Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

06.11.2009 @ 20:00 Diana
Mogoče je nakup lažji, če damo stranki možnost vračila izdelka v primeru nezadovoljstva. Ker (ženske) kupujemo dokaj inpulzivno, nam je velikokrat žal, da smo nekaj kupile, vendar če se izdelek izkaže za kvalitetnega, ne pomislimo na vračilo le-tega.
06.11.2009 @ 19:53 Andreja A.
Pozdravljeni,

mislim, da poleg zgornjih dveh načinov, moramo tudi sami bit znani kot podjetje, ki prodaja kvalitetne in cenovno dostopne artike. Pa določen artikel dati v prodajo ob primernem "letnem" času...;) Prodajalec mora spremljati povpraševanje na trgu....ponuditi kar kupec potrebuje v določenem trenutku...

Lep pozdrav,

Andreja
06.11.2009 @ 19:32 damjan jevšnik
Najbolj prepričljivo bi bilo čevlje ponuditi zastonj in ponuditi možnost plačila šele šele po mesecu nošenja v znesku, kolikor so za kupca čevlji vredni. To bi bilo zelo prepričljivo, najbrž bi po mesecu prišel plačati le vsak drug "kupec", mogoče pa bi tak nenavaden način prodaje povzeli tudi mediji in naredili brezplačno reklamo za te čevlje.
06.11.2009 @ 19:27 Milena De Viktory
: 3. način: -dodamo sliko, ki pokaže nekaj pred uporabo in nekaj po uporabi..Npr.: krema proti gubam..

Lep dan..Milena
06.11.2009 @ 19:13 Ljubica Kuder
Nove rešitve za povećanje prodaje so:
Storitve s področja oglaševanja popestriti:

■zasnova celostnih oglaševalskih akcij,
■oblikovanje tiskanih oglasov: oglasi za tiskane medije, oglasi za zunanje oglaševanje,

■priprava scenarijev za TV in radijske oglase,
■priprava oglaševanja v novih medijih: internet,
■priprava oglasov za nove načine komuniciranja.
06.11.2009 @ 19:02 Matjaz
Potrebno je kupca prepričati, da produkt ali soritev nujno potrebuje.

To lahko zagatovimo z nišnim,trendovskim produktom.
06.11.2009 @ 18:47 jure
garfiled gor ali dol, tukaj se gre za gume. kdor hoče ustreč svojemu otroku naj gre v trgovino in mu kupi dva, pa še sebi zivljensko in dobro avtomobilsko zavarovanje.
06.11.2009 @ 18:26 Cleo
Mislim, da prvi in drugi način bolj malo pomagata, če sami ne zaupamo lastnemu izdelku. Saj je tudi pri ostalih stvareh tako, kako naj nam npr. ostali zaupajo, da smo skuhali dobro kosilo, če pa sami ne verjemamo da smo ga? Če pa verjamemo, bo takšna tudi prezentacija - prepričljiva :) Zaupanje v lasten izdelek je torej najmočnejše prepričevalsko orodje :)
06.11.2009 @ 18:25 Andreja
Tretja možnost je, da damo potencialnemu kupcu testirat naš izdelek. Pa se na podlagi lastne izkušnje prepriča o kakovosti in se odloči za nakup.
06.11.2009 @ 18:12 Franci
Vsekakor je med najboljšimi sigurno priporočilo znanca in vračilo denarja + darilo za porabljen čas...
Priporočila in inštitucije ki so v resnici ene leve običajno delujejo preveč zrežirane ;)
lp
na vrh