Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
V primeru čevljev iz Hoferja pa verjetno o neki hudi kakovosti ne moremo govoriti. V tem primeru pa se vprašam, ali je sploh smiselno prodajati nekaj za kar vnaprej vemo, da ni kakovostno. Kako naj potem prodajalec verjame v kakovost izdelka? Sicer ima možnost prodajati izdelek, v katerega ne verjame ali pa laže o kakovosti izdelka. Sama pa tega ne bi morala nikoli narediti. Saj se sama držim načela:"Bodi tak do drugih kot si želiš, da so drugi do tebe."
Ravno prejšnji teden sem se odpravila nakupovati. Želela sem kupiti plašč, kateremu pa je manjkal gumb. Nato se obrnem na prodajalko in jo vprašam kako to, da manjka gumb. Pa je rekla, da se zgodi in da saj imam rezervnega, da naj tega uporabim. To je že res, ampak ker je plašč nov, noben gumb ne sme manjkati. Pa mi je rekla:"Ja, imate prav. Jaz na vašem mestu plašča ne bi kupila, če ni 100%." In ko je to rekla sem začutila iskrenost in lojalnost prodajalca. Plašča nato res nisem kupila, sem pa prepričana, da bom v to trgovino še prišla. In morda nakupila še več izdelkov, ne samo en plašč.
Torej, če povzamem. Zelo pomembno je torej odkritost in lojalnost prodajalca. Vem, da je težko odkrito svetovati, saj je lahko (kot v mojem primeru) prodajalec odkrit do kupca, a zaradi te odkritosti kupec izdelka ne kupi (kratkoročno). Se pa bodo zaradi "fer" odnosa stranke vrnile, v to sem prepričana! (kar pa je dolgoročni učinek)
Seveda pa podpiram še način »Vračilo denarja«, saj v kupcih vzbudi občutek povečane kredibilnosti v izdelek. Najboljša kombinacija pa bi bila, da lojalen prodajalec prepriča kupca z resničnimi tezami o izdelku, nato pa mu ponudi možnost vračila denarja v primeru nezadovoljstva. :)
Ravnokar sem se vrnila iz Chicaga. Tam sem šla v trgovino, kjer sem kupila čevlje. Prodajali so tudi nogavice ( cena 19 $ za par nogavic ) in mi rekli, da jih lahko vrnem v roku 10 let v katerekoli trgovini, kjer prodajajo te nogavice in mi dajo nove v kolikor se slučajno raztrgajo. Seveda sem jih kupila. No morem pa priznat, da so izredno mehki in prijetni za nošenje - NADPOVPREČNO. Me pa zanima če bodo res tako trpežne. Pustimo času čas - ampak štunfke so pa le prodali.
Zdaj pa še reklama v praksi. V naši trgovini prodajamo gume. In kar nekaj strank nas je posebej povprašalo, če pri nas dobijo tudi Garfilda (seveda ga). Čez 2-3 leta, bodo Garfilda vsi pozabili, ampak, ker so se sedaj ob nakupu posebej/dodatno ukvarjali z blagovno znamko Goodyear (zapomnili so si, da zraven Goodyear dobijo daralo), bo Goodyear v naslednjih sezonah lažje spomnil te stranke na svojo blagovno znamko. Kadar se z določeno blagovno znamko posebej ukvarjamo, recimo, rešujemo kviz, nagradno anketo..., se blagovna znamka bolje zasidra v naš spomin.
Pa še stari pregovor: Tudi slaba reklama je boljša kot nobena reklama.