Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

09.11.2009 @ 10:10 Tina Bačič
V svoji diplomski nalogi Spreminjanje vrednot porabnikov in trženja v času recesije sem se dotaknila tudi tega poglavja. Ravno v tem obdobju, ko so kupci še posebej občutljivi, tako cenovno kot čustveno, je potrebno vliti zaupanje in na novo pristopiti do strank. To lahko dosežemo (kot že omenjeno) z objavo mnenja vplivne institucije, zadovoljnih strank ter kar je najbolj pomembno, kot prodajalec biti odkrit do stranke in mu vliti vero in zaupanje v to, da je izdelek kakovosten.
V primeru čevljev iz Hoferja pa verjetno o neki hudi kakovosti ne moremo govoriti. V tem primeru pa se vprašam, ali je sploh smiselno prodajati nekaj za kar vnaprej vemo, da ni kakovostno. Kako naj potem prodajalec verjame v kakovost izdelka? Sicer ima možnost prodajati izdelek, v katerega ne verjame ali pa laže o kakovosti izdelka. Sama pa tega ne bi morala nikoli narediti. Saj se sama držim načela:"Bodi tak do drugih kot si želiš, da so drugi do tebe."
Ravno prejšnji teden sem se odpravila nakupovati. Želela sem kupiti plašč, kateremu pa je manjkal gumb. Nato se obrnem na prodajalko in jo vprašam kako to, da manjka gumb. Pa je rekla, da se zgodi in da saj imam rezervnega, da naj tega uporabim. To je že res, ampak ker je plašč nov, noben gumb ne sme manjkati. Pa mi je rekla:"Ja, imate prav. Jaz na vašem mestu plašča ne bi kupila, če ni 100%." In ko je to rekla sem začutila iskrenost in lojalnost prodajalca. Plašča nato res nisem kupila, sem pa prepričana, da bom v to trgovino še prišla. In morda nakupila še več izdelkov, ne samo en plašč.
Torej, če povzamem. Zelo pomembno je torej odkritost in lojalnost prodajalca. Vem, da je težko odkrito svetovati, saj je lahko (kot v mojem primeru) prodajalec odkrit do kupca, a zaradi te odkritosti kupec izdelka ne kupi (kratkoročno). Se pa bodo zaradi "fer" odnosa stranke vrnile, v to sem prepričana! (kar pa je dolgoročni učinek)
Seveda pa podpiram še način »Vračilo denarja«, saj v kupcih vzbudi občutek povečane kredibilnosti v izdelek. Najboljša kombinacija pa bi bila, da lojalen prodajalec prepriča kupca z resničnimi tezami o izdelku, nato pa mu ponudi možnost vračila denarja v primeru nezadovoljstva. :)
09.11.2009 @ 01:51 pacient 2009
katastrofalen posnetek
08.11.2009 @ 20:42 Dino
Na koncu stranki povemo, da nas bo našel na delovnem mestu tudi čez "5" let...
08.11.2009 @ 19:39 Barbara Cerar
Energija, ki jo oddajamo.
08.11.2009 @ 18:40 marjetka
Aleš, verjetno ti bo to zanimivo.
Ravnokar sem se vrnila iz Chicaga. Tam sem šla v trgovino, kjer sem kupila čevlje. Prodajali so tudi nogavice ( cena 19 $ za par nogavic ) in mi rekli, da jih lahko vrnem v roku 10 let v katerekoli trgovini, kjer prodajajo te nogavice in mi dajo nove v kolikor se slučajno raztrgajo. Seveda sem jih kupila. No morem pa priznat, da so izredno mehki in prijetni za nošenje - NADPOVPREČNO. Me pa zanima če bodo res tako trpežne. Pustimo času čas - ampak štunfke so pa le prodali.
08.11.2009 @ 15:59 Anđelo
V konfekciji bo veliko pripomogel MNENSKI VODJA, ki nosi to obutev. Ne pozabimo na Seks in the city in vzpon BZ, ki so bile do tega filma-nadaljevanje manj znane.
08.11.2009 @ 13:08 Jure Damjan
Goodyear je s to reklamo dosegel vsaj nekaj... o reklami se govori, govori se o Goodyear. Tudi če se reklama takoj ne bo pokazala kot učinkovita, se bomo vsi Goodyear znamko bolje zapomnili, ker smo o njej debatirali - vsaj mi na tem blogu.

Zdaj pa še reklama v praksi. V naši trgovini prodajamo gume. In kar nekaj strank nas je posebej povprašalo, če pri nas dobijo tudi Garfilda (seveda ga). Čez 2-3 leta, bodo Garfilda vsi pozabili, ampak, ker so se sedaj ob nakupu posebej/dodatno ukvarjali z blagovno znamko Goodyear (zapomnili so si, da zraven Goodyear dobijo daralo), bo Goodyear v naslednjih sezonah lažje spomnil te stranke na svojo blagovno znamko. Kadar se z določeno blagovno znamko posebej ukvarjamo, recimo, rešujemo kviz, nagradno anketo..., se blagovna znamka bolje zasidra v naš spomin.

Pa še stari pregovor: Tudi slaba reklama je boljša kot nobena reklama.
07.11.2009 @ 16:50 andreja
stranki prodamo čevlje naj jih nosi en dan in če z njimi ne bo zadovoljen naj pride nazaj in mu vrenemo denar
07.11.2009 @ 15:06 Matej Žagar
V svojem poslu uporabljam 100% garancijo na zadovoljstvo. Mislim da je to ena izmed dobrih praks za prepričevanje potencialnih strank.
07.11.2009 @ 14:59 Tea
Pomemben je dober oseben stik prodajalca s stranko, da prisluhne njenim potrebam in ji ne vsiljuje lastnega stališča, vsako leto pa bi tudi preverjala zadovoljstvo kupcev z ponudbo in osebjem in bi tako upoštevala njihove želje in pripombe.
na vrh