Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Enkrat smo se neki štosiral med hojo in oponašal elektronske signale, pa na nobenega človeka nismo hotl vplivat, kar tko.
En tip pa je šel pred nami, ga še opazil nismo.
In potem jaz začnem kar tako brez veze piskati: "Tu, tu, tu..."
In tip se ustavi, ker se je na podlagi signala očitno nekaj spomnil, se obrne za 45 stopinj in nadaljuje pot v drugi smeri.
In isto je s to lučko, povzroči reakcijo.
Ni pa jim uspelo narediti najbolj inteligentne akcije...
Da smo kar malce siti in naveličani, ko se je o Humarju govorilo celih 4 ali 5 dni. Da se nas naslednja vest o cunamiju z 200.000 mrtvimi ne bo več dotaknila.
Da nas tudi tistih 20, ali 200, ki bo v Sloveniji umrlo za novo gripo, ne bo prizadelo, češ: meni se pa to že ne more zgoditi.
Če postajamo NEobčutljivi za tujo nesrečo, zagotovo postajamo manj občutljivi tudi za "sporočilnost" reklam.
Osebno si sicer poskušam zapomniti tudi, ali predvsem slabe reklame in tiste artikle iz teh reklam zagotovo ne bom kupoval.
Četudi bo na njihovi embalaži utripala lučka, ali jih po sredi Müllerja promovirala razgaljena mladenka...
Na srečo pa verjetno kakšen % ljudi še "pade" na utripajočo lučko, ali na razgaljeno mladenko...
Če mene vprašate je tale Garfield zadel v polno!
Seveda to nikoli ne pomeni, da bodo vsi navdušeni... ampak jih bo pa sigurno več, kot sicer...
In tisti, ki bodo dobili tega Garfija - bodo Goodyear kupovali še vsaj nekaj naslednjih sezon!