Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov?
Preberite, kaj je ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kako se prikupiti občinstvu?
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
2.) Zvenečo referenco ( znano osebnost ) ki uproablja izdelek/storitev.
3.) Prikaz cene kot nekaj smešnega napram vrednosti ( utemeljiti vrednost izdelka/storitve , torej kaj stranka pridobi ).
Vse zgoraj našteto se da v parih stavkih opredeliti v neko celoto. Elevator pitch varjanta ( ceprav gre tam bolj za opis ideje ... )
Lp, Igor B.
Na kratko:
POTREBNO JE REČI, DA IMA TO STVAR ŽE SOSED in kako to da je ti še nimaš. (Fovšija=slovenski nacionalni šport No.1)
:)
LP
Po mojem mnenju je najbolj odločilno pri prepričevanju nekoga to, da se znaš z dušo in razumom postaviti v njegovo vlogo, zelo se mi zdi važen zaključek prepričevanja. Pomembno je tudi zaupanje-kredibilnost, osebni pristop in osebna higijena. Prepričevanje je lahko tudi zelo dobro, če vse najboljše stvari izvlečes od izdelka oz. storitve. Skratka dober prepričevalec mora imeti zelo uravnovešeno energijo ( či ).
L.p
Dejan
komu prodajamo (če oseba potrebuje rešitev problema)
kaj prodajamo (če izdelek reši problem)
kdo prodaja ( naše ime pove več kot naše besede )
Da smo prepričljivi!