Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

06.11.2009 @ 14:38 Branko
Vračilo kupnine v kolikor stranka z izdelkom ni zadovoljna ali če ima izdelek napako!
06.11.2009 @ 14:37 Ivica F.S.
Zelo močan argument je glas prijateljice, sosede ali znanke, ki je ta ali podoben artikel že kupila in ima dobre izkušnje. Priporočilo iz ust do ust je zelo močno, posebej, če ima stranka tudi možnost vračila v primeru nezadovoljstva (s kupljenim izdelkom).
06.11.2009 @ 14:25 Diana
Če vemo, da 80% odločitev sprejemajo žene... je enostavno: "Prepričati je treba ženo!" :)
06.11.2009 @ 14:24 Gorazd
Kaj je močnejše? Garancija prodajalca: Če izdelek ne bo izpolnil vaših pričakovanj, ga brezplačno zamenjamo.

lp

Gorazd.
06.11.2009 @ 14:22 Diana
Ja, jaz sem vedno za garancijo vračila denarja... To (navidezno) odvzame nakupu skoraj ves riziko, ki se ga kupec boji.. Če še vemo, da vsaj polovico tistih, ki niso najbolj zadovoljni, ni dovolj "nelenih", da bi uveljavili pravico do vračila.... smo na dobri poti!
06.11.2009 @ 14:21 Grega
priporočilo oseb ki jim zaupamo!
06.11.2009 @ 14:18 vajadelamojstra
Več kot vse je vredna lastna izkušnja, torej testiranje, in zaupanje v lastno intuicijo.
06.11.2009 @ 14:12 E2rd
Najmočnejše priporočilo je kvaliteta izdelka. Dobro blago se samo hvali in preko ustnega izročila zadovoljnih strank je uspeh največji.
Seveda če pa želiš nekoga "nategniti" pa pride prav tudi kupljeno potrdilo instituta Fresenius, omenjenega BS ipd. Lahko tudi sami napišemo mnenja zadovoljnih Janezov, Mick...
To je rešitev samo za hitri nateg in tem receptom že velika večina ne zaupa več
06.11.2009 @ 14:02 Jana
iz teh komentarjev se bo še g. Aleš kaj naučil....
06.11.2009 @ 13:51 Pavla
Eksluzivnost, blagovna znamka in s tem povezana dostopnost.
na vrh