Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

16.11.2009 @ 17:30 Domen
Ko že omenjamo "lučko", se sprašujem le zakaj ves Las Vegas kar žari od svetlobe in je baje najbolj svetla točka na Zemlji ? :))
16.11.2009 @ 15:49 Anomis
Tale lučka je preprosta fora, ki pritegne. Se strinjam, da je ok. Nekaj mora oglas na preprost ali vsaj vpadljiv način ločiti od vseh ostalih, ki jih je danes vse povsod ogromno.
16.11.2009 @ 11:34 Vitalka
Mene pa je pritegnilo nekaj drugega, čeprav vem, da je bilo prej izjema kot pravilo. V moji domači trgovini, tudi najboljši sosed, ki niti ni tako majhna, so imeli na poličkah pred blagajno, kjer so običajno čigumiji, prazne police. In to tako prazne, da sem pomislila, ja kaj hudiča se pa lahko zgodi, da čigumijev zmanjka...škoda ker nisem slikala...ampak verjetno si lahko predstavljate. Morda pa so ugotovili, da je to tudi marketinški trik, da so ustvarili pomanjkanje?
16.11.2009 @ 06:46 Roman
Mene ta lučka pri blagajni ni nikoli dirnula, folk pa očitno rabi en signal.

Enkrat smo se neki štosiral med hojo in oponašal elektronske signale, pa na nobenega človeka nismo hotl vplivat, kar tko.

En tip pa je šel pred nami, ga še opazil nismo.

In potem jaz začnem kar tako brez veze piskati: "Tu, tu, tu..."

In tip se ustavi, ker se je na podlagi signala očitno nekaj spomnil, se obrne za 45 stopinj in nadaljuje pot v drugi smeri.

In isto je s to lučko, povzroči reakcijo.

Ni pa jim uspelo narediti najbolj inteligentne akcije...
15.11.2009 @ 23:03 sivolasi
Dejansko je največji poblem, da smo ljudje izpostavljeni ogromnim količinam informacij.

Da smo kar malce siti in naveličani, ko se je o Humarju govorilo celih 4 ali 5 dni. Da se nas naslednja vest o cunamiju z 200.000 mrtvimi ne bo več dotaknila.
Da nas tudi tistih 20, ali 200, ki bo v Sloveniji umrlo za novo gripo, ne bo prizadelo, češ: meni se pa to že ne more zgoditi.

Če postajamo NEobčutljivi za tujo nesrečo, zagotovo postajamo manj občutljivi tudi za "sporočilnost" reklam.
Osebno si sicer poskušam zapomniti tudi, ali predvsem slabe reklame in tiste artikle iz teh reklam zagotovo ne bom kupoval.

Četudi bo na njihovi embalaži utripala lučka, ali jih po sredi Müllerja promovirala razgaljena mladenka...

Na srečo pa verjetno kakšen % ljudi še "pade" na utripajočo lučko, ali na razgaljeno mladenko...
15.11.2009 @ 22:27 Matej Žagar
Zadnjič sem s svojo punco prav tako bil na blagajni ter opazil tole zadevco (tudi mene je pritegnilo). Takoj sem ji (punci) rekel: "Dobra marketinška fora" :). Hja, je res da tudi jaz nisem takrat kupil, je pa moja punca :P. Žvečilni gumiji so tisti klasični - lističi, kar danes rekdo vidiš. Drugače pa nič posebnega...
10.11.2009 @ 12:34 Irena Uranjek
dati odgovor na vprašanje kupca "zakaj kupiti". V primeru pohodnih čevljev - ne bodo vas ožuliti tudi če boste z novimi šli na Triglav
10.11.2009 @ 05:05 Komar
Ja, močno piha v Atlanti. Mogoče zato, da si to preberemo še v Podjetniku !?
09.11.2009 @ 22:08 Urban
Če so stranke skeptične, jim dajemo 7-letno garancijo na izdelek. Tako se prodaja trenutno najbolj prodajan avto pri nas (poleg drugih atributov, ki tudi ne škodijo).
09.11.2009 @ 14:43 Sandi
No, jz sem sicer redna Goodyear stranka... in ko sem letos zagledal oglas za Garfielda sem si sam pri sebi rekel: super - menjal bom gume - pa še moja partnerka bo plišastega Garfielda dobila - pač ljubezen iz otroštva.... Ker hranim gume pri vulkanizerju sem se odpravil tja - in žalostno ugotovil, da so moje stare zimske gume še vedno dobre... Sam pri sebi pa nisem našel nekega pravega argumenta, da bi kar tako kupil 4 nove....:)
Če mene vprašate je tale Garfield zadel v polno!
Seveda to nikoli ne pomeni, da bodo vsi navdušeni... ampak jih bo pa sigurno več, kot sicer...
In tisti, ki bodo dobili tega Garfija - bodo Goodyear kupovali še vsaj nekaj naslednjih sezon!
na vrh