Nekdo, ki je dober na svojem področju - predvsem je zaželjena konkurenca, izrazi pozitivno mnenje o mojem izdelku ali storitvi. Od tega si jaz največ obetam.
Lp,
Silva
So podjetja, ki imajo 90-dnevno garancijo na zadovoljstvo strank za vse izdelke (tudi potrošne) in mislim, da je to, poleg priporočila osebe, katere mnenje nam veliko pomeni, res zagotovilo za kvaliteten izdelek.