Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov?
Preberite, kaj je ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kako se prikupiti občinstvu?
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Odgovarjam na vprašanje: Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank?
Močnejša je brezpogojna garancija vračila denarja, če stranka kakorkoli ni zadovoljna s kvaliteto izdelka in da ta garancija velja primerno dolg čas.
moj odgovor na zastavljeno vprašanje je:
- tretja možnost je poleg navedenega povedati koristi, ugodnosti, ki jih bo imel od navedenega izdelka kupec. Dodatno to pomeni, da se kupca prepriča, da določeno stvar res potrebuje in da se mu jasno predstavi vse koristi, ugodnosti, ki jih bo imel od nakupa navedenega izdelka. Dodatno pa je pri ponudbi izdelka še pomebno, da se kupcu tudi jasno pove da ima za nakup navedenega izdelka samo omejeni čas nakupa in da ima priložnost za nakup izdelka sedaj in ne kasneje.
Dodatno se mi zdi v tem sklopu še pomembno, da se pri kupca naslalja osebno, da začuti, da mu je določena ponudba izdelka res njemu namenjena osebno in ne na splošno. V ta sklop pa mi morda še dodala komponento, da se v tem delu navede morda tudi da tudi ta in ta - ne znane osebe, mislim na navedne ljudi, uporablja ta in ta izdelek in je z njim zadovoljen.
To je po mojem tretja pomembna komponenta (je pa to vse povzetek naučenega in slišanega na dosedanjih Lisac in Lisac seminarjih in delno iz Lisac Lisac knjig, dodatno pa sem navedeneno komponento sprobala v praksi in deluje. O ja deluje!
če si sam prepričan v moč / kvaliteto izdelka / storitve - tako je najlaže prepričati tudi druge