Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kako se prikupiti občinstvu?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 14.05.2024

Kako se z eno potezo takoj prikupiti občinstvu? Japonska lekcija.

Včeraj je Yosuke Arai, predsednik Toyota Adria, na predstavitvi novega lexusa LBX pokazal, kako pomembno je poznavanje in spoštovanje kulture občinstva. Njegova odločitev, da govor izvede v slovenščini, ni bila le simpatična gesta, temveč strateška poteza pravega vodje.

yosuke

Čeprav si je pomagal z branjem iz telefona, sta njegova pristnost in trud govorila sama zase. Občinstvo je bilo navdušeno. Cenili smo trud, ki ga je v govor vložil Yosuke Arai.

Kot avtor knjige o tem, kako pripraviti učinkovito poslovno prezentacijo, lahko potrdim, da je prvi korak do srca občinstva pokazati, da vam je mar. Yosuke Arai je to storil sijajno. To je lekcija za vsakogar, ki želi svojo naslednjo prezentacijo dvigniti na višjo raven.


na vrh