Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

30.07.2009 @ 15:33 silva
Če nisi prepričan vase in v to kar počneš , brez cilja - pojdi domov!!!
30.07.2009 @ 15:27 Igor B.
1.) Oprijemljiv dokaz , ki prikaže uporabnost izdelka/storitve.
2.) Zvenečo referenco ( znano osebnost ) ki uproablja izdelek/storitev.
3.) Prikaz cene kot nekaj smešnega napram vrednosti ( utemeljiti vrednost izdelka/storitve , torej kaj stranka pridobi ).

Vse zgoraj našteto se da v parih stavkih opredeliti v neko celoto. Elevator pitch varjanta ( ceprav gre tam bolj za opis ideje ... )

Lp, Igor B.
30.07.2009 @ 15:22 Andrej
Najpomembnejše se mi zdi, da je sama oseba, ki prepričuje, že PREPRIČANA, da je izdelek oz. storitev najboljši/a, saj iz tega dejstva sledi vse ostalo.
30.07.2009 @ 15:22 Aleš Lisac
Super komentarji. Že samo s komentarji se bomo veliko naučili. Pomaga branje komentarjev, še več pa se naučimo, ko poizkusimo napisati dober komentar.
30.07.2009 @ 15:21 Miha Č.
»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«

Na kratko:
POTREBNO JE REČI, DA IMA TO STVAR ŽE SOSED in kako to da je ti še nimaš. (Fovšija=slovenski nacionalni šport No.1)

:)

LP
30.07.2009 @ 15:17 Dejan
Pozdravljeni,
Po mojem mnenju je najbolj odločilno pri prepričevanju nekoga to, da se znaš z dušo in razumom postaviti v njegovo vlogo, zelo se mi zdi važen zaključek prepričevanja. Pomembno je tudi zaupanje-kredibilnost, osebni pristop in osebna higijena. Prepričevanje je lahko tudi zelo dobro, če vse najboljše stvari izvlečes od izdelka oz. storitve. Skratka dober prepričevalec mora imeti zelo uravnovešeno energijo ( či ).
L.p
Dejan
30.07.2009 @ 15:15 Aleš Lisac
Vsaj eden od prvih treh komentarjev si je prislužil knjigo. Keep trying. :)
30.07.2009 @ 15:10 Enes
Pomembno je:(vrstni red)
komu prodajamo (če oseba potrebuje rešitev problema)
kaj prodajamo (če izdelek reši problem)
kdo prodaja ( naše ime pove več kot naše besede )
30.07.2009 @ 15:10 Danilo
Zelo preprosto:
Da smo prepričljivi!
30.07.2009 @ 15:02 Tilen Krivec
na kratko: pozicija, predstavitev, vpliv
na vrh