Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

06.11.2009 @ 15:00 Sonja
Da se stranka lažje odloči za nakup je najbolje da stranki pnudiš dober garanijski rok nekega izdelka in oz. ob nezadovoljsvu takojšno zamenjavo izdelka ali vračilo denarja.
06.11.2009 @ 14:57 Gregor
Živjo vsem!

Stranka želi kupiti čevelj in jo zanima ali bo zadovoljna in po njena potreba s to dobrino potešena. Prodajalec/svetovalec, ki sam nosi taisti čevelj ali pa ga nosi njegov sin, bo lahko sam povedal ali so čevlji udobni, topli, kakovostni. Torej če želiš, da ti stranka zaupa moraš sam imeti izkušnje s produktom, storitvijo.

Lp, Gregor
06.11.2009 @ 14:56 Elvis
Ista stvar kot pri večini telemarketinških pondb;
Če z artiklom niste zadovolni nam ga lahko vrnete v naslednjih 30 dneh in mi vam vrnemo denar.
Se pravi testno obdobje z možnostjo vračila celotnega zneska. ;)
06.11.2009 @ 14:55 Vanja
Lastna, očitna in iskrena uporaba izdelka, ki ga ponujamo drugim. Če mi ne zaupamo svojim izdelkom, zakaj bi jim drugi?
06.11.2009 @ 14:43 Regina
Bom kar pri čevljih ostala: priložiti opis čevljev in materialov, iz katerih so narejeni, ne predolg in ne prekratek, skratka z vsemi tistimi informacijami, na podlagi katerih kupec lahko SAM zaključi, da je izdelek primerne kakovosti? Včasih bolj zaleže, če se o nečem sam prepričaš, pa četudi samo "teoretično", kot pa če ti sto drugih govori, da je stvar super...

Ne gre pa tudi zanemariti možnosti vračila denarja, ampak to ste sami že tolikokrat povedali, da že ptički čivkajo, in ne verjamem, da bi zdaj to isto informacijo nagradili ;-)
06.11.2009 @ 14:42 Robert
Nobena garancija, priporočila, money back garancija: stranko moraš prepričati , da izdelek MORA imeti. In to običajno ni racionalno razmišljanje ampak čisto "čustvena" potreba. Kako ja pa odvisno od stranke, izdelka...
06.11.2009 @ 14:42 ervinator
Večina komentarjev navaja nekakšne denarne garancije. Ampak v Hoferju itak za vse izdelke velja BREZPOGOJNA GARANCIJA za vračilo denarja.

Nisem pa opazil, da bi kdo predlagal navedbo pri izdelku, koliko ljudi je te čevlje že kupilo. Ali pa celo, če bi temu bilo tako, da je teh čevljev prodanih več kot pa lumberjackov (ali katerih drugih od bolj znanih).
06.11.2009 @ 14:42 ROBI
Mislim, da je najbolj za ljudi pomembno mnenje znanih osebnosti, kajti če oni rečejo je pa res dobro si mislijo. Zato podjetja rajši plačujejo znane osebnosti, da promovirajo njihove izdelke.

Poglejmo si slovensko reklamo za Dormeo. Njihove izdelke že vrsto let promovira Borut Veselko saj se na njegovo besede dobro prodajajo ležišča. Tako je moje mnenje
06.11.2009 @ 14:41 boris
garancija na zadovoljstvo/kar ni isto kot običajna tehniška garancija/ če nisi zadovoljen v tem in tem času vrni izdelek in denar dobiš nazaj.Kdor ponuja to garancijo istočasno ponuja tudi garantirano kvaliteto.
06.11.2009 @ 14:39 janči
Dobra lastna izkušnja. Ni potrebno čakati na potrditev reklamacije! V primeru nezadovoljstva z izdelkom, denar vrnejo takoj, brez obotavljanja in dodatnega dokazovanja, le račun moraš predložiti. Torej; stranka mora biti gotova, da vloženega denarja ne izgubi.
na vrh