Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov?
Preberite, kaj je ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kako se prikupiti občinstvu?
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
kaj pa če bo veliko odgovorov blizu?
Tem komentarjem raznih institucij pa osebno ne zaupam (nič ne rečem čez to v Hoferju. Mogoče je pa vse res. Ne verjamem pa, da je vaša žena preverila pri omenjenem podjetju ali je res podalo oceno kvalitete za ta model čevljev, ki ga je kupila).
K temu nezaupanju je pripomogel tudi članek, ki je bil pred časom v financah, ko so vprašali v Gorenje ali res priporoča uporabo praška za pomivalni stroj znanega proizvajalca praškov, ki se v reklamah in na embalaži hvali z tem, da ga priporočajo vsi največji proizvajalci bele tehnike in med njimi je navedeno tudi Gorenje. V Gorenju niso o tem vedeli nič. Seveda jih pa ne moti, da se njihovo ime brezplačno pojavlja v reklamah in na embalaži.
Primer: vračilo denarja v primeru nezadovoljstva z Actimelom se sliši super in mene osebno prepriča. Večina ljudi ob tem pomisli "če je podjetje tako sigurno, da daje takšno garancijo, potem mora biti izdelek res super". Seveda je to psihološki "trik", saj tudi v primeru relativnega nezadovoljstva (ali vsaj odsotnosti navdušenja) stranka verjetno ne bo zahtevala vračilo denarja, saj ima s tem ogromno stroškov, prav tako pa tudi izgubo časa (shraniti je potrebno račune, rezati kartončke, vse skupaj poslati, izpolniti obrazec s podatki, itn.)
Podobno je, če garancijo ponuja trgovina - do trgovine se je namreč potrebno zapeljati. Osebno vidim ravno v tem razlog za uspeh kataloške prodaje - čeprav lahko stranka vse vrne, je potrebno blago preizkusiti, zapakirati nazaj, odpeljati se na pošto, izpolniti obrazec za pošiljko...)
Ravno v tem, da garancija zahteva aktivnost kupca (unovčenje garancije) je po mojem mnenju razlog, zakaj so garancije tako uspešne, in sicer ne glede na dejansko kvaliteto storitve ali prodanega blaga. Menim, da bi morala biti stranka izrazito nezadovoljna, da bi si vzela čas in zahtevala vračilo denarja.
Glede na to, da podjetje Lisac&Lisac ponuja brezpogojno garancijo zadovoljstva, bi bilo zanimivo vedeti, koliko strank dejansko zahteva vračilo denarja, koliko strank pa bi v neodvisni anketi izjavilo, da so popolnoma zadovoljni.
Kaj menite, da bi se zgodilo, če bi vam prodajalec stanovanja ponudil brezpogojno garancijo, v smislu da lahko stanovanje vrneš brez obveznosti v roku npr. enega leta od prvotne prodaje? Gre seveda za (z vidika kupca) zelo dobro garancijo, saj ne vsebuje nobenega tveganja. Zopet pa je tu na mestu vprašanje, kolikšen % kupcev bi stanovaje dejansko vrnilo, pa tudi koliko potencialnih kupcev bi takšna garancija prepričala. Osebno bi se mi zdela takšna garancija malo sumljiva, saj si predstavljam, da večja kot je vrednost garancije (oziorma več lahko prodajalec zaradi unovčenja garancije izgubi), večje je tveganje, da prodajalec svoje garancije ne bo spoštoval.
Garancija na zadovoljstvo in vračilo denarja.
Lp,
Ana